- summoner blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 1548 megtekintés
Hozzászólások
"vótmá".
Ahogy elnézem:
Én csak azt mondom, Pelikán elvtárs, a nemzetközi helyzet egyre fokozódik
tekintettel arra, hogy eddig az volt a kiindulópont, hogy az emberek szeretnék tudni hol található a jármű. Itt már fontosabbak a bal felső sorban az idézetek és persze szerencsétlen vasparipához trágárságot társítani.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Lehet olyan is kellene bele, hogy a kormányváltás után ez a vonat 200km/h -val fog közlekedni és egy órával előbb ér be, házhoz megy az utasér' és csak első osztályú ülések lesznek, persze ingyen.
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Itt már fontosabbak" - a kulcsszó a már. Eredetileg ezek nem protest-sitenak indultak, hanem valódi vonatkövető frontendnek. Ehhez azért kellett egy bizonyos másik fél is, hogy idáig eszkalálódjon a helyzet és ilyen gyorsan. (Dehát ezért hívják őket harcosoknak... ugye)
Régóta vágyok én, az androidok mezonkincsére már!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nyilvan lezerjani az oka, hogy sima vonatkovetobol politikai site legyen! szemelyesen o rakta oda az arckepet az ikonokra! :DD
A vegtelen ciklus is vegeter egyszer, csak kelloen eros hardver kell hozza!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Így van. Aki az ok-okozatot feszegeti, az meg hergeli a népet! :DD
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Látod, ezt például én sem értem. Hogy miért a Lézerjani arcképe? Annyi minden másból lehetett volna választani, de valakinek pont őt kellett odatennie. Miért pikkelnek ennyire szegényre? Hát mi köze szegénynek ehhez az egész vonatkésősdihez?!1144 :)
Régóta vágyok én, az androidok mezonkincsére már!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
hatlatod! lehetne a lassu vonatra gozos, a gyorsra meg valami mas. helyette lett lezerjani, mind1 hogy megerdemelte-e van sem. dehat nem a tajekoztatas a lenyeg hanem a politikai _megint_....
A vegtelen ciklus is vegeter egyszer, csak kelloen eros hardver kell hozza!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
a gond ott van, hogy nagyobb pofaval igergetett, mint ami a terkepre kerult. :) meg azt mondogatni, hogy nem az a baj, hogy szar, hanem, hogyha kiderul.
nem kellett volna felkopni, majd alaallni mondasa.
“Statisztikával hazudni könnyű…
…de statisztika nélkül még könnyebb.”
(Charles Frederick Mosteller, 1916-2006)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ezzel nincs is gond. ha nem tetszik lezerjani, lehet menni parlament vagy lanchidra tuntetni. ha meg az utazokat akarjak tajekoztatni akkor arra lehet csinalni egy/tobb oldalt, ami a tajekoztatasrol szol. akkor van gond, ha a kettot keverik: a tajekoztatas duma moge politikat csempesznek.
A vegtelen ciklus is vegeter egyszer, csak kelloen eros hardver kell hozza!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
forditva ulsz a lovon. politikai onos erdekbol tette elerhetetlenne/obfuszkuralta lezerjani (vagy az alkalmazottai annak felelmeben, hogy a fonok mit szol majd, dontsd el melyik rosszabb... az biztos, h tudott rola, es az o dontese volt a vonatinfo, felteszem a statszamitas atvarialasa is) a statisztikat (osszkepet), mert szerinte "nem az a baj, hogy szar, hanem, hogyha kiderul".
teccikerteni? :)
egy - a mostanaban uldozottnek minosulo... - "tudoska" meg odarakta atlathatoan, open source a visszakovetheto statisztikat... a kozosseg meg a tobbit. egy hetvegi sorozes soran dobtak ossze...
amire lezerjanibacsi mit valaszolt? fenyegetett! :D aztan meg magyarazkodik, hogy nem is ugy gondoltam! te beveszed a maszlagot? :D naiv ember lehetsz! :)
lehet menni parlament vagy lanchidra tuntetni. > ne mondd meg a Zemberek hogyan tuntessenek! ha lezerjani(H)arcos terkeppel teszik, akkor azzal. \o/ ha nem tetszik, ne nezegesd! mas attol hadd csinalja! miert faj ez neked? :) olyan emberek "szorakozasa" ez, akik lathatolag sokkal jobban szeretik a vasutat, mint az, akire bizva vagyon a vezetese.
tudod, a kozossegi kozlekedes allapota partallastol fuggetlenul erint ugyanugy mindenkit. nekem szemely szerint semmi bajom nincs azzal, hogy annak a fonoknek a kepe van ott, ahol, aki nagy pofaval igergetett, majd megprobalta eltuntetni azt, ami alapjan szamon lehetne kerni azt rajta. :) akik pedig visszatettek a Zinternetre, azokat hulyesegekkel vagdalkozva (adathalasz meg terheleses tamadas, b+...:D) megfenyegette.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Volt rendes oldal a tájékoztatásra, amit lelőttek. Csináltak maszek módon egy klónt, annak nekiment lézerjankó. Aztán csináltak még néhányat, hogy meglegyen, és egyet még paródiának. Érdekes, hogy se az eredeti lelövése, se a rendes klón oldalak nem téma, de az az egy, amelyik egyértelműen paródiának készült, az húha, és így en bloc diszkreditálni lehet az összeset. Cseppet sem lóg ki a lóláb, neeem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Aztán csináltak még néhányat
perszehogy csinaltak, csak nem a masik _helyett_ hanem politikai celra. nincs ezzel gond, csak nevezzek annak ami!
A vegtelen ciklus is vegeter egyszer, csak kelloen eros hardver kell hozza!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Politikai célra. Hogyne, miután Lázár elkezdett hisztizni, hogy DoS-olják a MÁVot. Ilyen előzmények után meg is érdemli. Mellesleg az oldal akkor is hasznos, ha nem politikai célra használják. Ahogy az eredeti is hasznos volt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
szerintem meg kene 3 site, mert az utasok nemtudjak mivan. adok is otletet: minel inkabb kesik a vonat annal nagyobb legyen lezerjani kepe!!! de csakis a tajekoztatas jegyeben, semmi politika!!!
A vegtelen ciklus is vegeter egyszer, csak kelloen eros hardver kell hozza!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az oldalak létrehozói biztos szívesen fogadják javaslataidat. Itt hiába írod le, annak nem lesz hatása. De neked is lehetőséged van készíteni egy forkot, ahol meg tudod valósítani az elképzeléseidet.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
en nem akarom az utazokat tajekoztatni, ezert nem csinalok oldalt. de latom megint megy a tereles... szoval az oldal letrehozoi most akkor tajekoztatnak vagy politizalnak?
A vegtelen ciklus is vegeter egyszer, csak kelloen eros hardver kell hozza!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nem vagylagos a kapcsolat. lezerjani a lezerinfon informal vagy politizal? :) #kettosmerce
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Több oldal létrehozói tájékoztatnak. Te kiemelted azt az oldalt, amelyik politizál. Magad csinálod a hülyeséget, de akkor ne máson kérd számon. Ennyi.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"en nem akarom az utazokat tajekoztatni" - Na, ezzel nem vagy egyedül... :) Ha már így felmerült, hogy mi lehet Lézerjani szerepe ebben a történetben...
Régóta vágyok én, az androidok mezonkincsére már!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
apuuuu!!!! az ugy kezdodott, hogy a Bela visszautott!!!!!111 :D
a cel valoban politikai: az, hogy vege legyen a MAV-val kapcsolatos eroforraselvonas politikajanak, amit - dobperges - lezerjani csinalt az agazatot tekintve elmult par evben.
csakhogy ertsd mi tortenik korulotted:
- a kb. Mo. meretu csehorszag: https://www.railtech.com/all/2024/11/22/czechia-record-rail-spend-insid…
- mi meg allokaltunk eves szinten vagy 10 milliard forintot MAV fejlesztesekre cakkpakk, sot, leallitott mar folyo - unios penzes - fejleszteseket. is...
az egyetlen nagyobb beruhazas jelenleg kinai hitelbol van (ROTFL), ami - ki gondolta volna - rohadtul nem szolgalja a kozossegi kozlekedest. mas a nyomvonal, elkeruli a varosokat. a kinai aruk EU-s teherszallitasa vegett epul.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem tudom mit kell ezen ennyit vergődni.
Jelen pillanatban 46 vonat késik összesen 250 percet.
Ez átlagosan 5.5 percet jelent. Ez az infó persze nincs feltüntetve.
A hergelés, az megy.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szombat reggel 7-kor. Péntek délután kicsit más volt a helyzet.
Amúgy igen, 10 perc késés nem a világ. Kivéve, ha épp lekésed a csatlakozást.
A másik érdekes dolog, hogy hogy lehet egy 15 perces úton 10 perc késést összeszedni? Valós tapasztalat, még mielőtt hergeléssel gyanúsítanál.
Debian - The "What?!" starts not!
http://nyizsa.blogspot.com
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A 10 perces késés úgy is összejön, ha a csatlakozó vonat megvárja azt, amelyik késik. Ez természetesen ilyenkor tovább is gyűrűzik. Ugyanez a rahordo buszjáratok esetén is.
Várom az n+1 kurvavonat térképen a fentiek megjelenítéset is. Kontextusba kell rakni az egészet. Kellene.
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem egyszer késtem így le vonatot, nem várta meg. Ha megvárta volna, és a teljes úton 10 (na jó, legyen 20) percet késtem volna, nem lenne egy szavam sem.
Debian - The "What?!" starts not!
http://nyizsa.blogspot.com
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tudtommal a vonatok már legalább 15 éve nem igazán várnak egymásra, csak kivételes esetekben.
1904.04.08.
RIP Jákub.
neut @
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Például jelzed a jegyvizsgalonak, hogy X vonatra akarsz átszállni.
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A vonatok többsége "csatlakozásra nem vár" jelzéssel fut már. Fővonalakon legalábbis.
1904.04.08.
RIP Jákub.
neut @
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Minimum órás ütem esetén igen, illetve a nemzetközi vonatok esetén.
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
jo ezt irhatod olyanoknak akik fotelban szakertenek, vonatot meg terepasztalon lattak. \o/
a valosag ezzel szemben hogy par kiveteltol eltekintve (EC/IC) a vonat megvar. foleg ha szolsz a kallernak es o lejelenti. #workfortreme
A vegtelen ciklus is vegeter egyszer, csak kelloen eros hardver kell hozza!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ok, de itt olyan emberek hőzöngenek, akik nem vesznek igénybe semmit a tömegközlekedésből.
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Még szerencse, hogy te mindenki utazási szokásáról mindent tökéletesen tudsz. Kincs az ilyen ember.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mondanom sem kell, most kurvara megcáfoltál! (Nem)
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Cáfolni? Én épp dicsértelek.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
És ez az az infó, amit a hivatalos oldalon nem látsz.
Tipikus fejlesztés, merthát ugye több erőforrással (110M vs. 500M) már tud útvonalat is tervezni (hurrá, kellett, mint egy falat kenyér), de a kínos dolgot (vagy a MÁV győzedelmes fölényét) persze nem mutatja.
Az mondjuk megint más dolog, hogy sose az érdekelt, hogy mennyit késik a vonat, ezerszer fontosabb számomra, hogy lássam, hol van a térképen, abból majd én tudom, hogy ideje-e kászálódni. Az meg ugye megvan.
Meg persze - de ezt szerintem már máshol is írták - Európában vonatozni úgy általában egy kalandos vállalkozás.
Jó, kitöröltem amit gondoltam. 666. Bár így menne fel a BTC ára is, hehe. Azóta 715. Szombat délelőtt. Megint kitöröltem amit gondolok.
------
Update: azért az UX nem kicsit más. Pl. keresek egy IC-t, hogy mégis, hol a faszba van. Az adathalász (lol) oldalon kliensoldali szűrés van, szóval gyors meg működik. A hivatalos oldalon nekem kell tudni, hogy hol van, mert keresni a járat nevére azt nem lehet.
Ugye lenne egy killer funkció, a jegyvásárlás, jelenleg úgy tűnik, hogy a jegy.mav.hu még nem képes feldolgozni az információhalmazt amit kap, szóval még mindig az utasnak kell ügyeskednie, beírni (újból) a honnan - hová dolgokat. Mivel szimpla GET-tel adja át a paramétereket, ezt bárki használhatná, szóval valószínűleg ez meg fog szűnni vagy ölnek bele energiát, hogy nehogymár ilyen egyszerűen, bárki (pl. egy kemping, múzeum) odacsábíthassa az embereket.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem tudom mit kell ezen ennyit vergődni. Jelen pillanatban 46 vonat késik összesen 250 percet.
Most, 8 órával később már 81 vonat késik, az eddigi szumma 847 perc. Estére lesz majd kerek egész. Utoljára 9 éve vonatoztam napi szinten egy éven át, az IC-k akkoriban már reggel 8-ra összehoztak 20+ perc késést, kb. napi szinten. Két alkalommal nem is ért célba az IC, random megállóban vége lett az utazásnak mert elpukkant a Szili. Ahhoz képest a jelenlegi állapot akár jobb is lehet. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Most épp 1577. Megjegyzem, szerintem ez kb. semmit se jelent, mert átlagosan négy perc... vagy ha csak a későket nézem, akkor ~15 perc, naés? Persze ezt könnyű felfogni, az, hogy kimarad egy vonat (hőőőő hámészamásikkal, örüjjé hogy van), vagy hogy az olyan luxusszolgáltatások, mint ajtó, ablak, urambocsá' árnyékoló vagy működik, vagy nem (vagy a fűtés, ami nyáron megy, télen nem), ez már bonyi, meg egyébként is, elvittanovat nem, hátakkó... szóval... tagadni, tagadni, tagadni!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Random ráböktem egy pirosra, és 70 percnél tartott éppen. Pillanatnyilag az összes késés 636 perc, de ez csak átlag 3 :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"de ez csak átlag 3"
Valamelyik Asterix képregényben volt - polgármester-választás volt a téma -, hogy "...a számokat úgy forgatom, ahogy akarom!". Ugye ott az volt a poén, hogy római számok, és tényleg.
Itt meg... hát igen, ha akarom van rajta sapka, ha akarom nincs.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez átlagosan 5.5 percet jelent
Nagy segítség ez azoknak, akinek a vonata épp egy órát késik. Ők biztosan örömmel gondolnak arra, hogy ha a másik irányba indultak volna, akkor 10 vonat is lenne, ami nem késik. :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem csak hardvert venni kell tudni, hanem vonatot választani is :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A BKV is olyan, hogy a másik irányba három-négy busz is elmegy, bezzeg amerre én mennék...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ja. Rohadt körjáratok. :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A tömegek sohasem szomjúhozták az igazságot. A nekik nem tetsző bizonyságok elől elfordulnak és inkább a tévedést istenítik, ha ez őket elkápráztatja. Aki illúzióba ringatja őket, úr lesz fölöttük, de áldozatuk az, aki megpróbálja őket kiábrándítani.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Így vagy úgy, de megvédték a szurvenrenteitást: https://telex.hu/belfold/2025/07/03/vitezy-david-obb-scotty-alkalmazas-…
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni