Telekom email cím átirányítása

 ( akoska00 | 2017. július 7., péntek - 8:55 )

Sziasztok!

Van valaki itt aki tudja, hogy

címre érkező leveleket hogyan lehet átirányítani másik külső email címre?

A válaszokat előre is köszönöm!

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.

https://webmail.telekom.hu/login.php -on nincs ilyen lehetoseg?

Ilyen lehetőség nincs.

Akkor marad az ugyfelszolgalat :( vagy esetleg az online account-nal a Telekom oldalon (ahol csomagot tudsz valtani ilyesmik) lehet meg ez.

Sokkal jobb ötlet POP3-mal letöltögetni, mint továbbítgatni.

Gmail le tudja szedni pl.
Mostanában amúgy kezd tele lenni a hócipőm a telekom levelezéssel. A nagy webmail fejlesztés annyi volt, hogy átszínezték a horde-t magentára, a fele nincs lefordítva. Vagy a mostani húzásuk, pár napja az előfizetéshez tartozó összes email fiókban a küldő neve, az előfizető neve. Mikor egy ilyen jelenik meg a küldött email fejlécben: Gipsz Jakab <cement.juliska@t-online.hu>, szerzett pár mosolygós percet a címzettek körében.

Nem koltenek ra penzt mert gyakorlati haszna nincs es sosem volt ----> csak viszi a penzt. Korabban az is felmerult hogy ki kene irtani az egeszet de az is penzbe kerult volna igy hagyjak rohadni ahogy volt de errol Bra is tudna meselni szerintem :D .

Nem a sok máneggerre kellene költeni az sarcot, amit előfizetési díj néven beszednek, hanem a fejlesztőkre. Minden tiszteletem az ott dolgozóké, ismétlem dolgozóké. Voltam L1 support a telekomnál...

Manager voltam ott en is. Ez egy tevhit hogy sokat keresnek. Van par ember a T-nel aki sokat keres de egy atlagos manager kb semmit. Helpdeskeskent tobbet kerestem (igaz kellett ejszakazni de tobbet vittem haza)

Na meg az is szép húzás, hogy egy komplexebb probléma esetén is csak hibafelvevőkkel beszélhetsz level 2 helyett. Találomra megkérdeztem egyiküktől, és kiderült, hogy nincs is informatikai képzettségük.
--
https://www.digitalocean.com/?refcode=7504fb2af065

Inkabb mondjuk ugy hogy nem mindenkinek van. Level 2 helpdesken a legtobb operatornak van a Telekomnal (illetve aki eljut odaig a nelkul az amugy is sajat magat kepzi es tanul). De az nem feltetlenul fontos hogy ezt iskolaban szerezd meg.

Rengeteg kollegam aki ott dolgozott most ugyanugy nagy cegeknel dolgozik szerte a vilagban mint jomagam is (cisco, BT, IBM, HP) es meg sorolhatnam.
Plusz sokan elfelejtik, hogy ha nem a standard eszkozokkel hasznaljak alap beallitasokkal a szolgaltatast akkor magadra vagy utalva. Ha felhivod a HD-t az hivastol es leveltol fuggoen (attol fugg melyik operatorig jutsz el) az siman kerulhet a cegnek egy ezresbe is vagy akar tobbe. Szoval ne csodalkozz, hogy elso korben nem egy halozati guruval fogsz trecselni az ipv6 konfigodrol meg jel zaj viszonyrol a modemedben. Es attol sem felkapni a fizet ha kikerdeznek alaposan es megkerdezik miket csinaltal. Mivel level 1-en script alapjan dolgoznak es ha tovabbkuld a nelkul, hogy megbizonyosodjon rola, hogy te is megtettel mindent es o is megvizsgalta az esetet az neki rossz pont es plussz munka az ertekes operatornak aki mint emlitettem sokba kerul.

