A Távszámla megszűnéséről

Ezúton tájékoztatjuk, hogy 2016. április 8-ától megszűnik a Távszámla szolgáltatás, melyről érintett ügyfeleinket januárban elektronikus levélben tájékoztatjuk. 2016. január 7-étől ügyfeleinknek lehetőséget adunk arra, hogy kényelmesen, néhány kattintással átregisztráljanak a Díjnet Zrt. rendszerébe, ahol a jövőben is egyszerűen, online kezelhetik számláikat.

Mi fog történni a számláival, ha nem a Díjnetet választja?

[...]

  • Lakossági mobil és otthoni Telekom
    Lakossági mobil és otthoni Telekom ügyfélként számláit 2016. április 8-ától eléri a telekom.hu weboldalon a Belépek menüpont alatt. A telekom.hu weboldalon a megszokott módon kifizetheti számláit banki átutalással, vagy a Telekom Gyorsfizetéssel. Belépni Telekom otthoni szolgáltatás esetén MT-ügyfélazonosítójával, és jelszavával, mobil szolgáltatás esetén telefonszámával, jelszavával tud. A könnyebb belépéshez hozza létre Telekom fiókját, mellyel mobil, otthoni és üzleti Telekom előfizetéseit egyetlen azonosítóval kezelheti.
  • [...]
  • Telekom Lakossági Energia
    A Telekom lakossági áram szolgáltatással rendelkező ügyfeleink esetében, ha Ön nem kíván a Díjnet rendszerbe átregisztrálni, akkor a Távszámla szolgáltatás megszűnését - 2016. április 7-ét – követően a lakossági áram számláit a továbbiakban nyomtatott formában, postai úton fogja megkapni a Magyar Telekomtól, azokat nem tudja majd elérni a telekom.hu weboldalon.
  • [...]
  • EON: a Távszámla szolgáltatás megszűnését követően újonnan kiállított számláit az Ön rendelkezésének megfelelően papír alapon vagy elektronikusan kapja meg.

Kár, mert talán ez volt az egyetlen jól használható webes szolgáltatása a Telekomnak. A saját portáljuk egy rakás szar volt az elmúlt másfél évben. Hogy mennyi szívás lenne vele, szerintem ember nem tudja... Akkor inkább már a Díjnet látatlanban...

Hozzászólások

Arrol nem is beszelve, hogy a sajat rendszerukben meg mindig nem lehet bizonyos szolgaltatasok szamlait kezelni (megnezni, befizetni, stb) az uj szamlazasi rendszerrel valo szarakodasuk miatt.

Nálam csak egy szolgáltató Díjnetes (csoportos beszedéssel), eddig még nem volt gond velük.

A Tavszamla felulete jobban bejott, mint a dijnet, attekintheto es gyors volt.
A T sajat oldala szoba sem johet, de jobban szivom a fogam a tobbi szolgaltato miatt, akiket vagy at tudok vinni, vagy nem.

Viszont ahogy nézem, a Díjnet összedrótozható az iCsekkel. Így viszont tényleg egy helyen tudom kezelni az összes számlát majd. A kellemetlenség annyi lesz, hogy a Távszámlás cuccokat majd át kell lapátolnom a Díjnet-hez. Remélem a Telekomos dolgokat is lehet majd vinni.

--
trey @ gépház

Nekem szerencsére több fogyasztóazonosítóm is van. Azt úgy szeretem, hogy kiválasztok egy konkrét számlát fizetésre, majd a tovább gomb megnyomása után megkérdezi, hogy melyik fogyasztóazonosítóhoz tartozó számlát szeretnék kifizetni? Hát azt b*zmeg, amit az előző lépésben kiválasztottam.

Az ember nyilván fejből tudja az összes fogyasztási helyének sokszámjegyű azonosítóit...

a.) esetleg javasolnám a fogyasztóazonosítót nem megkérdezni, ha egy konkrét számla lett kiválasztva egy lépéssel korábban

b.) esetleg javasolnám a fogyasztóazonosító mellett/helyett a fogyasztási cím feltüntetését.

Azt tudja valaki, hogy hogyan lehetne az összes számlát lementeni a távszámlából? Mármint nem egyenként, mert úgy megy... csak van százas nagyságrendű számla, és egyenként végigkattintani úgy, hogy minden kattintás után 10 másodperc homokóra van...

Én ma kaptam meg ezt a körlevelet, de arról nem találtam infót, hogy ha már van díjnet accountom, akkor mi a teendő? Át lehet az alá vinni az eddig távszámlán kezelt számlákat, vagy két accountom lesz a díjneten?

szerk.: közben megtaláltam, volt egy link, ahol megkérdezték, hogy akarok-e átmenni, majd megkérdezték, hogy mi a díjnetes felhasználóm...