Raikkonen-nek sikerült...

... az, ami az elmúlt pár évben senkinek. Tönkretenni a Ferrari-t. Annak idején írtam, hogy nem tartom sokra Raikkonen-t. Nem tartom egyáltalán jó pilótának. Erőből versenyez, és a cipőjében ólom van. Vagy nem tudom, hogy mi, de érdekes, hogy a sorozatos Mercedes tönkretétel után sikerült neki leamortizálni a Ferrari-t is. Gratula :))

Tavaly írtam:

snq-: "Méltó utodja lesz Kimi, akinek a kezdetektől fogva (mikor még nem volt divatos) rajongója vagyok"

én: Az alkesz rejkönnen? Sose lesz imho világbajnok. Massa keményen verni fogja.

Amikor Alonso tavaly bajnok lett, ezt írtam:

Schumacher elpályázik, amit egy percig sem sajnálok. Remélem jövőre hasonlóan izgalmas világbajnoki sorozat kezdődik!

Nem tévedtem. Izgalmas a VB. Remélem továbbra is az lesz!

Hozzászólások

jovore "Baumgartner Returns" legyen kinek szurkolni
ra`jkonnen helyere.. es megmutatna` o lewi nek

maskull aludtam el ...
maskull2 en azert bettetem volna shumakert egy gyengebb csapathoz 1 evre mutassa meg mit tud, azeert` nem a minardihoz vagy ilyesmi hanem pl toyota honda , kivi lettem volna mit tud

ha jól emlékszem ó nagy schumacher alatt is megadta magát tavaly a ferrari
olyan szépen füstölt :)
______
[É.N.]

Szerintem eléggé hülye a konklúzió. Nem hinném, hogy ehhez a hiba a pilóta vezetési stílusa miatt jött volna elő. Vagy valami további technikai információ birtokában vagy?

Részemről mind a négy srác nagyon tehetséges. Az autók is, pilóták is nagyon hasonló képességűek... Győzzön a jobbik!

Viszont amit ez a Hamilton srác művel, így újoncként, az a durva... Bár eddig mindig akadt nála gyorsabb itt a Forma 1-ben, de meddig lesz ez így?

KAMI
--
OpenOffice.org | A Böngésző - magyarul | Kiterjesztések - magyarul

"Szerintem eléggé hülye a konklúzió. Nem hinném, hogy ehhez a hiba a pilóta vezetési stílusa miatt jött volna elő."

Már hogy ne járulna hozzá... ne vicceljél már. Egy ilyen autót meg lehet ölni simán negyed óra alatt akár. Nem véletlenül van az, hogy sokszor szólnak a pilótáknak, hogy a verseny vége felé vegyenek vissza. Technológiailag annyira ki vannak "hegyezve", hogy szinte csak annyit bírnak, amíg az előírt órákat ledolgozzák (kb. két verseny), aztán már szedik is szét őket.

--
trey @ gépház

Nekem 8 mi miatt állt ki most. Az, hogy a technika állandóan megáll alatta az már nem is vicces, hanem szánalmas. A csapattársak alatt összesen nem állt meg annyiszor a gép, mint alatta. Kisebb összegem lenne arra, hogy Raikonnen soha nem lesz világbajnok.

Egyébként nem kell vérkomolyan venni, három :)-val írtam. Azt viszont tartom, hogy sose lesz világbajnok.

--
trey @ gépház

Én egy tendenciáról beszélek. Elemezd az elmúlt éveket. Vagy béna a technikához, vagy egy rakás szerencsétlenség, aki amihez nyúl, az szarrá megy. Nem kéne ezt erőltetnie. Egyébként van egy ilyen ismerősöm. Olyan mint a gömbvillám. Amihez hozzáér, az azonnal elromlik. De szó szerint :DD

Annak idején mindig arra hivatkoztak a Raikonnen fanok, hogy azért nem megy, mert szar az autó. Idén kíváncsi leszek, hogy mi lesz a duma. :) Az elmúlt években semmit sem mutatott, mostanra meg lassan kiöregszik a mezőnyből és ahogy néztem, egy kicsit alulmotivált is.

--
trey @ gépház

Azért VB összesítésben lett már második, aminek tükrében szavaid furcsának hatnak. Szerintem buta dolog a nem sok versenyből, ilyen mélyreható következtetést levonnod - erre az idényre. Tendenciáról szerintem egyáltalán nem lehet beszélni.

KAMI
--
OpenOffice.org | A Böngésző - magyarul | Kiterjesztések - magyarul

Ha a tendenciát nézzük, akkor látható hogy tavaly/tavalyelőtt szinte mindig már pénteken, vagy szombat első szabadedzésre tönkrement a kocsija. Tehát egyáltalán nem a terheléstől, ha attól ment volna, akkor a vége felé nem bírná. Ha volt vmi szar a kocsival az kijött fél nap alatt, ha nem, szinte mindig végigbirta.
Alonsoról meg annyit, hogy a tavaly Massát állandóan rommáverő Schumacher távozásával most Massa simán veri, ha az első versenyen nem kell motrot cserélni a pole megszerzése után, vezetné a tabellát.

"Ha a tendenciát nézzük, akkor látható hogy tavaly/tavalyelőtt szinte mindig már pénteken, vagy szombat első szabadedzésre tönkrement a kocsija. Tehát egyáltalán nem a terheléstől, ha attól ment volna, akkor a vége felé nem bírná. Ha volt vmi szar a kocsival az kijött fél nap alatt, ha nem, szinte mindig végigbirta."

Ja, mint említettem, akár fél óra alatt is ki lehet nyírni. Esetleg érdemes lenne megnézni, hogy az akkori csapattársaknak mikor nyíródott ki az autója.

"Alonsoról meg annyit, hogy a tavaly Massát állandóan rommáverő Schumacher távozásával most Massa simán veri, ha az első versenyen nem kell motrot cserélni a pole megszerzése után, vezetné a tabellát."

Így van. Én azt mondtam, hogy Massa jó pilóta. Köszi az igazolást. Tavaly írtam:

"én: Az alkesz rejkönnen? Sose lesz imho világbajnok. Massa keményen verni fogja."

:)

--
trey @ gépház

Fél óra alatt kijön a hiba, tehát nem ő nyírja ki. Elektronikai hibát végképp nem tud okozni vki, mert ha motor vagy váltó, még megérteném, ilyen viszont sajnos nincs.

Az igazolásért nincs mit, ergo ha Schumacher > Massa > Raikönnenben megegyezünk akkor Massa > Alonso is, mert veri.

"Fél óra alatt kijön a hiba, tehát nem ő nyírja ki. Elektronikai hibát végképp nem tud okozni vki, mert ha motor vagy váltó, még megérteném, ilyen viszont sajnos nincs."

Jó lenne nem ezen a tegnapin lovagolni. A rontombomtomsága az előző években bebizonyosodott. Ennyit talán még Katajama és Nakajima sem állt összesen ki autóval, mint ez a szerencsétlen. :)

(Egyébként feljebb írtam, hogy nem kell vérkomolyan venni, három smiley meg minden, de azért jó látni, hogy vannak akik vérkomolyan veszik. :))

"Az igazolásért nincs mit, ergo ha Schumacher > Massa > Raikönnenben megegyezünk akkor Massa > Alonso is, mert veri."

Egyetértek. Valószínűleg Massa verni fogja Alonso-t, kivéve, ha Alonso alá tudnak komolyabb technikát adni.

(Látom neked sem sikerült még megemészteni azt, hogy Alonso világbajnok lett. Kétszer is :)) Emlékszem, még amikor az irc-n beszélgettünk erről, és te állítottad, hogy sose lesz világbajnok. Mondjuk úgy, hogy nem jött be :))

--
trey @ gépház

alonso legutóbbi világbajnokká válásához erősen hozzájárult az, hogy mschumacher alatt megadta magát a ferrari. massa azért ugrált örömében, mert nagyon kellett neki a győzelem azután, hogy szintén megadta alatta magát a ferrari (emiatt nem is volt bent a pont-holtversenyben, hiába nyert eddig futamot). mindenhol voltak fejlesztések, valahol már most látványos a fejlődés, valahol még nem. kimi alatt egyszer szállt el a ferrari, pont annyiszor mint massa alatt. az ilyesmit (és a mercedesnél való szenvedést) nem hasonlítanám pl olyan alonsoi profizmushoz, mint amikor valaki dühében nekicsapja a gépet a falnak

Alonsoban legalább van élet :) Raikonnen meg elalszik az autóban. Lásd Melbourne, amikor (ha jól emlékszem) senkitől nem zavartatva kicsúszott a végén. Egyébként lehet nagyon jó elméleteket gyártani, de az egyik kétszeres világbajnok, a másik meg semmi. Az idény végén várok mindenkit egy kis értékelésre újra :))

--
trey @ gépház

hat en se ertem h honnan vannak azek a nagy kimi fanok.. max ugye a mai vilagba az a vaganysag h valaki reszeges :D
+ ugye vannak ezek a szezon-fanok.. pl: az egyik haver anno nagy kimi fan volt.. mostmeg h kimi a ferrarinal van nem fan.. magyarazat: en mekklaren van vagyok...

Azért mert a van akid meg te úgy látod hogy Kimi esélytelen, attól még nem biztos, hogy úgy van. Ellenben van négy nagyon jó képességű pilóta akik alatt a jobb vasak vannak mint a többiek alatt, így nyílván továbbra is közülük kerül ki a végső bajnok, ha minden így marad. Ennek fényében szerintem felesleges lehúznod egyik vagy másik pilótát. Nyílván múltja alapján Alonso a legesélyesebb, talán Massa a leggyorsabb, Kimi a legkitartóbb, Hamilton pedig a legsikeresebb újonc. Jó idény lesz, bárki is nyerjen... Győzzön a jobbik, rátermettebb, szerencsésebb...

KAMI
--
OpenOffice.org | A Böngésző - magyarul | Kiterjesztések - magyarul

>> hat en se ertem h honnan vannak azek a nagy kimi fanok
mint pl a mclaren, ahol foggal-körömmel próbálták visszatartani, vagy a ferrari, ahol komoly pénzeket fizetnek pont neki azért, ami az összes versenyző álma, vagy mschumacher, akinek nyilván volt beleszólása ki legyen az utód? (persze ezek nem ennyire komoly szakertők a témában, mint itt a BULI)

de ha itt leszel nekünk szelektív emlékezetű félautószerelőként, aki tvn keresztül megszakérti nekünk a dolgokat, akkor mégsem lesz annyira izgalmas az idény, mert mindent jóelőre tudni fogunk

de nálad nem, mert te tvn keresztül megszakérted, hogy kiminek attól ment tönkre 8 kör után a járgánya, hogy széttaposta (gondolom erre utaló jeleket is láttál azon kívül amit mi), de massanak meg mschumachernek nem - palik ennyire még nem kemény

Izgalmas, most én is megnéztem (bár már évekkel ezelőtt meggyűlöltem a F1-et), és ez a szerecsen ügyes, Massa ügyes, Alonso is ott van azért, meg még Raikkönen is tehet valamit, és azért a mostani pontszerzők...
--
'Please, just tell people to use Windows.' - Linus Torvalds on KDE and GNOME
Registered M$funboy #006 (vigyázat: memetikai dágvány!!!11)