az arcoskony megvaltozott policy-janak margojara

Az FB nyilvan nagy zset akar szakitani, ezert is vezette be (mar egy ideje) a featured(?) newsfeed nevu feature-t, mert hogy ok nyilvan jobban tudjak a felhasznaloknal, hogy azok mit akarnak latni a newsfeed-jukben. Ez persze nem csak az Eat24-et bosszantotta fel (mert hogy az uzeneteik nem jutnak el azokhoz, akik lajkoltak/kovetik oket), hanem updatenorbit is, aki $1000-t is bealdozott, hogy a mondanivaloja mindenkihez eljusson.

Az arcoskonyv valasza pedig alahuzza azt, hogy megha evek alatt is gyujtogetted a 'rajongokat', es betartod a soc. media okolszabalyait, meg egyaltalan: oltel bele $$$-t az FB-s jelenletedbe, az FB akkor is egy kiszamithatatlan ingovanyos terulet, ahol nem vagy partner, hanem max. megturt birtokhaborito, akinek a jogai kimerulnek a "kussolj es fizess"-ben.

Hozzászólások

Ez egy profitorientált termék, ahol az áru a személy. Ha személyeket akarsz elérni, hogy ezzel pénzt keress, akkor mi a rossz abban, hogy ő ezt nem adja ingyen? Mindenki meggazdagodhat a hátán, de ha ő pénzt kér a reklámfelületért (mert az), akkor ugyan ne háborogjon rajta senki. Nem védem a Facsét, de ebben totál igaza van.

mi a rossz benne? Kb. mint a magyar kormanyzatban: kiszamithatatlan es folyton a te karodra valtozik, ami barmelyik uzleti vallalkozas szempontjabol egy kockazati tenyezo. Az FB indoklasa meg finoman szolva pont olyan pofatlan, mint a fentebb hivatkozott analogiae: ok is helyetted sokkal jobban tudjak, hogy neked mi a jo...

--
"Pont attól akartam megkímélni magam, hogy gondolkodni kelljen ;)" (lajos22)

te erted, amit irtam? Mert arrol van szo, hogy egy ceg a *jelenlegi* feltetelek alapjan dont arrol, mennyi $$$-t feccol az fb kampanyba. Aztan egyszer csak megvaltoznak a peremfeltetelek, az egesz megy a levesbe, de valami torpokos jol megmondja, hogy "ne hasznald, ha nem tetszik"...

--
"Pont attól akartam megkímélni magam, hogy gondolkodni kelljen ;)" (lajos22)

+1, igazodnak ahhoz, hogy rajtuk keresztül márkák jönnek létre, ergo ők is szeretnének egy szeletet belőle. Ennyi.
Adwords is változik időnként, mégsem hőbörög a kutya sem. Csak itt az a különbség, hogy a fél világ azt hiszi még mindig, hogy Cukorgyerek a Máltai szolgálat.

"Csak itt az a különbség, hogy a fél világ azt hiszi még mindig, hogy Cukorgyerek a Máltai szolgálat."

+1, es altalaban amikor valamelyik random dolgot szidjuk, sosem merul fel a kerdes hogy elolvastuk-e az elent tolt szerzodest vagy csak csipobol elfogadtuk, ahogy illik

--
arch,debian,openelec,android

dev: http://goo.gl/7Us0GN
BCI news: http://goo.gl/fvFM9C

fizess és jó lesz neked, ez örök igazság

ok, igaz :-)

Másrészt meg hogy is lehetne állandó egy ennyire gyorsan fejlődő területen.

a szoban forgo ugy kapcsan semmilyen fejlodesrol nincs szo. Egyszeruen az FB tobb suskat akar legombolni, ennyi.

--
"Pont attól akartam megkímélni magam, hogy gondolkodni kelljen ;)" (lajos22)

Az FB erről a változást megelőző fél évben a weben is képébe tolta az update bajnoknak az új feltételeket, sőt még levelet is küldött. Tehát ha update Norbi emberei ezt elolvasták volna, akkor fel tudtak volna készülni előre erre és más csatornákon folytatni, ha ez nem tetszik nekik. Nem volt az FB inkorrekt. Mi is megkaptuk heteken keresztül minden csatornán az értesítőt, el tudtuk dönteni, hogy az adott projectet fenntartjuk-e a FB-n. Csak hát ugye olvasni kell és értelmezni, nem pedig utólag sírni.