Dokumentumok verziókezelése, generálása

Fórumok

Sziasztok!

Próbáltam keresni az alábbi feladathoz, már elérhető megvalósítást, de nem találtam, néhány keresőszónak is örülök.

Az egyik feladat, word és excel fájlok verziókezelése az adott dokumentum változásainak követése ki mit mikor módosított, egyidejű szerkesztés nem valószínű (hamarosan lehet, hogy Office 365 lesz, ha jól olvastam az tud ilyet, de erre is várok egyéb ötleteket).

A másik feladat a fő dokumentumban elhelyezhető hivatkozások amik másik dokumentumokra mutatnak. A hivatkozott dokumentumnak van mondjuk egy kódja ami nem változik a kész dokumentum pdf-be történő mentésekor (vagy egy készítés gomb megnyomására) a hivatkozott dokumentum aktuális száma és címe beillesztődik a dokumentumban és a fő dokumentum valamint a hivatkozott dokumentumok elhelyezésre kerülnek egy kimeneti mappába.

A lényeg a két feladat együttes megoldása.

A megoldandó feladat, hogy az általam írt dokumentumban hivatkozok mások által írt dokumentumokra, amik szintén változnak kiadásra kerülhet belőle újabb változat, módosulhat a címe stb. jelenleg meg kell keresni, hogy melyik a legutolsó verzió, hogy pontos legyen a hivatkozás. Sokkal egyszerűbb lenne, ha minden egy helyen lenne és a program követné le a változásokat és generálná le az összes fájlt egy mappába.

Mindezt úgy kellene, hogy a felhasználóknak ez ne okozzon túl sok plusz munkát, ugyanúgy szerkeszti a dokumentumait mint eddig, az sem volna egy rossz megoldás, hogy az egyéb hivatkozott dokumentumokra rá lehetne keresni, hogy még a kódokat se kelljen tudni.

Köszönöm.

Hozzászólások

Szerkesztve: 2025. 01. 24., p – 16:15

Valami wiki ami tud pdf-et generalni az oldalakbol es meg is vagy

Ilyenre asszociáltam én is. Anno a MediaWikivel csináltunk olyat, hogy egy hiearchia alatt volt egy "fődokumentum", ami tartalmazta az összes alatta lévőt. Azt hiszem hogy eleve ez is kétszintes volt, és volt olyan, ami ezt az összefogott tartalmat tudta pdf-be konvertálni.