Sziasztok!
Eddig hibátlanul üzemelő Thunderbird tegnap óta nem éri el IMAP protokollon keresztül a mailboxomat, ami a munkahelyi domain-en van. Van két fiók is, és tegnap óta semmi, állandóan kéri a felhasználói nevet és jelszót, és nem éri el a kiszolgálót.
Horde webmail-on keresztül meg be tudok lépni.
Telnettel szintén be tudok lépni, 143 porton, lekérdezni a mailboxot...stb.
Valami ötlet?
- 3858 megtekintés
Hozzászólások
http://email.about.com/od/mozillathunderbirdtips/qt/et_mail_log.htm
meg aztán ha hozzáférsz az imap szerver logjaihoz, akkor azt is meg kéne nézni, mivel is próbálkozik a tb.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kösz, de közben az üzemeltetővel megoldtuk. Nem a teljes e-mail cím volt megadva, csak a felhasználói név-jelszó.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nálunk is előjött ez a jelenség most, Win7 prof, TB verzió legfrissebb, egyik nap még megy az imap, másik nap már nem lép be. Minden beállítás ugyan az, mint a laptopon. Ott rendben megy, az asztalin mégsem lép be. "Levélkiszolgáló képességének felmérése" látszik alul csak, és semmi sem történik. Találkozott már valaki ilyennel?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
En most. Ugyanazon a szerveren levo masik postafiokot adtam hozza. Fentit irja. Toroltem az uj mailbox-beallitast. Mar a regire is ezt irja. Csucs ez a program.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni