- summoner blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 511 megtekintés
Hozzászólások
"vótmá".
Ahogy elnézem:
Én csak azt mondom, Pelikán elvtárs, a nemzetközi helyzet egyre fokozódik
tekintettel arra, hogy eddig az volt a kiindulópont, hogy az emberek szeretnék tudni hol található a jármű. Itt már fontosabbak a bal felső sorban az idézetek és persze szerencsétlen vasparipához trágárságot társítani.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Lehet olyan is kellene bele, hogy a kormányváltás után ez a vonat 200km/h -val fog közlekedni és egy órával előbb ér be, házhoz megy az utasér' és csak első osztályú ülések lesznek, persze ingyen.
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Itt már fontosabbak" - a kulcsszó a már. Eredetileg ezek nem protest-sitenak indultak, hanem valódi vonatkövető frontendnek. Ehhez azért kellett egy bizonyos másik fél is, hogy idáig eszkalálódjon a helyzet és ilyen gyorsan. (Dehát ezért hívják őket harcosoknak... ugye)
Régóta vágyok én, az androidok mezonkincsére már!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nyilvan lezerjani az oka, hogy sima vonatkovetobol politikai site legyen! szemelyesen o rakta oda az arckepet az ikonokra! :DD
A vegtelen ciklus is vegeter egyszer, csak kelloen eros hardver kell hozza!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Így van. Aki az ok-okozatot feszegeti, az meg hergeli a népet! :DD
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem tudom mit kell ezen ennyit vergődni.
Jelen pillanatban 46 vonat késik összesen 250 percet.
Ez átlagosan 5.5 percet jelent. Ez az infó persze nincs feltüntetve.
A hergelés, az megy.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szombat reggel 7-kor. Péntek délután kicsit más volt a helyzet.
Amúgy igen, 10 perc késés nem a világ. Kivéve, ha épp lekésed a csatlakozást.
A másik érdekes dolog, hogy hogy lehet egy 15 perces úton 10 perc késést összeszedni? Valós tapasztalat, még mielőtt hergeléssel gyanúsítanál.
Debian - The "What?!" starts not!
http://nyizsa.blogspot.com
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A 10 perces késés úgy is összejön, ha a csatlakozó vonat megvárja azt, amelyik késik. Ez természetesen ilyenkor tovább is gyűrűzik. Ugyanez a rahordo buszjáratok esetén is.
Várom az n+1 kurvavonat térképen a fentiek megjelenítéset is. Kontextusba kell rakni az egészet. Kellene.
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem egyszer késtem így le vonatot, nem várta meg. Ha megvárta volna, és a teljes úton 10 (na jó, legyen 20) percet késtem volna, nem lenne egy szavam sem.
Debian - The "What?!" starts not!
http://nyizsa.blogspot.com
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tudtommal a vonatok már legalább 15 éve nem igazán várnak egymásra, csak kivételes esetekben.
Aláírás _Franko_ miatt törölve.
RIP Jákub.
neut @
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Például jelzed a jegyvizsgalonak, hogy X vonatra akarsz átszállni.
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A vonatok többsége "csatlakozásra nem vár" jelzéssel fut már. Fővonalakon legalábbis.
Aláírás _Franko_ miatt törölve.
RIP Jákub.
neut @
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Minimum órás ütem esetén igen, illetve a nemzetközi vonatok esetén.
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
jo ezt irhatod olyanoknak akik fotelban szakertenek, vonatot meg terepasztalon lattak. \o/
a valosag ezzel szemben hogy par kiveteltol eltekintve (EC/IC) a vonat megvar. foleg ha szolsz a kallernak es o lejelenti. #workfortreme
A vegtelen ciklus is vegeter egyszer, csak kelloen eros hardver kell hozza!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ok, de itt olyan emberek hőzöngenek, akik nem vesznek igénybe semmit a tömegközlekedésből.
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Még szerencse, hogy te mindenki utazási szokásáról mindent tökéletesen tudsz. Kincs az ilyen ember.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
És ez az az infó, amit a hivatalos oldalon nem látsz.
Tipikus fejlesztés, merthát ugye több erőforrással (110M vs. 500M) már tud útvonalat is tervezni (hurrá, kellett, mint egy falat kenyér), de a kínos dolgot (vagy a MÁV győzedelmes fölényét) persze nem mutatja.
Az mondjuk megint más dolog, hogy sose az érdekelt, hogy mennyit késik a vonat, ezerszer fontosabb számomra, hogy lássam, hol van a térképen, abból majd én tudom, hogy ideje-e kászálódni. Az meg ugye megvan.
Meg persze - de ezt szerintem már máshol is írták - Európában vonatozni úgy általában egy kalandos vállalkozás.
Jó, kitöröltem amit gondoltam. 666. Bár így menne fel a BTC ára is, hehe. Azóta 715. Szombat délelőtt. Megint kitöröltem amit gondolok.
------
Update: azért az UX nem kicsit más. Pl. keresek egy IC-t, hogy mégis, hol a faszba van. Az adathalász (lol) oldalon kliensoldali szűrés van, szóval gyors meg működik. A hivatalos oldalon nekem kell tudni, hogy hol van, mert keresni a járat nevére azt nem lehet.
Ugye lenne egy killer funkció, a jegyvásárlás, jelenleg úgy tűnik, hogy a jegy.mav.hu még nem képes feldolgozni az információhalmazt amit kap, szóval még mindig az utasnak kell ügyeskednie, beírni (újból) a honnan - hová dolgokat. Mivel szimpla GET-tel adja át a paramétereket, ezt bárki használhatná, szóval valószínűleg ez meg fog szűnni vagy ölnek bele energiát, hogy nehogymár ilyen egyszerűen, bárki (pl. egy kemping, múzeum) odacsábíthassa az embereket.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem tudom mit kell ezen ennyit vergődni. Jelen pillanatban 46 vonat késik összesen 250 percet.
Most, 8 órával később már 81 vonat késik, az eddigi szumma 847 perc. Estére lesz majd kerek egész. Utoljára 9 éve vonatoztam napi szinten egy éven át, az IC-k akkoriban már reggel 8-ra összehoztak 20+ perc késést, kb. napi szinten. Két alkalommal nem is ért célba az IC, random megállóban vége lett az utazásnak mert elpukkant a Szili. Ahhoz képest a jelenlegi állapot akár jobb is lehet. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Most épp 1577. Megjegyzem, szerintem ez kb. semmit se jelent, mert átlagosan négy perc... vagy ha csak a későket nézem, akkor ~15 perc, naés? Persze ezt könnyű felfogni, az, hogy kimarad egy vonat (hőőőő hámészamásikkal, örüjjé hogy van), vagy hogy az olyan luxusszolgáltatások, mint ajtó, ablak, urambocsá' árnyékoló vagy működik, vagy nem (vagy a fűtés, ami nyáron megy, télen nem), ez már bonyi, meg egyébként is, elvittanovat nem, hátakkó... szóval... tagadni, tagadni, tagadni!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni