StarOffice és Linux dolgozik a Singapore Airlines utasainak keze alá

Címkék

A Singapore Airlines az új Boeing 777-300ER gépén repülő minden utasa számára ingyen és bérmentve lehetővé teszi, hogy repülés közben hozzáférhessen a Sun StarOffice 8-as irodai programcsomagjához. A StarOffice a repülőgép Linux szerverén fut. Az utasok a programcsomaghoz az ülések háttámlájába épített terminálon keresztül férhetnek hozzá.

Az utasok az ülések karfájába épített USB aljzatokra csatlakoztatott pendrive-okon vagy más mobil adathordozókon keresztül férhetnek hozzá szöveges dokumentumaikhoz, táblázataikhoz. E szolgáltatának köszönhetően az utasoknak nem kell laptop-jaikat cipelniük, ha dokumentumaikkal dolgozni szeretnének az utazás ideje alatt.

Bővebben itt.

Hozzászólások

Örülök a hírnek. Egyet nem értek. Miért nem Solaris? :O

--
trey @ gépház

De hol van a dúúúúm, miert mindig a melo? :P

All work and no play makes Jack a dull boy.
AlL work and no paly makes Jack a dull boy.
All work And no pLay makes JacK a dull boy.

na miben is volt? :D

synapse

van egy ilyen az xscreensaverben :)
csak nem arra celzol, hogy nem hasznalja majd senki, mert inkabb jol bevodkaznak felszallas elott es vegigalusszak az utat? :P

--
The Internet has evolved from smart people in front of dumb terminals to dumb people in front of smart terminals.

Lehet, de a könyvet én sem olvastam, meg a film állítólag nagyon átértelmezi a könyvet (sőt, egyesek szerint teljesen másról szól, mely nézetet én is hajlamos vagyok osztani:). Egyszóval nem voltam benne biztos, hogy a fenti "mondóka" Kubrick agyszüleménye volt, vagy Kingé, így inkább csak azt írtam le amit láttam is:)

Állítólag King nagyon őrjöngött is a Kubrick-féle ragyogás miatt, és így lett az a remake, ami egy 4 részes minisorozat.
--
'Please, just tell people to use Windows.' - Linus Torvalds on KDE and GNOME
Registered M$funboy #006 (vigyázat: memetikai dágvány!!!11)

Sokat elárul az is, hogy míg a Kubrick-féle változat egy filmtörténeti klasszikus, addig a King-féle feldolgozást sehol nem jegyzik, egy szánalmas kis tévéfilm.

Mellesleg King egy közepesen tehetséges ponyvaíró, akinek a műveiből eddig összesen két színvonalas film született (ez utóbbit Rob Reiner rendezte, akinek a Harry és Sally című klasszikust is köszönhetjük).

Szerintem még nézz meg egy pár King adaptációt.
- Halálsoron (The Green Mile)
- A remény rabjai (The Shawshank Redemption) - ez utóbbi filmtörténeti klasszikus, IMDB-ranglistán csak a Keresztapa előzi meg.
Persze azt aláírom, hogy az általad említett kettő is nagyon jó, a Stand By me pedig tizenéves korom egyik meghatározó filmélménye.
--
'Please, just tell people to use Windows.' - Linus Torvalds on KDE and GNOME
Registered M$funboy #006 (vigyázat: memetikai dágvány!!!11)

Ja igen:
- Tortúra
- Hasznos holmik
Az Atlantisz gyermekeit még nem láttam, de az csak jó lehet (Anthony Hopkins a főszereplő).
--
'Please, just tell people to use Windows.' - Linus Torvalds on KDE and GNOME
Registered M$funboy #006 (vigyázat: memetikai dágvány!!!11)

Azért a Titkos ablak és a Dolores Claiborne szerintem nem ér fel a fent említett három klasszikussal. Az más kérdés, hogy amíg a világ (és persze főleg az USA) filmtermésének 90%-át olyan szemét alkotja, mint mondjuk a Szájkosaras kosaras vagy a Karate Kutya, addig nincs miről beszélni...

Egy Swiss Air-hez tartozó repülőgép azért zuhant le, mert az első osztály utasainak beszereltek valamilyen szórakoztatóelektronikát (szerencsejáték) és a gép nem bírta el a megnövekedett terhelést. Mi lesz ha ezenetúl minden utas (nem csak az első osztály) X rendszert futtat? :)

Ref?

Ezek a Swiss Air eddigi balesetei:
27 Jul 1934 - Near Tuttlingen, Germany - Curtiss AT-32C Condor
30 Apr 1936 - Basel, Switzerland - General Aviation GA-43
07 Jan 1939 - Paris, France - Douglas DC-2-115B
20 Jul 1939 - Konstanz, Switzerland - Junkers JU86 Z-2
19 Jun 1954 - Off Folkestone, England - Convair CV-240-4
18 Jun 1957 - Bodensee, Switzerland - Douglas C-47B
04 Sep 1963 - Durrenasch, Aargau, Switzerland - Sud-Aviation Caravelle III
10 Feb 1967 - Zurich, Switzerland - Convair CV-440
21 Feb 1970 - Zurich, Switzerland - Convair CV-990-30A-6
08 Oct 1979 - Athens, Greece - McDonnell Douglas DC-8-62
02 Sep 1998 - Off Peggy's Cove, Nova Scotia, Canada - McDonnell Douglas MD-11

Igen, az amira BaT is gondol, a vezetékek gyulladtak ki:

"Swissair Flight 111, an MD-11 (HB-IWF), crashed on September 2, 1998. The cause of the crash was determined to be a fire caused by improper wiring of Swissair-added passenger entertainment system units. The fire started at the front of the aircraft and quickly grew uncontrollable, attributed partly to the poor flame retardant properties of its metalized mylar insulation."