Már vásárolt amerikai hatóság a GrayKey nevű, olcsó iPhone unlock eszközből

 ( trey | 2018. március 10., szombat - 10:37 )

A GrayShift nevű cég mögött állítólag egy ex-Apple biztonsági szakember áll. A cég azt állítja, hogy GrayKey nevű eszközével a hatóságok hozzáférhetnek az iPhone készülékeken tárolt adatokhoz. A GrayKey offline, korlátlan feloldást lehetővé tevő verziója 30 ezer dollárba, míg az online, 300 feloldást lehetővé tevő verziója 15 ezer dollárba kerül, ami rendkívül olcsónak mondható. A hírek szerint az Indiana állam rendőrsége már vásárolt is az eszközből...

Részletek itt.

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.

Hát igen, régen még tudtak szép autókat gyártani!

Kezd már nevetségessé válni ez a kutyakomédia.

Hát igen, régen még tudtak autókat gyártani!

Régen a vásárlóknak összetett életük és személyiségük volt ugyanúgy mint a vilagunknak.
Most ez 4 emojival 8 hashteggel lefedheto. Azt árulnak amit vesznek és azt vesznek amit nyomnak.

Örülök hogy megvette a rendőrség az eszközt.

Melyik eszközt? Az autót vagy a szürke kulcsot?

a fényképet! :)

+1

1937 Cord 812 Supercharged Westchester Sedan

Már akkor elsőkerék meghajtásos volt.

Szépek voltak, meg valószínűleg szerelni is egyszerűbb volt, csak ott is törnek, ahol nem kéne. Lásd az IIHS töréstesztjét, mit is tudnak azok a régi vasak.
(1959 Chevrolet Bel Air vs. 2009 Chevrolet Malibu IIHS crash test)

Az Youtube ajánló azért tud valamit :-) Ez a Polestar azért szép autó. Tudnak a kínaiak ha kell. De a Cord 812 nekem ennél is jobban bejön.
Indiana államnak jó sok pénze lehetett, mert luxusautó volt akkoriban.

Ez két külön téma. Egy priusnak miért kell úgy kinéznie mint egy agyatlan doboz minden jelleg és stílus nélkül? Elbirt volna meg 50kg műanyagot.

De a modern autó nem Prius hanem Chevrolet Malibu.
Bennem az a kérdés merült fel, hogy mennyire fair egy legalább 50 éves autót ütköztetni egy új autóval?
Bármilyen jó állapotban is tartották az idő, korrózió azért megtette a hatását. A teszt úgy lett volna valóban korrekt ha ma legyártanak az 1959-es technológiával egy eredetivel megegyező Chevrolet Bel Airt és azt ütköztetik a 2009-es modellel.

Egy másik kérdés. Itt látható egy másik törésteszt:
https://www.youtube.com/watch?v=kUcmCTQKoJA
Ennek a végén mondják, hogy bár mindkét kicsi kocsi utastere lényegében ép maradt az ütközési teszt után, nem valószínű hogy egy ember túlélte volna mert ekkora gyorsulások (lassulások) mellett a belső szervek akkor is súlyosan sérülnek ha különben az ép utastér minden más sérüléstől megvédi az utasait.
Néhány éve volt egy eset, valamelyik minisztert szállító minibusz frontálisan ütközött egy autóval. Városon kívül, tehát nagy sebességű ütközés lehetett. A miniszternek és sofőrjének semmi baja nem esett. A másik autó utasa azonnal meghalt. Ez hogyan történhetett?
Itt is teljesen ép utastér mellett is hatalmas gyorsulások léptek fel. Egyetlen dolgot tudok elképzelni, hogy annyira páncélozott volt a miniszteri mikrobusz, hogy nemcsak nagyon masszív volt a kasznija de a tömege is annyival nagyobb volt, hogy nem vesztett hirtelen sokat a sebességéből. De ehhez legalább 10 tonna kell vagy inkább még több.

Régi vs. mostani autó ütköztetés: Szerintem nagyon eltér a majd 100 évvel ezelőtti, valamint a mai autók végsebessége, de még inkább a jellemző átlagsebessége, mert ez utóbbi függ az utaktól is. Ergo akkoriba, ha törődtek is azzal, hogy ütközéskor mi történik, sokkal alacsonyabb értékekkel számoltak.

Miniszter issue: Még akár úgy is lehetett, hogy a sok tonnás kisbusz rendesen 70-el ment, míg a helyi menő csávó egy tonnás kabrióval, kiló hússzal a nem belátható kanyarban előzött. Nem neki drukkolnék...

Talán az 1959-es amerikai utak is, de az 1970-es évekbeli amcsi utak biztosan jobb állapotban voltak mint a maiak. Amerikaiaknak valóban jól jön a mostani crossover divathullám. :) Rendesen lerongyolódtak az utak a tengerentúlon az utóbbi években.

Idézet:
Bennem az a kérdés merült fel, hogy mennyire fair egy legalább 50 éves autót ütköztetni egy új autóval?

Inkább azt mondanám, hogy valósághű. Szerintem észrevehetetlenül kevésbé törne egy újépítésű, de régi autó. Vagyis nem a korrózión és anyagfáradáson múlt, hogy a Bel Air ennyire galacsinná esett össze. Vagyis ennyire ott, ahol nem kéne.