PTO a telefonos azonosítást termek-szolgáltatás ajánlására használja

Fórumok

 bank callcenterese azonosításra szolgáló kérdések (pl. anyja neve, születési idő, hely stb) közé belecsempészik a szolgáltatásra vonatkozó kérdést (pl. van deviza számlája?) és ha nincs a válasz, akkor elkezdi nyomni a bullshitet a devizaszámla előnyeiről. Teszi ezt úgy h nem tisztázza h most az azonosítás procedúra véget ért volna, és most marketing duma jön, utána úgy tesz mintha visszatérne ismét azonosításhoz de újabb szolgáltatásra vonatkozó kérdéssel. 

Tapasztaltátok-e? Törvényes-e? Bankfelügyelet, fogyasztóvédelem - hova mivel érdemes fordulni?

Hozzászólások

Lehet rossz menüt választottál.

Panasz menü, callcenteres meg fentiek szerint nyomta marketing rizsát, az azonosítási procedura alatt erre próbálta használni a kérdésekre kapott válaszaimat. Persze egyből leállítottam meg számon kértem a dolgot, de nem tágított a baromja - minthogy így nem sikerült befejezni azonosítást nem tudtam elintézni amit akartam.  

"antiegalitarian, antiliberal, antidemocratic, and antipopular"

Akkor lehet ezért hívott minap a bankom ?

Mondjuk évek óta semmilyen adatot, nem adok meg senkinek telefonba. Így az ilyen beszélgetések hamar véget érnek :D

Fedora 42, Thinkpad x280