Karácsony négyes alá osztályozta teljesítményét. Ellenfelei kettes alára.

Hozzászólások

"Kész/folyamatban: 21.4%"

Néhány pontot megnézetem, ezek szerint a 21.4% a legoptimistább érték lehet:

Rögtön a második pont: "Tiborc-adó", hivatkozás egy több mint egy éves 444.hu cikkre. Mintha valahol azt olvastam volna, hogy ilyen adót a főváros be sem vezethetne.

30. Közterek elnevezése és szobrok nőkről, itt is egy éves cikk, hogy 2019 november 17-n jelentik be, hogy melyik 5 nőnek állítanak szobrot. Ennek szerintem már vagy teljesültnek vagy sikertelennek kellene lennie, de nem folyamatban...

62. Klímavészhelyzet kihirdetése. Igen ki lett hirdetve.

88. Új trolik és villamosok: márciusi cikk szerint majd ha lesz rá pénz akkor vesznek torlikat. Azért erre a folyamatban jelző kicsit erős vagy ha már fut ilyen beszerzés, akkor arról kellene hivatkozás a pont mellé

117. forgalom csillapítás és sebesség csökkentés: igen ez is folyamatban van, bár pl. nem mindenki gondolja eredménynek épp olyan formában ahogy sárga csíkot húztak néhány főútvonalon.

118. egységes parkolási rendszer: majdnem egy éves cikk, még mindig nem egységes a parkolási rendszer, bár a parkoló automaták ritkításáról valóban olvastam korábban cikket. Nekem az gyanúm, hogy a kerületek hozzájárulása nélkül ez sem lesz befejezett ígéret.

Ez inkább ilyen marketing eszköz. Ha be is vezetné, a szabályozás szerint csak magánszemélyek ingatlanjaira lehet kiróni települési adót. Szerinted hány ilyen ingatlan van jelenleg/lenne a szabályozás után magánszemély nevén? Még - az ehhez képest - olcsó autóikkal (értsd ~20 millió Ft) is trükköznek és külföldi rendszámmal járnak, céges bérléssel szórakoznak, hogy elcsalják a regisztrációs adót, le tudják írni költségként, megússzák a büntetéseket, stb.. Majd pont az ingatlanra fognak fizetni egy fillért is. Persze.

Az ügyfélközpontok bezárása után az automaták számának csökkentése(-15% lesz) olyan lépés mint a Bubi áttervezése?

https://bkk.hu/hirek/2021/08/megujulnak-budapest-jegy-es-berletkiado-au…

Lehet, hogy összekeveri a jegy ill. bérletvásárlós autómatákat a pénzbedobós zuglói paroklóautómatákkal :). Azokat kellett volna felszámolni, mert az emberek jórésze már rég mobilparkolást használ. Ellenben a BKK-s ejegy rendszer a QRkódleolvasgatással még elég macerás, abból még tök jók lennének a papíralapúak. És mivel volt elég autómata + átálltak a 30napos-ra az adott hónapra szólótól, így elmúltak a sorbanállós "havi baj"-ok is reggelente..

Kerestem ezt a (vissza)fejlesztést az ígéretfigyelőn de nem találtam :).

A "új" bubi-t eddig 2 alkalommal próbáltam:

  • természetesen 0ról új üf regisztráció kellett hozzá (ok, apróság de minek..)
  • első próbálkozáskor 5db állomáson 15+ bicót próbáltam meg kibérelni, az összes bicó "sorry, bike is already taken. Try another one!" üzenettel örvendeztetett meg.. (be voltak tolva rendesen a helyükre..) - végül célba értem gyalog, így ez teljes kudarc volt :)
  • második próbálkozáskor legalább sikerült végül bérelni: a 3ik állomáson (ott csak 6kb bicót próbáltam összesen, a 7ik ill. 8ik at siker koronzáta).

Nem tudom kinek kell gratulálni ahhez a (vissza)fejlesztéshez sem. Az előző bubi legalább ennél megbízhatóbban működött... ..pedig úgy hallottam az is kellően ordenáré katyvasz volt (már ami az oszlopokon futó dolgokat érinti) Bár az is lehet, hogy ezzel próbálnak rászorítani a saját bicó használatára (a szolgáltatási terület csökkentés & a járgány darabszám vágás mellett) :).

Az elmúlt hónapokban párszor megbántam már a KG melletti ikszet, de hogy tud romolni a mutató? Visszamenőleg is lettek választási ígéretek? :)

Btw:

Teljesült ígéretek: 19.4%, részben teljesült: 4.5%, folyamatban: 25.2%
Eltelt idő: 38.2%, még 36 hónap van hátra 2024 októberéig.

19+4+25 > 38, nem is ezzel van a bajom

Micsoda meglepő hír, Karácsony önmaga szerint jól végzi a munkáját, a fidesz szerint meg nem!

Még sok ilyet :D

“Any book worth banning is a book worth reading.”

Kettes alára értékelték még az ellenfelei is, tehát nem bukott meg. :)

"Everything fails, all the time."

Igen, hiszen az emberek a változásra akkor szavaznak, ha elégedetlenek.
Tarlóssal elégedetlenek voltak, ami nem csoda. Meg is buktatták. Pedig volt orkán erejű fidesz hátszél elég rendesen. 

Demszky egy ritka shit polgármester volt, sokáig mégsem menesztették. Ehhez képest Tarlós.

Normális országban az emberek programokra szavaznak.

 

Idióta országban Mónika show megy és kiszavazósdi, emellett élet-halálról szóló gladiátor-játék van a felek között.

 

Miért is jelent bukást, ha a nép más programot akar?

 

Normális országban a polgármester váltás nem bukás. A Mónika showban viszont az.

drazsék, czeglédik, stb betalicskázásával, buszsáv megfelelzésével épített bicikliutakkal, blmgtqp-zászlózással már el is vitte európába a várost a jó polgárjenő, úgyhogy részemről csillagos (nem úgy, gyuszk) ötös - kellenek az ilyen "emlékeztető oltások" a szavazóknak

:( nagy veszteség érte a klímavédelmet: "Karácsony nem tervezi a  - valószínűleg barátja kedvéért fenntartott - munkakört mással betölteni, az 5*0 = 4*0 képlet igazolja ezt a döntést"

 

de szerencsére maradt még szakértő alfőpolgármester az európai szintű városvezetésben

Hát, elveszett a bizalom, na!

Dorosz Dávid csütörtök este Facebook oldalán jelentette be, hogy lemond főpolgármester-helyettesi posztjáról. A Párbeszéd politikusa, aki egyébként Karácsony Gergely kampányfőnöke is volt, bejegyzésében azzal indokolta távozását, hogy a kormány ellehetetleníti a fővárost, ezért a következő időszakban a kormányváltásért fog dolgozni. 

Városházi forrásaink szerint azonban Dorosz távozása mögött más okok húzódhattak meg a háttérben. A fővárosi vezetés ugyanis nem volt megelégedve Dorosz munkájával, ennek egyik legláthatóbb jele az volt, amikor a Lánchíd felújításának megszervezését elvette tőle Karácsony Gergely, helyette pedig Tüttő Katára bízta a projektet a főpolgármester.  

A Dorosszal szembeni bizalomvesztés azonban abból is látszott, hogy nemrég Karácsony Gergely hozzányúlt főpolgármester-helyettesének portfóliójához is, amelyből a zöldterület fejlesztésének ügye átkerült a párbeszédes politikustól a momentumos Kerpel-Fronius Gáborhoz. 

Azt is sikerült megtudnunk, hogy Karácsony Gergely nem fog új főpolgármester-helyettest jelölni Dorosz helyett, a még megmaradt portfólióját a négy helyettes között osztják szét. A főpolgármestert rendszeresen kritizálták is, amiért ennyi helyettese volt, miközben a főváros költségvetése komoly bajban van a kormányzati elvonások, valamint a koronavírus-járvány okozta gazdasági válság miatt is. 

Link:  https://index.hu/belfold/2020/11/20/nem_potoljak_doroszt_negy_helyettes…

trey @ gépház

Láng Zsolt nyílt levelet írt Karácsony Gergelynek a botrányos BKV-tenderrel kapcsolatban

 A tender kapcsán a frakcióvezető az alábbi kérdéseket tette fel Karácsony Gergelynek:

  1. Hogyan nyerhetett a BKV közbeszerzési kiírásán egy többek között offshore hátterű cég által alapított vagyongazdálkodó zrt.? Helyes gyakorlatnak tartja-e főpolgármester úr az eljárást?
  2. Hogyan adhatta a legkedvezőbb ajánlatot egy 2020. május 11-én – pontosan 7 nappal a BKV-tender ajánlattételi határidejének lejárta előtt – alapított cég?
  3. Milyen hitelt érdemlő referenciákkal tudott igazolni a CR-Facilities Vagyongazdálkodó Zrt., hiszen az alapító cégek alaptevékenységét illetően sem mondható el, hogy nagy rutinnal rendelkeznének buszok bérbeadását illetően?
  4. Tervezi- e elvenni a BKV felügyeletének feladatkörét Tüttő Kata főpolgármester-helyettes asszonytól? Tervezi-e a botrányos ügy kivizsgálását?
  5. Nem tartja-e mindezek fényében arcpiritónak a BKV Zrt. azon közlését miszerint:

a beszerzés a mindenkori jogszabályi előírások maximális betartása mellett zajlott, s a teljes folyamatot végig a teljes transzparencia jellemezte.

trey @ gépház

trey @ gépház

Szerkesztve: 2020. 11. 24., k – 07:56

Továbbra sem nyitja meg a városháza parkolóját Karácsony Gergely

Röhögnek a tesze-tosza Karácsonyon, mert megválasztása előtt azzal kampányolt, hogy megnyitja az emberek előtt a városháza parkolóját, ott park, liget vagy valami csuda dolog lesz majd. Természetesen ez még mindig nem történt meg.

a kormány Orbán Viktor miniszterelnök kezdeményezésére ingyenessé tette a nyilvános parkolóházak használatát a koronavírus-járvány elleni védekezés miatt, hogy mindenki tudjon ingyen parkolni éjszaka. Karácsony Gergely főpolgármestert viszont hiába kérik, továbbra sem nyitja meg a városháza udvarának parkolóhelyeit az embereknek. Miközben a miniszterelnök döntését ünnepli, sőt, szinte magáénak próbálja mutatni, nem engedi be az embereket a saját területére.

trey @ gépház

csak mint általam értelmesnek tartott embernek fel akartam hívni a figyelmed, az erőlködés sokszor kontraproduktív és vannak egyéb mellékhatásai, ha Karácsony szar hát le fogják vonni a következtetést a szavazói, arról is ha nem.

ma a populizmus egy eléggé elterjedt dolog, van réteg amire jól hat, akik nem akarnak/tudnak gondolkodni, ha te úgy érzed a politika populista lett, és fel kell venned a kesztyűt és tisztánlátást kell adni ezen gyengébb képességű rétegnek sok hitelt ad, ha a tisztánlátás nem irányzott... 

kérdésedre a válasz: politikus, nálam ez a csapat aljanép kategóriában van, mivel sok mindenki máshoz hasonlóan a testéből él de a modern (immáron száz+ éves) társadalmi berendezkedés miatt pont azt üresíti ki ami miatt léteznie kéne. Ennek a torzító folyamatnak élharcosa a mostani kormány az ellenzék és a pluralizmus leépítésével (tudjuk Soros). 

miért? Szerintem van esélye, Jelöltnek lenni mindenképpen.

 

 

Persze ha a fidesz esélyesnek látja, akkor biztos hoz egy olyan törvényt (ha még nincs ilyen), hogy főpolgármester (vagy mondjuk azok, akiknek valamelyik vallási ünnep a vezetéknevük) nem lehet miniszterelnök-jelölt :-)

A veszélyhelyzet kihirdetése óta a főpolgármester kihasználta a pandémia okozta válsághelyzetet arra, hogy tovább építse hibrid rendszerét, és kitömje pénzzel a vazallusait. (Kedves Tamás Gáspár Miklós, vajon ez tényleg újfeudalizmus lenne?) A Párbeszéd politikusa a járványra hivatkozva évi negyvenszázalékos vezérigazgatói prémiumra adott lehetőséget a fővárosi cégek vezetői számára. Az elmúlt időszakban a tanácsadói számát 55-re, Budapest brüsszeli irodájának költségeit 37 millióról 112 millióra emelte. A döntés haszonélvezői többségében azok a kinevezettek, akik a 2010 előtti Gurcsány- és Bajnai-kormányok alatt is vezető szerepet töltöttek be. (Mit ír majd erről Soros György a Project Syndicate oldalán?) A diktatórikus rendszer mindig a „Kedves Vezetőről” és a hűséges fegyverhordozóiról szól… Hahó Jourová biztos asszony! Hahó Manfred Weber! Halló LIBE bizottság – van ott valaki? A főpolgármester tavasszal és most is egy személyben döntött a költségvetési átcsoportosításokról, a beszerzési eljárások módosításáról és számos, a fővárost érintő ügyről. Lánchíd felújítása, BKV-tender, biciklisávok… Most pedig a főváros 2021-es költségvetése, ami cirka 391 milliárd forint. Lopakodó adóemelésekkel és megszorításokkal. Folytassuk még?

 

Link: https://www.magyarhirlap.hu/velemeny/20201223-ceterum-censeo-karacsony-…

trey @ gépház

"A főpolgármester felfüggesztette a jogállamiságot, felszámolta a fékek és ellensúlyok rendszerét, amikor a közgyűlés összehívása nélkül önkényesen hirdette ki a főváros költségvetését"

Ó helló. Nem a a Fideszes kormány vezette be a rendkívüli jogrendet? Nem ez adott lehetőséget a polgármestereknek, hogy egyedül döntsenek? Nem a kormány kért határozatlan időre korlátlan jogkört? Most akkor ki is függesztette fel a jogállamiságot? Kettős mérce megint?

Már a cikk felütése is hatalmas csúsztatás, komolyan azt várod, hogy végigolvassam?

Pont olyan mint az az elvárás, hogy alapból ellenszenves /párt állás, korábbi cselekedetek, csúnya borítóval rendelkező könyv stb/ dolgon az előítéletet félretéve érdemben áttekinteni...

https://hvg.hu/itthon/20200831_nagytarcsa_190_millio_indokolatlan_koltes

"190 millió forintot költött el a vészhelyzeti felhatalmazással élve, de nem járványügyi megelőzésre Rimóczi Sándor Vilmos, Nagytarcsa Fidesz-KDNP-s polgármestere a képviselő-testület szerint – írja az Átlátszó. A lap cikke szerint

    Rimóczi például rögtön megemelte a saját cafeteria juttatását évi 400 ezer forintra."

persze, kizárólag saját irányultságának megfelelően részrehajló médiumokból tájékozódik. Majd szólj ha kijutsz a buborékból :).

Hogyan tudod így elképzelni mi befolyásolhat egy nem "értelmes réteg"-beli embert?

Vagy attól, hogy másképp gondolkodik szükségszerűen minden gondolata értéktelen?

Forrás hirado.hu. Ki néz ilyen dezinformáló csatornákat?

READY.
󠀠󠀠‎‏‏‎▓
Szerkesztve: 2020. 12. 23., sze – 16:53

A másik hírforrás pedig a Findex, mind a kettő hiteles.

READY.
󠀠󠀠‎‏‏‎▓

Milliárdokban mérhető a fővárosi halogatás

Karácsonyék elszúrták a reklámtendert, súlyos milliárdokat bukik Budapest

A főpolgármester korábban megakadályozta, hogy a JCDecaux nyerjen a tenderen. Bár a főváros azóta meggondolta magát, a franciák most már nem akarnak indulni, így milliárdokat buknak a budapestiek az elúszott üzleten.

 [...]

Több mint egy év után ismét napirendre kerül a budapesti tömegközlekedés reklámhelyeinek kiszervezése. A főváros korábban megakadályozta, most viszont már belemenne, hogy a JCDecaux ajánlata nyerjen, csakhogy a francia hátterű céget a világjárvány miatt már nem érdekli a koncesszió. Ezzel milliárdokat veszít a BKV

– adta hírül a Világgazdaság hétfőn.

[...]

miután egy Karácsony Gergely főpolgármester által jegyzett közgyűlési határozat ellehetetlenítette a szerződéskötést.

[...]

a budapesti tömegközlekedés csaknem négymilliárd forinttól esik el ahhoz képest, mintha a JCD pályázata győzött volna

trey @ gépház

További infók itt:

https://www.origo.hu/itthon/20210119-fovaros-reklamtender-bukta-utan-pl…

Ha ez nem felel meg, akkor a miértet felteheted a rá szavazóknak is. Mást sajnos nem tudok linkelni, mert ahogy feljebb jeleztem, a kedvenc oldalaid agyonhallgatják az ügyet.

trey @ gépház

"Ötmilliárd forinttal drágábban újítja fel a Lánchidat a Karácsony Gergely vezette városháza napokban lezárult új közbeszerzési eljárásának nyertese, az A-Híd Zrt., mint amennyiért Tarlós István korábbi főpolgármester idején végezte volna a munkát."

Mondjuk aki ilyet le mert írni, az nagyon nem figyelt, hogy ugortak meg a költségek a fővárosi projekteknél az aláírás után...
 
Igazából sem azt nem tudjuk, hogy Tarlósnál mennyi lett volna a tényleges végösszeg, sem azt nem tudjuk, hogy Karácsonynál mennyi lesz :D

“Any book worth banning is a book worth reading.”

Igazából nem tudjuk, mennyivel fog többe kerülni, mert még nincs kész.

Sőt, azt sem tudjuk, Tarlós alatt mennyibe került volna, mert ők sem csinálták meg. Amit tudunk, hogy a projekt végére valahogy mindig többe kerül az építkezés az eredeti ajánlatnál, akár gyurcsányista, akár NER-lovag a kivitelező.

Kohnnak és Grünnek egymással szemben van egy zöldséges boltja.

Egy napon Kohn kiírja a táblára hogy "Krumpli 10 Ft". Meglátja ezt Grün, ő is kiírja.

Másnap Kohn kiírja hogy: "Krumpli 9 Ft". Grün is kiírja.

Így megy ez napokon keresztül mikor már Kohn azt írja ki hogy: "Krumpli 3 Ft".

Ekkor Grün átmegy Kohnhoz:

- Te Kohn, hagyjuk ezt abba mert így mind a ketten tönkremegyünk.

- Csak te, Grün komám!

- Miért??

- Hát mert nekem nincs krumplim!

Önkormányzatoknak már alig van mozgástere, mindent át akar venni az állam. Igazából teljesen mindegy, ki Budapesten főpolgármester, úgy sem tud semmit csinálni.

Az iparűzési adót meg bármilyen egyéb bevételt (pl. parkolás) bármikor el tud venni az állam. Gyakorlatilag önálló bevétele így Budapestnek nem lehet, csak ha az állam megengedi. Nincs mozgástér.

Ha van esze Karácsonynak, akkor hagyja ezt az egész színjátékot és inkább elindul miniszterelnök-jelöltként. Nincs értelme neki éveket elpazarolni mint főpolgármester, úgy sincs mozgástere.

Ezek nem túl nagy horderejű döntések. Lánchíd felújításhoz is a kormánynál kell pénzt gründolni, a másik kettő meg nem túl nagy súlyú döntés.

Az egész arról szól, hogy szétszivatják Budapestet, mert úgy számolnak, hogy Karácsony lesz az ellenzéki miniszterelnök-jelölt. Aztán majd tele lesz megint a KESMA azzal, hogy KARÁCSONY ALKALMATLAN.

Közben a Fürjes meg a Vitézy sorban jelenti be a szuper budapesti fejlesztéseket, amik természetesen nem Karácsony, hanem a kormány érdemei, merthát ugye tudjuk, hogy Karácsony még egy IKEA szekrényt sem tud összerakni.

Lehetne olyan rendszer is, ahol minden befolyó adó mondjuk 50%-a a helyszínen maradna. A maradék 50%-ot pedig úgy osztaná be az aktuális kormány, ahogy akarná. Csak akkor lehet olyanná válna Budapest, mint Gotham City a Batmanban, ahol úgy tűnik, hogy minden a polgármester alá tartozik :)

Most elvileg Budapest a minisztériumok szerint 36,5%- át adja a GDP-nek (Karácsony szerint 40%). Költségvetési részesedése a minisztériumok szerint 6,2% (Karácsony szerint 2,7%). A különbség valószínűleg abból adódik, hogy Karácsony csak azokat a pénzeket nézte, amiből ő gazdálkodhat, míg a kormány által végzett beruházásokat/fenntartási költségeket nem. De ahogy nézem ez nagyon aránytalan, bárki számait is nézzük. Ha csak lekerekítve a felét visszakapná legalább (tehát 18%-át) a jelenlegi 2,7-6,2% helyett, akkor itt már kánaán lenne. Például ingyenes lehetne a tömegközlekedés, le lehetne cserélni a buszokat, lehetne építeni parkolókat, garázsokat. A szegény rétegeknek ez a bérlet költség is sokat jelentene, míg a gazdagabbaknak is jobb lenne, hogy nem kellene parkolóhelyek utána kutatni, hanem le tudnák tenni egy külső kerületben és onnan ingyen felszállhatnának bármilyen járatra. Ezzel jobb lenne a levegő minősége, kevesebb lenne a betegség, kevesebbek lennének az egészségügyi kiadások, stb..

Ráadásul minden (nem látvány) támogatás gyakorlatilag vidékre megy. És ez nem csak a kormány miatt van, hanem az EU miatt is (mert fejletlen régiók közé sorolják őket, így kaphatnak támogatást). Ma ha vállalkozásra vagy kutatásra akarsz pénzt, akkor szinte biztosan vidéken kell valahol indítanod, mert különben nem kapsz a régió fejlettsége miatt. És ez tapasztalat. Több ismerősöm is mondta. Az más kérdés, hogy egyesek ezért bejelentkeznek Bagolyszentmártonba miközben soha nem jártak ott, ha érted mire gondolok.. 

Az ingyenes tömegközlekedés hülyeség. Ráadásul az összes hajléktalan melegedőt bezárhatnák, mert a csövesek a buszokon fognak melegedni.

 

Aki meg eddig sétált, autózott, kerékpározott, az BKV-zni fog. Meg lehet háromszorozni a járatok számát, miközben bevételed nem lesz.

 

Remélem pr és nem lesz akkora marha Karácsony, hogy végigvigye.

a csövesek a buszokon fognak melegedni

A tömegközlekedési eszközök melegedőként történő alkalmazása legalábbis a {busz, metró, villamos} -ok terén Demszky számos "zseniális" ötleteinek egyike volt.

Végülis tök logikus azt mondani, hogy ez a közlekedési mód "alanyi jogon jár" mindenkinek térítés nélkül. A fizető utasnak meg jár a körülmény.. 

Talán (de egyáltalán nem vagyok benne biztos) covid mellékhatás *lehetne* amellett, hogy az emberek megtanulnak kezet mosni (és általánosan elfogadottan gáz lesz ha egy mellékhelyiségben nincs pl szappan), talán a közösségi közlekedés alapvető higiéniás szempontjai is előtérbe kerülnek.

Nem arra gondolok, hogy a takarítók(hiányában sofőrök) elsődleges dolga lenne a kretén, trehány utasok után szotyi-t, koszos zsepit, üdítő italos&/sörös dobozt összeszedni. Ezeket a tisztelt utazóközönség adott tagjainak köznevelésével lehet eltakarítani: legyen ciki a használt zsepit az ülések közé tömködni, csakúgy mint a buszon elfogyasztott sörösdobozt hátrahagyni. A változáshoz csak annyi szükséges, hogy az ember legyen jelen a közvetlen környezetében és a "közös"-ről ne az jusson először az eszébe, hogy "túrós a háta" / ellopható stb .....

...talán a közösségi közlekedés...

Ennek van rendes, nem PC, kifejező neve: tömegközlekedés.

A buszokon, villamosokon, metrón, trollin, vasúton nem "közösségek" közlekednek, hanem emberek tömegei. A tömegközelekedés ugyanaz, mint a panel: sok kis ember kis helyen is elfér.

Ne dőlj be az újbeszélnek. Nem közösségeket kell utaztatni, hanem tömegeket. A közösségi közlekedés nem jelent semmit. Tömegközlekedés van.

> Tömegközlekedés van.

Igazából nincs, de erről nem Karácsony tehet. A 3-as metró középső szakaszának leállítása óta az egykori tömegközlekedés csak árnyéka önmagának.

Legalább 10 perccel nő a legtöbb esetben a menetidő a belvárosban.

 

Vegyünk egy e-rollert 45 km-es hatótávval. A legtöbb esetben megveri a BKV-t.

- a vasút gyorsabb az e-rollernél

- a metró gyorsabb nála

- talán a villamos egysebességű

 

Kevés olyan eszköz van Budapesten, ami normális sebességgel szállítja az embereket.

 

Egy rendes kerékpárt meg sem említek, mert a metró kivételével minden eszközt megver. Csak sajnos nehéz parkoltatni, szemben egy e-rollerrel.

olvasd újra a hozzászólást és felfedezheted az általad hiányolt kifejezést is.

Szinonímaként használom őket árnyalatnyi jelentéstartalom különbséggel: ugyanahhoz a problémához hozzá lehet úgy állni mint ahogy fent írod: "közlekedési panelprogram"-ként ami 1-1 szempont alapján még akár jó is lehetne, de más szempont csoportok kizárásával.

A közösségi közlekedés kifejezés használata szerintem egy tudatos stratégia jelzés értékű részeleme volt: elsősorban azt hivatott érzékeltetni, hogy a közlekedő tömegnek te is a része vagy :), ettől lesz mikroközösség az az x ember aki egy légtérben utazik; mindenki szükségszerű kölcsönhatásba kerül a többiekkel. Legyen az egy jó szó, eleresztett fing, hátrahagyott hányás, gyönyörködés a kilátásban, idegeskedés a torlódás / akadályoztatás miatt stb. És azt fontos lenne tudatosítani, hogy nem passzív megélője, hanem aktív alakítója vagy mások utazásának is. pl a hátrahagyott szeméttel, vagy egy segítséget kérő útba igazításával. Netalántán egy idős / babakocsis-nak segítséggel leszálláskor.

Ezzel szemben a tipikus "tömegközelekedő" ignorál maga körül mindent, mindenféle elvárásai vannak, de a maga részéről az elvárható minimumot sem hajlandó produkálni, pl ne csökkentse a szolgáltatási színvonalat..

De ez elméleti fejtegetés, biztosan jórésze a saját belemagyarázásom is akár, nekem ezt jelenti a szóhasználatbeli különbség :).

A Karácsony Gergely vezette Főpolgármesteri Hivatal a Magyar Nemzet érdeklődésére közölte, elhatárolódik köztisztviselőjétől. Azt írták, hogy a „nevezett személy 2020 decembere óta a városháza klímafőosztályának munkatársa”,

hivatkozott magánvéleményével sem a főpolgármester, sem a városvezetés semmilyen formában nem azonosul, nevezett magánvéleménye semmilyen formában nem tükrözi a hivatal és a városvezetés álláspontját.

Arra is kitértek, hogy Békés Gáspárra köztisztviselőként is szigorúbb szabályok vonatkoznak, magánvéleményét és köztisztviselői munkáját elválasztani kötelezettség. Közleményükben azt is hozzátették: e kötelezettségre nevezettet a hivatal vezetése figyelmezteti.

Vasárnap a KDNP felszólította Karácsony Gergelyt, hogy távolítsa el Békés Gáspárt a hivatalából.

[...]

Elhatárolódik a Karácsony Gergely vezette Főpolgármesteri Hivatal attól a köztisztviselőjétől, aki több, kereszténygyalázó írást tett közzé, betiltaná a gyerekek megkeresztelését, legutóbb pedig Varga Judit igazságügyi miniszter esetleges bebörtönzéséről szóló mémet osztott meg.

trey @ gépház

minimum szerencsétlen helyzet.

  • Normális esetben azt, hogy valaki "vállalható"-e és helyezhető-e nagyobb hatású szerepkörbe a felvételi eljárás folyamatnak kellene feltárnia nem? ezen a téren a HR? mulasztott akkor; ha nem vállalható akkor fel se kellett volna venni
  • Most ez a fentiekkel együtt azt a hatást keltheti, hogy emberünk kizárólag a sajtóvisszhang miatt ( kommunikációs szempontból egyszerűbb kirúgni mint magyarázkodni és mosdatni. ) lett elküldve.

Ettől függetlenül személy szerint örülök neki és helyeslem a döntést, ha ilyen korlátolt & arROGÁNs bunkó  nem kerül közösségek életére hatást gyakorló helyzetbe..

  • nem képes tájékozódni sem róla, hogy mit jelent egyáltalán a keresztség, kik tesznek fogadalmat és mire..
  • fingja nincs, hogy ki milyen feltételek mellett lehet az egyes /keresztény/ egyház-ak tagja, milyen életszakaszra nézve ez mire jogosít és milyen kötelezettség(ek)-kel jár(hat) ezekből azért véges kevés van: ha már kötelező érvényű javaslatokkal élne azok működésére és kereteire nézve ez lenne a minimum effort.. ..egy főállásű "szakértő"-től..

Valószínűleg táncos ferenc követője lehet az ipse, hiszen hasonlóan magasan kvalifikált vallási kérdésekben. - https://www.youtube.com/watch?v=rIb4XgxX4cY - A szülei mentek pápán. Azért oktatta ki mikor találkozott vele.

Következésképpen:

  • gyíkká változtatott ..de már elmúlt..

**

"vonjuk le a logikus következtetést":

..francba lebuktam :)..

https://www.youtube.com/watch?v=qvzNfKvIG9s

**

jó kérdés, hogy a nagy kardozásban milyen önálló értékteremtő munkát tudnának felmutatni.

Normális esetben azt, hogy valaki "vállalható"-e és helyezhető-e nagyobb hatású szerepkörbe a felvételi eljárás folyamatnak kellene feltárnia nem? ezen a téren a HR? mulasztott akkor; ha nem vállalható akkor fel se kellett volna venni

Elvileg igen, gyakorlatilag meg a HR nem nyomozó hatóság, a Google használatán kívül nem sok jogszerű lehetősége van arra, hogy utánad járjon. 

Ettől függetlenül személy szerint örülök neki és helyeslem a döntést

Én is. Trey ugyan csak a keresztény vonalat idézte, de a cikk szerint voltak ott még érdekes gondolatok :)

Ez egy hülyeség. Konkrétan az is amit csávó csinál meg az is ami hisztit körülötte levágnak a kormánypártok. Komolyan ez a középszerű senki akin fogást találnak? Egyszerűen egy béna politikus növendék. Azt látja a politika ma így megy. Hírnevet blődséggel lehet csinálni. Kezdődött Torgyán "bácsival", majd Grespik "úrral" ma meg több népi képviselő van már a kormánypártokban hogy számon se lehet tartani (10+ rögtön van). Néhány barom meg a futottak még csapatokból is csatlakozott ehhez. Ez a gyerek 1 db belőle. Nem tudod eldönteni mikor felveszel valakit hogy hogyan fog viselkedni, főleg ha eddig jól elvégezte amivel megbízták. Ennyi.

A kerékpársávnak köszönhetően nincs annyira büdös, mint tarlós idejében és korábban.

Azt akarod mondani, hogy a budapesti levegő károsanyag tartalma és a forgalom tartósan változott a kerékpár sávok hatására?

Ezen a téren én a covid kapcsán megváltozott életkörülményekre tippelnék: időszakosan kevesebb lett a mozgó autó.

Azt a következtetést levonni, hogy új kerékpársáv => jobb levegő; szerintem erős túlzás.

Igazán észlelhetnéd már, hogy nekem mindegy. Számold meg azon postok számát légyszi amikor én elkezdek egy témát vagy akár terelem arra. Az én tevékenységem arra szorul, hogy véleményt mondok vagy neadjisten kijavítom tények alapján a hülyeséget. Veled szemben én nem próbálom megmondani hogy hogyan gondold te, csak rámutatok ha az hülyeség.

 

Nem tudom mit végzett az úr előtte, én sajnos nem vagyok a főnöke, általánosan beszéltem arról, hogy van olyan hogy ifjú titán erős elvégzi a rábízott feladatot és egyszer csak túl magasra emeled és elszáll. Erre próbáltam célozni, hogy belőni az érettséget nehéz. 

Több mint 7 millió forint jutalmat kapott Karácsony Gergely titokzatos főosztályvezetője

Megnevezett emberek nélkül bocsátotta nyilvánosságra a Karácsony Gerely vezette fővárosi önkormányzat a városházi főtanácsnokok és főosztályvezetők jutalmazásának listáját. Akadnak olyan rendkívül magas – közel négy- és hétmillió forintos – kifizetések is a felsorolásban, amelyek esetében nem tudni, ki és miért kapta a jutalmat – írja a Magyar Nemzet.

[...]

A főváros által nyilvánosságra hozott lista nemcsak az irreálisan magas jutalmak és kifizetések miatt rendkívüli, hanem mert a hivatal nem nevezte meg a jutalmazott embereket.

Ez példátlan, ugyanis Tarlós István korábbi főpolgármester rendre nyilvánosságra hozta azoknak a személyeknek a kilétét, akik jutalomban részesültek.

[...]

Mindezt azt jelenti, hogy Karácsony Gergely hivatala nem állhat annyira rosszul, mint ahogy közterületi plakátjain hirdeti.

Ez lenne a baloldal által rongyosra szajkózott transzparencia ... gondolom. 

trey @ gépház

Nem explicit kívánom védeni az esetet, mert nem tudom mi a valós háttere, de azért pár dolog amiből kisejlik hogy mekkora blődség:

1, Az önkormányzatok költségvetésből élnek.

2, A költségvetést előre kifizetési nemekre lebontva kezelik (tervezett bértömeg) 

3, A költségvetés végrehajtásakor el lehet térni a tervtől, és maradványt lehet képezni, azonban ennek néha egyéb következményei vannak (jelenleg itt nem tudok ilyet elképzelni, de nem tudom)

4, A panaszolt elvonások főleg 2021-től érintik az önkormányzatokat.  Oké célszerű lenne spórolni és maradványt képezni, nem látom mekkora bértömegről van szó prémium kapcsán

5, A 4. pont miatt vettem a fáradságot megnézni mekkora összegről van szó: 357 millió forint bruttó (nem szuper bruttó) amihez egyébkét 315 millió a havi juttatás. Azaz a átlagos juttatás mértéke 113%-a havi bérnek. 

6, A ez érdekes lehet még a költségvetés szintjén nézni:

BP 2018. évi költségvetése:

tervezett bevétel/kiadás: 499 milliárd

BP 2020. évi költségvetése: 

tervezett bevétel/kiadás: 636 milliárd 

Nem találtam hirtelen részletezést a bérezésre vonatkozóan, nem akartam sokáig keresni. A szuper-bruttó vonzata a kérdésnek: 0.65 ezrelék, míg azzal számolva hogy mindenki megkapta mind a 12 hónapra a havi illetményét a listán szereplő személyek kifizetése(éves) a költségvetéshez viszonyítva 7.6 ezrelék (minden kifizetés egész évre a listán lévőkre tekintve (615 ember, átlag szuper-bruttó 655 eFt bruttó: 560eFt ami kb 370-380eFt nettó körül lehet). 

7, Na jó eddigre beláttuk, tényleg populizmus lenne ezzel spórolni.  Azonban menjünk tovább a kérdésen ennek ellenére is: ez még így is sok, és egyébként miért titkolózik?

Jó lenne legalább a forrásodat elolvasni (Magyar Nemzet):

"A hivatal szerint a kiemelt három összeg nem karácsonyi jutalom, hanem az előző városvezetés által kinevezett tisztségviselők távozásával összefüggő tavalyi kifizetések, vagyis a közös megegyezések tárgyaként kifizetett megváltások. Az előző városvezetés által kinevezett tisztségviselők megváltásával kapcsolatosan pedig nincs semmi titokzatosság, egyszerűen az adatvédelmi szabályok és a személyiségi jogok betartása miatt nem közölhetik a részleteket."

Gondolom most jön, hogy eddig hogy lehetett. Gondolom a jegyző kérte a kifizetett extra jutalmakat listázva, megkapta és rajta voltak ezek az emberek is. Persze lehet tovább szőni az elméletet, de nekem eléggé hihetőnek tűnik.

(az egészre 10 percet szántam, és ez is csak azért kellett mert idióta formátumban adták ki a doksit, szóval nem nagy dolog, hogy te is utána járj legközelebb)

Itt van az adatigénylésre a válasz: https://kimittud.atlatszo.hu/request/16802/response/24035/attach/5/FPH070%2054%202%202021.pdf

És akkor ezek után hasonlítsd össze azzal, ahogy az origo tálalja ezt.

Természetesen még ezzel együtt is lehet, hogy a neveket közölniük kellene (mert ha igazuk van, akkor ugye akkor Tarlóséknak sem lett volna szabad közülniük ezeket), de az adatigénylésre adott választ elhallgatni, és "rendkívüli"-nek tálalni a névtelenséget finoman szólva nincs rendben. És ugye a pár kiemelkedően magas összegre is van magyarázat (valszeg simán végkielégítések, valaki hibázott a táblázat elkészítésekor. Erre egy normális újságnak rá kellene kérdeznie.).

Nekem se tetszik amúgy, hogyha pénzügyi problémája van BP-nek, akkor jutalmakat osztogat, bár azért azt is látni kell, hogy ez az összeg sokkal kevesebb, mint amennyi a kasszából hiányzik (és ugye kevesebb is a jutalom, mint az előző években). Ill., ezeket a kifizetéseket törvény szabályozza, simán lehet, hogy kötve van a kezük, és a bérekre szánt pénzeket muszáj kiosztaniuk, nem lehet átcsoportosítani. Nemtom, csak egy lehetséges magyarázat. Mindenesetre ezeket ugye nem egy origo színvonalú ¨újságból" fogjuk megtudni.

Egyébként a névtelen sok milliós kifizetésekhez van valami?

Részemről semmi, sokan lopnak a munkahelyükön. Ez valami komcsi beidegződés lehet. Egyszer én is hazavittem egy webkamerát, amikor a COVID miatt haza kellett menni. Mondjuk amikor meghozt a futár a sajátomat, akkor visszavittem.

Mit szeretnél hallani? Hogy tolvaj gecinek tartom-e a politikusok számottevő részét párttól függetlenül? Hát ezen nem fogunk összeveszni. :D

Civil szervezetet bárki alapíthat vagy pénzelhet.

persze ez technikailag jó mondás.

Csak ha tényleg elvhűnek próbálnának legalább látszani kicsit is, akkor következetesen felszólalnának ilyenkor is. Ugyanez igaz a szelektíven megjelnő hírekre a független újságírás fellegvárában és egyetlen letéteményeséről az országban. (legalábbis az alakulásuk környékén ilyesmiket vízionáltak magukról)

Elv: "transzparencia mindenek felett".

  • következmény: sikítozok ha bárhol ennek hiányát tapasztalom.

ehelyett:

  • sikítozok ha [x,y,z,..] helyen ilyet látok, kussolok amikor az általam példaképként állított [...] helyeken történik ebből a szempontból ugyan olyan helyzet mint aminél az előző alkalommal sikoltoztam..

*********

pont az a lényeg, hogy ha a vezérelvet nézed tökéeltesen mindegy, hogy kit veszel nagyító alá. azt kellene megítélni, hogy mit tesznek vagy épp nem tesznek. Nem azt hogy milyen színre festik a hajukat / körmüket , milyen cipőt hordanak milyen színű a logújuk vagy tudom is én ...

***

örülök, ha van aki azzal tölti az idejét, hogy a döntéshozók körmére néz :)

Tényleg fasza lenne, ha a civil szervezeteknek annyi forrásuk lenne, hogy mindennel tudjanak foglalkozni, de szerintem már az is pozitív, ha valamivel foglalkoznak. 

Most tényleg azért sírsz, mert egy civil szervezet nem annyit és pont ott harcol a transzparencia mellett, ahogy azt te szeretnéd? 

“Any book worth banning is a book worth reading.”

Egy Soros által pénzelt politikus is vezetheti később a Soros-elleni harcot, ha az ország érdekei úgy kívánják, nem

adott emberekhez hűségesnek lenni teljesen más mint elvekhez annak lenni: mert amíg az emberek komplex összetett személyiségek és *időben változnak* (remélhetőleg fejldőik pl a jellemük/karakterül és elsősorban pozitív irányba) addig egy-egy világosan definiált vezérelv maradandó tud lenni.

Ezért ha pl gyökeresen megváltozik a véleménye valakinek egy fontos témában akkor kellő körültekintéssel és a helyzet megértését segítve el tudok képzelni olyan helyzetet, hogy valaki ilyen okból váltson pl pártot. vagy esetleg pl kilépjen a meglevő pártjából ha annak irányvonala olyan mértékben változik, hogy azzal az elvhű ember nem tud és akar azonosulni. Várjunk csak? láttunk már ilyet :).

Persze a gyakoribb eset a politikai patkány ami a süllyedni készülő hajóról átmászik a következőre ami jobban lebeg. persze ezeknek a kártékony rágcsálóknak a brutális tömege simán elsüllyeszt bármilyen járművet. mint azt a mellékelt ábra is remekül szemlélteti...

Karácsony Gergő, hm.., az melyik gyerek is? Ja, amelyiket ki nem állhat az igazgató kartárs.

Ohh..

Karácsony DOSSZIÉ. :)

Orbánról és ámokfutásáról tervezel esetleg valami tizenhat kötetes lexikont?

Ha már Karácsony kiérdemelt egy egész dossziét, a nyúlfarknyi pályafutása alatt. 

Mert, a te kommented vagy egyéb véleményed nem jelenhet meg itt?

Vagy a 444-en már úgy hívják azokat a helyeket, ahol a nem ballib vélemények is megjelennek, hogy FIDESZ-helyek? Tudom, hogy szokatlan, hogy itt olyasmikről is olvashatsz, ami a safe place-eden nem jönnek szembe. Talán az lehet, hogy ez a való világ :D

trey @ gépház

Már ahogy említettem, szerencsésebb lenne ha a saját véleményed írnád, mert ugyan az Origo eddig is szörnyű rossz volt szinte kizárólag propaganda, de mostanra elérte a bulvár alatti szintet a harsányos stilussal.

Nem elfogadva hogy valaki ilyenkor programot szervez, de mégis jobb lesz ha elmennek inkább a plázába vásárolni mert lesz egy nap szünet ? 

Ezen a tegnapi poszton felháborodtál már?

Ha hiányzik a kiállítások hangulata, érdemes ellátogatni a Várkert Bazár panorámateraszára, ahol Faragó Géza plakáttervező munkái idézik meg a XX. század első harmadának hangulatát. A 25 plakáton szerepel többek között a Fővárosi Orfeum, a Holzer budapesti Divatháza, a Törley pezsgőgyár, valamint az akkor megnyílt Corvin Áruház.
Szuper hétvégi program, mindenképp megér egy sétát.

https://www.instagram.com/p/CMUspOSBBg8/

Már alig várom, hogy kezdődjön az előválasztás :D Hova tippelitek? Hányadik helyre? Nálatok ki fekszik a jelöltek közül a legjobban?

Ja és ha még arra lenne erőtök, osztályozhatnátok, hogy szerintetek 5-ös skálán mennyi eddig Geri teljesítménye ...

trey @ gépház

en egy mellekszallba irtam bele, nem feladatom nem bp-ikent ertekelni a fopolgarmestert..kulonosen ugy hogy ezereve nem jartam pesten. viszont habitusaban az egyik hozzam legkozelebb allo politikusnak tartom. kicsit szocialis, kicsit liberalis, kicsit zold..mindenbol van benne amit fontosnak tartok.. es nem egy gumicsizmas subdribunko mint partod es orbanod!

en egy mellekszallba irtam bele, nem feladatom nem bp-ikent ertekelni a fopolgarmestert..

Biztos nem harangozták még el felétek, de nem csak főpolgármester, hanem miniszterelnök-jelölt is egyben. Ne próbálj kibújni ilyen gagyi tereléssel a válaszadás alól ... :D

trey @ gépház

Vicces azt látni, hogy egy egyszerűen megválaszolható kérdésre - adj egy osztályzatot Karácsony eddigi teljesítményére 1-5 skálán - milyen tereléseket tudsz még levágni. Összehasonlításképpen, ő magának 4-est adott, ellenfeleli kettes alát. :D

Gy.k.: az általad a főpolg. teljesítményére adott osztályzatból következtethetnék, hogy mit produkálhatna egy másik vezetői beosztásban. Értem a szándékos értetlenkedésed ...

trey @ gépház

vicces hogy hulyebbnek tetteted magad annal mint amilyen vagy,. karacsony a fopolgarmesteri tenykedesere adott 4-est maganak.

mint irtam nem elek pesten, utoljara meg a taplos pista idejen voltam. nem tudom megitelni, ahhoz ott kellene lennem.

hiaba adok en 5-ost a biciglisavra, mert kibic vagyok. kb. mint te.. :D

a habitusa

Habitusa .... várjál, arra a határozottságára gondolsz (gy.k.: ezért hívják tesze-tosza Gerinek), amikor kesztyűbábként behúzza a farkát, amikor a tartója (Gyurcsány elvtárs) megköszörüli mögötte a torkát?

es az ertekrendje alapjan.

Amikor másokat testi adottságai miatt nemzetközi szinten megszégyenít?

Igazi fasza gyereknek tűnik! :D

trey @ gépház

https://telex.hu/belfold/2021/06/28/ellenzeki-elovalasztas-egyeni-korze…

Szemfényvesztés? Parasztvakítás? :D

az esetek jelentős részében pontosabb lenne.. de ez már látszott akkor amikor 2kör helyett 1 kör lett és megindultak a visszalépéses háttér alkuk..

Ja és ha még arra lenne erőtök, osztályozhatnátok, hogy szerintetek 5-ös skálán mennyi eddig Geri teljesítménye ...

Ha te ennyire vérfideszes vagy, akkor számodra miért fontos, hogy mi hogyan értékelnénk KariGeri teljesítményét?

A magyar ember jelképe a hátrafelé nyilazás. Vakon rohanunk a semmibe, miközben a múltunkat támadjuk.

Hogy neked mitől lenne jó, vagy nem jó, azt nem tudom és nem is igazán érdekel: a te dolgod.

Érdekes, hogy Orbánnál vagy Toroczkai Lászlónál nem firtatod ugyanezt.

A magyar ember jelképe a hátrafelé nyilazás. Vakon rohanunk a semmibe, miközben a múltunkat támadjuk.

Tehát, ez úgy volt, hogy az oldal gazdája 15+ éven keresztül rendesen beszélt. Aztán ez lett itt az elvárt szint, amihez igazodott. Vigyázz a válasszal, mert az oldal 0. napjától visszanézhető az összes komment a mai napig!

trey @ gépház

Szerkesztve: 2021. 08. 05., cs – 12:28

Váratlan helyről szóltak oda Karácsony Gergelynek a budapesti dugók miatt

A DK-s politikus arra kérte Karácsony Gergelyt, hogy átmenetileg csökkentse a biciklisávok számát a városban, 

Szeptemberben kezdődik az iskola, ha nem lépünk, akkor még nagyobbak lesznek a dugók”.

Gyurcsány Ferenc még fontolgatja párttársa szájába adott, maga által magának feltett kérdésre a választ. Ami - elkerülendő a szeptemberi lincselést - igen lesz.

trey @ gépház

Persze, az Origó szerint még mindig Tarlós a főpolgi.

Nem értem, hogy miért linkelgetsz ilyeneket, az origónál még a 444 is elfogulatlanabb. Szerinted az Origó valaha le fog írni olyant, amiben az ellenzék jobb, mint a FIDESZ? Vagy csak magadnak mantrázod ezeket a cikkeket, megnyugtatásnak?

A magyar ember jelképe a hátrafelé nyilazás. Vakon rohanunk a semmibe, miközben a múltunkat támadjuk.

Szívesen linkelnék ellenzék közeli közvélemény-kutatótól (Zrávecz stb.) származó felmérést is Karácsony vs. Orbán témában, de hát nem nagyon van. Vajon miért? Nem merik megmérni? :D

Te tudsz? Komolyan érdekel! Link pls.

Thx!

trey @ gépház

Biztos van válasz, csak nem publikus. Vagy egyszerűen nem verik tele vele a sajtót. Jelentősége úgysincs, mert a végén a választás dönt.

Ui.: Orbánnak kik a tartói, arról is mesélnél kicsit? Ki írja alá neked a FIDESZ-es fizetési papírt?

A magyar ember jelképe a hátrafelé nyilazás. Vakon rohanunk a semmibe, miközben a múltunkat támadjuk.

ROTFL

A közvélemény-kutató nem kutatja publikusan a következő 8-10 hónap legfontosabb hazai kérdését? Egyetlen ok jut eszembe, ami miatt nem tesznek közzé ilyen felmérés-eredményt baloldal-közeli felmérők. Mert nekik is kb. ez jött ki. :D

Orbánnak kik a tartói, arról is mesélnél kicsit?

Nem láttam mögötte krákogni még senkit. 

Ki írja alá neked a FIDESZ-es fizetési papírt?

Fogalmam sincs, hogy van-e olyan, hogy fideszes fizetési papír. Ezt hogy kell elképzelni?

trey @ gépház

"A közvélemény-kutató nem kutatja publikusan a következő 8-10 hónap legfontosabb hazai kérdését?"

A közvélemény-kutató azt kutatja, amire felkérik. Ha te kapsz olyan feladatot a munkádban, hogy szedj össze valamiről információt, annak az eredménye sem lesz automatikusan nyilvános a céges weboldalon.

“Any book worth banning is a book worth reading.”

ROTFL

Úgy érted, hogy eddig senki sem kérte fel erre egyik ballib közeli közvélemény-kutatót? :D Ha ez így van, akkor hülyébb az ellenzék mint gondoltam. Ha pedig felkérték és számukra kedvező eredmény jött ki, akkor azt nem publikálnák? Ha így van, hülyébb az ellenzék mint gondoltam.

Nem, én nem gondolom, hogy ilyen hülyék lennének. Én azt gondolom, hogy megmérették, de számukra szar eredmény jött ki.

trey @ gépház

"Úgy érted, hogy eddig senki sem kérte fel erre egyik ballib közeli közvélemény-kutatót?"

Nem csak nem így értem, de ilyet nem is írtam :)

"Ha pedig felkérték és számukra kedvező eredmény jött ki, akkor azt nem publikálnák?"

Ez sem feltétlenül igaz, pl. ha valamelyik ellenzéki jelölt hiába áll jól, nem biztos, hogy szeretné, ha nyilvános lenne, hogy a többi ellenzéki jelölt közül ki hogy áll. Az előválasztás nam csak Karácsonyról és Orbánról szól, ahogy azt a Századvég sugallja.

"Nem, én nem gondolom, hogy ilyen hülyék lennének. "

Nem is azok, te nem érted, hogy hogy működnek a közvéleménykutatások.

“Any book worth banning is a book worth reading.”

Az előválasztás nam csak Karácsonyról és Orbánról szól, ahogy azt a Századvég sugallja.

Valóban, az előválasztás* csak Karácsonyról és Gyurcsányról szól :D :D :D

* bohózat az arra fogékony egyszerű lelkeknek

trey @ gépház

Valami olyasmi, hogy a kevésbé népszerű jelöltet hozzák helyzetbe, emiatt választásokkor a bizonytalanok elpártolhatnak. Az persze kérdés, hogy lehet objektíven kijelenteni a legtöbb szavazatot kapott jelöltről, hogy ő volt a kevésbé népszerű. Kell a szavazólapra egy checkbox, hogy "Ön fideszes trollszavazó-e?", más megoldás nem jut eszembe.

Lehet, hogy azért nem tesznek közzé semmit, mert szeretnének elkerülni ilyen lebőgéseket? https://www.magyarhirlap.hu/belfold/20190903-szazadveg-tarlos-istvan-fo…

Lehet, hogy a Századvég megint lebőg? Persze nem gond, hiszen közpénzből kifizetjük!

A magyar ember jelképe a hátrafelé nyilazás. Vakon rohanunk a semmibe, miközben a múltunkat támadjuk.

Mármint a balközeliek? Jah, az lehet. Amennyire amekkora pofonba futottak a 2018-as parlamenti választások előrejelzésében, nem is csodálom. Pedig hát, azt  szokták mondani, hogy az önkormányzatit elég bonyolult előrejelezni, de a parlamentit elég jól be szokták lőni. Ehhez képest, 2018-ban, délután öt órakor Gyurcsány még mindig azt hitte, nyertek. Majd estére, az eredményváróra már hazasunnyogott az egész baloldal. :D

Szóval, lehet igazsásod ebben.

trey @ gépház

Hogy ne beszéltem volna róla? Említettem, hogy egy önkormányzatin könnyebb tévedni, de itt most nem önkormányzati, hanem parlamenti jön majd, ott elég nehéz. Mégis, a balos felmérőknek azon sikerült. Nekem egyébként kurván senkim egyik oldal közvélemény kutatója, elolvasom bármelyik ad ki kutatást a témában. De, hát egyelőre csak a linkelt volt olyan bátor, hogy ezt megtegye.

trey @ gépház

" Említettem, hogy egy önkormányzatin könnyebb tévedni"

Ha gyakorlatilag már minden dilettáns olvasó is tisztában van azzal, hogy egy közvélemény-kutatás rossz, mert nem passzol a valósághoz, akkor ott valószinűleg nem tévedés történt.

Vagy tényleg nagyon szar közvélemény-kutatók de akkor azóta sem javultak meg.

“Any book worth banning is a book worth reading.”

Közel húsz éve járok rendszeresen mind az Örsön, mind a Blahán, te meg max. az újságból látod, hogy mi van, de inkább csak a propagandát látod. Megnyugtatlak, Tarlós alatt sem volt igazán jobb, csak mostanra legalább elfogytak a rendőrök is.

Csupa sikertörténet a 12. éve Fidesz-KDNP kétharmados regnálása.

Megnyugtatlak, Tarlós alatt sem volt igazán jobb, csak mostanra legalább elfogytak a rendőrök is.

khm. Az Örsöt kevésbé látom rendszeresen, de konkrétan a paradigmaváltás-t miszerint "rendészeti" helyett "szociális" probléma már igen; viszont annak ígért beteljesülését még nem tudtam detektálni. Mindenesetre azt, hogy ennek kapcsán a város közterületein a hajléktalan életmód teljesen oké és elfogadott a hatóságok részéről és a jelen helyzet a normális élet elfogadott része már feltűnt.

És akkor érdemes ettől akár külön beszélni a {köztéren élés és ennek velejárói} + {kéregetés, verbális agresszió, beszólogatás, taperolás, késsel stb. fenyegetés, körbeállunkmennyiazidő stb} témákról..

Mert igenis más az amikor "megélhetési bűnözés belefér" (ha még emlékszel erre a remek ötletre).. ..meg még előtte a "bkv egy melegedő és ez jól van így" stb. jelszavakra ..

És persze lehet emlegetni a rendőr hiányt, de ne mossuk össze a dolgokat: a rendőrök azért nem léphetnek fel, mert ki van mondva, hogy az aluljáróban homeofficeoló (és így dolgát ott végző, ott kéregető stb) hajléktalan a szocialista város modell programjának része. (esetleg egy ígérettel, hogy majd kap önkormányzati bérszükség lakást (ha akar) "rászorultsági" alapon /az, hogy reálisan tud-e majd valaha bármikor is pl akármekkora lakbért fizetni meg nem különösebben érdekli a policy megalkotóit/).

De semmi gond és látnivaló nincs, hiszen a "Szociális ügyek > hajléktalanok számának jelentős csökkentése" már "részben teljesül"-t ha nem vetted volna észre. 

**

Az meg sokat elmond, ha szerinted minden rendben volt Tarlós alatt, az az optimális mérce :).

**

Csupa sikertörténet a 12. éve Fidesz-KDNP kétharmados regnálása.

Nem oldották meg, csak arréb tolták a kérdést, de tény, hogy a budapesti városmag ebből a szempontból nem úgy nézett ki mint ahogy most. Téli megfagyott emberek tekintetében is kicsit másképp nézet ki a helyzet. Pedig a szocialisták szociális érzékenysége mindent meg szokott oldani. Tudod =ség mindenek felett. 

Részemről kifejezetten nem a hajléktalanokról van szó, mert azok voltak akkor is a környéken, amikor ide költöztem közel húsz éve. A drogos, magukról nem tudó, kötekedő, megélhetési bűnözők tipikussá válása a metróvégállomásnál olyan 4-5 éve kezdődött, és a rendőrök jelenlétének csökkenésével nagyjából két évvel ezelőttre teljesen átvette a „kétszázé' a paprikát!”, „öt pár a zokni!” és a „tesó, ájfón nem kell ócsóér''?” típusú „zaklatás” helyét.

Azt meg nem tudom, honnan vetted, hogy szerintem minden rendben volt Tarlós alatt, de remélem, már megértetted, hogy nem, akkor kezdett teljesen lezülleni. (A Blaha és a Nyugati meg már Demszky idején sz*r volt, azért költöztem ki a belvárosból.)

Hátőőő... ugyanarról az örs aluljáróról beszélgetünk?

A drogos, magukról nem tudó, kötekedő, megélhetési bűnözők tipikussá válása a metróvégállomásnál olyan 4-5 éve kezdődött,

Minden nap arra jártam középsuliba, ebből volt szoci és fideszes időszak is, mindegyikben volt lezüllőt drogos ésvagyper alkesz vagy éppen C típusú kereskedő. Politikai helyzettől függetlenül világ életében egy alja hely volt, az emberek cserélődtek de a "színvonal" ugyanaz. Tudom, ott nőttem fel és mostanság is heti szinten járok arra családhoz és nem igazán látok különbséget.

Mondjuk a kedvencem a kolduló "vak" néni aki amikor megtelt a doboza összeszámolta a pénzt (nem tapogatva, ránézésre), majd elment belőle cigit venni.

Illetve még másik kedvenc szemüveges bácsi aki mindig láthatóságiban tolja, még középsulis voltam amikor a kezembe nyomott egy cetlit, rajta felirat: Láncfűrészre gyűjtök, és egy számlaszám.

Aluljáró, ikea előtti placc sötétedés után, metróbejárat, sőt még a buszállomás is sajnos ilyen amióta az eszemet tudom.

Zuglóban laktam ovis koromból egészen fősuli végéig, kb napi szinten jártam arra, most meg ugye az emlegetett család heti szinten szóval akad tapasztalat.

használhatatlan ivókutak

ez amúgy bp-i probléma: túl sok a vandál barom, meg a kretén aki pl tűzcsapra köti a házat stb. Az önkormányzaton meg megunják, hogy őket szólják le amiért a baromarcúak folyton szétverik / kiakasztják stb. így több helyen inkább leszerelik..

De vannak jó kezdeményezések pl https://ivocsap.hu/#map (tanusítvány lejárt)

Sportközgazdász Karácsony (és tartója Gyurcsány) nagy tervéről:

Gyurcsányt és Karácsonyt okos, felkészült embereknek tartom, a mostani javaslatuk alapján pedig örömmel látom, hogy egyben humorral teli, jó kedélyű emberek. Mert azt gondolom, csak viccelnek.

Link: Ugye csak viccelnek?

trey @ gépház

Ha a gazdasági kérdést félretesszük, számomra egy megállapodás általában két fél egyetértésén alapul. Az úgy nem működik, hogy az egyik felmondja a saját vállalásait, majd követeli, hogy a másik fél ugyanúgy teljesítsen. Nálunk ezt pofátlanságnak tartják, ja és még mielőtt rossz asszociációba keverednétek, nem a főváros nem akarja teljesíteni a vállalásait hanem a kormányzat, ez nyíltan és látványosan, törvénybe foglaltan alapítványi feltőkésítéssel egyetemben gyakorlatba is építette.

Gazdasági oldalról nézve, nem tudom mennyit jelent ez Budapestnek. Mivel koránt sem látom annyira ezt a kérdést mint szakavatott közgazdászunk, így ezen vitát nem nyitnék. Azért annyit megjegyeznék, mintha jótékonyan kimaradt volna a számításból hogy volt/van egy Covid19 és még a gazdasági hatásait el sem kezdte éreztetni. 

Jó volna, ha Kali Geli a saját jogkörével tisztában lenne. Ha nincs, akkor tanácskozna egy jogásszal:

Minden hiába, Karácsony Gergely nem tudja megakadályozni az atlétikai világbajnokságot

Úgy tűnik, hogy neki itt nem osztottak lapot.

Hogy egyértelművé tegyem: Kalácsony úrral a rendezés ügyében senki sem állapodott meg:

 A rendezvényről ugyanis a magyar kormány, a Magyar Atlétikai Szövetség és a Nemzetközi Atlétikai Szövetség (IAAF) kötött szerződést, ebbe a főváros nem tud beleszólni.

trey @ gépház

De ha így van, hogy nem tud ártani, akkor miért foglalkozol vele? Miért tereled a témát olyan irányba amiről egy szót sem írtam? Nem értem miért csinálod ezt. Miért jó?

Ok terelj. Történetesen egyébként ez is azt jelenti: leszarjuk miben állapodtunk meg veled. Ez jó? Tudom, vannak örök igazságok mint amikor főnök úgy gondolja tudja mi a jó, akkor mindenki úgy gondolja.

Itt pl. kicsinyes bosszúnak van beállítva az egész, de úgy, hogy még jelentéktelen _is_.  

Legyen itt a 2019. december 30-ai 1819/2019 sz. kormányhatározat

https://magyarkozlony.hu/dokumentumok/ec06d883a1ffd2f988667454eba2cabfc…

Eléggé világos, hogy elfogadva a főváros feltételeit kérik a Budapest főpolgármesterét arra hogy legyen kedves és küldje el támogató nyilatkozatát. Adott szó, megegyezés, sőt még határozatba foglalt kérés sem számít, mert rövid az emlékezet, egyébként is eb ura fakó!

(jelzem, hogy amit az index ír azt 3 napja megírta a HVG, pedig az milyen feketese...) 

https://hvg.hu/itthon/20210827_Karacsony_atletikai_vilagbajnoksag_fudan…

A közgazdász szerint anyagilag megéri. A fővárosnak egy fillérjébe sem kerül. Csak nyerhet vele. Egy gyártelepből és környékéből új valamit építenek.

Erre a kicsinyes DK-kesztyűbáb: nem köll'!

Csakis politikai haszonszerzésből. Okádnom kell.

Engem nem érdekel miben állapodtak meg. Meg egyáltalán miért kellett megállapodni egy rakás szar rendbetételéről. Kalácsony az egészet zsarolásra használja. Egy bohóc.

trey @ gépház

Értem, ami igazán fontos arra becsukod a füled, de amit meg akarsz hallani arra kinyitod.

Mi is itt a sorrend?

1, Budapest főpolgármestere és a IX. kerület tárgyalásokat folytatott az atlétikai VB megrendezéséről (cáfolhatatlan tény)

2, A főváros oldaláról támasztott igényeket amelyek teljesülésének hiányában nem tudják támogatni az atlétikai VB-t. A kormány elfogadta, hogy ezek egybecsengenek az ő akaratukkal (cáfolhatatlan tény -> kormányhatározat is van róla)

3, A kormányzat vagy úgy, hogy azt már eredetileg 2019-ben is tudta hogy nem fogja betartani, vagy később változtatott akaratán (több elérhető hiteles kormányhatározat a Diákváros elképzelés módosításáról többek közt a Fudan egyetem előkészítésére gründolt alapítvány részére történő tulajdon átadás)

4, A főváros jelzi, hogy ragaszkodik az eredeti megállapodáshoz - > kormány leszarja ( elérhető az ebben a tárgyban kiadott nyilatkozatok)

5, Budapest főpolgármestere jelzi, hogy ilyen formában akkor ő SEM tudja tartani magát az eredeti megállapodáshoz ezért jelzi, hogy vissza fogja vonni a támogatását (azt hiszem ezen sem tudunk vitatkozni)

Tekintve, hogy azt mondod, hogy mindenkinek jó, és ez csak politika, amit én sajnos én cáfolni nem tudok, hisz nincs semmilyen adatom ami alapján megtudnám cáfolni. De ettől még csak véleményként tudok elfogadni, mivel semmilyen tényen nem alapul, következtetéseket és levetítéseket tartalmaz láthatóan hiányosan elemezve (nincsenek bekalkulálva az elmúlt évek történései valamint a várható nehézségek ami a példaként felhozott esetben volt, tudatosan megtévesztésre alkalmas adatok is vannak benne mint pl a helyi adó kérdése, ami most ugye az 1%, de még az se teljesen)

Szóval mindenben lehet igazad, semmi gond, csak épp a tények azt mondják, hogy a kormány felrúgta a megállapodást aminek következménye van. Ha te ezt politikai zsarolásnak hívod, akkor ezt a "zsarolást" a kormány tette lehetővé. Abba a fejtegetésbe tényleg nem szeretnék belemenni miért gondolja a Budapest főpolgármestere, hogy az atlétika VB jó vagy rossz, de abban biztosan kijelentem, hogy azt tudjuk hogy úgy gondolja, hogy a Fudan tervek rosszak, és azt is tudjuk más tervük volt a Diákvárossal. Persze ezt így szemlélni már nem annyira izgalmas.

Majd a ténylegesen megrendezett VB után levonhatjuk a tanulságot, ha még mindig akarod. Röpke 2 év.

Egyébként tényleg leszarom a preferenciádat, de

-  tényekkel nem érdemes vitatkozni, nem fognak megváltozni,

-  ha előfűtött jelzőket használsz és csúfolsz a neve alapján valakit az nem erősíti hanem gyengíti a mondanivalódat (DK-s kesztyűbáb, Kalácsony) JFYI

Azt mondd el nekem, hogy mi köze van egy kínai egyetem létesítésének egy gazdaságilag profitábilis sport esemény megtartásához? Semmi.

Ha semmi, akkor miért mossa össze a kettőt a moslékkoalíció?

PS: a neve: Megihlette a mémgyárosokat, hogy Karácsony Gergely nem tudja leírni a saját nevét

Egyébként a mások cinkelését - body shaming - pont Karácsony hozta be a politikai közbeszédbe. Viselje akkor a vele szembeni hasonló cinkeléseket. Amúgy is kell neki, hiszen közszereplő. Nem is kevés pénzért.

trey @ gépház

idézlek: "bla bla bla moslékoalíció bla bla" 

Az a köze, hogy MIELŐTT az egész elindult a megrendezésének feltétele volt hogy a Diákváros a terveknek megfelelően megépüljön. Ezt a "kinai egyetem létesítése" okán felrúgta a kormány. Persze ezt nem nehéz kikövetkezteni abból amit fent írtam. 

Nem is tudtam, hogy téged ismer személyesen és megbántott... 

1)

Engem nem érdekel, hogy a kormánnyal miben egyezett meg. Én a saját véleményemet írom le itt. Engem győzzön meg, hogy mi köze van egy egyetemnek egy rentábilis sportesemény ellehetetlenítéséhez? Kicsinyes bosszúnak tűnik, amit csinál. Meg a szavazótáborának triggerelése. Kb. erre való. Normális érvet nem lehet felhozni mellette. A közgazdász is azt javasolta, hogy nem kellene a kettőt összekeverni politikai okokból:

Azt is megértem, bár mint sportszerető és alapvetően normakövető polgár már kevésbé vagyok lelkes, hogy a megkötött megállapodásokat közvetlen pártpolitikai okok, tehát a sportesemény lényegétől távol eső célok érdekében újratárgyalni, a gondosan megválasztott propagandakifejezéssel „megvétózni” akarja az egyik politikai szereplő. 2022-ben parlamenti választások lesznek Magyarországon, és a kampány részeként tekintek arra, hogy a Gyurcsány Ferenc vezette Demokratikus Koalíció fővárosi frakciója múlt szerdán javaslatot nyújtott be, hogy Budapest álljon el az atlétikai világbajnokság megrendezésétől, amit Karácsony Gergely, Budapest főpolgármestere múlt csütörtökön hivatalos Facebook-oldalán már saját álláspontjaként fejtett ki. Mivel Karácsony szerint a kormány a Fudan-törvénnyel megszegte a fővárossal kötött megállapodást, „ezért azt javaslom a Fővárosi Közgyűlésnek, hogy vonjuk vissza az atlétikai vb megrendezéséhez szükséges támogatást. Ha nincs Diákváros, nem lesz atlétikai vb sem”.

2)

Nem is tudtam, hogy téged ismer személyesen és megbántott... 

Ki fegyvert ragad, fegyver által vész el. Ne haragudj az internet népére. Csak azt kapja vissza, amit adott. 

trey @ gépház

A tesiből felmentett Karácsonynak és sleppjánek (Nyomentum included) közleményben magyarázta el a Magyar Atlétikai Szövetség, hogy mi a stájsz (kiemelések tőlem):

A Magyar Atlétikai Szövetség, mint a Budapest 2023 Atlétikai Világbajnokság házigazdája büszke arra, hogy Budapesten rendezik a világ egyik legnagyobb sporteseményét, és felelősségének érzi az eseménnyel kapcsolatos viták közben felhívni a figyelmet az alábbi szempontokra.

Az atlétikai világbajnokság a világ harmadik legnagyobb sporteseménye az olimpia és a futball világbajnokság után. Szervezője óriási felelősséget vállal, hiszen nem csak egy sportág élsportolói és világszövetsége, hanem globális közönsége és az egész világ előtt vizsgázik.

Atlétikai világbajnokság rendezésére kizárólag a Nemzetközi Atlétikai Szövetség (World Athletics – WA) tagszervezetei nyújthatnak be pályázatot. Ennek megfelelően a 2023-as atlétikai világbajnokság rendezési jogát a Magyar Atlétikai Szövetség pályázta meg és nyerte el a magyar kormány támogatásával. Magyarország Kormánya garantálta a rendezési költségeket. Mivel Budapest Főváros Önkormányzata a rendezésben nem működik közre, feladata és kiadása nincs, így természetesen nem is szerződő fél. Budapest Főváros Önkormányzatának, a Fővárosi Közgyűlésnek a vb megrendezésével kapcsolatban nincs illetékessége.

Budapest adottságai, mérete, vendégszerető lakossága, pezsgő kulturális, üzleti és sportélete, a hazai rendezvényszervezői szakma tapasztalata és tudása kiváló közeget biztosítanak egy világverseny megrendezéséhez, ahogy ezt tapasztaljuk évente több kiemelt esemény alkalmával is. Ugyanerre a kiváló lehetőségre épít a Magyar Atlétikai Szövetség is, amikor a hamarosan elkészülő Nemzeti Atlétikai Központban megrendezi a 2023-as atlétikai világbajnokságot és ebben a magyar kormányon kívül együttműködik még több budapesti szállodával, busztársaságokkal, rendezvényszervezőkkel és mindenkivel, aki hozzá tud járulni a világbajnokság sikeréhez.

Budapest a világbajnokság egyik fő haszonélvezője, hiszen azontúl, hogy több mint 150 ezer vendégéjszakát töltenek majd el a szállodákban a versenyre érkező résztvevők és szurkolók, megtelnek az éttermek, üzletek, szórakozóhelyek, Magyarország fővárosának nevével lesz tele a sajtó 10 napon keresztül az egész világon, miközben Budapestnek semmilyen kötelezettsége, költsége nincs a vb-vel kapcsolatban. A korábbi atlétikai világbajnokságok tapasztalata alapján több mint egymilliárd emberhez jutnak el a vb hírei. Ez soha nem látott és pénzben megfizethetetlen méretű turisztikai kampányt jelent. Nem csoda, hogy független könyvvizsgálói elemzés szerint pozitív lesz a világbajnokság rendezésének pénzügyi mérlege Magyarország számára.

Háromoldalú szerződést kötött a WA, a MASZ és a magyar kormány a Budapest 2023 világbajnokság megrendezésére, amely alapján a magyar felek kötelezettséget vállaltak a vb megszervezésére. Ennek megfelelően 2020-ban megkezdődtek és a terveknek megfejelően jól haladnak az előkészületek. Minden esély megvan arra, hogy Budapest adjon otthont minden idők legszínvonalasabb, legjobb atlétikai világbajnokságának és ezzel óriási lökést adjon a koronavírus-járványból kilábaló magyar turizmusnak, a magyar atlétikának és a közönségnek.

Már most érezhetők a vb eredményei, hiszen annak hatására olyan sportágfejlesztési programok indultak el, amelyek sok ezer gyereket érnek el, így sokkal többen kezdenek sportolni és élnek egy egészségesebb életet, valamint érhetnek el az élsportban is sikereket. A világbajnokságra készülő magyar utánpótlás atléták óriási sikereket értek el idén. Két aranyérmet is szereztek az U23-as Európa-bajnokságon, két bronzérmet az U20-as világbajnokságon és a főleg fiatalokból álló válogatott aranyérmes lett csoportjában a csapat Európa-bajnokságon.

A Magyar Atlétikai Szövetség továbbra is arra kéri a politikusokat, hogy felelősen járjanak el az atlétikai világbajnokság ügyében, támogassák annak megrendezését!

trey @ gépház

Szerkesztve: 2021. 09. 05., v – 10:11

A magyarok "99%-át képviselő" Karácsony fiát a baloldal elit magániskolájába íratta be:

Az iskola honlapján közzétett, a 2021/2022 tanévre vonatkozó megállapodásban az olvasható, hogy az intézménynek az egy tanulóra eső működési költsége átlagosan 2,1 millió forint. Ehhez igazították a tandíjat is, amely a lap információja szerint 110 ezer forint havonta.

Link: https://kontra.hu/karacsony-a-kivaltsagos-baloldali-elit-gimnaziumaba-j…

Asszem' szeretne a 99% ilyen iskolát a saját kölkének is! :D

trey @ gépház

Mindenképpen érdekes, hogy főpolgármester egyébként pár hónapja azt nyilatkozta, nem jön ki a fizetéséből, hogy állandóan luxus étteremben ebédeljen.

Még jó, hogy "nem jön ki", mert azzal is el kellene számolnia a 99% felé, ha minden nap luxus étteremben ebédelne :D

trey @ gépház

A magyarok "99%-át képviselő"

Ezt irtad amugy :)

Ebbol, hogy jon az, hogy az orszag lakoinak 99%-a meg tudna-e tenni :D Raadasul csak 110e Ft. Ebbol latszik, hogy nem lop nyiltan legalabb. Ha lopna, akkor svajcba kuldene a gyereket :)

De mivel egy kozepes fizetese van ezert csak kozepes fizetesu embereket kepviselheti? :D /o\

 

Amugy minel jobban fikazza a hirado/origo/magyar nemzet annal szimpibb lesz :)

Trey, nem egy olyan bonyolult dolog alapszintű halmazokkal dolgozni, talán 5. vagy 6. osztályos tananyag általánosban. Itt 2 halmaz van az leggazdagabb 1% halmaza meg a többiek halmaza. Nincs a két halmaznak metszete. Ő azt vallja magáról, hogy a 99%-os halmazban van. 

Hogy segítsek megérteni miért is rossz az okfejtésed, gondolom te is a 99%-ba tartozónak gondolod magad. De hogy erről ne legyen vita legyen itt Pisti a kezdő programozó aki élete kezdetén havi 450e bruttó fizetéssel tengeti életét, neki nem kell, és nagyon nehezen tudna költeni havi 110eFt-ot a gyereke tandíjára, de cserébe van otthon neki vezetékes szélessávú net hozzáférése, valamint havi közel vagy teljesen korlátlan adatforgalmú mobilnetje, és 2 évente telefont cserél mert neki ez fontos. Ő a 99%-ba tartozik. Na és itt van Joli néni, aki 43 év meló után havi 82eFt nyugdíjat kap, ő is ugyanebbe a 99%-ba tartozik. Pedig látod Joli néninek fényévekre van az ami Pistinek természetes és aprópénz. 
Ez van. Karácsony azok ellen kampányol akiknek _szerinte_ valójában nem lényeges mennyit visznek haza ő elnevezte ezeket 1%-nak és kész. Ez nem arra épít, hogy meggyőzze az embereket hogy az 1% gonosz, hanem arról, hogy képes több terhet elviselni.

Attól, hogy te itt annak ellenére, hogy _pontosan_ tudod, hogy baromságot hordasz össze, nem biztos hogy Karácsony eredeti fejtegetése jó lenne (az is egy baromság). Azzal megint csak gyengíted az egész okfejtésed, hogy tudatosan beállsz arra a szintre ami elfogadhatatlan egy felsőfokú képzettséggel rendelkező egyéntől.

Szóval, legyél már picit korrekt és ne olyanba köss bele, hogy hogy él Karácsony. Ez szinten aluli. Ezt nagyon sok magyar ember meg tudná engedni magának, és meg is teszi. Bőven nem az 1%-ról beszélünk.

Irigykedést kelteni mindenki ellen lehet, te ezt az egyszerű embereknek szánt üzenetet kaptad itt fel. Mielőtt még tajtékozva itt is leírnád, Karácsony kezdte, gondold végig mit írsz, higgadj le. Mert lehet, hogy baromság amit Karácsony mond, de ahogy megpróbálják kiforgatni az teljes gáz. 

Hiteltelen. Ez a jó szó rá.

Igen, én is megengedhetném magamnak. De nem is nevezem magam 99% magyar szószólójának. Legyen már kicsit szerényebb és ne ugasson a nevemben ez a fogatlan bohóc! Feltételezem, engem is beleért a 99%-ba!

trey @ gépház

A képviselet nem azt jelenti, hogy maga is annak megfelelően él, hanem azt, hogy a munkaidejében a képviseltjei érdekében* dolgozik (vagy imitálja a munkát:).

* persze végső soron ő választja meg, mivel szolgálhatja a képviseltjei érdekeit, azok pedig eldönthetik, hisznek-e neki

:)

Értem. Ha például egy neonáci kampányolna azzal, hogy a homoszexuális négerek érdekeit képviselné, te homoszexuális négerként hinnél neki?

Körülbelül ez olyan az én olvasatomban, mintha a Gay Nigger Association of America jelentkezne egy ilyen feladatra.

trey @ gépház

Nem, de jogom lenne hinni neki. Ahogy pl. jogom lenne befektetési szolgáltatást kínáló kóklerekre bízni a pénzem. Ha abból indulunk ki, hogy minden politikus hazudik, a megnyilvánulásod kilvadi szánalmas vergődéseihez tudnám hasonlítani. Az pedig már messze alul van azon, amit poénnak vagy értelmes beszédnek lehetne nevezni.

:)

Tehát, semmivel sem különb mint a többi? Nahát!

Ez esetben én nem kérek az álképviseletéből! Kérem magam kivenni a propagandájából! Szerintem nem én vagyok az egyetlen, aki nem kér a 99%-os halmazból.

10 000 000 * 0,01 = 100 000

trey @ gépház

Nem különb, így az "elit" iskolával kapcsolatosan felmerült kutyába lemenő álmeglepődésed gáz. Hozzáteszem, hogy a szálindító hozzászólásod szerintem elfogadható volt (faszság, de elfogadható), utána jött a mélyrepülés. Érteni vélem, hogy a "kormánykritikusokat" próbálod kifigurázni, de ennyire nem kellene. Már csak azért sem, mert ők úgysem értik...

Szerintem ezt nem a HUP-on kell kérni.

:)

Karácsony Gergelynek több foga hiányzik, angolul nem beszél. Igazi EU  konform forma! :) Igazi Hungarikum!

Vannak ennél nagyobb bajok is:

Bő két hónap alatt 11 százalékpontos csökkenés látszik a főpolgármester munkájának megítélésében

Már a kormánykritikusok és a budapestiek körében is nagyot zuhant Karácsony Gergely főpolgármesteri tevékenységének lakossági megítélése 

– derül ki a Real–PR 93 országos reprezentatív kutatásából. Míg korábban a főpolgármester munkájával a teljes felnőttnépesség 31 százaléka volt elégedett, addig ma már csak húsz százalékuk. Azaz bő két hónap alatt 11 százalékpontos csökkenés látszik a főpolgármester munkájának megítélésében.

Ők is értékeltek. ^^^

trey @ gépház

Nem értem, hogy egy ilyen szar helyen (kosz,mocsok,hajléktalanok, kábítószeresek) miért akarnak egyáltalán atlétikai vébét rendezni.?!
Kész csoda, hogy az eukaliptikus világdzsembori egyáltalán ide mert jönni, a földi pokolba...

Most, hogy végigkisértük ennek a paprikajancsinak a vergődését és bukását, megtudhatjuk, hogy valójában unta azt, amire vállalkozott: a miniszterelnök-jelölti vitát. Az járt a fejében közben, hogy mi van a gyerekével. Tényleg ilyen miniszterelnököt akart volna valaki is?

Már a DK is azt mondja, hogy kezdjen el a főváros ügyeivel foglalkozni ....

Azon gondolkodott Karácsony Gergely a miniszterelnök-jelölti vitákon, hogy megy-e a gyereke edzeni

https://index.hu/belfold/2021/10/22/unta-a-miniszterelnok-jelolti-vitak…

trey @ gépház

Pirossal kiemelés tőlem:

  • Minden évben legalább 20 ezer forint fűtési támogatást ad a nyugdíjasoknak és a rászoruló családoknak – A lakásrezsiprogram néven futó támogatás tavaly is benne volt, idén is benne van és jövőre is benne lesz terv szerint a költségvetésben. A tavalyi 200 milliós keretet ki sem tudták meríteni, mert nem volt annyi jelentkező család. >> Az ígéret teljesült

Kiderült #1: a néhány ígérte közül, ami teljesült, arra sem volt 100%-ban igény ... Pedig az osztogatást nem nehéz teljesíteni. De, neki ez sem ment.

Kiderült #2: "akkora" a szegénység Budapesten, hogy még az ingyen 20 ezer sem kellett.

trey @ gépház

Szerkesztve: 2021. 11. 03., sze – 08:14

Lejárt a saját magának adott határidő, mégsem döntött a főváros az atlétikai vb sorsáról. Megint segget csináltak a szájukból:

Október 31-ig adott magának határidőt, az RTL Klub által a témában megszólaltatott Tüttő Kata mellébeszélt, majd később döntenek. De, hogy miről, azt senki sem tudja, mert a fővárosnak annyi beleszólása van az ügybe, mint amennyi szülői értekezlet van az árvaházban:

Időközben a Magyar Atlétikai Szövetség is megnyilatkozott, miszerint a fővárosnak nincs köze az atlétikai vb megrendezéséhez, így vétót sem emelhet. Erre Kerpel-Fronius Gábor főpolgármester-helyettes elismerte, hogy a fővárosnak valószínűleg nincs tényleges vétójoga a 2023-as atlétikai világbajnokság megrendezése kapcsán, de politikai mozgásterük van.

Hogy Kerpel úr itt mire gondolt, azt senki sem tudja, mert nem nagyon szokott mozgástere lenni annak, aki hátrányból politizál. 

Gulyás szerint a főváros rúgta fel a megállapodást azzal, hogy újabb feltételeket támasztott. Várják, hogy a főváros nyilatkozzon, tartja-e magát az eredeti megállapodáshoz. Ha igen, akkor megkapják a pénzt. Ha nem, akkor ...

Kíváncsian várom a határozott fővárosi döntést. Szülessen meg az bármikor is. Október 31-re már nem fog.

trey @ gépház

Szerkesztve: 2021. 11. 04., cs – 08:14

Budapest vezetése eladná a Városháza épületét

"A szocialistákkal az a baj, hogy előbb-utóbb mindig kifogynak a mások pénzéből."

Egyes alá Geri!

„Az összeomlás elkerülhetetlen, a katasztrófa valószínű, a kihalás lehetséges.” (Jem Bendell)

geli ma szokatlanul korán kelt, és tagadja a dolgot - az eddigi tapasztalatok alapján ez azt jeneti, hogy igaz :)

a legszebb bonmot a dk-tüttő-házáról:

mifelénk nem üzleti körök határozzák meg a vagyongazdálkodási döntéseket

XD

Szerkesztve: 2021. 11. 04., cs – 10:27

Ez is hogy "megvalósult" Geli ígéretei közül!

"Kinyitom a Városházát. Borzasztó üzenete van annak, hogy Budapest legértékesebb telke jelenleg egy parkoló. Olyan Budapestet szeretnék vezetni, amely szimbolikusan és a valóságban is nyitott. A nyugat-európai példákat követve nyitott városházát üzemeltetnék, amelynek a kertje nem parkoló, hanem közpark, ahol a civil szervezeteknek is van irodájuk, ahogyan kávézóknak és egyéb közösségi tereknek jut hely. Amúgy a ljubljanai polgármester kifejezetten kérte tőlem, hogy mondjam el Tarlós Istvánnak, hogy ott a Városháza aljában egy melegbár működik."

A főpolgármester végül elvetette a közpark kialakításának és a melegbár létrehozásának ötletét, ugyanakkor tavaly májusban, a koronavírus-járvány első hulláma idején már azzal az elképzeléssel állt elő, hogy hajléktalanoknak alakíttat ki elkülönítőt az épületben. Ebből az elképzelésből végül nem lett semmi. 

Pedig egy jó melegbár, az mindenképpen hiánypótló lehetett volna!

Nem tudjátok, buzibárba heteróként bemehetnék? Vagy azt azért nem ... a nyitottság jegyében, persze!

trey @ gépház

Úgy tűnik, hogy KamuGeli megint .... kamuzott?

Szerződés bizonyítja, hogy eladnák a Városházát

Az Index birtokában lévő dokumentumok bizonyítják, hogy hiába tagadta a főváros a városháza eladásának tervét, mintegy negyven milliárd forintért kínálnák az ingatlant. Budapest egyik legértékesebb telkére a rajta lévő műemléki védelem alatt álló épülettel együtt az a cég igyekszik vevőt találni, amely évekkel ezelőtt az MSZP székházát is értékesítette. A megbízó ráadásul azzal csábítja a potenciális vevőt, hogy segítenek majd a szükséges építési engedélyek beszerzésében, amelyekkel akár szállodát, irodaházat, vagy esetleg bankcentert alakítanának ki a városháza helyén.

[...]

A dokumentum szerint a Beák és Társa Ingatlanközvetítő Kft. az a cég, amelyet megbíztak az ügylet lebonyolításával. A szerződésben rögzítették: 1 millió 150 ezer euró, azaz több, mint 400 millió forint tanácsadói díj járna az ingatlanközvetítésért annak a cégnek, amelynek tulajdonosa Beák Attila Endre, aki elismert név az ingatlanközvetítői szakmában és a Magyar Ingatlanszövetség (Maisz) elnökségének is tagja. Beák Attila onnan is ismert, hogy még 2009-ben 

az ő közreműködésével adták el a Magyar Szocialista Párt II. János Pál pápa – egykori Köztársaság - téren fekvő székházát. 

[...]

trey @ gépház

Tehát akkor összefoglalva:

Index megerősítettnek látja az eladási szándékot amit a főpolgármester előtte cáfolt. A Következők alapján

- Egy harmadik személy megbíz egy negyedik személyt azzal hogy értékesítse a városházát.

- A harmadik személynek nem tudni van e ilyen megbízása

- A harmadik személy látványosan összeütközött egy baloldalinak titulált nagyvállalkozóval

- A harmadik személy számára a tevékenységet megtiltották

- A negyedik személy (ami egy ingatlan iroda, és több mint 10 éve biztosan a piacon van) már adott el MSZP vagyont.

 

Az egészre 3 bizonyítékot lát

1, A szerződést két fél között akiknek más szerződés nélkül nem lehet semmilyen értékesítési joga

2, A szerződés mellékletének részletessége

3, és a megbízott (negyedik személy)  már adott el MSZP (nem tudni ez miért fontos) ingatlant

 

Erre bizonyítékként nem a szerződést, hanem annak 1 mellékletét töltik fel amin nincs keltezés az aláírásnál.  

Esetleg más komoly géppel írt névtelen feljelentés is van?

Ha eladta volna mar, akkor most tuntetnel a parlament elott, mert Orban eladta, vagy hogy kell elkepzelni azt a fajta naivitast, amivel ehhez hozzaallsz? 
Miert olyan lehetetlen elhinni a csavorol, hogy olyan, mint ami kiderul rola? Tenyleg ennyire felisten a fogaszok vedoszentje?

Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)

Láthatóan folytatja a fake news terjesztését az Index, a sajtóetikára ismét fittyet hányva, meg sem várva a Fővárosi Önkormányzat válaszát.

Ingatlanközvetítőt a Fővárosi Önkormányzat nem alkalmaz ingatlanok értékesítésénél, azokat a saját, 100%-os tulajdonú vagyonkezelője bonyolítja le. Szánalmas dolog, hogy az Index főszerkesztője minden ténybeli alap nélkül a Fővárosi Önkormányzatnak tudja be egy kényszertörlés alatt álló cég papírfecnijét.

Megismétlem: sem döntés nem született a Városháza értékesítéséről, de annak érdekében lépéseket sem tett a Fővárosi Önkormányzat, így arra megbízást sem adott. Minden más hazugság. Azért pedig feljelentést teszek, hogy kiderüljön: keltette-e valaki alaptalanul azt a látszatot, hogy árulhatja a Városházát.

Innen: https://www.facebook.com/karacsonygergely/posts/448143100007700

Ezt a szerzodest is motoros futar vitte pendrive-on, vagy ez csak a Bennfentes kivaltsaga? 

Az a baj, hogy Te meg ezt el is hiszed.
Ha Dézsi a gyori varoshaza elott leparkol egy Elado feliratu autoval, akkor mar a fel(?) ellenzek visitozna, hogy ojrópa segiiccs, elaggyajavárosházát a dézsi a mészárosnak.

Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)

Az szerintem nagyobb baj, hogy az Index foszerkesztoje jegyez egy politikai indittatasu cikket amiben csak sejtet. Nyugodtan kozzetehetette volna a szerzodes azon reszet, ami hitelt erdemloen bizonyitja azt, hogy a fovaros/Soros/Gyurcsany/akarki megbizta ezt a ceget azzal, hogy adja el az epuletet, erdekes modon ezt nem tette meg. Ilyen ez a keresztenydemokrata oknyomozas.

Maradjunk a tenyeknel:

- Index foszerkesztoje jegyez egy cikket. Ez nem politika, hanem gazdasagi tetel, de legyen politikai, nem banom. Van mogotte nemi irasos anyag. Az is lehet, higy csak ennyit sikerult megszerezni.
- Geli ezzel szemben: soha semmit nem adok el, meg nem vagyok NER, meg mindenki engem bant, meg etc.; mindezt a facebook nevu kozlonyben tudatja a neppel.

Hajlok ra, hogy az elobbinek adjak hitelt.
 

Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)

Ember az a baj -- de még mindig nem érted --, hogy akár ez lehetne igaz is, én teljesen nyitott vagyok abban, képes vagyok elhinni a nevetséges igazolások ellenére hogy van az a minimális esély, hogy volt/van/lesz olyan szándék amiről itt írnak, de te már a legkisebb ezer sebből vérző fszságra elhiszed ezt és *el sem lehet téríteni ettől* még akkor sem ismernéd be ha előszalajtanák az embert és videóval bizonyítaná hogy ez egy új pigmeus kísérlet volt. Nem tudom érted e mi a baj.

Menjen be a rendorsegre es jelentse fel magat. Volt erre pelda mar a tortenelemben. Az eleg hiteles lenne, ha bebizonyosodna az igaza, s raadasul Neked se kellene idegeskedni, hogy esetleg megsem olyan szenteletu a csavo.
Tudod, tisztakezuek koalicioja.

Mindekozben siman be lehetne buktatni Orbanekat is, ugye biztosan ok inditottak az egeszet. Mert Te azt feltetelezed, hogy ez mogott egy szo sem igaz.

Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)

Van egy szerzodes, szandeknyilatkozattal a segitsegre -melygarazs, etc- vonatkoztatva, megjelolve a teruleteket. En KG helyeben a feljelentest posztoltam volna ki, mivel ez eleg sulyosan erinti.
De: emlekezzunk vissza a buszos tenderre, ahol referenciakkal es buszokkal nem rendelkezo buszos ceg jott ki gyoztesnek; ott sem nagyon emlekszem hitelt erdemlo cafolatra, csupan arra, hogy "jo, akkor elallunk a szerzodestol".

Ez nem FB-related dolog. A vonatkozo jogszabalyok felsorolasaval, az SZMSZ vonatkozo tartalmaval, etc. be lehet azt mutatni, hogy a Polgarmester egy szemelyben erre, kozgyulesi dontes hianyaban nem jogosult, sot, ha megis ez megtortent, akkor a teljes kozgyules tudott rola.

Egy idointervallumot kiveve, amikor is a polgarmesterek mindenben egyszemelyileg dontottek...

Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)

Baszki, az indexen nem ugy latszott, hogy valaki csak addig jutott, hogy gondolt ra...ne irkalj mar ekkora marhasagokat legyszi... az ott -minimum- egy magan(?)okirat, talan uzleti titok is. Ha az ott kamu, akkor az indexes csavo meguti a bokajat, nem is kicsit. Mar ha lesz feljelentes...
Teged ennyire nem erdekel, hogy valoban ez tortent -e, hanem kijelented, hogy semmi nem tortent, csak valaki unalmaban gyartott egy koteg papirt az ovodai foglalkozason?
 

Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)

" Az is lehet, higy csak ennyit sikerult megszerezni."
Minosegi ujsagiras atszovi az egesz cikket nem csak az irasmodjaval, hanem azzal, hogy politikai idezetekkel tuzdeli at az egesz cikket. De igen, nyilvan gazdasagi aspektus miatt irta meg az Index, a politikai motivacio biztosan nem hajtotta a foszerkeszto urat... 

"mindezt a facebook nevu kozlonyben tudatja a neppel."
Ezzel mi a gond? 

"Az szerintem nagyobb baj, hogy az Index foszerkesztoje jegyez egy politikai indittatasu cikket amiben csak sejtet."

Közben a Telex megerősíti az Index cikkét:

"Sikerült beszélnünk Beák Attilával, aki elmondta, hogy a kiszivárgott magánjogi szerződés hátteréről nem adhat felvilágosítást, de mint mondta, a Főpolgármesteri Hivataltól semmilyen megbízást nem kapott, azzal nincsen kapcsolatban."

Hát ha Dézsi leparkol egy ilyen autóval és azon az van írva eladó a városháza (mert ugye ellenkező esetben egy normális ember azt gondolná az autó eladó) , akkor a Győri ellenzék kutya kötelezettsége hogy ez firtassa. Meg a teljes sajtóé Győrben. 

Azt már nem látnám indokoltnak hogy egy országos lap lehozza azon kívül hogy egy mondatot ír róla. Fura lenne bárhol ha eladnának egy városházát, akár legyen az egy 10e város is. A főváros különleges. 

De akkor nézzük, hogy is nézett volna ki ez ha ezt az Index nem tárja fel, szerinted simán fű alatt eladta volna anélkül hogy fővárosi önkormányzat fideszes tagjai értesülnének róla? Nem lenne az nagyobb botrány akkor és nem akkor mikor a "szándékról" adnak hírt?

Nem tudom elképzelni még azt se hol van ennek a politikai hozadéka, azon kívül, hogy 4 hónap múlva is azt fogod mondani, hogy pedig el akarta adni. Pedig mint tudjuk azt lehet a legnehezebben bizonyítani ami nincs. 

Ezen az alapon azt kellett volna kerned tolem, hogy most bizonyitsam be, hogy a megrendelot a boltosnak kiszallitasra nem en adtam, bar benne van a kisbolt neve, a bevasarlolista, valamint en is, mint szerzodo, a cimemmel. Ekkor en feljelentest teszek, mert valaki hamisitotta a nevemet, valahonnet meg benne van szandeknyilatkozat arra is, hogy en segiteni fogok abban, hogy az egesz utca igy rendeljen onnet, kizarolagossaggal; etc.

Jobban passzolt volna.
 

Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)

akkor a Győri ellenzék kutya kötelezettsége hogy ez firtassa. Meg a teljes sajtóé Győrben. 

Hát, Willy, nekünk, polgároknak meg jogunkban áll gyanúval élni és firtatni, hogy igaz-e egy olyan állítás, miszerint árulják a  Városházát.

Tudod, a játék neve, hogy a nép a munkaadó, a politikus (ez esetben Karácsony) az alkalmazott, akinek az a dolga, hogy tisztázza a helyzetet. Nekünk itt semmi kötelességünk nincs, sem bizonyítanunk nem kell semmit, sem egyéb.

Jogunk viszont van. Kérdezni. A politikus pedig ne sírjon, hanem cáfoljon. És ne sírjon, ha basszák, ha egyszer kurvának állt.

Ugyanis, ez a munkája. Elég vaskos fizetésért.

trey @ gépház

Annyiszor állítok valamit, ahányszor szeretnék. Nem tényt állítottam, hanem egy cikket linkeltem, ami állította. Ez már a múltkor sem ment neked, a Bige sztorinál.

Ha nem tetszik, hogy érdeklődök, KamuGeli pereljen be. Állok elébe.

Állampolgári jogomnál fogva továbbra is követelem, hogy tisztázza a helyzetet. :D

trey @ gépház

Ameddig te leírod a linkben az állítást, azt te állítod, aminek forrást jelölsz meg. Itt nem te állítottad, hanem "nehai" benéztem fent be is ismertem. Azért néztem be mert te egy kérdéssel kontráztál rá. HA állítottad volna, akkor jogos lenne a kritika  a részemről, hogy miért állítasz baromságokat, de mivel NEM állítottad ezért nem is érdekel a kérdés. Csak tartsd meg a lehetőségét, hogy igaz lehessen, mivel most az összes bizonyíték az az, hogy a főpolgármester azt állította nem akarták eladni. A többi ilyen füst, meg gyanú.

Nem állítás, hanem egy cikk belinkelése (ld. a formát: a link szövege a cikk címe, plusz hiányzik a mondatvégi írásjel), majd reakció közlése a cikkben olvasottak alapján. A legrosszabb, amivel vádolni lehet a posztolót, hogy hülye volt, mert elhitte a cikkben olvasottakat, vagy aljas, mert azt szeretné, hogy mások elhiggyék.

:)

Jó, majd legközelebb figyelek, hogy számodra is egyértelmű legyen.

De most állítom: Budapest vezetése eladná a Városháza épületét. (Na most ilyenkor mi van?)

Kérdés, hogy gelivel mikor közlik.

„Az összeomlás elkerülhetetlen, a katasztrófa valószínű, a kihalás lehetséges.” (Jem Bendell)

Sikerült beszélnünk Beák Attilával, aki elmondta, hogy a kiszivárgott magánjogi szerződés hátteréről nem adhat felvilágosítást, de mint mondta, a Főpolgármesteri Hiavataltól semmilyen megbízást nem kapott, azzal nincsen kapcsolatban.

Innen: https://telex.hu/belfold/2021/11/05/az-index-szerint-valaki-el-akarja-a…

Ellenőrizni. Hogy tudja, hogy mi folyik az irányítása alá tartozó hivatalokban :D

Állítólag vannak ezzel bajok. Még a DK is azt javasolta neki, hogy szedje össze magát és menjen vissza a város ügyeivel foglalkozni, miután a miniszterelnök-jelölti hakniparádén csúfosan leszerepelt.

trey @ gépház

Ó, ne erőlködj, mert Niedermüller pont az én véleményemen van: Karácsonynak vizsgálatot kellene indítania az ügyben, hogy kiderüljön, mi folyik a hivatalaiban, mert azzal a bohócfeljelentéssel, amivel készül élni, el fogják hajtani a rendőrségen. Vagyis, itt lenne az ideje, hogy Geli kiderítse, mi folyik ott:

Niedermüller Péter belső vizsgálatot akar a Városháza eladásának ügyében

- Meg vagyok róla győződve, hogy a főpolgármester nem tehet mást mint hogy belső vizsgálatot indít. Ha ugyanis csalás miatt feljelentést tesz, ezt alaposan meg kell indokolnia, különben a nyomozó hatóság visszautasítja. Tehát biztos vagyok benne, hogy sokirányú vizsgálódás fog folyni, amit helyesnek is tartok, hiszen akármi is ennek a történetnek a végkifejlete, ez azért egy súlyos ügy - mondta Niedermüller. A polgármester arra is kitért, hogy jövő hétfőn egyeztetnek Karácsonnyal a továbbiakról.

:D

trey @ gépház

Azzal meg főleg várnék a helyében, mert ha kiderül, hogy mégis volt valami a tudtán kívül, az a politikai karrierjébe (hogy miébe?!?? :D jójó, na értitek ... :D) kerülne.

Azt hiszem, tanácsos lenne Niedermüllerre hallgatnia.

trey @ gépház

Jaj, mert politikusok tömegesen buknak kishazánkban és leginkább cégek magánszerződéseibe eddig. A megbízó adószámát 2021. februárjában törölték, így ha abból indulunk ki, hogy normális cég nem bizniszel olyan céggel aminek még adószáma sincs akkor nem is mai darab a cetli sem. :D 

A hatóságok is meg tudják találni, mint ahogy az indexes "újságíró" is megtalálata volna ha picit lejebb görget a cégjegyzéken (este nyolckor már fáradt volt ;)). De ebben a sztoriban leginkább eddig az a vicces, hogy már tegnap délben feltöltötték a szerződés mellékletének képeit a reggeli cikkhez. (mintha már kész lett volna az itélet :P)

:popcorn:

Amíg meg nem érkezik a hír, hogy Karácsony feljelentést tett (kérlek, szólj majd, ha nem venném észre!) ... Addig is szórakoztatom magam ...

Facebook komment szemezgetés Karácsony oldaláról:

Érdekes Főpolgármester úr szóhasználata. Nem azt állítja, hogy szó sincs róla, hanem azt, hogy "döntés nem született". Ergo a főváros baloldali vezetésében erről tényleg vita folyik és egy lehetséges forgatókönyv. Feljelentgetés helyett inkább azt lenne jó tudni, hogy név szerint kik azok, akik az értékesítést szorgalmazzák.

Spindoktor úr ez a Karácsony. Doktor egyáltalán?

trey @ gépház

És honnan tudjuk, hogy szorgalmazta valaki? :D Két cég egymás közötti szerződéséből, amiről nem derül ki még az sem, hogy mikor köttettet? (Szerintem nem véletlenül :))

Én továbblépnék és engem azok is érdekelnének akiknek megfordult a fejében mint kósza gondolat. :D
Le kell csukatni mind!

De várj onnan indultunk, hogy Karácsony polgárjenő el akarja adni a városházát. :D