- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 1824 megtekintés
Hozzászólások
Íme egy példa, hogy zárt forráskóddal is lehetne ~gyorsan reagálni a hibabejelentésekre.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A probléma állítólag 2004-ben is ismert volt. Ha igaz, akkor a 2 év = ~gyorsan? Én inkább úgy fogalmaznék, hogy "Íme egy példa arra, hogy a megfelelően nagy publicitás megfelelő eszköz lehet arra, hogy nyomást gyakoroljanak a gyártókra a hiba javításának érdekében."
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De ez nem bizonyít semmit, kivéve azt, hogy _ebben az esetben_ lassan reagáltak. A Gaim write error bugját nem voltak képesek fél évig javítani, ezért Windows alatt nem lehetett GTK 2.6-nál újabbat használni, ha Gaimet is akartál futtatni.
--
Gentoo motto: It's worth spending eight hours trying to make something load 20ns faster.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Teljesen más dolgot állítottam, nem állítottam, hogy bármit is bizonyít.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"állítólag" ??
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az advisory-ból:
"There have been multiple public reports of this NVIDIA bug on the NVNews forum [1,2] and elsewhere, dating back to 2004 [3]."
Továbbá egyéb fórumokon lehet olvasni arról, hogy mennyit küzdöttek ezzel kapcsolatban az NVIDIA-val, de mivel én nem tudom eldönteni, hogy kinek van igaza, ezért írtam, hogy állítólag.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kivancsi lennek, hogy mikor egy ceggel kuzdenek - most nvidia, de lehetne ez intel, amd, oracle ... - akkor tulajdonkeppel kivel kell, lehet kuzdeni? Az aktualis termek managerel? Support? A programozokkal az adott cegben?
Nekem a legnagyobb problema az volt, hogy nem volt kivel kuzdeni, kit megszolitani. A nagy ceg ugy viselkedett, mint egy nagy, fekete massza, ami elnyeli a hangot. Neha kibufog valamit, de nem nagyon lehet befolyasolni a mozgasat.
Erre nekem a creative volt a mesterpeldam. A legroszabb, akivel valaha talalkoztam.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nálam meg HP... Tiszta hülyének néztek, a supportos srác nem értette, hogy miről van szó, és elkezdett szájbarágósan magyarázni, holott világosan elmondtam neki, hogy mi van... Nagyon felbosszantottak.
Ja, meg ATI sem volt semmi... Ez is egy ok (többek között), hogy miért utálom őket, és miért nem veszek soha többet ATI kártyát.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Akkor tulajdonkeppel kivel kell, lehet kuzdeni? Az aktualis termek managerel?"
Innen olvasd.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni