- trey blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 1124 megtekintés
Hozzászólások
És az első installációs kört a saját lábán tette meg Button alatt! \o/
A tavalyihoz képest ez mindenképpen előrelépés.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Főleg, hogy mindkét pilóta 100+ kört tett meg az első napon. Talán a stabilitással már nem lesz probléma. Viszont rá kérne gyúrni a sebességre is, mert ez a sport arról szól.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Már kétszer annyi kört mentek, mint tavaly ilyenkor. És Button most ismét kigurult a pályára.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ebédig 35 kör és nincs seeeemmi prooobléééémmaaaa? El sem hiszem!
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Rachel Brookes Verified account
@RachelBrookesTV
Just spoke to Eric Boullier & he told me his first impression of the new Mclaren is "not good enough" after suffering a few issues this am"
:(
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
[gonosz] Csak altatnak, mint tavaly mikor azt hangoztatták, hogy milyen jók lesznek. [/gonosz]
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ted Kravitz, a Sky Sports riportere az alábbi értesüléseket osztotta meg:
"A Button és Alonso autójába beszerelt erőforrás ezen a teszten gyakorlatilag a 2016-os motor első változata, amelybe bekerült minden olyan változás, amiről a Honda tudta, hogy szükséges.
Érkezik egy második változat is a jövő heti tesztre, és a kettő összehasonlítása után a tapasztalatokat kombinálják egy harmadik verzióba,
amivel Melbourne-ben versenyezni fognak. Szóval, ha most a helyzet nem rózsás a McLaren számára, nem kell aggódni, érkeznek még jobb alkatrészek is."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen, olvasom az angolt. De én nem bántam volna, ha már a téli pihenő alatt egy ütőképeset raknak össze, azzal jönnek és még azt tökéletesítik.
Az ilyen ígéretekkel tele van a padlás.
Délután már ki sem jöttek. Ilyen kevés tesztelési lehetőség mellett szerintem nagy luxus a boxban üldögélni. Még ha szar is ez a motor, az aerodinamikát stb. lehetne tesztelni. Én a szart is kigyúrnám belőle, ha egyébként megy.
Úgy látszik, hogy mégis...
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A Hondások megint próbáltak okosak lenni. Tavaly is szembementek az általános konvenciókkal, "űrtechnikát" akartak összehozni, ami arra lett jó, hogy a szezon vége fele már nem kellett a kiesésükre számítani. Szerintem ezzel most megint baromságot csinálnak. Ha X alkatrész jobban működött A konstrukcióban, mint B-ben, nem biztos hogy C-ben is jó lesz. Pedig ezek alapján ezt akarják csinálni. Megnézik, hogy melyik KERS, whatever működik a legjobban és azokat összedobálják egy harmadik konstrukcióban és reménykednek benne, hogy meg tudja mozdítani az autót.
Télen kellett volna dolgozni, ha már egy teljes évet így el tudtak cseszni. Azt nem értem, hogy a Hondánál hogyhogy nem hullanak a fejek.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A stabilitás terén sokat léptek látszólag előre, de a teljesítmény még mindig kétséges. Remélem, hogy ezen tudnak még srófolni az ausztrál nagydíjig.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
> Azt nem értem, hogy a Hondánál hogyhogy nem hullanak a fejek.
Dehogynem... :)
"Breaking news off the track this morning - Honda chief Yasuhisa Arai will imminently step down from his position ahead of a planned retirement next season.
"Arai's move is part of a wider restructure," a Honda spokeswoman confirmed.
"This is part of annual changes at Honda and in preparation for his retirement next year.""
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Pont most akartam ezt írni. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Már tavaly nyár elején el kellett volna kergetni, hogy az idei motor már egy friss irányítás alatt készülhessen.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni