- LGee blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 1450 megtekintés
Hozzászólások
Idézet a cikkből:
"Ráday Mihály (MSZP) egyebek közt rámutatott, hogy egyeztetni kellene az azonos jellegű maratoni, félmaratoni futóversenyek összevonásáról, egyidejű rendezéséről, még akkor is, ha ez sérti a szponzorok érdekeit. "
Azért ez a Ráday nagy franc. (Mást akartam írni, de inkább nem.) Mi van, ha valaki mindkettőn szeretne futni? Ennyi erővel vonjuk össze a politkusok fizetését egybe még akkoris, ha ez sérti a politikusok érdekeit: (fizetés + költségtérítés)/2 = fizetés. :-D
Vagy akkor vonjuk neki össze a húslevest és az oroszkrémtortát, hogy csak egy tányért kelljen mosogatni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
legyen olyan nap is nehany az evben, amikor a gyalogok elol elzarunk nehany utcat _teljesen_. nyilvan majd ok is megertik, hogy nehany plusz kilometer nem olyan nagy aldozat, esetleg csak macerasan erhetik el celjukat.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az arányokat nem látod. Egy év az 365 nap (jövőre 366), ebből mondjuk 10 nap futóverseny, meg mondjuk 2 nap Critical Mass. Az autósoknak még így is marad jövőre 354 nap a dugóhoz.
A másik amit látni kell: közlekedésre van több mód - gyaloglás, görkorcsolya, kerékpár, motor, autó, tömegközlekedés -, az autózás ebből csak egy.
A harmadik kérdés: nem tudom melyik jog az erősebb: az autós közlekedéshez való jog vagy az egészséghez való jog (tisztább levegő és testmozgás).
Azt persze aláírom, hogy aki munkájából kifolyólag közlekedik, az legyen más kalap alá véve. De itt Szegeden nemegyszer látom, hogy 3-400 méterért ülnek auóba az autósok és sokszor egyedül.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
az aranyoknak ehhez semmi koze. en is csak egyszer futottam bele egy ilyen futoversenybe (pl miert nem volt meghirdetve? miert nem voltak kinn tablak? stb?), de eppen eleg volt ahhoz, hogy gyuloljem. Uvolto gyerek mellett neked is leesne az ingerkuszobod 200+ km vezetes utan este 6-kor.
nekem nem a testmozgassal van bajom, hanem azzal, hogy egyesek promo cellal kib@sznak egy csomo emberrel (lasd elobb). Attol meg nem lesz tisztabb a levego, ha egy ostoba sp@r futoversenyen lezarjak a legnagyobb utakat.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mert pl a királyi tévé nem mond be ilyen eseményeket, mert akkor az toborzás lenne... és azt nem szabad.. (tévés mondta, nem én találtam ki) ezért sose mondják be a criticalmasst pl..
Software is like sex, it's better with a penguin. :D (r)(tm)(c) اكوش
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Bezzeg azt ezerszer el lehet mondani minden tv-ben, hogy az Asztoriat vagy a Varosligetet mikor zarja le teljesen egy-egy part rajcsur miatt.
---
pontscho / fresh!mindworkz
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez szvsz hülyeség. A kossuth rádióban mondtak már be olyat, hogy xyz útvonalat aki tehet, kerülje, mert futóverseny van. Azt nem kell bemondani, hogy ki szervezi, milyen néven.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
>> melyik jog az erősebb: az autós közlekedéshez való jog vagy az egészséghez való jog (tisztább levegő és testmozgás)
a kettő egyébként nem ütközik egymással - kivéve, ha behozzák a városba a futóversenyt
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Négyes metrót is lehet építeni a pusztában... Ezzel csak azt akarom mondani, hogy például egy városvédő futás, vagy bármi más, ami nagy tömegeket mozgat meg, azt nem szerencsés kitolni a városból, mert az lenne az igazi dugó, amíg oda eljut az ember. Lásd: fesztiválok környékén felmerülő dugó.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha csak a Ligetbe vagy a Kossuth terre kell elmetrozni, biztosan tobb embert erdekel az esemeny, mintha peldaul Sajoszentpeteren lenne.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Vagy a pártok támogatását :D Jelen esetben szerintem a szponzorokat se zavarná :D
Software is like sex, it's better with a penguin. :D (r)(tm)(c) اكوش
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni