A http://hup.hu/node/121368 margójára

Az egyszerűség kedvéért:
(1) tahadék bunkó menstruáló hisztis frusztrált csaj
(2) Jobb világ lenne, ha az emberek nem ilyen büdösparaszt módon próbálnák előadni az igazukat.

Sikerült megnyerni magamnak az "ügyeletes hup-os homokzsák" szerepet! Miért is?

Lanten (mostani neve Gyümölcstárhely) a vezérlőpultjában kitett egy (mint utólag kuderült: hibás) "levelező program beállítása" tájékoztatót.
A lényeges adat: "(SSL) mail.lanten.hu".
Sajnos csak utólag derült ki, hogy x sikertelen próbálkozás után letiltanak a levelzésről ÉS A HTTP-ről, utóbbi azért gáz, mert a "tudásbázis" elérhetetlenné válik!
A szívás törvényszerűen bekövetkezett. Természetesen kerestem az ügyfélszolgálatot, emailben és telefonon is.
Mellesleg elküldtem a beállításaimról egy screenshot-ot, gondoltam segít a hiba keresésben, egyébként is tipikusan kérni szoktak ilyesmit az ügyfélszolgálatok (később vissza fog köszönni).

Kaptam, emailben és telefonon is:
- olvassam el a tudásbázist! HOGYAN? le lettem tiltva a HTTP hozzáférésről, ráadásul ezt közöltem is velük

Eltelt néhány óra, néhány levél és telefon, (most végre) kiderült, hogy letiltottak a sikertelen próbálkozások miatt. Kérték az IP címem, elküldtem.

Kapom az újabb levelet:
"Ellenőrzésem szerint Ip címe szerverünkről kitiltásra került, mert valamilyen levelezőprogramba 5 alkalommal hibás jelszóval próbált bejelentkezni."
Nem és nem és nem! Nem a jelszó a hibás! Később fog kiderülni, hogy a hibás tájékoztató alapján hibásan adtam meg a levelező szervert, de ezt akkor még nem tudtam. Természetesen nem sikerült a bejelentkezés, újra és újra visszakaptam a bejelentkező ablakot. Fel sem merült bennem, aki (1) vagyok és különben is (2), hogy lanten hibás tájékoztatója miatt rossz a megadott levelező szerver, gondoltam biztosan elgépeltem a jelszót, megadtam ismét, megadtam ismét, megadtam ismét... meg is lett az eredménye.

Kapom az újabb levelet:
"...beállításra került a programban a kimenő levelek titkosítása.
Ekkor a program az elérhető tanúsítványt letölti.
Az viszont a *.lanten.hu domain névre szól, míg az Ön SMTP kiszolgálója nem az.
Ezért jeleníti meg a figyelmeztetést."

Ezen először kiakadtam, aztán elgondolkodtam. Igen, beállítottam a titkosítást, meg is jelent a figyelmeztetés, a tanúsítványt jóváhagytam, thunderbird megnyugodott, ezek után már csak a "felhasználó/jelszó" ablakot dobálta kitartóan.
Mi az, hogy "*.lanten.hu domain névre szól, míg az Ön SMTP kiszolgálója nem az"? Én pont mail.lanten.hu-t állítottam be!
Még most sem az a válasz, hogy "rosszul állítottad be a levelező szervert", hanem a "tanúsítvány" a probléma, viszont emiatt elpottyantottak egy fontos információt.
Kitöröltem a postafiókot, tiszta lappal újra nekiláttam és hagytam, hogy thunderbird automatikusan detektálja a beállításokat. Láss csodát: tökéletesen működik, persze hogy NEM mail.lanten.hu a levelező szerverem!
Magam részéről lezártnak tekintettem az ügyet, illetve egy hirtelen felindulásból elkövetett emailben tájékoztattam lanten ügyfélszolgálatot.

Másnap válasz email ügyfélszolgálattól:
"Bár ismerjük, és tudjuk, hogy a cPanel felületen milyen beállításokat javasol a rendszer, azt nem javasoljuk, valószínűleg kolléganőm sem tette. Sajnos ez a Cpanel hibája, melyet nem kollégáim fejlesztenek, emiatt ezt nem tudjuk szerkeszteni."
- NEM JAVASOLJUK : akkor minek van ott, és ha már ott van, miért nem hívják fel a figyelmet, hogy nem javasolják
- NEM TUDJUK SZERKESZTENI : nyilvánvaló valótlanság, és láss csodát, később mégis megtették: http://hup.hu/node/121368#comment-1563155
"Amit minden esetben ajánlunk, és talán kolléganőm ez javasolhatta Önnek, az a Gyümölcstárhely tudásbázisa"
- ismételten leírom: letiltottak, és erről tájékoztattam is őket! ráadásul utólag megpróbáltam megkeresni, sehol nem találtam információt arról, hogy többszöri sikertelen próbálkozás esetén letiltanak
"Sajnos nem voltam tanúja telefonbeszélgetéseiknek, és a levelezés alapján nem derül ki, hogyan próbálta a levelezést beállítani"
- ismételten leírom: elküldtem nekik emailben!

Bevehettem volna a lesz@rom tablettát, de elgurult a gyógyszerem. Válaszoltam, keményen, indulatosan, de senkire nem mondtam, hogy (1) és azt sem feszegettem, hogy ki és mi nélkül lenne jobb a világ.

Aztán jött egy hup topic:
"a Gyümölcstárhely új embert keres technikai ügyfélszolgálatos munkakörbe,..
Embereknek fogsz segíteni ...,hogyan kell beállítani az e-mail fiókjukat,"

Hozzászóltam: http://hup.hu/node/121368#comment-1563138.
Most én vagyok az aktuális homokzsák a hup-on. Én (1) vagyok és egyébként is (2).

Welcome Back, My Friends, to the FLAME That Never Ends...

Hozzászólások

Ha eddig eljutottál, hogy ide regisztráltál, akkor miért nem dobsz össze egy VPS-t?
Aztán reklamálhatsz magadnál és nem kell szívnod hozzá kevésbé értőkkel. :)

Az en velemenyem az esetrol, tuzetes olvasast kovetoen: arrol sajnos sem a gyumolcstarhely, sem az ugyfelszolgalatos nem tehet, hogy egy gyogykezelesre szorulo idegbeteg paraszt vagy.
Igen, elirasok elofordulnak, felreertesek is, de gondolom a telefonban sem voltal kedvesebb (vagy mint az elso leveleidben), igy igazabol meg azt is megerdemelted volna, hogy szandekosan szivassanak (de a kesobbi levelekbol nem hinnem).

Ennek ellenere a rovid velemenyem: tajgetosz+

Kivancsi vagyok hanyan adnak neked igazat.

>>A Linux olyan mint az asszony, már fogalmad sincs miért választottad.<<

Ja benyomtad a gyökér stílusoddal, hogy SUCCESS!, aztán csodálkozol, hogy másnak nem vette be a gyomra, mert éppenséggel megvolt a lehetősége, hogy véleményt nyilvánítson (ellentétben egy ügyfélszolgálatossal)?

Mindenesetre jól mutatja mekkora komoly problémáid lehetnek, ha egy nyomi e-mail beállítás ekkora lelki fájdalmat okoz neked, hogy 2 threaden keresztül sírod itt a bánatod.

----------------
Lvl86 Troll, "hobbifejlesztő" - Think Wishfully™

Szerintem ennyire ne vedd a szivedre azt hogy elmondjuk a velemenyunket. Ot evet dolgoztam ugyfelszolgalatoskent es emiatt tapasztalatbol tudom, hogy a leveledet elolvasva tuti felment volna bennem a pumpa, de termeszetesen normalisan valaszoltam volna.

A dolog lenyege csupan annyi, hogy ha megoly igazad is van, mindig gondolj ra, hogy a masik oldalon is egy ember ul, akinek vannak erzesei. Sokkal hamarabb elerheto az ember celja egy hatarozott am udvarias levellel, mint egy bicskanyitogato stilusuval.

Azt hiszem Churchill mondta hogy o a penzevel szavaz. Ha nem megfelelo minosegu a szolgaltatas/kiszolgalas onnan el kell menni. Velem is fordult mar elo - egyes helyeken jellemzo sajnos - hogy borzaszto unott keppel, kelletlenul kezdett el valaki kiszolgalni es otthagytam a pics@ba mert erre nem vagyok kivancsi.

Termsezetesen a GYT ugyfelszolgalat se figyelt megfeleloen oda a problemara es remelhetoleg levonjak a megfelelo konzekvenciakat.

Az a Gyömölcstárhely ilyen Pistabácsi like lehet :D

Pista bácsi, zörög a sárhányó!
- Nem hallom fiam!
- Zörög a sárhányó!!
- Nem hallom fiam!
- ZÖRÖG A SÁRHÁNYÓ!!!!!
- Nem hallom fiam, mert zörög a sárhányó!

Btw, az ilyen szolgáltatót ott kell hagyni a 'csába...

Minthogy hasonlo profilu cegnel vagyok, ezert nem probalok Naluk dolgozni. De az biztos, ha innen tavoznek, ott probalkoznek. En pl. csak segitseget kaptam Toluk, amikor cPanelt probaltam ki, amugy meg egyszeruen szimpatikus a ceg, amit eddig itt a HUP-on par ev alatt lattam belole.
Nem egy zsakbamacska-ceg.

--
http://www.micros~1