TF2 táncok

Hozzászólások

:D
Majdnem károgni kezdtem, hogy valami szar wow-féle dobogalábávalazogre tánc videó lesz, de ez tényleg ütős:D

És hány éves? Ennyiből veszel tf2-t (15 EUR), l4d2-t (23 EUR), CS:S (15 EUR) (=kb. 15kHUF), és még havidíjat sem kell fizetned... Pedig nagyjából ugyanolyan idősek, kivéve, hogy a Valve játékai alatt azóta nem egy, nem kettő motor-frissítés volt. (Nem tudom, h a Blizzard mennyire frissítgette a motort a WoW alatt)...

(félreértések előtt: nem a Valve-t akarom magasztalni, csak rávilágítani, hogy a WoW igenis drága, de legalábbis nem olcsóbb, mint a piacon bármi más)

"kivéve, hogy a Valve játékai alatt azóta nem egy, nem kettő motor-frissítés volt."

Ezt kifejtenéd? Ugyanazon game alatt engine váltás...?
A WoW meg pont az a game, ami időről időre drasztikus változásokon megy át, és mindehhez még a kiegeket sem kötelező megvenni, igaz, így bukod az új tartalmakat. (vegyük észre az engine és a tartalom közötti különbséget, és hát engine-ről te kezdtél el beszélni).

Új engine -t ugyan a WoW sem kapott, de mindegyik kiegészítővel, a főverzió váltás miatt sok új effekt belépett illetve meglevőket alaposan feljavítanak. (a hw igény is követi a tendenciákat ennek megfelelően).

A valve meg elmehet a búsba a source előtti játékaival (technikai megoldások szintjén, egyébként nekem is nagy kedvencek), mert azt a szégyent sosem mossa le magáról :))

...

Source előtti játék? Szégyen? Half-life1? CS1.6? Ezek szégyenek? Oo?

A Source-osokat érte sokáig kritika. A Valve a Source motort frissíti mindig fel. Ad hozzá achievementeket, cuccokat (TF) meg egyéb nyalánkságokat. Annyira nem rossz a Valve, csak azt a rohadék Steam-et nem szeretem. (Az árai miatt).

"(technikai megoldások szintjén"

Látom még nem mászkáltál füstgránátban a HL1 engine -s játékoknál, meg repülő player modelleket (igen, protocol 47-nél a mai napig előfordul), stb. Akkor mire fel a nagy dicséret? Mindenki tudja miről beszélek aki nem az 1.6-tal vagy a Source -szal kezdte a CS -t. :)

"A Valve a Source motort frissíti mindig fel. Ad hozzá achievementeket, cuccokat (TF) meg egyéb nyalánkságokat"

Kevered a dolgokat. Van a Steam, ami kezeli a profilodat, az kapta az achivement rendszert. A Source meg a grafikus engine, amit igen, továbbfejlesztenek.

Írj cikkeket a PC fórumra game -kről, hátha Sting barátunk kirakja.

...

Látom ma mindenki harcias/mogorva/bunkó modorban írkál , de nem hinném van mit tenni.

"Látom még nem mászkáltál füstgránátban a HL1 engine -s játékoknál" < De "mászkáltam" és nem igazán láttam. Én nem hinném hogy korában annyira rossz lett volna, de te tudod...
Hint: 98-as motor. Akkoriban volt olyan kifinomult, profi motor mely nem vétett volna hibákat? Mégis miért áldják mind a mai napig a régi motort?
"Kevered a dolgokat. Van a Steam, ami kezeli a profilodat, az kapta az achivement rendszert." < Óh igen a Steam belelát a játékomba és lesben áll mikor csinálsz valamit. Nem gondolod hogy erre az engine oldalon is kicsi segítségre van szükség? Csak egy igazán picire? :)

"Írj cikkeket a PC fórumra game -kről" < Mester, csak utánad. ;)

Nézz meg egy 2004-es tört HL2-t (ma már nagyon nehéz találni, nekem még van egy valahol a nagyon első törésekből, de sokáig kergettem), meg néz meg egy mostani, Steames HL2-t. Az Episode 1-el, Orange Boxal rengeteg frissítést kapott a grafikai motor, de szerintem a fizikai is.

Bővebben: http://en.wikipedia.org/wiki/Source_engine#Modularity_and_notable_upgra…