A kiadas bosege a sok hozzajarulo, onzetlen opensource elkotelezett munkajanak is koszonheto. Varunk minden velemenyt es uj 3d,2d adomanyokat, amiket CC es GPL licensz alatt hasznalunk fel, hogy mas projektek hasznara is lehessen.
http://jcrpg.blogspot.com/2008/03/contributionary-release.html
- skrionius blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 627 megtekintés
Hozzászólások
Már a múltkori snapshotnál is azt vettem észre, hogy akár új karakter létrehozásakor a next page-re enterezve, akár karakter kiválasztása után a start game-re enterezve egyszerűen nem történik semmi. Az fps mutatja, hogy a progi nem fagy le. (Egyébként akkor is így viselkedik, amikor a new game-re kattintok, csak ott 1-2 mp után bejön az új menü.) De pl. esc-re azonnal ki tud lépni, tehát nem fagy. Konzolra nem ír semmi olyasmit, ami ezt indokolná.
Ez miért van? Lassú a proci? Vagy a videókártya? (AMD AthlonXP 1800+, nv gf 4 :)) A memória csak elég, van 1G+128M ramom. Meg nem is swappol, azt hallanám, látnám. Bár a sebességük csak DDR 333-as.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szia! Koszi a tesztet! Nem arrol van szo, hogy a karakter kivalasztasa mezoben nem nyomtal Entert? Ez kell ahhoz hogy a karakter bekeruljon a partiba (max 6 karakter), es utana mar mukodnie kell!
(Azert gondolom hogy ez lehet, mert amugy a konfiguraciod eleg kell legyen, habar nem lesz alomsebesseg azt hiszem a gf4 miatt, viszont eddig ilyen hibat senki nem jelzett, es logikusnak tunik hogy ez a lepes maradt ki.)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tényleg! Kösz, így már működik.
A sebesség meg tényleg nem magas, de 640x480-ban 20-50 fps azért megvan. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Örülök! Remélhetőleg a többi rész is jól fog akkor működni. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni