Hol a k*rva vonat?

Hozzászólások

"vótmá".

https://hup.hu/node/188116

Ahogy elnézem:

Én csak azt mondom, Pelikán elvtárs, a nemzetközi helyzet egyre fokozódik

tekintettel arra, hogy eddig az volt a kiindulópont, hogy az emberek szeretnék tudni hol található a jármű. Itt már fontosabbak a bal felső sorban az idézetek és persze szerencsétlen vasparipához trágárságot társítani.

Lehet olyan is kellene bele, hogy a kormányváltás után ez a vonat 200km/h -val fog közlekedni és egy órával előbb ér be, házhoz megy az utasér' és csak első osztályú ülések lesznek, persze ingyen.

Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)

"Itt már fontosabbak"  - a kulcsszó a már. Eredetileg ezek nem protest-sitenak indultak, hanem valódi vonatkövető frontendnek. Ehhez azért kellett egy bizonyos másik fél is, hogy idáig eszkalálódjon a helyzet és ilyen gyorsan. (Dehát ezért hívják őket harcosoknak... ugye)

Régóta vágyok én, az androidok mezonkincsére már!

Látod, ezt például én sem értem. Hogy miért a Lézerjani arcképe? Annyi minden másból lehetett volna választani, de valakinek pont őt kellett odatennie. Miért pikkelnek ennyire szegényre? Hát mi köze szegénynek ehhez az egész vonatkésősdihez?!1144 :)

Régóta vágyok én, az androidok mezonkincsére már!

Nem tudom mit kell ezen ennyit vergődni.

Jelen pillanatban 46 vonat késik összesen 250 percet.

Ez átlagosan 5.5 percet jelent. Ez az infó persze nincs feltüntetve.

A hergelés, az megy.

https://imgur.com/a/nEQMvbr

[Falu.Me]==>[-][][X]

Szombat reggel 7-kor. Péntek délután kicsit más volt a helyzet.

Amúgy igen, 10 perc késés nem a világ. Kivéve, ha épp lekésed a csatlakozást.

A másik érdekes dolog, hogy hogy lehet egy 15 perces úton 10 perc késést összeszedni? Valós tapasztalat, még mielőtt hergeléssel gyanúsítanál.

Debian - The "What?!" starts not!
http://nyizsa.blogspot.com

A 10 perces késés úgy is összejön, ha a csatlakozó vonat megvárja azt, amelyik késik. Ez természetesen ilyenkor tovább is gyűrűzik. Ugyanez a rahordo buszjáratok esetén is. 

Várom az n+1 kurvavonat térképen a fentiek megjelenítéset is. Kontextusba kell rakni az egészet. Kellene.

Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)

jo ezt irhatod olyanoknak akik fotelban szakertenek, vonatot meg terepasztalon lattak. \o/

a valosag ezzel szemben hogy par kiveteltol eltekintve (EC/IC) a vonat megvar. foleg ha szolsz a kallernak es o lejelenti. #workfortreme

A vegtelen ciklus is vegeter egyszer, csak kelloen eros hardver kell hozza!

És ez az az infó, amit a hivatalos oldalon nem látsz.

Tipikus fejlesztés, merthát ugye több erőforrással (110M vs. 500M) már tud útvonalat is tervezni (hurrá, kellett, mint egy falat kenyér), de a kínos dolgot (vagy a MÁV győzedelmes fölényét) persze nem mutatja.

Az mondjuk megint más dolog, hogy sose az érdekelt, hogy mennyit késik a vonat, ezerszer fontosabb számomra, hogy lássam, hol van a térképen, abból majd én tudom, hogy ideje-e kászálódni. Az meg ugye megvan.

Meg persze - de ezt szerintem már máshol is írták - Európában vonatozni úgy általában egy kalandos vállalkozás.

Jó, kitöröltem amit gondoltam. 666. Bár így menne fel a BTC ára is, hehe. Azóta 715. Szombat délelőtt. Megint kitöröltem amit gondolok.

------

Update: azért az UX nem kicsit más. Pl. keresek egy IC-t, hogy mégis, hol a faszba van. Az adathalász (lol) oldalon kliensoldali szűrés van, szóval gyors meg működik. A hivatalos oldalon nekem kell tudni, hogy hol van, mert keresni a járat nevére azt nem lehet.

 

Ugye lenne egy killer funkció, a jegyvásárlás, jelenleg úgy tűnik, hogy a jegy.mav.hu még nem képes feldolgozni az információhalmazt amit kap, szóval még mindig az utasnak kell ügyeskednie, beírni (újból) a honnan - hová dolgokat. Mivel szimpla GET-tel adja át a paramétereket, ezt bárki használhatná, szóval valószínűleg ez meg fog szűnni vagy ölnek bele energiát, hogy nehogymár ilyen egyszerűen, bárki (pl. egy kemping, múzeum) odacsábíthassa az embereket.

Nem tudom mit kell ezen ennyit vergődni. Jelen pillanatban 46 vonat késik összesen 250 percet.

Most, 8 órával később már 81 vonat késik, az eddigi szumma 847 perc. Estére lesz majd kerek egész. Utoljára 9 éve vonatoztam napi szinten egy éven át, az IC-k akkoriban már reggel 8-ra összehoztak 20+ perc késést, kb. napi szinten. Két alkalommal nem is ért célba az IC, random megállóban vége lett az utazásnak mert elpukkant a Szili. Ahhoz képest a jelenlegi állapot akár jobb is lehet. :)

Most épp 1577. Megjegyzem, szerintem ez kb. semmit se jelent, mert átlagosan négy perc... vagy ha csak a későket nézem, akkor ~15 perc, naés? Persze ezt könnyű felfogni, az, hogy kimarad egy vonat (hőőőő hámészamásikkal, örüjjé hogy van), vagy hogy az olyan luxusszolgáltatások, mint ajtó, ablak, urambocsá' árnyékoló vagy működik, vagy nem (vagy a fűtés, ami nyáron megy, télen nem), ez már bonyi, meg egyébként is, elvittanovat nem, hátakkó... szóval... tagadni, tagadni, tagadni!

A tömegek sohasem szomjúhozták az igazságot. A nekik nem tetsző bizonyságok elől elfordulnak és inkább a tévedést istenítik, ha ez őket elkápráztatja. Aki illúzióba ringatja őket, úr lesz fölöttük, de áldozatuk az, aki megpróbálja őket kiábrándítani.