Okos marketinges javaslatára az merült fel, hogy (először az egyik, hosszabb távon a többi is) webes ügyviteli alkalmazásaink DEMO változatába a Google-t engedjük be.
Az (DEMO) alkalmazásokra jellemző, hogy külön DB-ben futnak, általában külön httpd is tartozik hozzájuk vagy külön gépen vannak. Az URL-ek barátságosak, legalábbis nem ?a=1&b=2 típusúak. Emiatt a Google "szereti" őket és az oldal feltérképezése marketing "előnyökkel" járna.
Elméletileg a http-agent alapján tudhatjuk, hogy mi a google-bot, ilyenkor a demo/demo beírása nélkül is adhatunk neki sitemap-et, az UserHandler.GetUser() pedig majd nem ad NULL-t eredményül.
De valami miatt mégis ódzkodom tőle. Mi a véleményetek erről? Köszönöm a válaszokat!
- 1925 megtekintés
Hozzászólások
Egyrészt javascriptes "linkeken" nem fog átmenni, ha meg nem ilyet használtok, végigmegy ő a delete linkeken is:)
Persze ez ellen lehet védekezni, de én igazából az egésznek a létjogosultságát sem látom, milyen seo értékkel bír egy demo szoftver
// Happy debugging, suckers
#define true (rand() > 10)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A linkek rendes linkek javarészt. Pont a delete-ek javascript-ek. Szakmailag valóban érdekes kérdés ez. Talán pont ezzel fogom megvétózni a tervet :) Marketinges nem SEO-os, a "site:www.akarmi.hu" a nagy találmánya. És most ezt nyomja. Köszi.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Magyarázhatod nyugodtan azzal a marketinges kollegának, hogy a google a releváns információt nem tartalmazó oldalak sokaságát viszont lepontozással jutalmazza, mivel az adott keyword értéke az oldalak között romlik. (legalábbis 3 éve, mikor egy community portál felhasználó adatlapját megnyitottam google felé, a main keyword-ban előbb visszaesés, majd a látogatószám emelkedés miatt volt erősödés). Ha nincs értékelhető/kereshető tartalom, akkor csak ártani fog vele:)
// Happy debugging, suckers
#define true (rand() > 10)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni