Telekom (és) cset kalandok

Adott egy telefonszám, amit le akarok mondani. Tegnap első körben cseteltem az egyik ügyintézővel, beazonosítottuk az 5 jegyű számsorral, amit jelszónak csúfolnak, hogy én vagyok én, ez a számsor mind a három előfizetésre vonatkozik (az előfizetésben 2 másik telefonszám is van) - és ezzel záródott is a beszélgetés.

Ma reggel, miután családilag is megbeszéltük, hogy ez a szám már nem kell, ismét felvettem a kapcsolatot cseten keresztül az ügyfélszolgálattal, és közöltem, hogy ezt bizony vissza akarom mondani. Természetesen a -tegnap validált- jelszó hibás és még kétszer próbálkozhatok. (Nyilván, mert nem akarják, hogy visszamondjam, hűséget akármikor hosszabbíthatok, jelszó nélkül is) Persze felesleges lett volna próbálkozni, mert jelen állás szerint 00000 - 99999 tartományban képtelen lettem volna egy nekik tetsző "jelszót" leírni (ez is mi már, hogy plaintextben egy látszólag 3rd party chat app -ba potyogjem be a jelszót...)

Maga a felület és az ügyintézés is katasztrófa. A régi kommunikációkat nem lehet visszanézni; 3 végoldal és az applikaciojuk is nagyrészt eltérő adatokkal szolgál ugyanarról az előfizetésről, valamint a végül beadott panasz esetében a rögzített hibajegynek sincs száma, s természetesen transscriptet sem tartalmaz.

Komolyan, egy ekkora cég egyáltalán hogy képes így (nem)kiszolgálni az ügyfeleit 2021-ben?

Hozzászólások

Szerkesztve: 2021. 03. 21., v – 11:54

Ne csodálkozz.

Nekem a Vodafone kérés nélkül váltott csomagot (nem járt le, nem volt semmi  ami a váltásra utalt.)  A számla kereken a duplája, ami 3 előfizetésnél már látható. 40 Perc várakozás és beszélgetés után három nap múlva kaptam egy sms-t hogy a kérésemnek megfelelően átállították az előfizetésemet. A kiküldött számlát nem stornózták és hogy mit vontak vissza és mit állítottak be az rejtély. Folyt.köv. Kiba bénák.

Az a baj, hogy nalam nincs digi terero (3 havonta raprobalok).
Amint lesz, egy feltoltokartyas telekom lesz a parja (valszeg uj szammal, mert a szamhordozas horror).

Es ottrohadjanak meg.

 

Egyebkent hazon belul a tobbinek sincs ertelmezheto terereje, csomoszor sms-t kapok, hogy hivtak. Szoval amikor a Diginek lesz, valszeg jobb lesz a tobbinel.

Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....

Ezt nálam is eljátszotta a telekom. Telefont átrakták másik csomagba szó nélkül, jött a kb másfélszeres számla. Bedühödtem és átrakattam feltöltőkártyásra. Telefonon szórakoztak, bementem telekom ügyfélpontba, ott elkezdték de gyanúsan ment a meaculpázás miközben vártunk a rendszerre, közbe meg kaptam az arcomba a marketinget hogy jó lesz nekem az a 12k-s előfizu, hiszen van benne ennye meg annyi beszélgetés (ritkán telefonálok, szerintem kb havi 5 percnél nincs több kimenő hívásom, max bejövő, cégesről beszélek). Akkor jött hogy de van hozzá nemtomhány giga mobilnet. Cégesen korlátlan van, eddigi számlák alapján 100 megát se nagyon használtam el róla. 

Kb egy óra után "működött a rendszer", sikerült átrakni kártyásra. Szerencsére ez is csak átmeneti időszak hogy akik hívnak azoknak tudjam jelezni hogy ez a számom már nem él majd, következő feltöltés előtt lebeszéli róla majd asszony ami rajta van aztán mehet a kukába.

Szerkesztve: 2021. 03. 22., h – 21:13

Mindhülye!

Faternak volt/van egy dominós kártyája. Át akartuk váltani előfizetésesre. Egy óra telefonálgatás után sem volt sikeres, pedig akkor úgy tűnt sínen van a dolog. A telekom fiókba belépve ott a szerződés, minden a váltásról, de a szám még mindig domino feltöltős...

Előtte egy készülék rendeléssel idegeltek ki, ami miatt át akartuk váltani a dominót előfizetésre.

És a legtöbb esetben nem az ügyfélszolgálatos a hibás. Dolgoztam magentában. Már akkor is egy kupac kaka volt, amit ügyfélszolgálati rendszernek neveztek. Bocs nem egy kupac, hanem legalább 3-4. Állítólag azóta egységesítették. Szerintem nem sikerült.