GP2 engine, GP2 .... woah!!!

Talán itt lenne az ideje elgondolkodni azon, hogy a McLaren-nél rálépjenek az apró japán pöcsökre... Úgy voltam vele, hogy ezt az évet odaadom a japánoknak. De könyörgöm, ha így folytatják, a jövő évet is oda kell adni! Azt pedig a McLaren nem fogja kibírni.

És egy mindent vivő komment a YouTube-ról:

"Don't compare honda f1 engine with gp2 engine...Because gp2 engine is more reliable and sound better...."

Milyen igaz!

Hozzászólások

Ecclestone találós kérdése eléggé betalál: a Honda vergődését látva egyáltalán akarhat-e bárki is beszállni motorszállítóként a jelenlegi F1-be?

amúgy a csoda átigazolása zseniális lett, a várakozásoknak megfelelően. na de ennyire, ilyet még nem pipáltam. és még mindig jön a "hiszek benne" "csak mi tudjuk" stb duma, hihetetlenül nevetséges.

--
Vortex Rikers NC114-85EKLS

1) Ha tudom, hogy ez az év a fejlesztésről szól
2) Nem szólok be a tekintélyelvű japánban a főnöknek ország-világ előtt

Akárhogy is próbálom megszeretni ezt a lényt, egyre inkább azt látom, hogy 10 éve egy jó autóban nyert két világbajnokságot, azóta vesztes. A hétvégén kiderült, hogy ostoba is. Kár érte.

Inkább ott kellene kotorászni, hogy a nagypofájú japánoknak elmondta a McLaren, hogy segítenek összereszelni a ratyi (dadogó) motorjukat az energiavisszanyerő rendszerrel, mert szemmel láthatóan nem láttak még ilyet, azok meg - arrogáns pöcsök - "majd mi megoldjuk".

Kár itt leásni pilóta szintre, amikor mindenki látja, hogy a motorszállító a ludas. Abban sem vagyok biztos, hogy nem Ecclestone / Ron Dennis / egyéb érdekelt szólt Alonso-nak, hogy be kéne szólni a hazai futamon (igen, pont ott, ahol a legjobban fáj). Egyre kellemetlenebb az egész F1 brand-nek, amit a Honda csinál. Égeti a szériát.

--
trey @ gépház

Nem csak ő szív, hanem Button is. Belőled az Alonso antipátia beszél.

Itt fejek fognak hullani, ha nem javul a helyzet. A McLaren már elkezdte mondogatni, hogy kihat rá ez a tré, ami a japánok miatt van. Elmennek a szponzorok, nem fogy az utcai autó, a vége nagy bukó lehet. Alonso neve szóba sem került. Nem is kerülhet, ugyanis amit lehet, azt kihajt ebből a szarkupacból. Az, hogy az autó nem hogy nem versenyképes, hanem egyszerűen csoda, ha az időmérőn nem esik szét, az meg szenzáció, hogy egy futamot be tud fejezni a szezonzárás előtt, az nem normális dolog.

--
trey @ gépház

Biztos, hogy nem arra számítottak, hogy a szezonzárás előtt 5 futammal nem tudnak 50 kört stabilan megtenni a pályán. Biztos vagyok benne, hogy a Hondának is kellemetlen ez és szerintem csak idő kérdése, hogy mikor teszik lapátra Yasuhisa Arai-t, aki olyan faszságokat nyilatkozik, hogy a pofám leszakad.

Formula 1 2015: Honda’s motorsport boss claims his engine is 25 horsepower quicker than Renault’s

"Our engine is a little bit behind Ferrari but much better than the Renault team. Mercedes are still so far away"

"ULTIMATE INSULT TO RENAULT’S F1 ENGINE

TOO slow, unreliable and showing no sign of getting any better"

--
trey @ gépház

Az F1 brandnek nem a Honda az ami kellemetlen, hanem az egész kötött, túlszabályozott rendszer. Túl sok szabály van, ami teljesen értelmetlen és felesleges, a versenyt nem segíti, a csapatokat hátráltatja az év eleji hátrányok ledolgozásában (akár azzal, hogy gyakorlatilag nincs taktikai lehetőség a futamokon, pl. tankolni nem lehet). Az év elején kiderül már az első futamon, hogy melyik autó várhatóan hol végez az év végén a rangsorban. Le sem kéne menniük a futamoknak.

így van, valóban túl sok a szabály és a megállapodás, amelyeket ráadásul random le is szrtak az elmúlt években, mondjuk a költségplafonnal kezdve. túlzottan erős a kettős mérce is, ami által pl. a Ferrari akkor is keres, ha hátul kullog - miközben más haldoklik még pontokat hozva is - vagy épp a 4. csapatot győzködik térden állva a maradásról miközben egy Sauber keresztben és szó nélkül van leszrva :(.

erre rátesz a Honda, ahol Dárius kincse és egy év felkészülés sem elég, hogy két világbajnokot pontszerző helyre hozzanak. rém hívogató lehet: én biztos nem jönnék újonc beszállítónak és a Renault helyében is lécelnék ha nem lenne ilyen komplikált a felmerült helyzet.

btw én tényleg rühellem ezt a rinyáló és önmagán már régen túl lévő FA-t, de a beszólása most rendesen betalál - és igen, vélhetően tényleg Ecclestone van a körítés mögött, vélhetően ő a felbujtó. finoman szólva sem értelmezhetetlen szándékkal.

--
Vortex Rikers NC114-85EKLS

Ezen jót röhögtem :) Már Button sem annyira diplomatikus és véleményem szerint el is fogja hagyni a Forma 1-et (amit nem is csodálok). Kérdés, hogy ha lelép Alonso is, mire fog jutni a McLaren, ugyanis újoncokkal nem lehet autót fejleszteni.

> ugyanis újoncokkal nem lehet autót fejleszteni
Hú de megszakértetted. A RedBullnál Vettel újonc volt, majd három év alatt világbajnok, három további éven keresztül.

Ennek a borzasztó sikertelen autófejlesztésnek a tizedének is örülne épp a McLaren. (Nem beszélve arról, hogy maga a kasztni nem 0-ról indul, kell ott lennie tapasztalatnak)

Egyem a kis lelkét szegénynek.

Ez kb. olyan probléma, hogy életében csak kétszer sikerült megd*gnia Angelina Joliet', pedig ő nagyon szeretné még egyszer, de nem megy. Így világfájdalmában tör-zúz maga körül. Hát gratulálok neki.

'/or insert your preferred woman here/

Rosberget ki kell tenni a Mercedesből (de inkább az F1-ből), Alonsót fel kell venni a helyére, a McLaren meg leigazol valakit, tök mindegy, kit. Lesz verseny és cirkusz. Mindenki boldog.

:)