Végig próbáltam a leggyakoribb jó tanácsokat az Internetről:
- iTunes ellenőrzése, hogy a készülékek automatikus szinkronizálása ki van -e kapcsolva (ha nincs, legyen kikapcsolva);
- az iPhone-on a Naptár kényszerített frissítése (Naptáron belül "Naptárak"-ba belépés, majd ujjal "lefelé húzás" a képernyőn, amíg a képernyő tetején nem kezd el a kerék forogni);
- az iPhone-on kilépés az iCloud-ból, majd újra bejelentkezés;
- a fentiek kombinálása az iPhone újraindításával, illetve ki- és bekapcsolásával.
Mindezek nem hoztak eredményt.
Ám a fenti tanácsok egyik hozzászólója egy fontos dologra hívta fel a figyelmet, és ez lett a megoldás:
Az iOS-ben a "Beállítások" - "Mail, Kontaktok, Naptárak" alatt, a "Naptárak" blokkban bújik el egy fontos beállítás,
a "Szinkr.".
Ezzel szabályozható, hogy az aktuális dátumhoz képest milyen idő intervallumot szinkronizáljon a Naptár.
Nos, ez nálam valamiért 1 hónapra volt állítva (ez lehetett az alapértelmezett).
Átállítottam "Összes esemény"-re - és most már helyreállt a béke az iPhone-on is.
Akinek hasonló problémája van, próbálja ki - remélem, számára is ez lesz a gyors megoldás!
- KG blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 2501 megtekintés