Microsoft support

Fórumok

Egy érdekes cikk jelent meg a Tékozló Homáron a microsoft support-ról, és a licencről:

"Király mese, úgy kezdõdött, hogy vásároltunk (=terméket ellenértékéért megvesz) egy Windows Server a fent nevezett cégtõl. Nem is volt vele semmi baj, kb. az elsõ évben. Ugynis a szerver egy idõ után a normális használat (értem ezelatt a "nagyon ritkán hozzányúlunk, félve, nehogy eltörjön a hímes tojás") ellenére licenszelési problémára (pontosabban ezen szerzõdés megszegésére) hivatkozva leállt 2 óránként..."

"Licensz kérdés, ki már is lehetne legérintett a témában, mint a szerzõdés másik élvezõje, a Microsoft. Telefon nekik. Kedves hölgy, világosít felfelé, hogy õk nem foglalkoznak ilyenmivel, forduljak oda, ahol vettem a szoftvert."

"Nagykegyesen adtak valami hivatkozási számot, meg egy telefonszámot a belsõ szentélyükhöz, hogy ott ezzel megoldák majd a problémámat, de SOHA TÖBBET NE MERJEK ILYET KÉRNI TÕLÜK, ÉS HOZZÁJUK FORDULNI A BAJOMMAL. Aláírás, ügyfélszolgálat vezetõje."

"Megszületik végre az eredmény! HURRÁ! Ujjongunk, hallgatjuk tágra nyílt fülekkel, hogy mitõl szûnik meg a több hónapi folyamatos kínlódásunk a licensz szerzõdés állítólagos megsértésével!

Újra kell telepíteni, nincs más megoldás."

forrás

Hozzászólások