bank callcenterese azonosításra szolgáló kérdések (pl. anyja neve, születési idő, hely stb) közé belecsempészik a szolgáltatásra vonatkozó kérdést (pl. van deviza számlája?) és ha nincs a válasz, akkor elkezdi nyomni a bullshitet a devizaszámla előnyeiről. Teszi ezt úgy h nem tisztázza h most az azonosítás procedúra véget ért volna, és most marketing duma jön, utána úgy tesz mintha visszatérne ismét azonosításhoz de újabb szolgáltatásra vonatkozó kérdéssel.
Tapasztaltátok-e? Törvényes-e? Bankfelügyelet, fogyasztóvédelem - hova mivel érdemes fordulni?
- 64 megtekintés
Hozzászólások
Lehet rossz menüt választottál.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Panasz menü, callcenteres meg fentiek szerint nyomta marketing rizsát, az azonosítási procedura alatt erre próbálta használni a kérdésekre kapott válaszaimat. Persze egyből leállítottam meg számon kértem a dolgot, de nem tágított a baromja - minthogy így nem sikerült befejezni azonosítást nem tudtam elintézni amit akartam.
"antiegalitarian, antiliberal, antidemocratic, and antipopular"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akkor lehet ezért hívott minap a bankom ?
Mondjuk évek óta semmilyen adatot, nem adok meg senkinek telefonba. Így az ilyen beszélgetések hamar véget érnek :D
Fedora 42, Thinkpad x280
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ja, ha ő hív, alap, hogy nem adok meg semmit.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezért biztos nem. Itt én voltam telefonáló.
"antiegalitarian, antiliberal, antidemocratic, and antipopular"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni