- wladek1 blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 342 megtekintés
Hozzászólások
Ne csodálkozz.
Nekem a Vodafone kérés nélkül váltott csomagot (nem járt le, nem volt semmi ami a váltásra utalt.) A számla kereken a duplája, ami 3 előfizetésnél már látható. 40 Perc várakozás és beszélgetés után három nap múlva kaptam egy sms-t hogy a kérésemnek megfelelően átállították az előfizetésemet. A kiküldött számlát nem stornózták és hogy mit vontak vissza és mit állítottak be az rejtély. Folyt.köv. Kiba bénák.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hihetetlen. Meg merem kockáztatni, hogy az üzletpolitika része ez - havi 10-15k user, akinek hasonló problémája van, nem jelez vissza; az a 10-15, mint Te, vagy en pedig kezelheto mennyisegu ugyfelpanasz.
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az a baj, hogy nalam nincs digi terero (3 havonta raprobalok).
Amint lesz, egy feltoltokartyas telekom lesz a parja (valszeg uj szammal, mert a szamhordozas horror).
Es ottrohadjanak meg.
Egyebkent hazon belul a tobbinek sincs ertelmezheto terereje, csomoszor sms-t kapok, hogy hivtak. Szoval amikor a Diginek lesz, valszeg jobb lesz a tobbinel.
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem sajnos a digi nem opcio; mifelénk a T egyeduralkodó és ezt ki is használják - azt meg jelenleg nem tudom, mennyire combos helyben a mobilnetjuk. :(
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezt nálam is eljátszotta a telekom. Telefont átrakták másik csomagba szó nélkül, jött a kb másfélszeres számla. Bedühödtem és átrakattam feltöltőkártyásra. Telefonon szórakoztak, bementem telekom ügyfélpontba, ott elkezdték de gyanúsan ment a meaculpázás miközben vártunk a rendszerre, közbe meg kaptam az arcomba a marketinget hogy jó lesz nekem az a 12k-s előfizu, hiszen van benne ennye meg annyi beszélgetés (ritkán telefonálok, szerintem kb havi 5 percnél nincs több kimenő hívásom, max bejövő, cégesről beszélek). Akkor jött hogy de van hozzá nemtomhány giga mobilnet. Cégesen korlátlan van, eddigi számlák alapján 100 megát se nagyon használtam el róla.
Kb egy óra után "működött a rendszer", sikerült átrakni kártyásra. Szerencsére ez is csak átmeneti időszak hogy akik hívnak azoknak tudjam jelezni hogy ez a számom már nem él majd, következő feltöltés előtt lebeszéli róla majd asszony ami rajta van aztán mehet a kukába.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mindhülye!
Faternak volt/van egy dominós kártyája. Át akartuk váltani előfizetésesre. Egy óra telefonálgatás után sem volt sikeres, pedig akkor úgy tűnt sínen van a dolog. A telekom fiókba belépve ott a szerződés, minden a váltásról, de a szám még mindig domino feltöltős...
Előtte egy készülék rendeléssel idegeltek ki, ami miatt át akartuk váltani a dominót előfizetésre.
És a legtöbb esetben nem az ügyfélszolgálatos a hibás. Dolgoztam magentában. Már akkor is egy kupac kaka volt, amit ügyfélszolgálati rendszernek neveztek. Bocs nem egy kupac, hanem legalább 3-4. Állítólag azóta egységesítették. Szerintem nem sikerült.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem a tesztelesi metodusuk tetszik: idorol idore, leginkabb vasarnaponkent az oldal betoltese kozben hirtelen felugro http autrhentikacios ablakocska nagyon csabitja az embert :)
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni