Pinnacle USB TVTuner eladása Vaterán - pénzvisszafizetés????

Kedves Fórumozók,

A következő kérdéssel fordulok hozzátok. Eladásra kíváltam fel a Vaterán egy USB TVTuner eszközt, melyet 2009 decemberében vásároltam meg. Az eszköz működőképes volt, egyszerűen nem használtam.14 000 HUF -ért hirdettem meg, egy héten belül le is csapott rá egy illető és lebonyolítottuk a cserét, azzal a kitétellel, hogyha nem működik akkor 3 napon belül visszaveszem tőle.Erre rábólintottam mivel az eszköz hiba nélkül működött.

3. napon a vásárló visszajelzett, hogy az eszköz nem működik megfelelően, szerinte szemcsés a kép és a felvételnél szaggat. Adtam neki pár tippet hogyan állíthatja be lévén nekem is játszanom kellett kicsit a beállítással.

Köti az ebet a karóhoz, nála ez nem működik tökéletesen, vissza akarja kapni a pénzét.

Az eszköz nálam működött rendesen, és mivel azt gondolom, hogy csak nem képes beállítani nem kívánom számára a pénzt visszajuttatni.Az eszközt személyesen adtam át neki, nem sérülhetett meg szállításnál, szerintem csak régi a gépe az eszközhöz, ez viszont nem a garancia kérdése, MediaMArk -ban én sem próbálhattam ki!

Mit lehet ilyen esetben tenni? Milyen jogszabályok vonatkoznak ide?

Hozzászólások

Ha azt mondtad neki, hogy három napon belül visszacseréled, ha baja van vele, akkor úgy korrekt, ha tartod a szavad.

Hát, ha ő nem akarja megoldani a saját problémáját (szóval meg se próbálja rendesen beállítani), akkor persze ő is hibás abban, hogy nem tudja rendesen használni. Ugyanakkor nem valószínű, hogy azért vette meg, hogy utána pár nap múlva vissza akarja adni. Nem tudom, mennyi macerával járna visszavenni és újra eladni. Azt kell végiggondolni, hogy melyik jár több problémával: ha most lenyeled a békát, és visszaveszed tőle a cuccot, vagy bevállalod azt, hogy esetleg a Vaterán nagyon lehúzós jellemzést ír rólad, és emiatt esetleg újra kell regisztrálnod. Én továbbra is azt mondom, hogy talán korrektebb visszacsinálni az egészet (végülis téged komoly veszteség ezzel nem ér), ennyire talán lehetsz nagyvonalú...

Állítása szerint szemcsés a kép és szaggat a felvétel. Az eszközre még 9 hónap garancia van, sőt felajánlottam neki hogy jöjjön át hozzám hogy bizonyíthassam az igazamat.

És állítólag volt neki rossz tapasztalata már ugyenzezzel az eszközzel, félek hogy egy rosszat adnak vissza nekem és akkor én járnék szarul.

Nem veszem vissza, mivel én hibátlan eszközt adtam el.

Nincs nagyon mit tenni. Ha nem akarsz vele összekapni, akkor vedd vissza.
Neked úgyse kerül semmibe (feltéve, hogy nem adtál még pozitív értékelést, mert akkor jutalékot kell fizetned a vatera felé). (Továbbá mindkét irányba ő fizeti a postát, szóval annyival sem húz(nak) le.)
Mondd neki, hogy küldje vissza, aztán ha épségben, ugyanazt kapod meg, akkor visszautalod a vételárat, és aztán felteheted megint a vaterára, vagy máshová ízlés szerint. Remélve, hogy a következő alkalommal több szerencséd lesz.
-------------------------------------------------------------------------------
Az életben csak egy dolog a szép, de az épp nem jut eszembe.

Slackware Linux 12.1 | 2.6.26.7-janos

A vatera üzletszabályzata vonatkozik rád. Ezen kívül a szavadat adtad, hogy 3 napon belül visszaveszed a terméket.
Ha gerinces, akkor állod a szavad és visszafizeted az összeget és keresel egy másik embert.

Netes vásárlásnál, 8 napos visszavásárlási lehetőséget kell az eladónak biztosítani, mivel nincs lehetősége megnézni, kipróbálni az adott terméket.
--
"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "

Visszaadom neki, természetesen mivel ő követelte, hogy zárjam az aukciót így a Vatera felé ő állja a költséget amit nekem kellene fizetni, ergó az ezzel csökkentett összeget kapja meg.

8 nap ha webshop -ból vásárolod, Vaterára ez nem vonatkozik, nem webshopról beszélünk amely mögött egy cég áll.