Remélem, hogy egyszer, talán, valamikor a jövőben ez a szolgáltató is felfogja az "ügyfélbarát" kifejezés jelentését...
06.25: A rövid, lényegretörő levelemre, melyben a saját ÁSZF-jük 7.2-es pontjában szereplő határidővel kapcsolatban (30 nap) jeleztem, hogy NHH-hoz fordulok megjött a válasz:
"Ön valószínűleg technikai okokból kifolyólag későn kapta meg az értesítő
levelünket.
Engedje meg, hogy 1 éves szerződéshosszabbítás mellett 2008.08.01-től
díjcsökkentést ajánljunk Önnek, 6.800.- Ft + ÁFA lenne a jelenlegi
Charlie csomagjának havidíja."
Az értesítőlevelüket valóban késve kaptam meg :-) mármint a számla kiállításához képest, ugyanis a számlázórendszerben 13-a volt, az elküldött levél meg a saját üzemeltetésű webmail-es rendszerükben is 17-én jelent meg, a fejlécben is 17-i időadatokkal.
Az aktuális 7470 Ft/hó új előfizetőknek szóló árhoz képest ez a 8160Ft/hó még mindig nem a "régi ügyfelek megbecsülése" hozzáállás felé mutat, azonban jó példa arra, hogy nem szabad birka módon benyelni a szolgáltatók ötletszerű, vélelmezetten ÁSZF-nek nem megfelelő áremeléseit.
No mindegy, erre az ajánlatra még alszom egyet...
2008.07.02. Emil megérkezett az info kukac nhh-ról:
"A 2008. június 24-én küldött levelére válaszolva az alábbi tájékoztatást adjuk:
Az Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF) 7.3. pontja nem felel meg az elektronikus hírközléséről szóló törvény (továbbiakban: Eht.) 131.§ q.) pontban írt rendelkezésnek, mely szerint az előfizetői szolgáltatások díja, ezen belül az egyszeri díjak, rendszeres díjak és forgalmi díjak számszerű és egyértelmű mértéke általános szerződési feltételek kötelező tartalmi elemei közé tartozik. Ebből következően, ha a szolgáltató a szolgáltatás díját felemeli, az ÁSZF-et is egyidejűleg módosítania kell."
Az eljárás indításához viszont 2200HUF illetékbélyeget kéne rányalnom egy levélre (opsza, megfelelő elektronikus irarta hogy a búbánatban nyalok illetékstemplit? vagy megírom, kinyomtatom, rányalom, beszkennelem, és a szkennelt levelet írom digitálisan alá???), és a formai követelményeknek megfelelően blablabla...
Lehet örülni: nem fogom megtenni, viszont egy sima e-mailben megírtam a szolgáltatónak, hogy vagy hűségidőszak nélkül kapom a megajánlott áron a netet, vagy (élve az ÁSZF 7.2-ben rögzített 15 napos határidővel) 06.02-vel felmondom a szerződést.
Erre nulla válasz érkezett, így még egy postai levelet azért megeresztek nekik, hivatkozással az e-mailben megtett felmondásra, aztán bye-bye Externet, remélem a húzásotokkal sok-sok elégedett előfizetőt nyertetek meg magatoknak!
- zeller blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 1634 megtekintés
Hozzászólások
Igy is 10k-t fizetek egy ocska 8mbps-es netert.. "Ne rijjon a szad". :) De jo is lenne ha kb 10/10mbps es ADSL-ek keringenenek a koznepnel (nem, nem lof.sz torrentmatyik, a normalis hasznalatra gondoltam)... Pl orulnek ha kell valami, nem kene csomo idot varni ra meg igy is (2napon par orat tudok gepkozelbe lenni evkozben, igy szamit..)... bar..ez Magyarorszag.. ^^
--------
"キャアア!" > The girls scream when you do something ecchi to them. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem úgy volt, hogy te időmillijomos vagy? =D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csak nyaron.. :)
--------
"キャアア!" > The girls scream when you do something ecchi to them. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"10/10mbps"
digikábelnél érdekes módon ez 2500, a 20/20 meg 4500..
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jo de nagyon keves helyen erheto el, nem ugy mint ADSL..
--------
"キャアア!" > The girls scream when you do something ecchi to them. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
amikor sávszél növekedés volt, nálam 1-ről kellett volna 4-re ugorni, de nem bírt a vonal 1-nél többet. erre mikor mielőtt lejárt volna a hűség, mondom nekik, hogyha nem tudjátok a 4-et szolgáltatni, akkor csak az 1 után fizetnék. mire ők, díjcsomagváltás 5ezer+fa. mivel nem az én hibából alakult így, inkább felmondtam.
ps.: azt meg, hogy a régi hűséges embernek miért nincs kedvezmény, hanem mindig csak az újnak, azt nem is értem. aztán megy a csodálkozás, ha meg vált az ember.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én is externetes vagyok és valószínűleg én is váltani fogok, annak ellenére, hogy maga a szolgáltatás gyakorlatilag mindig tökéletesen működött. Jelenleg a 4mbit-es csomag listaárát fizetem, mert a hűségidő lejárta után felesleges lett volna hosszabbítanom, mivel alig fizettem volna kevesebbet. Az akciós árak csak az új előfizetőkre vonatkoznak, a hűséghosszabbítás nem számít. Tanácsként annyit kaptam az ügyfélszolgálattól, hogy mondjam fel a szolgáltatást, majd 3 hónap elteltével új előfizetőként köthetek új szerződést a kampány áron. Néhány éve, amikor megrendeltem a legversenyképesebb árú ADSL volt amit találtam. Ma ez már sajnos egyáltalán nem igaz..
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
mar mindenhol vannak csomagok, szolgaltatovaltas esetre: ilyekor elvileg a net sem szakad meg, egybol megy a valtas.
(persze a t-akarmi meg mindig szivathat, mert a madzag meg az ove). valamit par szolgaltatonal van hurokatengedes, ha jol ertem ilyenkor a t-akarmi leszall a vonalrol, es minden az uj szolgaltatoe lesz.
--
A vegtelen ciklus is vegeter egyszer, csak kelloen eros hardver kell hozza!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szolgáltatóváltós csomag az gyakorlatilag cseber-veder, minden esetre externet-es üf. voltam, megy a felmondás, és megyek vissza hdsnet-es digi-s ügyfélnek, egyelőre ktv-s nettel, mert a házunkban egyelőre csak L1-es hálózat van :-)) (kábelezés, na...)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni