Sziasztok!
Van egy bmp_g Graphics típusú objektumom, amibe már rajzoltam.
Bitmapként szeretném elmenteni.
Na most mikor átalakítom bitmap-be, akkor a picturebox-ban meg akarom jeleníteni.
bmpg_g-be rajzoltam egy grafikont
Bitmap SaveBitMap = new Bitmap(1200, 800, bmp_g); // valamiért tetű lassú
SaveBitMap.Save("C:\\Test1.jpg");
picturebox1.Image = SaveBitmap // nem megy
Az elmentett képben nem látszik a grafikon.
Az alábbi használata esetén exception: parameter is not valid.
pictureBox1.Image = (System.Drawing.Image)SaveBitMap;
- 1781 megtekintés
Hozzászólások
Úgy 1 éve szívtam ezzel, és az segített egy kicsit, hogy engedélyeztem az unsafe kódokat,
és Win32 API-t használtam pointer aritmetikával.
De ez még mindig meg sem közelítette a c és a c++ verziót.
Ha találsz valami gyorsat unsafe kód nélkül, akkor az engem is érdekelne, szépen megköszönném.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Bitmap B=new Bitmap(200, 200);
Graphics G= Graphics.FromImage(B);
now when you draw with G, you actually draw on B. You can put the image in the picture box to see what you are drawing on mouse move events.
And then later, if you want you can save the pretty picture you created using B.Save();
itt találtam:
http://www.xtremedotnettalk.com/showthread.php?t=72975
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem is ez remlik a helyes utnak, bar en ilyent VB alol csinaltam, nagyon-nagyon regen. Mindenesetre a topicnyitoban mutatot szornyedveny biztos nem jo.
--
()=() Ki oda vagyik,
('Y') hol szall a galamb
C . C elszalasztja a
()_() kincset itt alant.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni