Telekom email cím átirányítása

Sziasztok!

Van valaki itt aki tudja, hogy xyz@t-online.hu címre érkező leveleket hogyan lehet átirányítani másik külső email címre?

A válaszokat előre is köszönöm!

Hozzászólások

Sokkal jobb ötlet POP3-mal letöltögetni, mint továbbítgatni.

Gmail le tudja szedni pl.
Mostanában amúgy kezd tele lenni a hócipőm a telekom levelezéssel. A nagy webmail fejlesztés annyi volt, hogy átszínezték a horde-t magentára, a fele nincs lefordítva. Vagy a mostani húzásuk, pár napja az előfizetéshez tartozó összes email fiókban a küldő neve, az előfizető neve. Mikor egy ilyen jelenik meg a küldött email fejlécben: Gipsz Jakab <cement.juliska@t-online.hu>, szerzett pár mosolygós percet a címzettek körében.

Inkabb mondjuk ugy hogy nem mindenkinek van. Level 2 helpdesken a legtobb operatornak van a Telekomnal (illetve aki eljut odaig a nelkul az amugy is sajat magat kepzi es tanul). De az nem feltetlenul fontos hogy ezt iskolaban szerezd meg.

Rengeteg kollegam aki ott dolgozott most ugyanugy nagy cegeknel dolgozik szerte a vilagban mint jomagam is (cisco, BT, IBM, HP) es meg sorolhatnam.
Plusz sokan elfelejtik, hogy ha nem a standard eszkozokkel hasznaljak alap beallitasokkal a szolgaltatast akkor magadra vagy utalva. Ha felhivod a HD-t az hivastol es leveltol fuggoen (attol fugg melyik operatorig jutsz el) az siman kerulhet a cegnek egy ezresbe is vagy akar tobbe. Szoval ne csodalkozz, hogy elso korben nem egy halozati guruval fogsz trecselni az ipv6 konfigodrol meg jel zaj viszonyrol a modemedben. Es attol sem felkapni a fizet ha kikerdeznek alaposan es megkerdezik miket csinaltal. Mivel level 1-en script alapjan dolgoznak es ha tovabbkuld a nelkul, hogy megbizonyosodjon rola, hogy te is megtettel mindent es o is megvizsgalta az esetet az neki rossz pont es plussz munka az ertekes operatornak aki mint emlitettem sokba kerul.

Az egy kulon szep tortenet. Volt egy valemennyire mukodo T-Online -os weboldal. Ezt Cegpolitikai okokbol leallitottak merthogy nehogymar azt hasznaljuk (ugye mas fejlesztette mint akinek a husosfazekos otlete tamadt) igy az Online-os lapot kukaztak (rogton azonnali hatallyal meg sem varva hogy egy valamennyire mukodo dologgal csereljek le hanem kiirtak hogy coming soon es beadtak a cegvezetesnek hogy a csoda teremtese folyamatban van.

Azota is azt varjuk. En spec az ugyfelszolgalati fejleszteseket teszteltem. Sirtam minden egyes alkalommal de a legtobb felvetesre az volt a valasz hogy nem showstopper. Ez van ezt kell szeretni :D

En az elso ev utan elzavartam volna az akkori fejlesztoket.

Az ügyfélszolgálat válasza telefonon: "...hááát az az igazság hogy ezen funkció jelenleg nincs implementálva online felületünkön...Technikusaink meg próbálják az átirányítás beállítását 72 órán belül megoldani..." Erre SMS 2 óra múlva: "...nem találtunk hibát internet előfizetésének működésében. Igénybe veheti szuperszervíz szolgáltatásunkat..." Mi van??? Újra telefonáltam, most már elküldtem őket az anyájukba... Leígérték a csillagot az égről és biztosítottak hogy az SMS csak tévedésből érkezett. Nyugodjak meg minden rendben lesz. Alig teszem le a telefont jön egy újabb SMS. Ua. mint előtte. :)))) Ez a cég normális? No comment. De komolyan. Várakozunk hétfőig aztán meglátjuk.

Az az SMS tényleg csak véletlenül megy. Amikor beszélsz az ügyintézővel, akkor kötelezően nyílik egy ticket (ha később RCA kell, visszakereshető legyen). Viszont ha le is zárja a jegyet, mert vagy rejectelt téged vagy atiranyitott, akkor a WFMS rendszer küld egy standard SMS-t.

POP3 leszedés ment eddig. Nem szeretnék a saját rendszerünkben hegeszteni. Kissé hibatűrőbb megoldás szeretnék. Ezt egy kis cég is meg tudja oldani, nem gondoltam hogy pont a Telekom az akinél ezt túl kell magyarázni. Neki ez nem kerül semmibe, nekem elégedettséget okoz, hol a hiba?

Nálam évek óta a fetchmail rántja le a fiókba eső leveleket. Ennél egyszerűbb megoldás pedig nincs! :-D

A webmailen nem tudod ezt beállítani, csak ha a Telekom fiókba belépsz a telekom.hu-n,de hogy azon belül hol, az passz.

Ahh az alias vicces dolog volt náluk, pár éve beallitottam magamnak egy profilba illő elnevezést aliasnak, aztán a kliensben történő beallitaskor elkezdtek dőlni a levelek. Kiderült, hogy a cím már használatban volt másnál... :)

--
"Nem akkor van baj amikor nincs baj, hanem amikor van!"
Népi bölcsesség

jah persze, arra mindenképpen érdemes figyelni - de nemcsak a telekom fiókoknál, hanem úgy összglobál'! :D
Egyébként most hogy ez a téma pörög (és mivel annak idején történt pár furcsaság az alias-cím létrehozása után), ránéztem a webmail-re és most is találtam olyan dolgot, amitől hirtelen kivert a víz: a címjegyzéket megnyitva egy másik ember címjegyzékének a neve jelent meg, szerencsére nem volt feltöltve hozzá tartalom (és én sem töltök fel erre a felületre semmit), de akkor is - mi van, ha a saját adataim pedig másnál jelennek meg ugyanígy? Döbbenet...

--
"Nem akkor van baj amikor nincs baj, hanem amikor van!"
Népi bölcsesség

En azt se talaltam meg, hogy hol lehet jelszot modositani, egy katasztrofa az egesz.
Mivel 99%-ban csak szemet jon ra (jo lehet a spam szuro is), szerettem volna beallitani automata valaszt minden levelre, mert az 1% szerettem volna ha ertesul rola, hogy ez a cim mar nem el...de persze nem lehet ezt sem. Azota egy python script kuld valaszokat a levelekre.

t-email.hu-s címnél lehet állítani: (Hogy a t-online felület, kezelhetőség különbözik-e, azt nem tudom) Fogaskerék (a képernyő teteje felé)/ Beállítások/ Kézbesítési beállítások.

Semmire nem használom, mert elég ócska, csakis a telekom levelei jönnek rá időnként. A gmail-es címemet használom és ott van beállítva, hogy szedje le a telekom szerveréről a leveleket, így ott látom ezeket. A jelszavára sem emlékszem már. :)

off: nekem egy axeleros alias kene, mert az icq fiokom jelszo helyreallitasa anelkul nem megy