Banki rendszerek problémája?

 ( Dyl4n | 2017. június 2., péntek - 9:23 )

Ma reggel óta nekem nem megy a CIB mobil appja, illetve a netbank sem, mivek az O-key token-t is a mobil app adná.
Hibaüzenet szerint nincs netem, de a fiókkereső funkció 500 Internal server error-t ír.

Most kaptam egy másik forrásból levelet, hogy a SimplePay sem megy, külső partner hiba okán, pedig azt az OTP üzemelteti.
Másnak van hasonló gondja ma a banki rendszerekkel?

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.

"azt az OTP üzemelteti" nem biztos hogy minden komponenset. Ma mar 10ft ert kiszerveznek mindent es csodalkoznak ha nem megy.

Igen, ez jogos. Ők is erre hivatkoztak a levélben, hogy külső partnernél fennálló hiba.
Amúgy a cib még mindig nem megy...

Most néztem, nálam (most) megy a CIB mobil app...
Ha jól emlékszem reggel force-olt hogy upgradeljem az appot (Android), csak utána engedett belépni.