A Genie 3 egy rendkívül fejlett mesterséges intelligencia (MI) modell, amelyet a Google DeepMind fejlesztett ki. Ez a technológia képes szöveges leírásokból, képekből vagy vázlatokból valós időben interaktív, játszható 3D világokat és élményeket generálni. Fontos megkülönböztetni a klasszikus, 2D-s "Genie Engine"-től, amelyet az Age of Empires játékokhoz használtak.
A Genie 3 nem egy hagyományos játékmotor, mint például az Unreal Engine vagy a Unity, amelyekhez a fejlesztőknek kódolási és 3D modellezési ismeretekre van szükségük. Ehelyett a Genie 3 egy generatív MI, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy egyszerűen leírják, milyen világot szeretnének létrehozni, és a modell azt másodpercek alatt megalkotja.
A Genie 3 Főbb Jellemzői
-
Valós Idejű Generálás: A Genie 3 képes azonnal, valós időben létrehozni a kért világot, amelyet a felhasználó azonnal bejárhat és felfedezhet.
-
Multimodális Bemenet: Nemcsak szöveget, hanem képeket, vázlatokat és más leírásokat is képes feldolgozni a világok megalkotásához.
-
Interaktivitás: A generált környezetek nem csupán statikus látványelemek; a felhasználó interakcióba léphet velük, például mozgathatja a karakterét a generált tájon. A modell képes értelmezni és végrehajtani az egyszerűbb játékmechanikai utasításokat is.
-
Konzisztencia: A generált világok megőrzik a belső logikájukat és konzisztenciájukat, ahogy a felhasználó mozog bennük.
Megkülönböztetés a Klasszikus Genie Engine-től
Fontos, hogy ne keverjük össze a Google Genie 3 modelljét az Ensemble Studios által fejlesztett Genie Engine-nel. A kettőnek semmi köze egymáshoz.
-
Genie Engine: Ez egy 2D-s, valós idejű stratégiai (RTS) játékmotor, amely olyan klasszikus játékok alapjául szolgált, mint az Age of Empires (1997), az Age of Empires II: The Age of Kings (1999) és a Star Wars: Galactic Battlegrounds (2001). Ez a motor a 90-es évek végének és a 2000-es évek elejének meghatározó technológiája volt az RTS műfajban. Ennek a motornak hivatalosan sosem készült "Genie 3" verziója.
Összefoglalva, a Genie 3 egy forradalmian új MI-technológia, amely a játékfejlesztés jövőjét vetíti előre, lehetővé téve a kreatív ötletek gyors és egyszerű megvalósítását, míg a Genie Engine egy tiszteletreméltó, de mára már elavult játékmotor a videójáték-történelem egy fontos korszakából.
https://deepmind.google/discover/blog/genie-3-a-new-frontier-for-world-…
https://www.youtube.com/watch?v=YvuEKrJhjos
*természetesen a Genie 3-hoz MI generált leírás dukál:)
- 569 megtekintés
Hozzászólások
köszi a mesterséges intelligencia (MI) által generált tartalmat!
4 és fél éve csak vim-et használok. elsősorban azért, mert még nem jöttem rá, hogy kell kilépni belőle.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ESC
CTRL+:
majd q!
és Enter
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az MI-s cuccokat én is utálom, de ez egy normális felhasználási köre legalább az MI-nek. Ilyen fantasy/dungeon játékokhoz képi világ generálása, és mivel úgyis kitalált fantáziavilág, nem baj, ha bizarr, halucinatív, mesterkélt.
“Windows 95/98: 32 bit extension and a graphical shell for a 16 bit patch to an 8 bit operating system originally coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit company that can't stand 1 bit of competition.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát sokkal jobb hír mint azt olvasni hogy a 8934 Linux disztribúció egyikéből kijött egy új verzió :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Vagy hogy a Doom fut egy karórán.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Rolexen fut-e mar? :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Durva cucc. Az eddigi AI játék világok ugye nem is voltak igazi világok, az egymás után következő képeket próbálta úgy alkotni, mintha. De itt megvan a 3d információ és fizikát számol, működnek az interakciók, ráadásul amerre jártál, megjegyzi, így amikor visszamész, minden úgy van ahogy hagytad.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egy jó játékkoncepció gyors demós bemutatásához mindenképpen kiváló eszköz.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Atomerőmű építő cégek részvényárfolyama go brr.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni