- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 3466 megtekintés
Hozzászólások
Istenem, vannak meg csodak :) Ideje volt. Mostmar csak arra leszek kivancsi, hogy mikor jonnek ki a gyartok a supportot tartalmazo driverrel. (Soka').
Pl. DRI a budos eletben nem, gyanitom, a X meg mindig csak 1.2 - ot tamogat, jo keves ext. - tel. Sajnos. Tok mokas, hogy MESA mar sw - bol tolja pl. a pixelshadereket, es 6.0 - nal tart, X meg meg mindig a 4.akarhanyast hasznalja.
De gyanitom az ATI sem fogja elkapkodni. nVidia meg az utan, hogy az elso ForceWare mar tamogatja. (Ugye mindenki tudja mi az a Unified Driver Model?:)
Pontscho / fresh!mindworkz
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
minek pocsoljenek, ott a Direct3D / Managed Direct3D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Inkabb arrol mondj par szot, hogy mit hoz ez a kiadas a vegfelhasznaloknak. Magyarul mitol lesz jobb egy usernek az, hogy van OpenGL 2.0. Azt sejtem, hogy jo dolog a shader, mert az osszes uj jatek sir ha nincs ilyen tamogatasom a kartyaban... Te mit a tema egyik hozzaertoje :-D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
bocs nem engem kérdeztél de mindenek előtt ajánlom figyelmedbe a
http://www.tomshardware.hu/graphic/02q1/020116/shaders-06.html
url-t, a pixel és vertex árnyaló egységet elég ok szinten taglalja, problémákkal, egyebekkel (persze mindez nem feltétlenül az OpenGL implementre vonatkozik, de elég jó kis olvasmány, én imádom..)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Naja ...
Pontscho / fresh!mindworkz
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A legfontosabb, az az egyseges SL. Ilyesmi eddig csak nyomokban volt megtalalhato jol. Csak kerdeses hogy 2.0+ vagy megeszi 1.1 - et is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni