-

-

Hozzászólások

Mennyi a futasteljesitmenyed 1 ev alatt? Hol toltesz?

Szia!

Lehet tudni, hogy melyik tipusod van? Ha jol ertettem, egy tanyan elsz, igy a Model Y-ra tippelnek. Mivel hamarosan mi is videkre koltozunk, es domboldal, erdekelne, hogy egy ilyen autonak a hasmagassaga okoz-e barmi problemat pl folduton ( azert nem a leg-leg-leg foldut, de kicsit hepehupas )

koszi

udv

U-dash

Tesla nem földútra való! Tanyán Nissan Navarát használok. Mi Model 3-at és Model S-t használunk, de ezek az autók nem valók földútra. Széles peres gumi, 3bar guminyomás, 1,5-2 tonna, alacsony padlólemez, aszfalt útról nem szabad lemenni vele!

Vannak Model Y-hoz lift kitek, bár szerintem a magyar hatóságok nem igazán engednének ilyesmit. Szerintem egy dual motor Y egy két inches lifttel azért már elmegy a legtöbb rissz-rossz földúton, de nem ez a jármű lenne az első választásom erre.

A trehány összeszerelési minőség és a gyenge első lengőkarok miatt.

"Everything fails, all the time."

A trehány összeszerelési minőség

Ez nektek valami fétisetek? Gyakorlatilag minden amerikai gyártóra rá lehet ezt húzni, az orosz gyártóra meg négyzetesen! Aztán a német prémiumot a magyar csak hírből ismeri!

Becsületesnepper elmondta, hogy bármit előbb megvesz mint egy német prémiumot! Szerinted miért?

Igen, az. Nem érdekel ki gyártja és hol. 2023-ban elfogadhatatlanok az ökörhugyozás módjára összevissza elálló elemek, a hézagok közt fütyülő szél, a beázás, a csavarodási merevség hiánya, a nyikorgó beltér, zörgő kesztyűtartó fedél. Széthulló első futóművek.

Ezeket mind megoldották már jó 50 éve az autóiparban, nincs erre mentség. Nem kell német prémium, elég lenne az 1990-es évek japán minőségét utólérni. De még az sem megy.

"Everything fails, all the time."

elfogadhatatlanok az ökörhugyozás módjára összevissza elálló elemek, a hézagok közt fütyülő szél, a beázás, a csavarodási merevség hiánya, a nyikorgó beltér, zörgő kesztyűtartó fedél. Széthulló első futóművek.
 

Ezeket te tapasztaltad, vagy a HUP száj mondta neked?

Akkor neked is szétesett a futómű? Azt sem hiszem, hogy hordasz magaddal egy hézagmérőt! Szerintem ez is szubjektív megítélés. Gondolom akusztikai műszert sem vittél magaddal, és azt sem hiszem, hogy a 95~ös Ladáét megmérted volna.

Szét nem esett, de hallhatóan kopogott.
 

Lehet a kölcsönzőnèl kellene érdeklődnöd, hogy miért adtak rossz műszaki állapotú autót neked?

1 hét tapasztalat az nem túl acélos. Én évek óta használok Teslát, igaz nem kölcsönzőset, de az általad leírt problémák nem jelentkeznek…

Igen, 13 ezer mérföldes néhány hónapos autó nekem ne zörögjön ha kölcsönzős ha nem. A 61 ezer mérföldes kölcsönzős Nissan meg sem nyikkan.

Oké, legyen, rövid egy hét. Ha két hétre béreltem volna, akkor összementek volna a hézagok? Még az égről is lehazudnád a csillagokat, csak hogy mentsd a drágalátos ipari hulladékodat.

"Everything fails, all the time."

Az nem semmi. Iden kb. meg a 5k kilometer sincs meg az auto(kkal) nemhogy 50k. Nem mentem/megyek sehova mostansag.

Every single person is a fool, insane, a failure, or a bad person to at least ten people.

Értem már akkor hogy van ennyi időd a hupra posztolgatni, hát a töltésre várakozás miatt. :) Komolyra fordítva a szót, ilyen futásteljesítmény mellett mennyi idő megy el a töltéssel?

"Everything fails, all the time."

A címet ki írta? Google Translate, valami AI, vagy egy szer hatása alatt álló, magyart csak egy-két óráig távolról tanulmányozó távolkeleti jómunkásember? :)

Voltal mar azota magyar tolton? Igy is van hely? Nincsenek akik 2 helyet foglalnak nem tesla kocsijaval es leszarja tobbieket?

Voltam, és csodálkoztam is, hogy a fasz BMW-s figura mekkora arccal vágta bele a töltőcsatlakozót a latyakba, nehogy már a következő üf ne szívjon! Egy fejlesztési javaslat a TESLA-nak, hogy addig ne állítsa le a számlálást, ameddig a csóka vissza nem rakja a csatlakozót a helyére!

Szombat reggel 9-kor én töltöttem egyedül a fóti töltőn. Egy német rendszámos állt még ott, a töltők közelében, de nem a töltőn. A srác aludt a Teslában. Én meg bementem az Auchanba.

Hétköznap 14-19 között szoktak többen lenni, de akkor sem vártam még soha töltőre. A győri OMW kútnál sem, Szigetszentmiklóson, Törökbálinton, Derecenbenben és Miskolcon sem.

Az App mutatja a töltő forgalmát. Fóton van mobility töltő is, és az Aldinál is van e-on töltő. Szóval valahol mindig van szabad hely.

Ami viszont bekavar(hat), hogy a gyártók össze vissza rakják a töltőcsatlakozókat, míg a Tesla mindig baloldalon hátulra. Így pl. egy VW el tud foglalni 2 helyet is!

December 8.-án Magyraországon is megnyitotta a SuC hálózatát a Tesla. 266Ft/kWh áron lehet tölteni, míg a teslások 197Ft/kWh áron tölthetnek.

Azóta ez már 238 Ft-ra csökkent.

Az előbb jöttem el Törökbálintról, két júzer volt a v3-on és egy júzer a v2-n, mind Tesla.

Szerkesztve: 2023. 12. 20., sze – 00:26

lyóde mennyit fizettél miután kigyulladt a kocsi?

Az én üzemanyag megtakarításom az idén 1,387,000Ft-nál jár,

Akkor már csak ~ 40 év és visszajön egy becsületes ICE autó és a romja közti árkülönbség .... :D

trey @ gépház

17,8millás Tesla M3 (260LE) vs 17,8millás AUDI A3 SB XTRA S line 40 TFSI (190LE) összehasonlításában már nem annyira egyértelmű a matekod! 

Jó lenne néha Model S vagy Model X megtérülési idejének összehasonlítást egy hasonló árú/teljesítményű ICE-vel végezni! Almát az almával, körtét a körtével...