Microsoft terméktámogatás Magyarországon
Tényleg ez a rögvalóság? Vagy lehet valami, amit elhallgat a fenti panaszos?
Kinek milyen tapasztalata van a nagyobb cégek (MS, HP, Sun, stb.) magyarországi supportjával?
- 1368 megtekintés
Hozzászólások
LG és hardver, de nagyon jó:
Monitor kipusztul, 3 nappal a gari lejárta előtt:
Garlevélről telefonszám, a diszpécser KIKÜLDI a szerelőtt, mert a gép 5 kiló feletti, szerelő kijön, a sorozatszámáról a monitornak már tudja, hogy hova kell egy csepp forrasztóón, mert hibás a sorozat, mondom, 2 nap múlva lejár a gari, és még van 7 ilyen monitorom, erre szó és kapkodás nélkül végigforrasztja azokat is. Köszöni szépen.
A supportról el tudom képzelni, hogy ilyen. Én is voltam supporter (de már elmúlt:)).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Üdítő kivétel. Viszont elétre, hogy máskor is az LG-t preferáld.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sajna nem:) Ócsóér kell ide harver, osz' a Horizon ócsóbb:PPP. S ha még két napig nincs bekapcsolva az a gép, akkor b*hatom a márkaszervíz jófejségét. A márkaszervízes mondta, hogy az LG olyan alacsony árat ad nekik, hogy alighanem alatani fogják ezt az üzletágat...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Reszben igen.
Jobban jar az ember, ha valamelyik nagyobb MS partnertol ker segitseget.
Nekik vannak bejaratott kapuik az MS burokracia belsejebe, meg van jo szakemberuk is egy par altalaban.
Felesegem ilyen helyen dolgozik, szoval legalabb egy ceget merek ajanlani, ha felmerul a kerdes :)
Nekem Sun, HP, FSC, Infortrend, AMCC/3Ware (tisztan hardver) cegekkel volt support kapcsolatom.
Sun: Kijott az alvallalkozo akirol rovidesen kiderult, hogy nem ismeri a hardware-t amit javitani/boviteni jott.
HP: Oltonyos fiatal fazon, kicsit aggodtam, hogy mit fog o csinalni a 2 eve lelegzetvetel nelkul mukodo porkupac szerverhez :) Semmit nem szolt. Megcsinalta a munkat es meg normalisan el is dumaltunk. Ko profi volt.
HP-1: Kijon a halott alaplapos A osztalyu szerverhez, kicsereli az alaplapot. Majd meg ketszer, mert a tap egette el oket. A harmadikkal egyidoben a tapot is cserelte. Akkori arfolyamon ez kb 1mill bukta volt nekik... Nem kell kommentar :)
FSC.: Hosszu vitank volt veluk (az alvallakozoval) mert a 3 gapbol muszaj volt osszeszerelni egy mukodot, es nem akartak javitani a gepeket miutan hozzajuk nyultunk. Eleg nevetseges volt... Kulonosen miutan az egyik szervizesuk elpottyentette, hogy o meg ezt a tipus sosem latta :-D
Infortrend: Normalisan felvettek a hibajegyet, es dolgoznak rajta azota is. Elorebb nem vagyunk, de legalabb parasztok nem voltak :-D
3Ware/AMCC: tok normalisan valaszoltak a levelekre, megoldottak a problemankat. Profik voltak.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
RedHat EL3-hoz a hivatalos - nem magyar - support (kb. 3 éve):
- Hiba: ha többen akarnak egyszerre jelszót változtatni, akkor az "Old password"(!) kérdést egyszerre csak 1 db felhasználó kapja meg, a többieknek várni kell, míg az előző túljut ezen a ponton. S ráadásul semmi üzenet, csak villog a kurzor mintha lefagyott volna. (Utána akárhány párhuzamos "New password / Retype New Password" folyamat szó nélkül képes együtt élni.)
- Többszöri levélváltás után is az maradt a válasz a hivatalos supporttól, hogy: "It is not a bug, it is a feature."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"It is not a bug, it is a feature."
Mar ertem miert tert at Szenti kereskedo "baratunk" suse-rol rh-ra :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"It is not a bug, it is a feature."
LOL Ezentúl ha ne adj isten, nem tudok vmit megoldani, ezt fogom mondani.
--
A gazdagság legnagyobb forrása a két füled között van.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
(delete)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Volt szerencsém a "magyar" Microsoft support-hoz. Azért van idézőjelben, mert az illető akivel beszéltünk kicsit akcentussal ejtette a szavakat. Bár utólag tudtam meg, hogy Lengyelországban volt a csávó!
Jó sokáig ment az eszmecsere kisebb-nagyobb megszakításokkal míg azt mondta, hogy nem tud segíteni és megköszönte, hogy őket válaszottuk :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni