- trey blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hozzászólások
Tök őszintén, í]y 50 fele nekem már elegem lett abból, h egy olyan autót használjak/tartsak, ami nem tetszik, de műszakilag rendben van. Most már inkább nézzen ki jól, és nem baj, ha többet kell rá költeni.
Ez a Kona meg, hát. Különbet csinálok reggel a budin. :) A SUV kategóriával meg egyetértek. Ha már, akkor ott a Ford Raptor.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
elegem lett abból, h egy olyan autót használjak/tartsak, ami nem tetszik, de műszakilag rendben van. Most már inkább nézzen ki jól, és nem baj, ha többet kell rá költeni.
+1
Szerintem 50 alatt is, nyugodtan.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem mindig az volt az egyik lényeges szempont, hogy szeressem az autót, szeressek ránézni, és ne feltétlenül jöjjön 100 ugyanilyen szembe az utcán. Jó, mondjuk az előző autóm pont tucat volt (Ford Focus) de az valamennyire kényszer választás volt, mert sürgősen kellett. Viszont ott legalább a szinnel tudtam játszani.
A jelenlegi viszont teljes mértékben olyan amilyet én szerettem volna. És épp ezért védeném is a SUV kategóriát, hiszen SUV és SUV között is óriási különbség tud lenni. Nincs csoda, alapvetően azt kapsz, amiért fizetsz.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
hiszen SUV és SUV között is óriási különbség tud lenni
Eddig az összesnek, amit próbáltam, olyan volt a rugózása, mint egy Wartb hajóhinta. Próbáljatok meg egyszer egy sportosra hangolt futóművet.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Cayenne GTS, Stelvio TwinT teljesen jok nem billegosek. Trackhawk meg kb a vesedet lerazza mar Sport uzemmodban is Track modban utcan meg fajdalmas.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Új X-Trail próbáld ki.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
> amiről kívülről azt hinnéd, hogy milyen jó lehet .. #Jeep #Renegade
Szerintem inkább szemészhez kéne menni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Na a Renegade pont a legalja a Jeep felhozatalnak. A Kona sincs sokkal magasabban, de azért alapvetően a koreai autók alapból jobbak mint egy olasz/amerikai :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Viszont egy Alfa Romeao Giulia szebb mindnél. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
És még jó is! Bár kiszálltam belőle, de azóta is néha rá-ránézek a hirdetésekre, hátha jön valami visszautasíthatatlan ajánlat... csak az a baj, hogy a negyedik autó lenne...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Teremben két srácnak is van, de egyik sajna a dízel, másik a 280 lovas verzió. Nagyon szépek, kívül-belül, de a dízelről már hallottam horror sztorikat, de úgyis a benzines kéne. Szégyen, h már nem gyártják.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem a 280 lovas benzineshez volt szerencsém. (Veloce)
Imádtam... kivéve a motorját.
A MultiAir motor hangja alapjáraton, pláne hidegen, olyan mint egy dízelnek. Határozottan nem az az élvezet volt, hogy reggel alig vártam, hogy végre "röffenthessem", mert nem röffent, hanem összeráztak egy vödör csavart. Másrészt, nekem nagyon idegen volt egy olasz benzinestől az, hogy nem lehet rendesen leforgatni, hanem 5500-as fordulatnál piros mező van, és szinte egyből utána le is dadog. Nekem indokolatlanul "túl volt fújva", másrészt, 20 millióért inkább adtak volna V6-os motort turbó nélkül, vagy bármi mást, ami lineárisabb, és nem annyira kommersz bazárárú, mint egy jól felfújt kétezres négyhengeres.
A V6-os egy másik kávéház, de olyan értékű autót már nem szeretnék napi járós autónak, kizárólag hobby autónak meg luxus volna. (Néztem belőle "újszerű" használtat, olajos volt a turbónál, és szint alatt volt benne a hűtővíz. Hát izé...)
Nem vennék BMW-t, de ha a Veloce-t összevetjük egy hozzá passzoló BMW 330xi-vel (manapság mindkettő kétezres, turbós négyhengeres), a QV-t pedig egy M3-as BMW-vel, akkor árban sacc/kb. ugyanott vagyunk, és az a harci helyzet, hogy a BMW egy jobb autó, ha csak a hardveres részét nézzük. (Ha nem csak azt, akkor sokkal lelketlenebb, érzelemmentesebb.)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni