Akkucsere után mindig élestesztelek (meg egyébként is)

Akkucsere után éles teszt

"Szünetmentes tápegysége(i)met éles üzembe (szerver, storage stb.) állítás előtt"

(x) Nem bízok a megadott, becsült értékekben, inkább valós terhelési tesztet végzek (a végleges terheléssel áramszünetet szimulálok)

Hozzászólások

Ne is tedd , egy kis plusz munkát megér a bizonyosság.
Itt tudni kell és nem hinni , azt a templomban.
Jobb azt gondolni ,hogy a dolgokat mi irányítjuk és nem azok minket.
Végül mennyi lett az áthidalási időn ?

A gép maga olyan 5800€ körül volt.
Az autostarter elektronika 150€, a 3 fázisú 35A switch 350€, a remote control panel 550€.
Ez utóbbi jópofa dolog.
Egy webes felületen tudja monitorozni a generátor és a motor adatait , de le is állíthatod a generátort távolról.
Levelet küld , hogy tankolni kellene.:)
Valami kis ARM vacok van benne , még nem szedtem szét , de szerintem ezen is Linux van.:)
Mondjuk ezek az eszközök csak fix telepítésnél érdekesek.
Hordozhatóként alkalmazva nem kellenek.

Igen az akkuk tartották addig.
De miután ez egy tervezett betáp átalakítás volt , tudtuk ,hogy hosszú lesz.
Ezért kiépítettük a vezérlést is.
A tankoláshoz lekapcsoltuk a generátort , az áramellátó meg 20 perc mulva elindította.
Így az akkukban maradt mindig 20 percnyi energia.
8 óra alatt feltöltötte őket a generátor ,és kezdődött minden előlről.
A generátor fogyasztása ólommentes 95 benzinből 3,3 l/ó.

Mi mobilnak használjuk.
Elhelyezés esetleges , de bírja a kültéri időjárást.
Fix telepítés esetén azt kell figyelembe venni , hogy a kipufogó toldat a lehető legrövidebb legyen.
Telepíthető minden olyan helyiségbe aminek a tűz veszelyességi besorolása megfelelő.
Hangszigetelésről sem árt gondoskodni.
De ezek a követelmények bármilyen telepített generátorra igazak.
Előnye a dieselekkel szemben , a kisebb karbantartási igény.