Tudom én, de ez se így volt még jó pár éve.
--
https://www.digitalocean.com/?refcode=7504fb2af065

Mondjuk az mindent elmond a cégről, hogy az ügyfelek felé nyújtott weboldal a T-Home, Westel fúzió óta soha nem működött. Ez elvileg IT cég...
--
http://naszta.hu

Az egy kulon szep tortenet. Volt egy valemennyire mukodo T-Online -os weboldal. Ezt Cegpolitikai okokbol leallitottak merthogy nehogymar azt hasznaljuk (ugye mas fejlesztette mint akinek a husosfazekos otlete tamadt) igy az Online-os lapot kukaztak (rogton azonnali hatallyal meg sem varva hogy egy valamennyire mukodo dologgal csereljek le hanem kiirtak hogy coming soon es beadtak a cegvezetesnek hogy a csoda teremtese folyamatban van.

Azota is azt varjuk. En spec az ugyfelszolgalati fejleszteseket teszteltem. Sirtam minden egyes alkalommal de a legtobb felvetesre az volt a valasz hogy nem showstopper. Ez van ezt kell szeretni :D

En az elso ev utan elzavartam volna az akkori fejlesztoket.

Az ügyfélszolgálat válasza telefonon: "...hááát az az igazság hogy ezen funkció jelenleg nincs implementálva online felületünkön...Technikusaink meg próbálják az átirányítás beállítását 72 órán belül megoldani..." Erre SMS 2 óra múlva: "...nem találtunk hibát internet előfizetésének működésében. Igénybe veheti szuperszervíz szolgáltatásunkat..." Mi van??? Újra telefonáltam, most már elküldtem őket az anyájukba... Leígérték a csillagot az égről és biztosítottak hogy az SMS csak tévedésből érkezett. Nyugodjak meg minden rendben lesz. Alig teszem le a telefont jön egy újabb SMS. Ua. mint előtte. :)))) Ez a cég normális? No comment. De komolyan. Várakozunk hétfőig aztán meglátjuk.

POP3 letöltés?

Az az SMS tényleg csak véletlenül megy. Amikor beszélsz az ügyintézővel, akkor kötelezően nyílik egy ticket (ha később RCA kell, visszakereshető legyen). Viszont ha le is zárja a jegyet, mert vagy rejectelt téged vagy atiranyitott, akkor a WFMS rendszer küld egy standard SMS-t.

<3 WFMS

POP3 leszedés ment eddig. Nem szeretnék a saját rendszerünkben hegeszteni. Kissé hibatűrőbb megoldás szeretnék. Ezt egy kis cég is meg tudja oldani, nem gondoltam hogy pont a Telekom az akinél ezt túl kell magyarázni. Neki ez nem kerül semmibe, nekem elégedettséget okoz, hol a hiba?

Nálam évek óta a fetchmail rántja le a fiókba eső leveleket. Ennél egyszerűbb megoldás pedig nincs! :-D

+1

A webmailen nem tudod ezt beállítani, csak ha a Telekom fiókba belépsz a telekom.hu-n,de hogy azon belül hol, az passz.

A telekom.hu oldalon nem tudod átirányítani, csak alias-t tudsz felvenni, azt is csak egyet, a többihez fel kell hívni az ügyfélszolgálatot. Na meg jelszót tudsz változtatni.

Köszönöm! Ezt kipróbálom, remélem 2017-től javult valamelyest a t-online webmail-je.

Ezt már egyszer említettem. Nem nevezném a magenta cukormázzal leöntött Hordemail-t javulásnak.

Megerősíthetem. Tegnap néztem a felületet, továbbra is hulladék :(

Ahh az alias vicces dolog volt náluk, pár éve beallitottam magamnak egy profilba illő elnevezést aliasnak, aztán a kliensben történő beallitaskor elkezdtek dőlni a levelek. Kiderült, hogy a cím már használatban volt másnál... :)

--
"Nem akkor van baj amikor nincs baj, hanem amikor van!"
Népi bölcsesség

Hol tudsz a horde-ben aliast-t felvenni? :D Én nem találtam sehol.
Új e-mail-t persze be lehet kötni a t-online fiókodba, de ki tenni ilyet...

Emlékeim szerint a webmail-ben sehol. A telekom fiókban lehet alias-t létrehozni, az internet előfizetés beállításainál. Egyet te is tudsz, ha többet szeretnél, akkor azt telefonos ügyfélszolgálaton keresztül.

Nagyon köszönöm!

Nah, lekéstem... :)

--
"Nem akkor van baj amikor nincs baj, hanem amikor van!"
Népi bölcsesség

Át lehet irányítani, de nem úgy, ahogy gondolod. Szűrőt kell létrehozni, hogy címzett:

a többi pedig értelemszerű. Tegnap este csináltam meg, működik.

Tudnál képernyőképet küldeni a beállításrol?

Persze:
https://imgur.com/a/sQRmgso
Ezen a linken találod a szűrőket (eléggé el van dugva, itt szép magentával "Új szabály")
https://webmail.telekom.hu/ingo/basic.php?page=filters

Ezer hála!

örülök, ha sikerült! :)

Uhhh. Köszi én is! Arra még érdemes figyelni szerintem, hogy a t-online-nál a tárterület be ne teljen :)

Mert akkor mi történik? :)

--
"Nem akkor van baj amikor nincs baj, hanem amikor van!"
Népi bölcsesség

Sikítás, csörög a telefon, ilyesmi :)

jah persze, arra mindenképpen érdemes figyelni - de nemcsak a telekom fiókoknál, hanem úgy összglobál'! :D
Egyébként most hogy ez a téma pörög (és mivel annak idején történt pár furcsaság az alias-cím létrehozása után), ránéztem a webmail-re és most is találtam olyan dolgot, amitől hirtelen kivert a víz: a címjegyzéket megnyitva egy másik ember címjegyzékének a neve jelent meg, szerencsére nem volt feltöltve hozzá tartalom (és én sem töltök fel erre a felületre semmit), de akkor is - mi van, ha a saját adataim pedig másnál jelennek meg ugyanígy? Döbbenet...

--
"Nem akkor van baj amikor nincs baj, hanem amikor van!"
Népi bölcsesség

És fel is merül bennem a kérdés: Akkor ez most minek/kinek a hiányossága? Horde vagy T-online?

A Horde-val vagy a Telekom-mal van szerződésed?
--
https://naszta.hu

Nem arra vonatkozott a kérdés, hogy kit lehet felelősségre vonni, hanem, hogy hol a technológiai hiányosság.

De ha hulladék a Horde, akkor is T-nek kellett volna javítani vagy másikat használni. Műszaki szempontból is közömbös egy szinten a használt library.
--
https://naszta.hu

En azt se talaltam meg, hogy hol lehet jelszot modositani, egy katasztrofa az egesz.
Mivel 99%-ban csak szemet jon ra (jo lehet a spam szuro is), szerettem volna beallitani automata valaszt minden levelre, mert az 1% szerettem volna ha ertesul rola, hogy ez a cim mar nem el...de persze nem lehet ezt sem. Azota egy python script kuld valaszokat a levelekre.

t-email.hu-s címnél lehet állítani: (Hogy a t-online felület, kezelhetőség különbözik-e, azt nem tudom) Fogaskerék (a képernyő teteje felé)/ Beállítások/ Kézbesítési beállítások.

Semmire nem használom, mert elég ócska, csakis a telekom levelei jönnek rá időnként. A gmail-es címemet használom és ott van beállítva, hogy szedje le a telekom szerveréről a leveleket, így ott látom ezeket. A jelszavára sem emlékszem már. :)

off: nekem egy axeleros alias kene, mert az icq fiokom jelszo helyreallitasa anelkul nem megy

A magyar telekomé a domain, nem megy azzal a domainnal a cím?

--
"Nem akkor van baj amikor nincs baj, hanem amikor van!"
Népi bölcsesség

nem probaltam. mindenekelott keresnem kell egy telekom fiokot. van valahol a csaladban