EP és Önkormányzati választás 2024

Hozzászólások

Érdekes, hogy Nagykovácsiban és Telkiben nincs fideszes induló. Hivatalosan nincs. Mindkét helyen zöldre festették magukat.

Szerkesztve: 2024. 06. 09., v – 08:34

Miután Magyar kijelentette, hogy egyik főpolgármester-jelöltre sem szavaz, az rossz hír lehet Karácsonynak, ha a birkái követik.

Most nagy dilemma van a Messiás-követőknél: Karácsony vagy a Messiás-követés. Csak nem törik meg a pártfegyelmet ... vagy? 😆

trey @ gépház

Érdekes lesz ez a műsor, mivel a Péti azt mondta akkor, hogy mindkét főpolgármester-jelölt alkalmatlan.

Vagy 10 fideszes és 10 tiszás a közgyűlésben. A 10 fideszes Karácsony ellen, a tiszások szerint - hacsak nem hazudoztak végig (de) - Karácsony alkalmatlan.

Szavazási matek: hogy lesz Karácsonynak egy-egy ügye mellett többsége?

trey @ gépház

Ezekkel tisztában vagyok, de ha a Tisza kijelentette, hogy a Karácsony alkalmatlan, akkor szerinted mennyi Karácsony ötlet mellett lesz Tisza jóváhagyás?

Ugyanez Fidesszel is kérdés.

  • Tisza+Karigeri
  • Tisza+Fidesz
  • Fidesz+Karigeri

Amiben a Tisza és a Fidesz kb. egyetért: Karácsony alkalmatlan

Most akkor mi lesz a Gelivel?

Tessek kompromisszumokat kotni, szakpolitikat folytatni, stb.

Persze, hiszen az a céljuk, hogy maradjon (nem). A céljuk az, hogy megbukjon. :D

Vagy Magyar megint hazudozott. Mondjuk ez se lenne meglepetés :D

trey @ gépház

ha a Tisza kijelentette, hogy a Karácsony alkalmatlan, akkor szerinted mennyi Karácsony ötlet mellett lesz Tisza jóváhagyás?

Egy idealis vilagban nem ugy kepzelem el a politikai eroviszonyokat, hogy van egy kozponti figura, aki hozza az otleteket, es van a slepp, aki megszavazza. (Se Karacsonyt, se Vitezy-t, Orbant, se senki mast nem szeretnek ilyen kulcsembernek, mielott ebbe is belekotnel.) Most kiserletet teszunk, hogy ez az un. demokracia, amikor meg kell allapodni dolgokrol, es tobb szempontot figyelembe kell venni, mukodik-e. Elszoktunk ettol a magyar politikaban, de hatha bejon.

Persze, hiszen az a céljuk, hogy maradjon (nem). A céljuk az, hogy megbukjon. :D

Ugy erted, a politikusok celja az, hogy megvalasszak oket? Van meg ilyen korszakalkoto gondolatod? :P

Egyebkent ujra leirom, teljesen mindegy. Egyik frakcio sem tud onalloan dontest hozni. Muszaj kooperalni az "ellenfellel", kulonben egyik sem tud megszavazni semmit. Szerintem ez jo dolog, de legalabbis erdekes kiserlet.

Persze, mert republikánus nem azt keresi, hogy hol tud keresztbe tenni a demokratának ... Hallod, elemi érdekük. Ez nem magyar specialitás.

Ugy erted, a politikusok celja az, hogy megvalasszak oket?

Természetesen. És ezért képesek hazudni, átverni. Ezt nevezik kampánynak. Abban szoktak elhangzani ilyen hívószavak a hülyék felé, hogy: elszámoltatás, üvegzseb, transzparencia, én biztos nem, nem XY irányít, nem abból a pénzből épültem oda és nem is fogom stb.

Muszaj kooperalni az "ellenfellel", kulonben egyik sem tud megszavazni semmit. Szerintem ez jo dolog, de legalabbis erdekes kiserlet.

Számos helyen volt ilyen, majd amikor a polgármesterrel nem szavazott együtt az ellenzéki összefosás, akkor megvádolta őket, hogy a Fidesz emberei 🤷‍♂️ 🤣

Te most azt hiszed, hogy ilyen még nem volt?! :D

trey @ gépház

idealis vilagban nem ugy kepzelem el a politikai eroviszonyokat, hogy van egy kozponti figura, aki hozza az otleteket, es van a slepp, aki megszavazza.

Az a helyzet, hogy most sem így zajlik a történet. Most is van párbeszéd és diskurzus: csak semennyire nem transzparens. Haveri / ismeretségi körök összeülnek egy kocsmában / galériában / kávézóban ahol eldöntik, hogy mi lesz a főváros programja x-y-z témában. Aztán ezt az ezért felelős bürokrata beterjeszti és átveri a közgyűlésen.

Maga a közgyűlés semmiféle vitának, érdemi diskurzusnak nem színtere: mire oda kerül valami csak "go"/"no go" döntések születnek. Az egész "szakmai tartalom" teljesen informális és a legkevésbé sem választott / reprezentatív / átlátható szervezetekből jön.

--

Egyik frakcio sem tud onalloan dontest hozni. Muszaj kooperalni az "ellenfellel", kulonben egyik sem tud megszavazni semmit.

Mivel nincs rá elvárás a választók részéről, hogy bármi érdemi történjen (mi történt az elmúlt 5 évben?) így a semmit tevés (kifizetőhelynek ill kampány finanszírozó helynek, "bástyának" használás) pont megfelel a főpolgármesternek és már telepített sleppjének.

Szóval sajnos nincs kényszer helyzet.

Ez is letudva. Várjuk a fejleményeket.

[insert line here]
B.C. 3500 - DIY Vehicle / A.D. 30 - DIY Religion / A.D. 1991 - DIY OS

Szerkesztve: 2024. 06. 09., v – 19:33

Úgy fest, hogy Franciaországot és Ausztriát behúzhatra a szélsőjobb.

Az előzetes becslések szerint Ausztriában a szélsőjobboldal győzhetett

A részvételi arányok, választás napján készített kutatások alapján az osztrák liberális Der Standard ún. trendelőrejelzést készített,

ez alapján a Herbert Kickl vezette szélsőjobboldali Osztrák Szabadságpárt (FPÖ) győzhetett.

[...]

Tarolhat a szélsőjobb Franciaországban 

Franciaországban a nagy kérdés az, hogy az emberek Marine Le Pen szélsőjobboldali, bevándorlásellenes pártja felé fordulnak-e − írja a The Guardian.

trey @ gépház

Hókuszpók melléfogott?

Német exit poll és becslések: Scholz pártja súlyos vereséget szenvedhetett

Megérkezett az első exit poll Németországból. Az élen a Kereszténydemokrata Unió és a Keresztényszociális Unió (CDU és CSU) közös listája 29,5 százalékkal, őket követi a szélsőjobboldali Alternatíva Németországért (AfD): 16,5 százalékkal.

trey @ gépház

Belegondolva Vitézy hiába fideszalomból való, idáig sem a BKK élén, sem államtitkárként nem volt képes együtt dolgozni a fidesszel. Most miért lenne másként? Ok, be kell áldozni a fővárost, vigye Vitézy de akkor mi történik:

  • Nem lesz Kaligeli, az országos balek figura, akire lehet ügyeket húzni
  • Lesz egy autonóm, önjáró figura a város élén, aki képtelen bárkivel kompromisszumot kötni

Miért jó ez a fidesznek? :D

Fideszes fellegvár Győr bukóban van!

Szerkesztve: 2024. 06. 09., v – 22:33

MZP fölényesen megnyerte!

Orbán csaja Le Pen exit pollok alapján 2x annyi szavazatot zsebelt be mint Macron. 3 hét múlva előrehozott választások lesznek a franciáknál. 

Szerkesztve: 2024. 06. 10., h – 08:26

Választás: Ditta ment a szemétdombra, Petró meg jött a Transit platóra. :D

Értékelés:

DK, Momentum, LMP, MSZP, MKKP, MHM: a szakadék alján.

Fidesz: arccal a szakadék felé

Tisza: seggel a szakadék felé

Fidesz szarban van, mert be kell csicskulnia Brüsszelnek, és elég pszichedelikus kampányuk volt gombafelhővel meg  világvégével. A NER üzleti köre nem látják, hogy lesz megállapodás és jönni fog a pénz, káosz alakul ki. Azt hiszem Orbán körül elkezdődött a suttogás, hogy a főni talán hülye.

Magyar nem ígért semmi konkrétumot, ők azt csinálnak amit akarnak.

Vitézy politikailag halott.

Szerkesztve: 2024. 06. 10., h – 01:15

Na szóval: Orbán öleset hazudott! Elvesztettek 2 kerületet és nyertek 1-et. Orbán szerint 1-1!

Tóni mosolya nem őszinte, állt ott Csapajevi tekintettel, mint a kiskölyök az oviban, akit ott felejtettek a szülei! 
 

Egy kicsit savanyú, egy kicsit köpcös a ‘fiatal’ demokraták szövetsége… Tompika meg kihúz egy csíkot, aztán minden faxa lesz! :D

Jelenlegi állás:

FIDESZ: 1 608 944

TISZA: 1 096 754

DK: 299 407

MOMENTUM: 131 998

MKKP: 129 909

 

Baloldal összesen: 1 658 068

 

Amennyiben a TISZA begyűjti a maradék baloldalt, a FIDESZ bajba kerülhet, mert kisebbség lesz. A kérdés, hogy sikerül-e.

Én mind a hármat. De az biztos, hogy a 3 közül a leginkább kompromisszumképes. Az meg egy politikusnál nem hátrány. Amit meg Szandika művelt, az meg minősíthetetlen.

Szerintem az érvénytelen szavazatok Szandika szavazatai. Lehet, mégis csak vannak ‘1 bittes’ Fidesz szavazók? ‘… a narancsosra húzza az X-et Papi!’:D :D :D

Lúzer ballibbant mágikus számokról álmodozik! :-D

Úgy egyébként a mi univerzumunkban éppen most verte darabjaira a új hamis próféta Varga Juditné a ballib ellenzék maradványait. A DK-MSZP-Pmicsoda együtt kapott most annyi szavazatot mint az MSZP tíz éve amikor megállíthatatlan hanyatlásáról írtak az övéik is. Az MSZP és Pártbeszéd önálló entitásként a továbbiakban életképtelen. Jövőjük a DK-ba olvadás. A Momentum megsemmisült. Jobbiknak is vége. 

Megyék többségében a Mi Hazánk a második párt a Fidesz mögött. 

Tisza pedig vezíre szerint jobboldali párt! A néppárti frakcióba szeretne beülni. Varga Juditné, leánykori nevén Magyar Péter beszéde egyébként vitán felül kiérdemli a Joseph Goebbels wishful irreality nagydíjat, fegyelmezetten kántáló közönsége pedig a Hitlerjugend érdemrendet. :-D 

Újra helyreállt a centrális erőtér, a Fidesztől jobbra és balra állnak összeadhatatlan politikai szereplők. 

Mindezt a válságban levő Európában háborús időkben. 

“Az ellenség keze betette a lábát”

Saját gondolatmeneted szerint a Fidesz nyert, a második Tisza meg a többi semmivel megy a levesbe. 

Ha te mondod... :-)

Ennél árnyaltabban látom a képet. Arról írtam egyébként, hogy helyreállt a centrális erőtér aminek része az, hogy Fideszről jobbra (Mi Hazánk) és balra (Gyurcsánypárt és alattvalói) is vannak kisebb (ha neked úgy tetszik vesztes) politikai aktorok. Illetve most megjelent egy másik jobb felbuzdulás a Tisza is. 

“Az ellenség keze betette a lábát”

Kicsit ércesebben fogalmazva megörökölte a Tisza a permanens ellenzéki, szarrá frusztrált lúzereket. Ez szerintem kritikája is a Fidesz kormányzásnak, mert ha ennyi balfasz szavazó van, akkor ott még bőven van tennivaló. Tudom nyugaton is létezik ez a társadalmi réteg, de a dolgok mai állása szerint az már inkább ne legyen mérce számunkra semmilyen értelemben. 

“Az ellenség keze betette a lábát”

Tisza pedig vezíre szerint jobboldali párt! 

A listája első embere 16 éves kora óta külföldön él, a FB jogtanácsosa, szerinted kiknek az érdekeit fogja képviselni? A magyarokét biztosan nem.

A hashajtások szerint rosszabbak, mint Cseh és Donáth.

Annak meghatározására nem vállalkoznék a mai állapotok szerint, hogy definiáljam a Tisza politikai krédója szerinti besorolását, mert vezíre mondott már mindent meg az ellentétét is, általában másoktól nyúlva. A mindenféle szavazatot összeadó fals logikára reagáltam csak, amely vágyszerűen összegezte a "baloldali szavazatokat". A Tisza pedig egyszemélyű uralkodója és főideológusa szerint jobbos párt. Az már más kérdés, hogy azóta jött hír szerint nem nagyon rajonganak érte ájropéer nyugatiak. :-)

Szvsz Varga Juditné produkciójában bemutatott Tisza vagy egy Fideszes politikai project az ellenzék szétverésére és az ellenzéki tér elfoglalására, vagy az amerikai nagykövetség (és CIA) projektje azért, hogy a Fidesz vezette Magyarországot beerőltesse a háborús koalícióba. A második lehetőséget valószínűbbnek gondolom.
Aki komolyan elhiszi, hogy spontán felindulásból csak úgy össze lehet gründolni egy ellenzékváltó politikai tákolmányt és ki lehet fizetni az időközben felmerülő költségeket a megtakarított saját kasszából és (örökzöld) mikroadományokból, az valószínűleg őszintén hiszi azt is, hogy létezik Mikulás. :-D

“Az ellenség keze betette a lábát”

Folytatódhat Budapesten a fejlődés, hisz 5 év alatt elkészült a Fonódó első szakasza! Bár az Tarlós terve volt, amit neki 5 év alatt be kellett fejeznie: mind a 30 méter sínt lerakta. Éljen! Bár most nincs Tarlós, nincs közgyűlés mögötte, hogyan fog ekkora iramban fejlődni a város ismét? Néha zavaró lehet egy ennyire dinamikusan fejlődő városban élni.

hup.hu##article[data-comment-user-id="16401"]

hat majd megint olyan baromsagokat fognak csinalni, amihez nem kell (sok) penz:

- indokolatlan bicikliutak felfestese mindenhova. legyunk zold meg minden, de ne ugy hogy cserebe 1 ora a mester utcatol a blahaig eljutni kocsival, akkora a dugo a koruton.

- bkk jaratritkitas, mikozbe a nepszinhaz utcai villamoson es buszon mar senki se mer utazni a drogosok miatt

- parkolohelyek helyere rollerparkolok festese (roller nelkul)

- utcak egyiranyusitasa. tok jo hogy az atmenoforgalom csokken de cserebe az ott lakok minden kornyekbeli utcat vegjarnak ha ki/haza akarnak jutni.

stb

boldog karacsonyt!

Arra a 24592 érvénytelenre kíváncsi lennékés az okára!

Behúzták Szentkirályi Alexandrát - csak, hogy demonstrálják, hogy nem akarják Vitézyt - direkt érvénytelent szavaztak?

Nagyon "okosak" voltak, ezzel segítettek Karácsonynak.

Az érvénytelenek közt lehet találni 10%-i akár érvényes szavazatot is. De volt már olyan, hogy a szavazat számláló másik tollal tette érvénytelenné a szavazatot..

For Whites Only meeting room!

Magyar Péter: Érvénytelenül fogok szavazni a főpolgármester-választáson

https://24.hu/belfold/2024/06/07/magyar-peter-hogyan-szavaz/

--

Ez volt a legmókásabb megszólalása eddig:

Magyar szerint felháborító, hogy a Fideszben hülyének nézik a budapestieket, miközben a nőkkel úgy bánnak, mint valamilyen eszközzel. (Ő már csak tudja, hogyan kell tisztelettel bánni egy nővel :) ).

Ott ul a minimum 5 szemelyes szszb, altalaban kulonbozo partok delegaltjai. Nem fogja serelmezni mondjuk a DK-s delegalt, ha latna egy fideszes csalast? Dehogynem. A 22-es valasztasoknal is mar eljatszottatok ugyanezt, hogy igy meg ugy csalnak, aztan a vegen csak kiderult, hogy az ellenzeki delegaltak szerint is tuti volt minden.

Képben vagyok, voltam már szavazatszámláló kétszer is de mesélhetsz. HAHA :-) Ha ennyire okos vagy, 26-ban elmehetsz te is szavazatot számolni, hogy ne csak a szád járjon, hanem tegyél valamit a hazádért

 

Nyilván nem az összes szavazókörben voltam és láttam mindent, de kb tudom hogy mennek a dolgok és mire van lehetőség. Én a 22-es parlamenti választás előtt is azt gondoltam, hogy nem jellemzőek a nyílt csalások, nem ezért nyer a fidesz sem (nincs szüksége rá). Én csak nevettem, amikor a sok budapesti értelmiségi lement vidékre szavazatot számolni és utólag csodálkoztak, hogy jajj nincs is csalás... Tévedések, rontások szoktak lenne, de nem ezen múlik egy-egy választás, mert nem sok ilyen van.

 

De azt is tudom, hogy mondjuk kisebb helyeken, falun, ahol pl szinte csak fidesz vagy a proxy pártja van a szavazatszámlálási bizottságban vagy ha még idős is és esetleg kevésbé okos a szavazatszámláló, ott azért könnyebben siklanak félre, akár szándékosan is a dolgok, de ahogy mondtam, nem ezen múlik. És ne felejtsük el, hogy az önkormányzat is jelen van, nem csak a pártok delegáltjai és bizony bármi van, lehet jegyzőkönyvet felvetetni.

De azt is tudom, hogy mondjuk kisebb helyeken, falun, ahol pl szinte csak fidesz vagy a proxy pártja van a szavazatszámlálási bizottságban vagy ha még idős is és esetleg kevésbé okos a szavazatszámláló, ott azért könnyebben siklanak félre, akár szándékosan is a dolgok, de ahogy mondtam, nem ezen múlik. És ne felejtsük el, hogy az önkormányzat is jelen van, nem csak a pártok delegáltjai és bizony bármi van, lehet jegyzőkönyvet felvetetni.

Azért a konteógyáros belőled sem hiányzik. "szinte csak fidesz vagy a proxy pártja van" ->> akkor pont mi a fészkes fenének lenne szükségük rá, hogy csaljanak jóember?

Ehhez nem kell konteó, azért ha nincs kontroll, mert mindenki egy pártból van, az visszaélést szülhet. És ez valamennyire pártfüggetlen, bár a kutyáktól mondjuk sokkal sokkal kevésbé feltételezek ilyet, de egy fidesztől, mihazánktól vagy a szeretett pártomtól a DK-tól simán benne van.

 

Elég csak elsiklani egy-egy dolog fölött vagy lazán kezelni szabályokat és itt nem olyanokra kell gondolni, hogy valaki átixel tollal egy szavazatot, hanem pl egy ember uralja a névjegyzéket végig vagy a pecsételést nem cserélik és esetleg néha "elfelejt" pecsételni a pecsételő, amikor olyan ember jön vagy urnázásnál kimegy két ember ugyanabból a pártból és akkor ugye könnyebb győzködni az idősotthonban az embereket, hogy kire is ixeljenek (egyenként utólag ezeket lehetetlen megfogfogni de ez utóbbit pl ki szokta mutatni szépen a statiszika).

 

Na akkor elég a félrebeszélésből, te is mész majd 26-ban szavazatot számolni, mint Bdede? :-)

Ehhez nem kell konteó, azért ha nincs kontroll, mert mindenki egy pártból van, az visszaélést szülhet.

"szinte csak fidesz vagy a proxy pártja van" --> minek kockáztatsz ha egyszer az általad felvázolt helyzetben totálisan biztosan amúgy is sikered van. Semmi értelme.

Voltam már szavazat számláló.

Szerintem azért bizonyos eszközök kellenek a sikerhez vagy megkönnyítik azt. A fidesz eszköztára sok-sok elemből áll.  pl a nyugdíjasotthonos urnáztatás tudtommal statisztikailag kimutatott, de az, hogy pl valaki uralja a névjegyzéket és az alapján segíti a mozgósítást, az számomra elképzelhető bizonyos helyeken. Azért amikor én voltam szavazatszámláló, voltak ott "gyengébb" emberek, ezt akkor pl írtam ide is, hogy az egyik fideszes nem volt a helyzet magaslatán, ha több ilyen találkozik, bármi lehet.

 

De olyat én sem állítok, hogy pl plusz ikszel érvénytelenítenek szavazatokat vagy más blődség (illetve nyilván lehet ilyen, de nagyon kevés ilyen eset lehet, ami semmit de semmit nem befolyásol). Összegezve én is azt állítom és állítottam előtte is, hogy nincs nyílt csalásra szüksége fidesznek, mert már csalt elég olyat, amit törvényerőre emelt, illetve kb 300-szor annyi pénzből gazdálkodnak egy-egy kampányban, szóval nincs miről beszélni. Hasonló ez ahhoz, hogy pl mennyire törvényessé tették a korrupciót.

De azt is tudom, hogy mondjuk kisebb helyeken, falun, ahol pl szinte csak fidesz vagy a proxy pártja van a szavazatszámlálási bizottságban

Te írtad le ezt a helyzetet. Ilyenkor miért lenne bármi szükségük erre:

De azt is tudom, hogy mondjuk kisebb helyeken, falun, ahol pl szinte csak fidesz vagy a proxy pártja van a szavazatszámlálási bizottságban vagy ha még idős is és esetleg kevésbé okos a szavazatszámláló, ott azért könnyebben siklanak félre, akár szándékosan is a dolgok

Hangulatkeltésre jó amit írsz, értelme, logikus alapja nincs.

Ajjaj, locsemegei sántító hasonlat? Nem egyedül fut a fidesz a versenypályán (lásd Szentkirályi, Dézsi) és az sem elég, ha csak győz, mert a több győzelem jobb, mint a kevés győzelem, ezt azért ne vitassuk! (pl ok, hogy nyer a polgármester, de a megyei listán is számít a százalék stb stb stb stb)

Ahogy mondtam: pl a névjegyzék uralása a mozgósítás eszköze is lehet (ami csalás) és hozzájárul, hogy elsőként fuss be a célba, tehát nem csak olyan eszközök vannak, ami nélkül is első leszel, hanem olyan is, amik segítik azt. Tehát locsemegei sántító hasonlítot használva nem csak az van, hogy levágom a távot, hanem olyan is lehet, hogy extra doppingot használok, amit nem mutat ki dopping teszt és van még ezer variáció.

Nem egyedül fut a fidesz a versenypályán

akkor miért ezt írod? :

De azt is tudom, hogy mondjuk kisebb helyeken, falun, ahol pl szinte csak fidesz vagy a proxy pártja van a szavazatszámlálási bizottságban

ezek nem kis helyek: (Budapest, Győr)

(lásd Szentkirályi, Dézsi)

Én alapvetően ezt a "Budapesten nem jellemző"(de bezzeg vidéken) gondolatmenetet próbáltam viccesen támadni. Amúgy szerintem látva az SZSZB ben lévő embereket, abszolút nem tartom elképzelhetetlen az ilyen típusú csalásokat. Pl mikor én voltam ott, akkor a fele kint cigizett, beszélgetett, a másik fele meg kajált. Egy azaz egy ember volt a jelen lévő Bizottság.

Persze szervezni kellene, ami fentiek miatt nem egyszerű. Nem valószínű, de nem lehetetlen.

Igen, ez a szembeállítás valószínűleg túl hangsúlyos volt (azon alapul, hogy nagyobb városokban nyilván többféle pártok küldöttjei vannak), én egyes kisebb faluhelyeket tudom elképzelni a csalás lehetőségét (pl van olyan falu, ahol ellenzék szinte nincs és nyilván az önkoris delegáltak is fideszesek) de nagyon alacsony gyakorisággal (de pl a nyugdíjasotthonos urnáztatás az nem korlátozódik ide) de ez csak tipp, mert tapasztalatom nincs ezekkel, az egészet arra az ökölszabályra alapozom, hogy ahol nincs elegendő ellenőrzés (mert egy párt az egész bizottság), ott gyakoribb a visszaélés. De ismétlem: ezen ne rugózzunk sokat, mert nem az vagyok, aki 22 előtt azt gondolta, hogy a fidesz csal a választásokon és emiatt veszít az ellenzék.

 

Az általad említett egy emberes bizottságra meg azt tudom mondani, hogy ha legalább három szavazatszámlálási tag volt a szavazóhelyiségben, akkor az szabályos (emlékeim szerint) és az mindegy, hogy esznek-e közben az ablaknál (emlékeim szerint). Ha nincsenek hárman a szavazóhelyiségben, akkor fel kell függeszteni a szavazást, jegyzőkönyv, urnazárás stb stb.

Azért még annyit ehhez, hogy most hogy a Karácsonyos témával kapcsolatban belenéztem a szavazatszámlálós face csoportba, ott azért van ilyen:

Az egyik szervező felhívta az önkéntesek figyelmét, hogy figyeljenek oda arra, hogy ne sajátítsa ki senki a névjegyzéket (pont amiatt, amit írtam).

Erre jött egy ilyen válasz is:

Ebből volt nálunk is feszültség. Van olyan leírt szabály amire konkrétan lehet hivatkozni ilyen esetben? Napközben többször szóvátettem, nem fejezték be a helyi beágyazottságú szszb nénik. Végül addig nem akartam aláírni este a jegyzőkönyvet amíg ezt nem rogzítjük. Ezt meg ők nem akarták. Népszerű voltem ezzel éjfélkor amikor már mindenki ment volna haza. Aztán a Tasz-os telefonos segítség javaslatára egy kézzel írt nyilatkozatba foglalva kértem, hogy ezt csatoljuk a jegyzőkönyv mellé. Bár a kapott másolatba ez nem került bele, nem tudok végül mi lett a papír sorsa, de lefotóztam.

Na szóval, pont az ilyenekről is beszéltem...

 

Annyit még hozzátennék, hogy a "Ezt meg ők nem akarták." teljesen törvénytelen!

Szerkesztve: 2024. 06. 10., h – 08:21

Önkormányzati: Dézsma Bandi néhány szavazattal elbukott (hiába szavaztam rá): hát, ha nem is volt várható, simán benne volt. Kíváncsi leszek, hogy Klára úr embere micsoda kánaánt hoz majd ide! Addig nem állok fél lábon.

Karácsonynak szépen megkopott a fénye, alig jött ez össze, a posztkommi Budapest folytatja a Gyurcsány érát, nem tudnak elszakadni a kommunista múlttól. Könnyű dolga nem lesz a közgyűlésben.

Apropó Klára úr: hát, csúnyán leszerepeltetek, igaz, Klára? Hogy lesz ebből előrehozott (hogy mi? :D :D :D) választás?! Feri is csalódott és nyúzott a képe.

Országosan: Fidesz országosan tarolt, elvesztett 3 megyei jogú várost, nyert 4-et.

EP: 11 szavazat, győzelem, helyezzük kontextusba: európai államok közül a legjobb eredményt érte el a kormánypárt. Franciaország: megbukott a kormány, előrehozott választás, Belgium lemondott a miniszterelnök ...

Az itthon "nagyon áradó" Tisza (Momentum+Jobbik+Kutya+DK hívek) se tudta megfogni a Fidesz-KDNP-t az EP-n.

Az én itt előre leírt elvárásom az volt az EP választással, hogy a két kártékony elem - Cseh és Donáth - ne kerüljön be. Asszem' ez sikerült.

Az ellenzékiek és Manfred Weber legnagyobb bánatára a Tisza EU politikája meg kb. a Fidesz politikája (nem is értem, hogy a hívei ezzel hogyan tudnak azonosulni :D :D), így asszem' tök jó kilátások elé nézünk EU porondon (ahogy ezt is írtam korábban).

Összességében véve elégedett vagyok, de a Fidesznek össze kell szednie magát, ha nem akar 2 év múlva bajba kerülni. Nehéz dolga lesz, ilyen hosszú ideig nem volt kormánypárt talán Európában egy ország élén és a banánra is rá lehet unni. Orbán már öreg, kérdés lesz a Fidesznél, hogy kit tudnak helyette előszedni.

Én elégedett vagyok, hiszen Minden Idők Legnagyobb Politikai Földrengése ellenére is jól állunk. :)

trey @ gépház

Ha a Tisza lebontja az ellenzéket, akkor saját magával fogja folytatni. Nem tartós kohezió a közös utálat. Vannak érzelmi állapotok amelyet keptelenség tartósan fenntartani. Ilyen a düh, a gyülölet és a harag.

Ha a Tisza ezeket az érzelmeket meg tudja halladni, akkor válik tényezővé. Ezt MP eddig jól tolta, de idővel már nem ő fog dönteni.

Előbb-utóbb meg kell majd nyilvánulnia Tisza-nak politikai kérdésekben is, még ha most kerülik is (vagy rosszabb esetben össze-vissza beszélnek) kevés lesz a politikai bulvár (Petinek női a szemüvege vagy sem), jóemberkedés (Peti elárverezi a szemüveget az árvák javára), az Orbánozás ... Ugyanis a környezetemben ha szétnézek, olyanokat látok tapsikolni a Tiszának, akik eddig semmilyen rendszerben nem tudtak érvényesülni (news flash: semmilyenben nem is fognak, de nem a rendszer miatt, hanem mert balfaszok). Ők eredményeket várnak, hamar. Sajnos az kevés lesz nekik, hogy 75%-ban Fidesz program, az Orbánt meg lecseréljük egy fiatalabbra.

trey @ gépház

75%-ban Fidesz program, az Orbánt meg lecseréljük egy fiatalabbra

Egyebkent ez problema? Nem koltoi kerdes.

A 75%-ban nem vagyok biztos, de tegyuk fel, hogy atveszi a Fidesz-program vallalhato reszet, es kipurgalja a karrierpolitikusokat, akik eletukben nem dolgoztak meg igazi munkahelyen. Szerintem ez jo lenne.

Egyebkent ez problema? Nem koltoi kerdes.

Nekem önmagában nem. A kérdés, hogy a sok inkonzisztens hablatyolásból, amit eddig levágott, mi valósul meg.

kipurgalja a karrierpolitikusokat

🙄 Egy belső körből jövő karrierpolitikusról beszélsz. Ráadásul olyanról, akinek hitelességi problémái vannak.

trey @ gépház

A Dézsit senki sem sajnálja, de a kínálatból az volt a legjobb. Eleve, ha azt szerettem volna, hogy a központi költségvetésből ide pénz érkezzen ...

A csávó, aki nyert két mondatot nem tudott összerakni az értékelőn, az akkugyár téma fújta a székbe. Kíváncsi vagyok meddig jut, főleg olyan segítőkkel mint a Pollreisz :D, akire az "átadás-átvételt" bízta. :D Meg főleg azután, hogy az akkugyárról kiderült nem is lesz.

A Borkait azért kérdeztem, mert este a gyerekeim a győrieken röhögtek, hogy úristen, mi folyik ott. :-)

Borkai a hitelességét elvesztette (saját magának köszönhetően).

trey @ gépház

"Eleve, ha azt szerettem volna, hogy a központi költségvetésből ide pénz érkezzen"

Erről eszembejut anyósom, aki gondolkozott, hogy bár hány a fidesztől, de mégis a fideszesre szavazzon, hogy a városába menjen pénz (még szerencse, hogy a budapestiek nem ennyire hajlongók...), amiről meg eszembe jutott, amikor a gyerekeim zeneiskoláját elvették a papok és a nyilvánvalóan előre lejátszott, (még általuk is finoman érzékeltetett) kamu szavazás előtt a szülői értekezleten azzal érveltek, hogy több pénz lesz, jobbak lesznek a feltételek. Kicsit bánom már, hogy akkor nem szóltam be nekik, hogy képzelik, a bibliában melyik fejezet szól a zsarolásról, meg hol mondja Jézus, hogy a seggnyalás jó dolog...

Mondjuk pont leszarom, mert kommunistákra (MSZP -> Pollreisz) nem szavazok, a mostani csávó első mondata meg az volt, hogy Pollreiszt előhúzta a kalapból.

Úgyhogy Dézsma úr több okból is valid választás volt nekem:

  • Fidesz
  • szívsebész
  • pénzt hozhat

Helyette lett:

  • LMP-s környezetvédő
  • zéró súlyú a közgyűlésben
  • ballib támogatottság

Szerinted a pár száz szavazattal nyert kirakatpolgármester itt mit fog csinálni?

Győri közgyűlés összetétele:

FIDESZ-KDNP 14: Szeles Szabolcs, dr. Fekete Dávid, Antal Imre, Fűzy András, dr. Dézsi Csaba András, Huszár Gábor, Boncsarovszky Péter, Kovács Tamás, Borsi Róbert, dr. Nagy Richárd László, Prédlné Németh Margit, Diligens Tibor, Lackovits-Takács Tímea, Szabó Jenő

TSZV-LMP – Zöldek-Momentum-MSZ 3 (kompenzációs listáról): Kósa Roland, Jenei Ferenc, Szakács András

Borkaival Közösen a Jövőnkért 2 (kompenzációs listáról): Borkai Zsolt, Hajtó Péter

Szentiváni Civilek 1: Balog-Farkas Renáta

Civilek Győrért 1 (kompenzációs listáról): Fodor Roland

:D

Sok sikert!

trey @ gépház

De milyen erkölcsről papolsz? Nem én röhögtem ki először a gyerekeid, ők röhögtek (bár én ezt kétlem, de faragtad a sztorit szerintem) - fogalmatlanul - a "győrieken". Én csak a fogalmatlanságon röhögök.

Aki fegyvert ránt, az fegyver által vész el.

trey @ gépház

Sajnálom, tényleg úgy történt, ahogy írtam. Van annyi eszük és erkölcsi érzékük, hogy felismerik, hogy mit jelent, ha Borkai majdnem nyer Győrben. Ez sok győri fideszesnek ezek szerint nem ment. Sajnálom, ez van.

De ha az origo megírja, hogy a DK-sok szavaztak a Borkaira, akkor elhiszem.

Nem lesz egyszerű, de mint korábban már elmondtam, nagyon sok új képviselő került be a közgyűlésbe a Fidesz részéről is, és ők tudják azt, hogy ezért a városért együtt kell dolgozni. Én biztosan nem fogok nekiállni háborúzni, és nekik sem kell ezt tenniük.

[...]

Attól nem tartasz, hogy a három hónapos átmeneti időszakban, az átadás-átvétel alatt a fideszes többség a jelenlegi polgármesterrel együttműködve olyan intézkedéseket is hoz, amelyek még jobban leszűkítik a mozgásteredet?

Ez a képviselőkön múlik. Látni fogják a győriek, mi pedig el fogjuk mondani, ha ilyesmire készülnek a jelenlegi közgyűlésben a képviselők. Világossá tesszük, hogy mi történik. Ha a helyi Fidesz háborúzni szeretne, akkor azt ők fogják elkezdeni, mi biztosan nem. Az átadás-átvételre van három hónap, miközben számos olyan dokumentum akad, amiket megpróbáltam én is kiperelni a városházáról, de még nem kaptam meg. Szeretném azt gondolni, hogy az eddig tisztességgel dolgozó városházi dolgozók továbbra is tisztességgel fognak dolgozni, és megőrzik ezeket a dokumentumokat a következő városvezetésnek.

Link: https://24.hu/belfold/2024/06/10/pinter-bence-en-biztosan-nem-fogok-nek…

trey @ gépház

Monoton Peti az első lépcsőt megugrotta: szavazóbázis építése ( többnyire az ellenzék kárára ).

A következő: a tartalommal való megtöltése. És mint tudjuk az ellenzéki szavazóknak nincs nagy igényük: a fújj Orbán, vesszen a NER, mocskos Fidesz…, elég tartalom, rövidtávra mindenképpen.

az ellenzéki szavazóknak nincs nagy igényük: a fújj Orbán, vesszen a NER, mocskos Fidesz…, elég tartalom, rövidtávra mindenképpen.

Sajnos legalább tíz éve így van. Pedig az nem rövid táv. Úgy értem, ez már olyan, mint amikor a karosszékben tespedő, jelentős mértékben túlsúlyos ember tíz év után is mást okol a folyamatos testsúlygyarapodása miatt. Egyébként ugyanez a tespedő, értéket nem teremtő állapot tette és teszi relevánssá az ellenzékváltást a kormányváltással szemben, ill. előtt, mint az érdemi (Magyarország (nem az USA, nem Németország, nem Oroszország, nem Kína stb.) kilátásai szempontjából értékes) kormányváltáshoz szükséges feltételt.

:)

Egy belső körből jövő karrierpolitikusról beszélsz

MP: jogasz diploma -> Fovarosi Birosag alkalmazottja -> jogasz nemzetkozi versenyjog teruleten -> miniszteriumi alkalmazott -> szakdiplomata -> allami cegek vezetese -> partpolitika

Ha most mindenkit kiraknank a parlamentbol, akinek nem volt legalabb 5 eves fulltime munakviszonya, mielott belepett egy partba, mennyi maradna bent? A fele? Szerintem meg annal is kevesebb.

Ez a hitelességen nem segít. Meg azon sem, hogy köztörvényes bűnözőkkel vállal közösséget.

A karrierpolitikusságot meg arra értettem, hogy mivel megszűnt a zsíros munkahelye, ment a Mészároshoz, majd amikor onnan lefordult, akkor "jutott eszébe" (szerintem nem neki), hogy kilépjen a színtérre.

trey @ gépház

Nem tartós kohezió a közös utálat. 
 

Tévedsz. Mert mindig vannak új belépők a rendszerbe. Csak pénz kell hozzá, a massza fenntartható, ha a tagok cserélődnek is.

Monoton Peti most egyesíti a széttöredezett ellenzéket, a finanszírozók meglátják az új lehetőséget, az összes pénzt odatolják amit eddig szétosztottak. Nem kell a Tisza pártnak felmutatni semmit, elég a gyűlöletet fenntartani, és ez megy a Petinek, egész élete másról szem szól.

Ja, de akkor mi lesz a "Gyurcsányt csak azért tartja Orbán, hogy legyen ellenségképe" unos-untalan ismételt ellenzéki mantrával? Magyar majd azért tartja Orbánt, hogy legyen egy ellenségképe, ezzel meg fog élni a politikai piacon teljesítmény nélkül?

Nagy terv, ellenzéki barátaim  :D

trey @ gépház

Ma nem néztem még híreket, de gondolom az éjjel a gáláns, magában bízó, transzparens, üvegzseb, mindenben is erkölcsi fölény Karácsony már - csak a legitimitása és támogatása biztos jeléül - fel is ajánlotta mindössze 324 szavazattal lemaradó ellenfelének az újraszámlálást. Sőt, maga kérte annak fényben, hogy 22 érvénytelen szavazat született, ami önmagában is szokatlan :D

trey @ gépház

hat azert a 324-hez kepest nem mind1 hogy 22 vagy 22 ezer... vagy ink2bb 24592

 

A két jelölt közti 324 szavazatos különbséghez képest nagyon soknak tűnik a főpolgármester-választáson leadott 24 592 érvénytelen szavazat; ez a 76-szorosa Karácsony előnyének, az összes leadott szavazat 3 százaléka. De nem csak a befutóhoz képest látszik óriásinak az érvénytelen szavazatok tömege: 2019-ben csak 8388 érvénytelen főpolgármesteri szavazat volt (1,2%), a 2022-es országgyűlési választáson 1 százalék, most a budapesti listás szavazáson 1,7, az EP-listáknál 1,45. Mindegyik adathoz képest kiugró, két-háromszor több a mostani főpolgármester-választás érvénytelen szavazatainak száma.

Na, elkezdtem híreket nézni, a Gulyás is erre jutott (meg mindenkinek erre kellene jutnia, ha Karácsonynak nem lenne félnivalója, nemde?):

A Miniszterelnökséget vezető miniszter a Hír TV Napi aktuális című műsorának vendége volt hétfő este. Az ATV szerint a műsorban úgy fogalmazott: a jogérzékére apellálva azt tudja mondani, hogy akár Vitézy lesz a főpolgármester, akár Karácsony, mindkettejüknek érdeke az újraszámlálás a 324 szavazatnyi különbség és 24 ezer érvénytelen voks miatt. A tárcavezető azt mondta, hogy

helyes és indokolt lenne az újraszámlálás, és legalább az érvénytelen voksokkal érdemes lehetne ezt megtenni.

Általában nem szokott változni ilyenkor az eredmény, én túlzott reményeket nem táplálok, de a demokratikus legitimáció érdekében is ez helyes és indokolt” – jelentette ki a miniszter.

[...]

trey @ gépház

Főni mondta:

Fontos, hogy sohase veszítsük el a hitünket a tekintetben, hogy a világban mégiscsak van egyfajta erkölcsi természetű ekvilibrium, valamifajta erkölcsi természetű egyensúly, ezért jegyezzük meg, hogy a Jóistennek van humorérzéke, mert a párizsi olimpia évében írta ki a magyar történelemből a Momentumot.

;D

trey @ gépház

Szerkesztve: 2024. 06. 10., h – 09:01

fidesz ep

2019: 1 824 220
2024: 2 015 792

mhm ep

2019: 114 156
2024: 305 218  !!!

 

dk-momentum-mszp-parbeszed-jobbik ep

2019: 1 351 328

tisza ep

2024: 1 341 406

 

kell még valamit mondani, ildikó?

Ez igaz. De -nem feledve a Dk, momentum, párbeszéd számait- 2 emberrel kevesebbet küld a Fidesz Brüsszelbe. Azaz tőle is vitt el a Peti.

Ez nem győzelem. Ha Viktor nem önti le hideg vízzel, s pofozza éberré az ellustult NER csapatát, még két választás, és a Fidesz követi a "rendszerváltó pártok" által már jól ismert utat.(történelemmé válik) Persze a DK ebben még meg fogja előzni.

Mondhatjuk ez az élet rendje.

Csak ki lesz utána? Mondjuk, azt nem tudjuk, végül is kinek az embere a Military Police. De erre -szerintem- féléven belül választ kapunk.

>> tőle is vitt el a Peti.

egy felet adok neki, egy egészet a profin építkező, politizáló, és mindenhol jelen lévő mhm-nek, egy felet pedig a magasabb részvétel és a kevés számú kijutási hely közötti számmisztikának

az éberré pofozás jogos, egy globalista janicsár is sok

Kiegyezek másfélben. MHM -et ne számold bele, gyakorlatilag leváltotta a semmivé váló jobbikot. 19-ben jobbik 1 képviselő, 24-ben MHM 1 képviselő. A számmisztika fél emberét elfogadom.

Akkor lenne igazad, ha az MHM kicsit többet kap, és 2 embere lenne.  Nem kellett volna sok hozzá.

mindenhol jelen lévő mhm-nek, 

 

Számok: így hallgatta el a Mi Hazánkat a média

1399 cikk Magyar Péterről, 60 a Mi Hazánkról – ilyen médiaviszonyok közt folyt a kampány, valamint a Facebook még durvább beavatkozásával: míg pártelnökünk nevét leírni sem lehet, addig Magyar Pétert csúcsra járatta az algoritmus. Nem is véletlenül, hiszen a Tisza párt első bejutó EP-képviselője a Meta jogtanácsosa, így nem is annyira hazánknak lesz általa képviselője, hanem a Facebook-birodalomnak egy n+1-edik. De Jakab Péter és Márki-Zay Péter után Magyar Péter tiszavirág életű lájkkirálysága is el fog tűnni a valóságban: a gyorsan jött szavazók gyorsan mennek is, ha majd rájönnek, hogy nem az általuk képzelt irányba tekereg a zavaros Tisza.
 

Ha úgy érted, hogy a média elhallgatás ellenére mindenhol jelenlevő MH, akkor igazad van.

A média nem az 5.-ik hatalmi ág, hanem az első és igazi. Az emberi tudat befolyásolására találták ki  és a legtöbb embernek sikeresen módosítja a tudatát arról, hogy mit gondoljon.

amivel atóni és aóbán menekültek aranyrudakkal a fedélzeten

LOL, emlékszem, hogy BZ & co. ezt pár hónappal ezelőtt még komolyan is gondolta :D :D Mármint, hogy Orbán bukik, előrehozott választások HAHAHAHAHAH :D

Olyan előrehozott választások lettek, hogy a Telex mérgében ezt a képet tette ki:

VESZETETTÜNK!!! :D

trey @ gépház

A baloldal megbukott, viszont a Tisza párt nem indult a megyei listákon. Az MHM 10%-ot tolt, de Csongrádban 25%-ot.

Magyarul: a Tisza EP szavazói nem X-eltek a baloldalra, esetleg átszavaztak az MHM-re, de nem automatikusan.

A megyei listák úgy néznek ki, mint az EP választás eredményei Tisza nélkül. Csak annyi látható, hogy bukott a baloldal, de nincs helyette semmi, ezért lett narancs ismét az ország.

Hát, barátom ez van, amikor a majmok nem mennek el szavazni. Be kéne vezetni itt is a kötelező szavazást, ahogy az több EU tagországban (Belgiumban, Bulgáriában, Görögországban és Luxemburgban) van:

Ha 15 év alatt 4-szer nem szavazol -> idióta -> ugrott a szavazati jog.

trey @ gépház

Tegnap megnéztem a köpcös beszédét, a képek árulkodóak voltak. Tóni arca: mint a rókának amikor savanyú bírsbe harap. Tompika meg szétcsúszott mint a dupla whooper. Az a szőkére festett múmiát nem tudom hovatenni a köpcös jobbján, talán az lehet szájerdzsó átmaszkírozva. :D :D :D

Mondtam én, hogy sápadt lesz ez a hajnal, mindenkinek! :D :D :D

Ezen és is gondolkodtam.  pl.

Ha Escobar (a Pablo) parlamenti képviselővé vásárolja magát anno, akkor kiengedik? (mondjuk neki egyszerűbb volt az őröket lefizetni, hogy megszökjön) Ha az Unióban valamelyik drogbáró?

Csak akkor működik, ha még nincs ítélet (jogerős), vagy utána is?

Azt se értem, hogy nincs ilyen időrendi kérdés, hogy mi volt előbb, a bűncselekmény vagy a választási listára vétel. Visszafelé -ugye- nem törvénykezünk? Vagy mégis (kivéve a gyevi bírót (képviselő jelöltet))?

megilleti a védelmi jog onnantól kezdve, hogy a listára került

Tehát, ha jogerősen elítélik mielőtt felkerül a listára, akkor... mi van ?

 Elméletileg büntetett előélet, mellékként a közügyek..... tól is el van tiltva, akkor nem választható? A listán való lét egyáltalán választhatóság? Hisz nem rá, hanem egy pártra szavaz a polgár.

Na ha kisírták magukat fidesz hasznos idiótái, akkor a következő feladat megnézni, hogy honnan jön az orrfacsaró bűz a fidesz házatáján amitől behánytak a választók?

Segítek, a feje bűzlik: ragyástóni+semjénzsóti+orbánvitya+tarajospepe+gulyásgeri+pintérsanya+pacalosszilárd ők alkotják rothadó fejrészt. Amíg ezek a toronyban ülnek, addig a "fejnehéz" fidesz dőni fog!

És persze fel kell kötni a hupmegafonnak is, sokkal kevesebb propagandát, és sokkal több valóságot kell tolni!

Ritka buta "szavazópolgárok" vannak, ezért is vezették be az általános, korlátlan választójogot. Sokkal több a befolyásolható, mint a tudatos választó.

Azt írja:

Tiszának az a mázlija, hogy a felívelés idején volt egy választás.

Az eszébe sem jut, hogy érdekes módon pont a választás előtt tűnt fel a semmiből MP és elképesztő média hátszéllel felfutattva. Konkrétan a csapból is ő folyt.

Vannak ébredezők is: 

Csalódott vagyok. Ez egyre inkább úgy néz ki, hogy ez csak "cirkusz a népnek".

Na, akkor mától béke van, vagy hogy is mondták?

Szerkesztve: 2024. 06. 10., h – 13:53

vera jourova (a leyeni korrupció eltussolója, a valódi kisebbségek jogainak ellensége, magyarellenes zsoldos) kedvenc telefonos egyeztetőkisasszonya, a történelem szemétdombjának aljára került momentum épp aktuális elnöke (a nevét nem édemes megjegyezni) lemondott, majd hozzátette:

a választók [...] nem a mi európai parlamenti munkánkra mondtak nemet

 

van erre valami találó emoji?     

Nagyon köszönöm a támogatást azoknak, akik kiálltak mellettünk

Erről a Karácsonyi vakáció c. film jut eszembe, amikor a Chevy Chase (Cleck) mondja az apjának:

- Minden, amit a elektromosságról tudok, azt tőled tanultam, papa!

Az apja:

- Hát, az nem lehet túl sok, fiam :D

trey @ gépház

Szült is közben, szóval nem biztos, hogy mind a jó keresetből jött. Bár szomorú, hogy megszavazta az európai retardáltak abortusztörvényét, ahol a születés pillanatáig legális(nak kellene lennie) az abortusznak az EU-ban. Tehát, akár 39 hetes magzatot is megöltehetsz a dokikkal. Micsoda szabadság, micsoda haladás, micsoda tökéletesség!

hup.hu##article[data-comment-user-id="16401"]

Én elégedett vagyok. Nagyot ment a Tisza! Illetve MP, mert ezt ő csinálta egyedül szinte. Fővárosban megkerülhetetlen tényezők lettek legyen bárki is majd a főpolgi. Itt kapásból felmerül a kérdés, h mi lesz a maxi-dubaj fantazmagóriával, ami aktuálisan a legnagyobb veszély Bp-re nézve? A főváros ellenében nem valószínű h megvalósítható lesz, akár h is erölködik a fidesz-kormány, lásd pl. Fudan-egyetem. 
A Tisza olyan nagyot ment, h erre az eredményre nem voltak felkészülve. Per pill nincs elég ember a posztokra. Ahogy nézem vannak jelöltek akik egyszerre lettek fövárosi meg Eu-s kéviselők is - ami nehezen összeegyeztethető, ha nem kifejezetten összeférhetetlen. 

"antiegalitarian, antiliberal, antidemocratic, and antipopular"

Éppen üres a kassza - most vettek egy adósságban úszó repteret. Az éves hiány már az első negyedévben beállt. Most jönnek majd a népnyúzó intézkedések. Ezért nem volt még elfogadva a következő évi költségvetés sem. Nem akarták a választások elött rontani vele az esélyeiket.  '26-ig aligha lesz javulás. A fidesznek jobb lenne az előre hozott o.gy. választás még mielött bevezetik a megszorításokat. 

"antiegalitarian, antiliberal, antidemocratic, and antipopular"

Meg azert koltenek millardokat kampanyra es plakatokra, hogy utana elorehozott valasztast irjanak ki, mert mar nincs mibol visszalopni meg a plakatkampanyok arat sem. Tiszta allamcsod kozeli helyzet. Ures allamkassza. Loszart ures. Sokkal jobban szeretem a "bezzeg erre van penz"-ezo ellenzekieket. Sokkal ertelmesebbek.

Mind elmentek!

Mind az túlzás, de az összes feketeöves Fideszes ismerősömnek legalább 1 gyereke a hanyatló, migránsgettó nyugaton dolgozik.

Mikor kérdem, hogy ha ilyen jó a Mo-i helyzet, mértnem jön haza a gyereke, néz bután, a kérdést sem érti.

A "mind elmentek" elméletet keményen cáfolja a 150 ezer főt közelítő pedagógusszám Magyarországon. Most akkor vagy vannak, vagy ezek mind láblógató munkanélkülik. Ha az utolsó, akkor irány az akkugyár, kell a szorgos kéz!

trey @ gépház

Ezt az országot minden héten kirabolják a vezetői mondjuk minimum 60-70 éve, de lehet h több. Unni lehet, csak akkor nem kell a Fideszre szavazni, aminek a pénzügyminisztere olyan előre kalkulálható és kalkulálandó kiadásokkal próbálta magyarázni az első negyed év alatt beállt, de az egész évre tervezett hiányt, mint a 13 havi nyugdíj kifizetése! 

"antiegalitarian, antiliberal, antidemocratic, and antipopular"

Nincs minden veszve: hazamegyek, megfenyegetem az asszonyt, lehet fejbe is dobom valamivel ami véletlenül ráesik, felveszem magnóra a legféltettebb titkait, ezt véletlenül kiszivárogtatom, megalázom a gyerekeim előtt, majd elmondom Orbánt minden gecinek, és akkor nekem is lehet 300 millióm egy oneman show-ra? Ja, bocs, kimaradt: közben végig az igazságról, a tisztességről és a hamis propagandáról beszélek.

Nem mert kifelejtetted hogy utolsó alpári bunkó parasztként kell beszélni az újságírókkal is. Így nem teljes a kép. Ráadásul valami olyasmit mondott most, hogy a Bibliában is megírták hogy kétszer lehet farkast kiáltani. Konkrétan felröhögtem, a viccek önmagukat írják ilyen politikusokkal.

[insert line here]
B.C. 3500 - DIY Vehicle / A.D. 30 - DIY Religion / A.D. 1991 - DIY OS

Te, mint vitán felül a legrasszistább Hup kommentelő, hogyan vélekedsz, dolgozod fel ideológialag MP egyik programpontját, hogy a családi pótlékot a többszörösére akarja emelni, mikor már most is, vidéken, egyes helyeken 30% az általános iskolás tanulók között a c. típusú haplotípus.

Mi a véleményed arról, hogy a mostani, bejelentett munkaviszonyhoz kötött gyermekek után járó adókedvezményt Magyar P. fel akarja váltani a megélhetési gyerekszülésre?

Ennyire rosszul viseli Magyar Péter, ha szembesítik a hazugságaival: kiviharzott az ATV stúdiójából

https://youtu.be/9FWQciGjJXw

MP a hazugságával szemben 7-szer volt az ATV-ben a kampányidőszakban, plusz amire meghívták, de a hős Szőr Robin bátran nem ment el.

 

Az ATV sms-ekkel, e-mailekkel tudja cáfolni Magyar Péter kijelentéseit, akit folyamatosan meghívtak a televízió szerkesztői különböző műsorokba. A mai szereplése előtt egy héttel ugyanígy az Egyenes beszéd vendége volt, előtte egy héttel pedig a Heti Naplónak adott 40 perces interjút, és a nézők kérdéseire is válaszolhatott. Hozzátették, hogy összesen hat élő adásban szerepelt a kampányidőszak alatt. Emellett a Híradó napi szinten beszámolt Magyar Péter országjárásáról, és atv.hu is szemlézte az összes interjúját, amit a csatornának adott. A portál e-mailes megkereséseire nem reagált, az EP-listavezetők és a fővárosi listavezetők vitájára nem fogadta el a meghívást.

Persze, hiszen Toroczkai felmosta volna vele a padlót.

 

Megj: Római Egon tényleg baromi idegesítő. 

 

Azoknak a politikai fantasztáknak akik szerint Varga Juditné Magyar Péter valaha is összeadható lesz a ballib romjaival, igen tanulságos legújabb ATV-s produkciója. 

Éppen csak a "zsidóbérencezés" maradt ki, de már ott volt Magyar Péter nyelvén. Ehhez a nárcisztikus futóbolondhoz képest Gyurcsány Ferenc egy rendszeresen bérmálkozó ministránsfiú! :-)

“Az ellenség keze betette a lábát”

Az meg h Csák lemondott külön öröm. Ki nem állhattam. 

"antiegalitarian, antiliberal, antidemocratic, and antipopular"

Reagált a forint és az európai tőzsde a választásokra

[...]

Gyengüléssel reagált a forint a vasárnapi választásokra, mind a dollárhoz, mind az euróhoz képest

Magyar & co. megérkezett az EU-parlamentbe ... Valószínűleg nem arra reagált gyengüléssel, hogy a Fidesznek két képviselővel kevesebbje lett, hanem arra, hogy egy Orbán-klón (Magyar P.) és tsai. jutottak be a Cseh és a Donáth helyett.

trey @ gépház

Nem, arra utaltam, hogy ezt az EU mondja.

Magyar, ha nem hazudozott, nekem tetsző politikát fog ott folytatni (kigolyózva a botmixeres Katát meg a barátosnőjét):

Az EP jelentéstevője szerint Magyar Péter hasonló narratívával rendelkezik, mint Orbán

A bold résszel kapcsolatban vannak fenntartásaim :D

trey @ gépház

Berg ügynök és Timikém ( röviden: Szkáli és Murdör ) most mit csinálhat?

Pressman név eredete a ChatGPT szerint (tell me about the possible origins of the last name Pressman):

The surname "Pressman" likely has German-Jewish origins. It is believed to be an occupational surname derived from the German word "press," which refers to a printing press or a wine press. In medieval times, occupations often became surnames, so someone with the occupation of operating a press could have been called a "Pressman."

Jewish surnames often originated from occupations, locations, personal characteristics, or paternal names. As Jews migrated to different regions and countries, their surnames sometimes underwent changes in spelling and pronunciation to adapt to the local language and culture.

Another possibility is that "Pressman" could be a variant of the surname "Preuss" or "Preuß," which means "Prussian" in German. Many Jewish families adopted German surnames when they were required to do so in the late 18th and 19th centuries, and "Preuss" could have evolved into "Pressman" over time.

Without specific genealogical records or historical documentation, it's challenging to pinpoint the exact origins of a surname. However, these are some plausible explanations for the surname "Pressman."

A "préselő"végül is nincs olyan messze tőle: nyomás gyakorlási próbálkozások pár választási és politikai téren egyaránt :P.

Vitézy Dávid gratulálni fog Karácsony Gergelynek, ha ő győzött, de szerinte még nem tartanak itt

[...]

Nyitott kérdésből és gyanúból ugyanis rengeteg van. 24 592 érvénytelen szavazat volt ezen a választáson, ami rekord. Karácsony Gergely 100%-os feldolgozottságnál 324 szavazattal vezet, tehát 76-szor annyi az érvénytelennek nyilvánított szavazat, mint a kettőnk közötti különbség. A már birtokunkban lévő információk alapján egyes kerületekben rendszerszintű problémák merültek fel a szavazatok érvénytelenné nyilvánításával kapcsolatban, és pont ezekben a kerületben kiugró is volt az ilyen szavazatok aránya

trey @ gépház

Hadházy: A Fidesz hatalma nem rendült meg

A tegnapi eredmény azt is mutatja, hogy a lényeg nem változott – állítja Hazdházy Ákos független képviselő Facebook oldalán. Szerinte a hatalom gépezetén legfeljebb néhány kisebb karcolást ejtett a gazdasági válság majd a kegyelmi botrány. Hadházy három állítást és három ehhez kapcsolódó kérdést fogalmazott meg bejegyzésében:

  • Tegnap nem demokratikus választást láttunk, hanem egy hibrid rezsim demokratikus választásokra hasonlító rendezvényét. Amin persze el lehet érni itt-ott részeredményeket, de a lényeget nem lehet megváltoztatni. Kérdés: A következő két évben teszünk-e ez ellen?
  • A Fidesz hatalma nem rendült meg, az eddigi ellenzék megsemmisült, egy új párt viszont egy biankó csekkel is elért olyan eredményt, amit ellenzéki párt sok-sok éve nem tudott: 30 százalék közelébe került. Kérdés: mit kezd az új párt a biankó csekkel és ő marad-e az egyetlen új erő az ellenzéki térfélen?
  • Ha a következő két év arról szól majd, hogy legyen-e összefogás, vagy ne legyen, és persze hogyan, kivel, akkor 2026 biztos bukó.
    Kérdés: Megtanulja-e az ellenzék végre az egyszerű leckét: együttműködés mindenkor, de kompromittálódott, korrupt alakokat átmentő „összefogás” soha!

🤔

trey @ gépház

Önkormányzati választások..., mondjuk oké, valamibe kapaszkodni kell az MHM-nek is.

Csak a fenti vármegyéket nézve:

Heves: önk: 15995 szavazat,  14,45 % (2.) -> ep: 10047 szavazat, 7,34 % (4.)

JNSZ: önk: 17245 szavazat, 14,04 % (2.) -> ep: 10810 szavazat, 6,91 % (4.)

Komárom: önk: 14305 szavazat, 15,66 % (2.) -> ep: 9395 szavazat, 7,08 % (4.)

 

Mindezt úgy, hogy az ep választáson sokkal többen szavaztak, mint az önkormányzatin. Vajon mi lehet a képlet?

Nem indult a TISZA párt a megyei listákon. Aki az EP-n a TISZA-ra szavazott, jobb híján az önkormányzatin az MHM-et X-elte be.

Természetesen ez változni fog, ha a TISZA szíveskedik majd húsvér jelöltekkel előállni.

Addig meg kissé félrehord a szavazótábora.

Tisza elszívta az ellenzéki szavazókat, még a Mi Hazánktól is. Az EP választás miatt megsemmisült Momentum Pest megyében egész jó eredményt tudott hozni. A kutyáknak is 2 bejutó EP képviselőt jósoltak, őket is úgy lehúzta a Tisza, hogy EP-be be sem jutottak. 

De a Tiszának valami nagyon hiányzik, ami a Mi Hazánknak, illetve még a DK-nak van az ellenzékben: országos pártszervezet. A DK az egykori állampárt MSZP robusztus politika infrastruktúrájának az utolsó romjait épp most szívja el. Anno a Jobbik a dilettáns miniszterelnökként fél országot felbaszó Gyurcsány alatti közfelháborodásból épített ügyesen országos hálózatot. MSZP hálózattal szemben lelkes amatőrökből jött létre, de a tömeghatás megvolt. Ezt a Mi Hazánk szívta el és itt is tart még a folyamat. A Jobbik szintén most semmisült meg. Viszont sem a DK, sem a Mi Hazánk nem tudja 100%-osan átvenni a korábbi politikai hálózatot, mindig van jelentős veszteség ilyenkor. A Tiszának viszont semmi hálózata sincs, csak vélhetően amerikai követségi háttere, és internetes médiával jól felhúzott netes futóbolondok, illetve pár tucatnyi agilis szélhámosa. Ebből nehéz lesz ütőképes politikai erőt építeni országosan.

Főleg olyan Magyar Péterrel, aki képes még egy haldoklóba is belegyalogolni, mert csak... na ilyen a természete. Normális ember tartósan nem fog egy ilyen vezír mögé felsorakozni. Enyhe értelmi fogyatékosból ugyan egyre több van, de kormányváltásnyi tömeg belőlük sohasem lesz. :-)

“Az ellenség keze betette a lábát”

Ilyen támogatottság mellett pikk-pakk meglesznek a Tisza párt szervezetei szerte az országban. Bőven válogathatnak majd a jelentkezők közül, nem kell a volt kék meg narancs fideszes szélhámosokat bevenniük maguk közé. Sztem már őszre lehet ebből valami!  Eleve készülnek az előre hozott választásra. 

"antiegalitarian, antiliberal, antidemocratic, and antipopular"

Eddig valamiért szélhámosokat preferálták. Azokat a legendákat pedig hagyjuk meg a gyerekeknek és aktivistáknak, hogy jönnek tömegesen a zemberek és építjük a fényes jövőt! :-D

Kik jönnek? Internetes futóbolodok. Belőlük valóban sok van. Volt a magyar történelemben már hasonló: "borzalmas tagság". Most lehet újra. De ez már korábban sem hozott sikert. Ha pedig valami értelmesebb ember keveredik oda, aki így feltör gyorsan a párthierarchiában az valószínűleg egy ellenérdekelt politikai szervezet okos és jól kiképzett ügynöke lesz, aki a megfelelő időpontban robbantja a politikai bombát ott belül. 

“Az ellenség keze betette a lábát”

Nyilván nem a Corvinus egyetemre jártál, mert láthatóan matekból is történelemből is igen szerény tudással rendelkezel. Oda jelentkezéshez ezek fontos tárgyak voltak. :-) A matekból szintén nem túl erős Magyar Péter személyiségében benne van, hogy minden párttagot személyesen szondáztasson. Ehhez túl sok 10 ezer feletti település van az országban. Nem fog menni. Megjegyzem a Fidesz már jó ideje a 10 ezer alatti települések világában is jelen tud lenni, amire korábban csak az MSZP volt képes. Vagy megmarad a jelenlegi minimális létszámú párttagságnál, hogy mindenkire rálásson Péter vezír. Ez esetben ez volt az első és utolsó kétszámjegyű választási eredménye a Tiszának. 

A rendszerváltás után minden pártban ott voltak az MSZP-t segítő ügynökök. Következő választásokon meg is lett az 50% feletti választási eredménye az MSZP-nek. Eddig legalább egy, egyébként állampárti ügynököt már a Tisza párttal bekapott Magyar Péter, akit pitiáner bolti lopás miatt tudtak könnyen beszervezni.

"Szeretném én látni azt az ügynököt amelyik túljárna az eszén!" - nálad és rajongóinál nyilván több esze van Magyar Péternek, ami egyébként nem túl kimagasló. Eddigi karrierjét feleségének Varga Juditnak köszönheti. Politikai tündöklése egy megszervezett projekt, amit csak az ostobák nem látnak. Férjnek, családapának csapnivaló. Pusziállásaiban sem mutatott semmi kimagaslót. Vitakultúrája nincs, kellemetlen helyzetbe kerülve elmenekül. Nem képzi magát, facebookozással veri el minden "szabadidejét". Orbán Viktor hetente elolvas legalább egy könyvet többnyire politikai témában. 

Az Amerikai nagykövetség, powered by CIA adja minden erejét. Csak ez törvénytelen, és mindenféle következménnyel jár. Nem mellesleg minden korábbi politikai projektje is elbukott a szabadság téri műintézménynek. 

“Az ellenség keze betette a lábát”

Kifejezetten szórakoztató téged olvasni:

>  állampárti ügynököt már a Tisza párttal bekapott Magyar Péter
 

a valóságban az illető korábban fideszes képviselő volt - szóval aki bekapta az ügynököt az a Fidesz (ott valóban hemzseghetnek az ilyenek - nem véletlenül irtóznak az un. ügynök-akták nyilvánosságra hozatalától), MP szinrelépésekor pedig kilépett Tiszából, szóval aki nem kapta be az MP.  Lécci, lécci még több ilyet, jó nézni ahogy pofára esel! 

Gondolom te tarthatod Orbán ágyánál  a gyertyát , miközben MP ágyáról fantáziálsz - azért vagy képben az olvasási szokásairól :-D 
 

"antiegalitarian, antiliberal, antidemocratic, and antipopular"

érdemes egyből visszaforgatni a pirasmisjátékba, mert

annál több kedvezményre számíthatsz a jövőben

 

btw, ha atóni néhányszoros platina szintű lenne befizetéseivel a piramisban, akkor nem kellene repülőn menekülnie? vagy honnantól jönnek a "megérős" "kedvezmények"? a jószívű gazdaságis hölgy kezeli a kasszát még?

Ezt jól látod! Munkát kell beletenni, nem keveset, úgy.  De hát van tapasztalat, h kell ezt csinálni - csak hát az EP jelölteket is tutjgatnia kell MP-nek, h megtalálják majd mosdót önállíóan - aztán valahogy dolgozni is kezdjenek. Meg a pártot is szerveznie. Meg még fövárosi önkormányzatban is ---mondjuk ott lehet csak kávézni fog :-)

"antiegalitarian, antiliberal, antidemocratic, and antipopular"

>> Megtanulja-e az ellenzék végre az egyszerű leckét: együttműködés mindenkor, de kompromittálódott, korrupt alakokat átmentő „összefogás” soha!

természetesen, a valódi ellenzék (mhm) azt alapból tudta, nem is közösködött veletek, gyurcsány seggébe bújó térdeplőkkel

Pacalos Szili:

Tudomásul veszem, hogy a csepeli választók többsége nem Orbán Viktor jelöltjeire, nem a Fidesz-KDNP békepolitikájára és nem Dudás Zoltán – kormány által is támogatott – programjára szavazott.

Az árnyékkormány munkája a mai nappal eddigi formájában véget ér – jelentette be a Facebook-oldalán Dobrev Klára.

Hiányozni fog, mint az Igazmondó Júdásnak a térdzokni.

Nem mobdod, hogy megint eljött a gengszterváltás ideje!? Szegény Bogár meg Boros meg Bayer meg Bencsik megint pálfordulni kényszerül? Menint új Istent választanak maguknak? Kiváncsi leszek most Schiffer hova fog csapódni? Szerencsétlen Hont Andrást is bofánbaszta a valóság… :D

Karácsony "324 szavazat" Gergely óriási felhatalmazást kapott, nagy buli lesz, már szövetségesekért könyörög 😄😆😄😆

trey @ gépház

Nem értem a fidesz támogatott Vitézy miért küzd mint malac a jégen itt újraszámlálással? A föv.közgyőlésben pont annyi képviselője van a 30 éves Fidesznek, mint a 2 hónapos Tiszának! Ilyen körülmények között, fideszes háttérrel csak egy bolond akarna főpolgi lenni! Biztos jött neki fentről a telefon, h a végsőkig kitartani, újraszámolni...:-D Én Vitézy helyében hagynám a fenébe, had üsse meg a guta Orbánt :-D

MPnek meg nincs más dolga: kér egy kávét :-DD. Totál hülyét fog csinálni a Fideszből, meg a baloldali összefogásból. Megint az lesz amit előre mondott: vagy összefog szégyenszemre a kék meg narancs fidesz és akkor '26ban mennek a kukába végleg, vagy nem fognak össze de akkor most van végük :-DD

"antiegalitarian, antiliberal, antidemocratic, and antipopular"

Én maxidubajra leszek kiváncsi, h mit össze fognak itt vergődni a fideszes városatyák  - aztán mekkora pofáraesés lesz Lázárostúl. Modjuk azt nem értem, h a te beállítottságoddal ez miért lenne jó szórakozás? MPnek nem kell eredményeket szállítania, legalábbis olyan értelemben, h ellenzékből senki nem várja, h végrehajtson bármit. Épp elég lesz, h keresztbe tesz mindig a fidesz nyomulásnak és a narancsot a kékre kényszeríti. Mellékesen szintén nem érteni, h miért jó Neked erre kávézni?
Bp-n már megszoktuk a gyűrődést, ha nem tünt volna fel neked évek óta ellenzéki városvezetés van, ami lop, másrészt a fidesszel - amelyik szintén lop - ott szívatják egymást ahol érik. Hát ehhez képest rosszabbb már nem nagyon lehet!

"antiegalitarian, antiliberal, antidemocratic, and antipopular"

Nem értem a fidesz támogatott Vitézy miért küzd mint malac a jégen itt újraszámlálással?

Mert Ő egy komprumisszum képtelen, veszteni nem tudó fazon. Kibaszták a BKK-ból, az államtitkári pozicióból, a Közlekedési Múzeumból, mert egy összeférhetetlen alak. És lepaktált a Fideszesekkel megint!

[...]

Azt ígérte, hogy olyan bizonyítékokat hoz majd nyilvánosságra és ad át az ügyészségnek, amelynek hatására lemond a kormány, és Rogán Antal miniszter repülővel menekül el az országból.

[...]

A baloldali ellenzék több pártja és a Tisza Párt alelnöke is tett olyan kijelentéseket az elmúlt hónapokban, amelyek azt az illúziót kelthették a választókban, hogy majd a választások után kormányváltás lesz, mert kikényszerítik a kormány bukását. Nyilvánvaló, hogy semmi ilyesmi nem fog történni – a kormánypárt szavazataránya valószínüleg újabb kétharmados győzelmet jelentett volna, ha nemzeti parlamenti választáson születik –, ezért kérdéses, hogy azok a Fidesz-ellenes szavazók, akik elhitték ezeket a megszólalásokat, hogyan dolgozzák majd fel a csalódásukat.

[...]

Link: https://index.hu/velemeny/2024/06/10/valasztas-gyoztesek-siker-kampany-…

trey @ gépház

Most volt az Igazmondó Júdás az ATV-ben. Rövidre sikerült: mikor hazugságai kiderülni látszottak, elmenekült…. hozzá méltóan.

Én komolyan elképedtem a kommenteken. Szinte senkit sem érdekel hogy kinek van igaza abban hívták-e vagy sem (pedig ez is olyan téma, hogy MP lovagolt rajta), mindenki agyondicséri mert milyen tökösen távozott, meg hirtelen nagyon fontos nekik az, hogy az ATV-nek milyen volt itt a stílusa, miközben MP ennél jóval cifrábban küldi el a fenébe akivel csak beszél, amikor csak interjút hallgattam vele. Én azt a részét értem, hogy csalódottak és frusztráltak a választópolgárok, de hogy ebből aztán semmi jó sem fog kisülni, abban is biztos vagyok.

[insert line here]
B.C. 3500 - DIY Vehicle / A.D. 30 - DIY Religion / A.D. 1991 - DIY OS

abszolút helyesen viselkedett. Magam is így tettem volna - bár lehet Egont elküldtem volna jóanyjába v. izraelbe ahogy Vona Bethlent anno. Tökéletesen reagálta le a helyzetet MP. Tökéletesen nevezte meg a felelőst. Elképesztő az a zsidó arrogancia ami megjelenik az ATV-n. Ami mögött a Hit Gyülekezete cionista szekta áll, aminek Németh Sándor a vezetője, aki korábban SZDSZre szavaztatta a híveit, most a Fideszre, és aki nem retten meg a nyilvános kézrátételes lábhosszabbítás prezentálásától sem:: https://www.youtube.com/watch?v=OvRqSZfePHo

Agresszívan terjeszkedik a mediában. Hit Rádió, Ultrahang yt, Hetek - már a köztévében is ott ülnek az emberei Kulifai neveztű. És ezt a tetü szktát, a Fidesznek volt pofája a történelmi egyházak közé emelni! Bazdmeg, és nem szakad rájuk az ég! Ezek akkor is hazudnak ha kérdeznek. Egon meg talán legirritálóbb fasz.

"antiegalitarian, antiliberal, antidemocratic, and antipopular"

Szégyellje magát, mind a Fidesz házitelevizíója, mind a műsorvezető, akinek fontosabb volt hazugságokkal védeni a védhetetlent, mint foglalkozni több, mint 1.340.000 szavazó tegnapi döntésével. Javaslom mindenkinek, hogy messze kerülje el az ATV propagandaműsorait. Ennél még a Hírtv is jobb, mert ott legalább nem hazudják azt, hogy függetlenek.

😆 Elszabadult hajóágyú 🤭 Ezt széjjel fogják szopatni az újságírók ... Ha van egy okos embert a pártban, most félreteszik ezt az elmeroggyantat 😭

trey @ gépház

😆

Nem hittem volna, hogy a Lehet Más a Politika egyszer tényleg valósággá válik!

Minden nap élvezet lesz felkelni erre a félnótásra.

Mondjuk, amilyen félnótások követik a közvetlen környezetemben ... sejthettem volna előre 😆

trey @ gépház

A videóban az látszik, hogy a riporter beleáll egy politikusba. Először megkérdezi, hogy van e konkrét kérdés?

Mi a kérdés szerkesztőúr?

Nincs kérdés.

Azt hittem interjúra jövök?

[…]
Van e kérdés szerkesztőúr?

Egy kérdés van, hogy ezt a kutyakomédiát hagyjuk abba! Ennyi a kérdés…

[….]
Viszont látásra…

videoa

Amikor a szektavezér embere tovább tolja a kretént az angol úr köszön és távozik…

az előzmény ugye az volt, hogy a finom angol úr azt vetítette az erre fogékony gombáinak, hogy őt ez a valamilyen tévé sosem engedi megszólalni, Mert Atóni Fél

aztán ez is úgy volt igaz, mint az atombombától kezdve a nagylelkű adományozókon és a nemsorosista jelölteken keresztül az addtovábbos demagógiáig minden

Kicsit objektívebb lennél, akkor értenéd. Bemegy egy szektavezér műsorába ami köztudottan a DK szekerét tolja, ahol a választások másnapján értelmes kérdést a eredménnyel kapcsolatban nem kap, sőt ki is jelenti a gomba hogy nem érdekli semmi, csak a DK mantrát tolja… Mit kéne csinálnia? Elköszön aztán távozik…

A sajtónak nem az a dolga, hogy leálljon vitatkozni egy közszereplővel. A sajtónak az a dolga, hogy a közönséget érdeklő kérdéseket tegyen fel, és objektíve közvetítse a választ. A fidesz évek óta faknews-ozza meg soros médiázza a nem hozzájuk köthető sjatót, aztán még sincs megsértődve a 444, a Telex, a 24 hanem objektíve teszi a dolgát, üldözi a tarajost... 

Mi a tökömért rángatják be egy stúdióba, hogy ha éppen az aktuális közéleti témákról nem kérdezik meg? Lehet MP-nek elég felkérése, miért vesztegetné az időt idiótákkal? Ha elmegy egy másik médiához, talán kaptunk volna minet érdeklő kérdésekre választ!

Kimaradt a Göbbels-i jelző. Ez a balfasz az ATV-t fideszesezte le, miközben az egyik kajak kormányellenes TV :D

Ez a majom pont olyan balfasz, mint az ellenzék nagy része, amelyiket "nem hívták"* a köztévébe se.

Petikének az volt a baja, hogy nem "felkészített" (alászopó) kérdéseket kapott, így kibaszott belőle a nárcisztikus pszichopata :D

(*több ezerszer)

trey @ gépház

Ez Krisztus után melyik évben is történt? Az úr 1990-es vagy 1991-es esztendejében? 

Vagy rossz az emlékezeted, vagy a nagymamád nem volt járatos finoman szólva a napi politikában. Öregekre jellemző, hogy ha 45 évig veszélyes volt mondani valamit, akkor is tart bennük a félelem amikor már okafogyottá vált. Orbán parlamenti beszédet csak az 1990 -es szabad választások után mondhatott, akkorra pedig már eldöntött tény volt a Szovjet csapatok kivonása az országból, ami természetesen nem ment egyik napról a másikra. 1990. március 12-én kezdődött a folyamat. A parlamenti választások második fordulója 1990. április 8-án volt. A szabadon választott parlament csak ezután ült össze. 

“Az ellenség keze betette a lábát”

Olvasd már vissza saját magadat!

"Emlékszel még a balfasz Orbánra, ahogy felállt a parlamentben, hogy ruszkik haza?

Nagymamám elsápadt, hogy 1956-ot akar, vagy mi? Háború lesz? Hogy lehet ilyen felelőtlen valaki!"

Történetesen én nem emlékszek mert akkoriban még a csattogós lepkével voltam elfoglalva de ismerem a történelmet és gyorsan utána tudok nézni releváns történelmi eseményeknek. 

Utána is te jöttél ezzel : Az MDF tovarisi konyec plakátja választási plakát volt. Még benn voltak az oroszok.
Ez sem kapcsolódik sehogy sem Orbánhoz. 

"Lehet, hogy nem a parlamentben mondogatta."
A mikor a kérdés, de ennyi pontatlansággal az is kérdés, egyáltalán mondta-e. Németh Miklós önéletrajzi dokumentumfilmje alapján Gorbacsov akkori szovjet vezető személyes találkozójukon az asztalra ütve nyomatékosan kijelentette, hogy amíg ő ül a Kremlben addig az 56-os események biztosan nem fognak megismétlődni. Másik forrás ugyanerről a találkozóról, ebben a cikkben szerepel még: "Moszkva ebbe már nem szólt bele. Emlékszem, Imre Rómában, ahol felkereste a pápát, találkozott Jakovlev szovjet KB-titkár­ral, aki nem tudni, mit mondott neki, de hát Gorbacsov 1987-es Belgrádban elmondott beszéde után csak a hülye nem értette, vagy nem akarta érteni, hogy a Brezsnyev-doktrínának vége."

Ez még a Fidesz megalakulása előtti év. Az ég világon semmit nem kockáztatott Orbán még akkor sem ha valóban mondott ilyen nagy nyilvánosság előtt. Ha pedig valami egyetemi fideszes klubban mondta, akkor a jelentősége is marginális. A lényeg, semmilyen új 1956-ot meg háborút nem kockáztatott Orbán. Ezzel az eredeti hozzászólást megcáfoltnak tekintem. Zárható ez a szál. 

“Az ellenség keze betette a lábát”

Ez ugye többek között Nagy Imre temetése. Akkor még úgy gondolták az oroszoknak volt némi köze a halálához. Utólag kiderült, hogy csak Kádár János ragaszkodott Nagy Imre kivégzéséhez, de ez most mellékes. Ilyen környezetben jól tette Orbán. Ha mindenki más kerülte a témát, ő mondta ki amit a többség akart. Meg is szerezte a politikai jutalmat érte! Kockáztatni pedig semmit nem kockáztatott. Lásd fenti forrást. Bőven 1987 után vagyunk. 

“Az ellenség keze betette a lábát”

Kihagy az emlékezetem 35 év után.

Nem véletlen volt csak 5-6% támogatottsága a FIDESZ-nek akkortájt, szélsőséges párt volt.

Ha kis történelmet tanulsz, rájössz, hogy 1956 is a diktatúra felpuhulása után jött. Teljesen jogos volt a félelem, mert szinkronba mentek az események 89-ben 56-tal.

A pórnép nem tudhatta, hogy Gorbacsov nem Hruscsov. Ritka, hogy egy nagyhatalom csak úgy elengedje a gyarmatait.

> Nagymamád, nem egy túl okos ember. 

Szerintem te nem vagy az. Megszálló csapatok állomásoztak az ország területén atomfegyverekkel.

Ráadásul pont oroszok voltak, akik nem csinálnak lelkiismereti problémát némi rendcsinálásból.

 

A tovarisi konyec plakát is szélsőséges volt. Megköszönöd az ittlétüket, elbúcsúzol tőlük és kiengeded őket az országból.

Nem kell szítani az indulatokat. Sok orosz katona ráadásul maradni is akart. Finoman kellett volna kezelni.

Hogyne, Idegbeteg Peti lenne a császár :D

Amennyien Orbánon már fogást akartak találni ...

Jens Stoltenberg kijelentette, hogy a NATO a legfontosabb garantálója a tagországok biztonságának, Európa egészében biztosítva ezzel a jólétet. Megvitatták az ukrajnai helyzetet is, amelynek keretében a főtitkár elmondása szerint Orbán Viktor egyértelművé tette: Magyarország nem kíván részt venni a NATO ukrajnai erőfeszítéseiben, amit Jens Stoltenberg elfogadott.

Idejött, hogy majd rábasz az asztalra. Lett helyette ^ nesze semmi, fogd meg jól!

Orbán szerint Magyarorszát megerősített garanciát kapott arra a NATO-főtitkár budepesti vizitjén, hogy nem kell bevonódnia az Oroszország által Ukrajna ellen indított háborúba. Valójában erre Magyarország eddig sem volt kötelezhető, Jens Stoltenberg is arról beszélt, hogy a NATO alapdokumentumai alapján ez így van, de tudomásul veszi, hogy Magyarország kimarad a NATO erőfeszítéseiből, amellyel pénzügyi, kiképzési és katonai segítséget nyújt Ukrajnának.

Tehát Orbán elmesélte a főtitkár úrnak, hogy lesz szíves elolvasni az általa képviselt szervezet alapdoksiját :D :D  :D

Linkek:

trey @ gépház