- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 4198 megtekintés
Hozzászólások
Lassan a nagy cegek tanulhatnak a Mozilla ``marketingeseitol'' :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hm... Én nem akarom bántani a nagy cégeket, de ott - általában - teljesen más a stratégia:
1. kitalálok valamit, amit gyorsan es olcson eloallithatok
2. kitalalom, hogy ez miert kornyezetbarat, olcso, szuperjo
3. eladom a termeket felepitve kore egy image-t, ami a 2. pont kitalalt dolgaira epul, nem az 1. pontban epitett termekre....
Misi
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
En a jol, hatekonyan, gyorsan es _jo hatasfokkal_ mukodo marketing kampanyra gondoltam, amit onkentesek vittek veghez. Latva egyes nagy cegek agonizaciojat, es eroltetett gorcsoleset akozben, hogy probalnak termekeiknek minel hangzatosabb nevet adni, lam itt egy egyszeru nevu valami, es megis tarol. Szerintem a siker nagy resze elsosorban a hihetetlen agressziv marketing kampanynak koszonheto (tobb honapja mast se lehet olvasni mint Firefox, Firefox....), es masodsorban pedig a bongeszo tudasanak. Olvastam egyket listat mostanaban, ahol a Mozilla Firefox marketing csapat munkajat peldakent hoztak fel, mint a jol vegzett ``reklam'' munkat.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ezt a fajta kampányt úgy hívják: gerilla marketing.
ez az ff esetében jól működik, míg a kereskedelem nagy részében ez nem működő modell.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Adjatok hozza az en mirroromat a ceges gepekre onnan szoktam telepiteni kb.: 40 - 50 gepen mar van FF :)) Ki nem alhatom hogy kocsog IE miatt virnyakok lephetik el a gepeket...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
> ez az ff esetében jól működik, míg a kereskedelem nagy részében ez nem működő modell.
Ezt personal research alapjan allitod, vagy tanitjak valahol? Mar csak azert kerdezem, mert magamon megfigyeltem a kovetkezot:
Ha a tv-t csak hatterzajnak hasznalom, a sok bugyuta reklam akkor is megmarad bennem, es ha egy bizonyos ismeretlen termeket akarok vasarolni, akkor igenis tudatalatt befolyasol a reklam. Nem veletlen, hogy a sokat ``nyomott'' termekek megmaradnak az emberben. Gondolok pl. olyan szarokra, mint peldaul a ``Müszi'' reklam (idosebbek biztos emlekeznek a kopasz faszira. a kutya nem tudta mi az, de mindenki ismerte. vagy a gumicsirke. szerintem.)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
na meg még sok-sok mirrort, intranetet :) én is csak egyszer töltöm le és harminc gépre rakom föl a mhelyen
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
piszi írta:
> na meg még sok-sok mirrort, intranetet :) én is csak egyszer töltöm le és
> harminc gépre rakom föl a mhelyen
>
A 25 millióban benne van ez is. ;-) Ez egy becsült adat, vagy számolják
valamiből, de a módszertan és a hiba nem ismert. Ez a szám szerintem nem
más, mint egy ügyes marketingfogás. A Mozilla Foundation által felügyelt
szerverek logjaiban nem ez a szám szerepel. Azért örülni lehet.
http://download-stats.mozilla.org/firefox/latest.html
Aki jobban tudja, írja meg!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni