Egy érdekes cikk jelent meg a Tékozló Homáron a microsoft support-ról, és a licencről:
"Király mese, úgy kezdõdött, hogy vásároltunk (=terméket ellenértékéért megvesz) egy Windows Server a fent nevezett cégtõl. Nem is volt vele semmi baj, kb. az elsõ évben. Ugynis a szerver egy idõ után a normális használat (értem ezelatt a "nagyon ritkán hozzányúlunk, félve, nehogy eltörjön a hímes tojás") ellenére licenszelési problémára (pontosabban ezen szerzõdés megszegésére) hivatkozva leállt 2 óránként..."
"Licensz kérdés, ki már is lehetne legérintett a témában, mint a szerzõdés másik élvezõje, a Microsoft. Telefon nekik. Kedves hölgy, világosít felfelé, hogy õk nem foglalkoznak ilyenmivel, forduljak oda, ahol vettem a szoftvert."
"Nagykegyesen adtak valami hivatkozási számot, meg egy telefonszámot a belsõ szentélyükhöz, hogy ott ezzel megoldák majd a problémámat, de SOHA TÖBBET NE MERJEK ILYET KÉRNI TÕLÜK, ÉS HOZZÁJUK FORDULNI A BAJOMMAL. Aláírás, ügyfélszolgálat vezetõje."
"Megszületik végre az eredmény! HURRÁ! Ujjongunk, hallgatjuk tágra nyílt fülekkel, hogy mitõl szûnik meg a több hónapi folyamatos kínlódásunk a licensz szerzõdés állítólagos megsértésével!
Újra kell telepíteni, nincs más megoldás."
- 1018 megtekintés
Hozzászólások
Olvasod is a HUP-ot? :-{)E
http://hup.hu/node/35221
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
öö... pedig igen, lelkiismeretesen... elkerülte a figyelmemet, elnézést kérek mindenkitől!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni