- uid_16401 blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 898 megtekintés
Hozzászólások
Mennyi a futasteljesitmenyed 1 ev alatt? Hol toltesz?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
90%-ban este itthon töltök, a többi SuC. 14MWh-t használtam el, ez káb 50ekm/év.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szia!
Lehet tudni, hogy melyik tipusod van? Ha jol ertettem, egy tanyan elsz, igy a Model Y-ra tippelnek. Mivel hamarosan mi is videkre koltozunk, es domboldal, erdekelne, hogy egy ilyen autonak a hasmagassaga okoz-e barmi problemat pl folduton ( azert nem a leg-leg-leg foldut, de kicsit hepehupas )
koszi
udv
U-dash
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tesla nem földútra való! Tanyán Nissan Navarát használok. Mi Model 3-at és Model S-t használunk, de ezek az autók nem valók földútra. Széles peres gumi, 3bar guminyomás, 1,5-2 tonna, alacsony padlólemez, aszfalt útról nem szabad lemenni vele!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tesla nem földútra való!
Már érthető, hogy miért röhög a világ a Cybertruck-on.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem még elég kevesen tesztelhették, a neten keringő lejárató videók nagyrésze meg manipulált.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ÚÚÚÚúúúúúÚÚ, ÁÁáááÁÁÁÁ, öccseecsküvécs van a tezsla ejjen!!!
Az alusipkádat el ne felejtsd.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Eddig mennyi Cybertruck gördült le gyártósorról vs mennyi video van a YT-on? Amennyi videot terypapa belinkelt, annyit még le sem gyártottak a nagyközönség számára.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Most mit kérdezgetsz engem a saját konteóidról?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nincs semmiféle konteo, de még Cybetruck is csak néhány kereskedésbe került kihelyezésre.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
És a Föld is lapos?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igazad van mester!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezt eddig is tudtuk.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Orbán után szabadon: Boldog karácsonyt!
Meg ha unatkozol: https://youtu.be/_pa_SW2TNYQ?si=Xfm9R2OBAeT90SsS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
fwiw ami "tesztvideót" eddig láttam ott aszfaltra való nyári esőgumival balfaszkodtak terepen.
Márpedig a terepjáró legfontosabb eleme a rendes terepgumi és a megfelelő hasmagasság.
zászló, zászló, szív
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az hagyján, de már a Zindex is agitál: https://index.hu/kultur/2023/12/23/elkxurtuk-kalomista-gabor-tesla-defekt-karterites-dokumentumfilm/
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ki az a fasz, hogy már itt is több témát indítottak rá?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem manipulalt amugy, max a cimadas. Mindossze tesztek, tesztautokkal (RC felirat oldalan).
Pl az a hoban elakadt Cybertruck ESP, diffzar nelkul toltak. Csak a teszt korulmenyeire nem kivancsiak az emberek. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Földutakra vagy valami normális pickup (japán vagy amerikai fajta), vagy valami régi suv Suzuki Jimmy, Pajero, Frontera, Niva mégjobb. És persze egy erős csörlő!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Vannak Model Y-hoz lift kitek, bár szerintem a magyar hatóságok nem igazán engednének ilyesmit. Szerintem egy dual motor Y egy két inches lifttel azért már elmegy a legtöbb rissz-rossz földúton, de nem ez a jármű lenne az első választásom erre.
A trehány összeszerelési minőség és a gyenge első lengőkarok miatt.
"Everything fails, all the time."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A trehány összeszerelési minőség
Ez nektek valami fétisetek? Gyakorlatilag minden amerikai gyártóra rá lehet ezt húzni, az orosz gyártóra meg négyzetesen! Aztán a német prémiumot a magyar csak hírből ismeri!
Becsületesnepper elmondta, hogy bármit előbb megvesz mint egy német prémiumot! Szerinted miért?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen, az. Nem érdekel ki gyártja és hol. 2023-ban elfogadhatatlanok az ökörhugyozás módjára összevissza elálló elemek, a hézagok közt fütyülő szél, a beázás, a csavarodási merevség hiánya, a nyikorgó beltér, zörgő kesztyűtartó fedél. Széthulló első futóművek.
Ezeket mind megoldották már jó 50 éve az autóiparban, nincs erre mentség. Nem kell német prémium, elég lenne az 1990-es évek japán minőségét utólérni. De még az sem megy.
"Everything fails, all the time."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
elfogadhatatlanok az ökörhugyozás módjára összevissza elálló elemek, a hézagok közt fütyülő szél, a beázás, a csavarodási merevség hiánya, a nyikorgó beltér, zörgő kesztyűtartó fedél. Széthulló első futóművek.
Ezeket te tapasztaltad, vagy a HUP száj mondta neked?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én tapasztaltam saját magam. Írtam is róla a hupon, itt
"Everything fails, all the time."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akkor neked is szétesett a futómű? Azt sem hiszem, hogy hordasz magaddal egy hézagmérőt! Szerintem ez is szubjektív megítélés. Gondolom akusztikai műszert sem vittél magaddal, és azt sem hiszem, hogy a 95~ös Ladáét megmérted volna.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szét nem esett, de hallhatóan kopogott. A fütyülő menetszél sem annyira szubjektív, bár mondjuk egy Citroen kacsánál elmegy végülis.
Ehhez nem kell hézagmérő.
"Everything fails, all the time."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szét nem esett, de hallhatóan kopogott.
Lehet a kölcsönzőnèl kellene érdeklődnöd, hogy miért adtak rossz műszaki állapotú autót neked?
1 hét tapasztalat az nem túl acélos. Én évek óta használok Teslát, igaz nem kölcsönzőset, de az általad leírt problémák nem jelentkeznek…
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen, 13 ezer mérföldes néhány hónapos autó nekem ne zörögjön ha kölcsönzős ha nem. A 61 ezer mérföldes kölcsönzős Nissan meg sem nyikkan.
Oké, legyen, rövid egy hét. Ha két hétre béreltem volna, akkor összementek volna a hézagok? Még az égről is lehazudnád a csillagokat, csak hogy mentsd a drágalátos ipari hulladékodat.
"Everything fails, all the time."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Még az égről is lehazudnád a csillagokat, csak hogy mentsd a drágalátos ipari hulladékodat.
Na innentől fogva nem kommunikálunk! Kamugéza!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Na innentől fogva nem kommunikálunk!
Eddig is csak ugattál.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Eddig is csak ugattál.
Már megint italozol?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az nem semmi. Iden kb. meg a 5k kilometer sincs meg az auto(kkal) nemhogy 50k. Nem mentem/megyek sehova mostansag.
Every single person is a fool, insane, a failure, or a bad person to at least ten people.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Értem már akkor hogy van ennyi időd a hupra posztolgatni, hát a töltésre várakozás miatt. :) Komolyra fordítva a szót, ilyen futásteljesítmény mellett mennyi idő megy el a töltéssel?
"Everything fails, all the time."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tölteni akkor szoktam, amikor alszom, vagy alszom, vagy pisálok. Szóval 0! :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az jo. Es mennyit alszol kilometerre leosztva?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Este 23 körül szoktam elaludni, és reggel 6 körül kelek.
Kérdésre a válasz: mondjuk 60e km évente, és évente 365*7 óra alvás. 0,042 óra/km.
Mit mutat meg az az adat? Bicepsz méretem is érdekel? :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A címet ki írta? Google Translate, valami AI, vagy egy szer hatása alatt álló, magyart csak egy-két óráig távolról tanulmányozó távolkeleti jómunkásember? :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Voltal mar azota magyar tolton? Igy is van hely? Nincsenek akik 2 helyet foglalnak nem tesla kocsijaval es leszarja tobbieket?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Voltam, és csodálkoztam is, hogy a fasz BMW-s figura mekkora arccal vágta bele a töltőcsatlakozót a latyakba, nehogy már a következő üf ne szívjon! Egy fejlesztési javaslat a TESLA-nak, hogy addig ne állítsa le a számlálást, ameddig a csóka vissza nem rakja a csatlakozót a helyére!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kurvagáz a kultúra ilyen szintű hiánya. Nem vágom, hogy épül fel a töltő fej, de gyanítom, ebből zárlat is lehet.
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szombat reggel 9-kor én töltöttem egyedül a fóti töltőn. Egy német rendszámos állt még ott, a töltők közelében, de nem a töltőn. A srác aludt a Teslában. Én meg bementem az Auchanba.
Hétköznap 14-19 között szoktak többen lenni, de akkor sem vártam még soha töltőre. A győri OMW kútnál sem, Szigetszentmiklóson, Törökbálinton, Derecenbenben és Miskolcon sem.
Az App mutatja a töltő forgalmát. Fóton van mobility töltő is, és az Aldinál is van e-on töltő. Szóval valahol mindig van szabad hely.
Ami viszont bekavar(hat), hogy a gyártók össze vissza rakják a töltőcsatlakozókat, míg a Tesla mindig baloldalon hátulra. Így pl. egy VW el tud foglalni 2 helyet is!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Koszi kivancsi leszek legkozelebbi magyar utamra mennyire basz oda ez a nyitas tobbi gyarto fele. Bar joval tobb nagyteljesitmenyu tolto van azota csak mar megszoktam az eddigieket :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
December 8.-án Magyraországon is megnyitotta a SuC hálózatát a Tesla. 266Ft/kWh áron lehet tölteni, míg a teslások 197Ft/kWh áron tölthetnek.
Azóta ez már 238 Ft-ra csökkent.
Az előbb jöttem el Törökbálintról, két júzer volt a v3-on és egy júzer a v2-n, mind Tesla.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jo hallani, hogy nincsenek sokan. Koszi.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
lyóde mennyit fizettél miután kigyulladt a kocsi?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az én üzemanyag megtakarításom az idén 1,387,000Ft-nál jár,
Akkor már csak ~ 40 év és visszajön egy becsületes ICE autó és a romja közti árkülönbség .... :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
17,8millás Tesla M3 (260LE) vs 17,8millás AUDI A3 SB XTRA S line 40 TFSI (190LE) összehasonlításában már nem annyira egyértelmű a matekod!
Jó lenne néha Model S vagy Model X megtérülési idejének összehasonlítást egy hasonló árú/teljesítményű ICE-vel végezni! Almát az almával, körtét a körtével...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni