Megnevezés | Megjegyzés | Ár | |
Vételár |
|
||
Kötelező biztosítás | 32 500 | ||
Eredetvizsga | hétvégi felárral (10k) |
34 975 |
|
Átírás | Közvetítői díj | 11 000 | |
Törzskönyv | 6 000 | ||
Forgalmi | 6 000 | ||
Regadó | 25 650 | ||
Fényszóró polír + klíma tisztítás | 16 500 | ||
Inverter vízpumpa csere | 95 500 | ||
Benzinmotor vízpumpa csere | + mindkét körbe folyadék | 63 000 | |
Hajtóműolaj csere | 60 000 | ||
Haspáncél |
Katalizátor védő |
55 000 |
|
Tempomat | kapcsoló, burkolat, féklámpa kapcsoló | 47 000 |
+ Aprólékok (szélvédőmosó, eü doboz, rongyok, műszerfal ápoló ...stb): 18 719
Összesen: 1 521 844
A vétel óta ~1650 km ment bele, az átlagfogyasztása 5,2 L/100.
A benzinmotor vízpumpa kicsit már szivárgott, az inverter pumpát 300k-nál lett volna ajánlott cserélni. Ha csak a szerviz költséget nézzük az 300k alatt megállt, viszont 1,5M környéki hasonló futású autóknál is ugyanezek kerültek volna szóba, tehát összességében jól jött ki a végén. Ha azt is nézzük, hogy 200k-t alkudtam az eredeti vételárból, akkor pedig főleg.
- neutrino blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 150 megtekintés
Hozzászólások
Tehát másfél millióból van egy normális autód. Oké, akkor akik vesznek 9 millióért egy új autót, azoknak mi jár a fejében? :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Passz, én nem pénzt akartam költeni, hanem egy hosszútávon fenntartható alacsony költségű járművet. Van benne klíma, kényelmes az ülés, multikormány (klíma / fűtés, fejegység vezérléssel), automata váltó, óriási csomagtartó (alapesetben talán 430 literes, lehajtott ülésekkel meg határ a csillagos ég), elektromos ablakok, van egy rakás tárolóhely (rejtett és hagyományos egyaránt). A kulcs nélküli indítás (és zárás), meg a mai autóknál sem alap mindenhol, nem hogy 2007-ben.
1904.04.08.
RIP Jákub.
neut @
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hol találtál 32.500-ért kötelezőt?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni