Szóval kedves nagyérdemű: Unom az #itthonmaradást, és elmennék besegíteni a vértizzadó hómoffiszosokat etető cégekhez futárkodni.
Az állásközvetítő oldalak leginkább használhatatlanok. Lehetetlen rendesen beállítania keresőjüket. Plusz le is vannak maradva. Illetve direkt nem az álláskeresés fórumba tettem ezt, mert nem akarok a mindent mindenhova hányó nagy elődök nyomdokába lépni.
Tehát: Tudd valaki Bp. II ker és nagyobb környékén futár/sofőr állást? kb 3 hónapra. Jogsi A,B,C.
Köszönöm polgártársak.
- szilas blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 782 megtekintés
Hozzászólások
Én csak [Furor] állást tudok.
"Normális ember már nem kommentel sehol." (c) Poli
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
beirod googlebe, hogy online élelmiszerrendelés vagy online ételrendelés, és felhívod a cégeket. Azért ehhez nem kell diploma.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát,... én nem akarok olyan helyen dolgozni, ahol egy rendes hr-es sincs, aki kilöködné az állásajánlatokat. Értsd: azé ne én törjem magam, hogyha segíteni akarok egy piaci cégnek.
Ha humanitárius, nonprofit, társadalmi kezdeményezés lenne, akkor igen. De az egy másik téma.
Csak akkor szólok hozzá egy témához, ha értelmét látom.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
én nem akarok olyan helyen dolgozni, ahol egy rendes hr-es sincs, aki kilöködné az állásajánlatokat
lol
amikor az IT-s talalkozik a valosaggal? :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Keresd meg a Netpincért és a Wolt -ot közvetlenül. KATA -s EV-t kell csinálnod majd, jól teszed ha máris elkezded intézni. Saját biciklivel vagy robogóval kell menned valószinüleg. Japánt vegyél, ne olaszt. Nekem volt 1-2 évig egy ~20 éves Hondám, pici karbantartás kellett csak neki.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Bolt Food-is tervezgeti a budapesti indulást, érdemes velük is felvenni a kapcsolatot. Közvetlen étteremhez szegődni futárnak szerintem most nem érdemes.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kösz. Motor van (japán :-) ). Viszont vállalkozást nem csinálnék 3 hónapra. Annak idején nagyon megégettem magam vele.
Csak akkor szólok hozzá egy témához, ha értelmét látom.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezt megertem, a futarok viszont gyakorlatilag csak vallalkozokent mukodnek (egyebkent tenyleg szivas, egyetertek).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Főleg úgy, hogy KATA-s vállalkozás megszüntetése után egy évig nem lehetsz újra KATA-s vállalkozó. Szóval nem lehet azt csinálni, hogy 3 hónapig KATA-s vállalkozó vagy, megszünteted, majd fél év után újra vállalkozó vagy. Szüneteltetni lehet a vállalkozást, de az megint más jogi helyzet, mint amikor megszünteted.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mérlegelni kell, hogy mennyire kell a munka és mit vállalsz be érte cserébe. De köszi a kieg. infókat!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
HA vállalkozásköteles lesz, akkor buktak egy ügyes futárt. Ennyi.
Csak akkor szólok hozzá egy témához, ha értelmét látom.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Annó amikor a Netpincér GO (a Netpincér házi futárszolgálata amit az éttermek igénybe vehetnek ha nem akarnak sajátot fenntartani) kezdő leírásában benne voltak a feltételek a leendő futárok számára, és ott konkrétan írták, hogy csak számlára.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Erre van egy sztorim: szomszéd fiatal srác látott benne fantáziát, elkezdte nyomni cangával (netpincér gó)... 2 vagy 3 hónapig bírta. Otthagyta a francba. Szóval ez nem vonz annyira.
Nem véletlen, hogy csak számlára. Haszon az övék, bármilyen bukta meg csak a futáré.
Csak akkor szólok hozzá egy témához, ha értelmét látom.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem biztos hogy az 1 elemű minta sokat mondhat. :)
"Nem véletlen, hogy csak számlára."
Neked is jó, fixen leadózod a katát, a többit meg elrakod. Alkalmazottként sokkal több az adó.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem biztos, hogy ertem az osszefuggest. Ha alkalmazottkent nyomna cangaval, tovabb birta volna? :)
Haszon az övék, bármilyen bukta meg csak a futáré.
Fogalmazzuk meg mashogy. Van Jozsinak egy cege, futart keres. Jozsinak van ra 350 ezer forintja. Opciok:
- Jozsi felveszi Petit alkalmazottkent. A 350.000 forintbol (berkoltseg) lesz kb. 300.000 forint brutto fizetes. Peti honap vegen eltesz 199.500 forintot + jatt. (Amit ugye nem kap, mert contactless delivery a divat.)
- Jozsi kiszervezi a munkat alvallalkozoknak, Jani beszamlaz 350.000 forintot. Kipengeti a katat, megmarad neki ho vegen 300.000 + jatt (ami most nincs, ugye) - az apro, ilyen-olyan kamarai tagsag, etc.
Lehet mondani, hogy nyugdij, meg TB, meg mittudomen, de Jani sokkal jobb nyugdijat fog kapni Petinel, ha a kulonbozetbol nem plazmatevet vesz, vagy iPhone-t, hanem felreteszi.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ha meg biciklizes kozben egy auto elcsapja, es 5 napig pihennie kell, akkor mar nem szamlazhat 350-et. vagy ha jon Bela aki csak 300k-t szamlazna, akkor Jozsi kirakja Petit/Janit. meg egy csomo mas dolgot lehetne mondani miert szopo a szamlazasos moka.
A vegtelen ciklus is vegeter egyszer, csak kelloen eros hardver kell hozza!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem azt mondtam, hogy a szamlazasnak csak elonyei vannak, csak annyit, hogy nem ennyire egyoldalu a kerdes.
biciklizes kozben egy auto elcsapja, es 5 napig pihennie kell, akkor mar nem szamlazhat 350-et
Akkor kell hozzanyulni a felrerakott kulonbozethez. :)
vagy ha jon Bela aki csak 300k-t szamlazna, akkor Jozsi kirakja Petit/Janit
Igen, ez elofordulhat, fuggetlenul attol, hogy szamlazol vagy alkalmazott vagy.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Vagy kötni egy megfelelő biztosítást. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hjaa... mert a biztosítás magyarországon téged szolgál. Az is csak egy plusz lehúzás.
Csak akkor szólok hozzá egy témához, ha értelmét látom.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Melyik orszagrol vegyunk peldat?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Aki dolgozott már a világ majd összes fejlett országában, az majd válaszol erre.
Ha nem haragszol, és nem fogok statisztikázni neked.
De úgy látom neked bejött a vállalkozgatás. Nem veszel magad mellé. Leszek csendestárs.... hómofiszban. Na?
Csak akkor szólok hozzá egy témához, ha értelmét látom.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Aki dolgozott már a világ majd összes fejlett országában, az majd válaszol erre.
Nem kell az osszeset felsorolni, eleg lett volna egy is. Segitett volna komolyabban venni a temat, azon tul, hogy kocsog biztositok, Magyarorszagon minden rossz, Orban, Gyurcsany. :)
Ha nem haragszol, és nem fogok statisztikázni neked.
Nem haragszom! :)
Nem veszel magad mellé. Leszek csendestárs.... hómofiszban. Na?
Nem teljesen ertem, hogy mit szeretnel. Befektetni? Mibe?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Engem már többször is igen nagy összegű károktól mentettek meg biztosítások. Egyszer külföldi nyaraláson az odaúton ~1000 km-re Budapesttől lerobbant az autónk, és a biztositó intézett trélert, aki:
- eljött értünk x és y határ közötti senkiföldjére
- elvitt minket a szállástól nem messze található szervizhez, és a közben felmerülő költségeket állta is (pl. komp).
Egy fillért sem kellett fizetni. A biztositás befizetett összege és a kárösszeg között körülbelül 10-szeres szorzó van (legalább 2 órás út)
De a KGFB is megszolgált, tavaly megtörtem a putri kocsimmal egy zsirúj Mercedest, a kár majdnem 4 millió volt, a biztositó csont nélkül megtéritette és annyi büntetést kaptam hogy B03ból visszasoroltak B01 -be. Szóval egyáltalán nem genyóztak sem a kifizetéssel, sem azzal hogy extra dijjal szivatnának.
Persze ez nem nagy minta, de nekem eddig inkább pozitiv a biztositás, mint negativ.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem ra kell szanni azt a brutto egy orat, amig az ember utanajar a dolgoknak. Mostmar kotelezo a szines-szagos osszefoglalo is a biztositasi feltetelekrol, mert rajott az EU/Orban/Gyurcsany/Soros, hogy a legtobben nem olvassak el, utana meg jon a meglepetes.
Biztositast kotni nem annyi, hogy kitoltod a biztosito osszehasonlito oldalt, es megveszed a legolcsobbat. Illetve igen, ugy is lehet, de akkor nem biztos, hogy jok lesznek a tapasztalatok.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát akkor te is beállhatsz a "worksforme" klubba.
Nekem volt egy komoly esetem a KBFB-vel. Megtörtek hátulról, és a biztosító ugyan fizetett, de a lehető legalacsonyabb összeget. Nekem kellet kipótolni. És igen, a számla egyből a biztosítóhoz ment.
Szóval buktam rajta. Azóta a legolcsóbb biztosítóhoz megyek.
Illetve 4 milliónál B3-ból B1-be is roppant kedvező. Az alap az A0 szokott lenni. Csak nem valami személyes szál volt ott? ;-)
Mindegy. Örülj! Nálad működik a biztosítás biznisz. Kivételes vagy.
Csak akkor szólok hozzá egy témához, ha értelmét látom.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egy ideális világban lehet így lenne, de nem MO-n. Akkor mondom máshogy: Úgy hogy _minden_ problémát áttol rád a fővállalkozó, általában a legkisebb őt is érintő gondnál még neki áll feljebb. Vállalkozóként nem vagy megvédve a fővállalkozótól. Ráadásul ezért cserébe, még garantált minimumot se szavatol. Értesd: mondjuk fél év jó együttműködés után, valaki jobban befekszik nála, és te mehetsz fizetni az adót, meg a többi kötelezőt a _nulla_ bevételedből.
Ezért jobb kicsit kevesebbet keresni, de garantált(abb) az a kicsit kevesebb.
Csak akkor szólok hozzá egy témához, ha értelmét látom.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egy ideális világban lehet így lenne, de nem MO-n.
Akkor itt is megkerdezem, ha nem Magyarorszagon, akkor hol van a jo pelda? Ezt ne vedd kotekekedesnek, arra vagyok kivancsi, hogy most ideologiakrol beszelunk, vagy valami konkret alternativaval hasonlitgatjuk ossze.
Úgy hogy _minden_ problémát áttol rád a fővállalkozó
Konkretan ez az alvallalkozo/fovallalkozo dinamika lenyege. Mondom ezt ugy, hogy alltam a fasz mindket oldalan. Leegyszerusitve, az alvallalkozo kap penzt es egy megoldando problemat a fovallalkozotol, ennyi.
Ráadásul ezért cserébe, még garantált minimumot se szavatol.
Ez barmilyen vallalkozasra igaz, nem kell hozza fovallalkozo. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"az alvallalkozo kap penzt es egy megoldando problemat a fovallalkozotol"
Erre céloztam, hogy először megoldandó problémát kapsz, és ha szerencséd van, akkor _talán_ elég pénzt érte.
Mindegy. Kicsit elkanyarodtunk az "ideiglenesen 1 helyre futárnak" témától. Nem vagyok gázszerelő, hogy nagyvállalkozzak.
És ezt a témát befejezettnek tekintem.
Csak akkor szólok hozzá egy témához, ha értelmét látom.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ugyis felszabadul parszazezer munkavallalo, majd valogatnak onnan. Csak akkor neked nem jut majd a zsetonbol.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát sok sikert nekik. A legtöbbje gyalogolni se tud biztonságosan. Aztán majd törik magukat, a céges/saját kocsit/motort, meg a másikat az úton.
Csak akkor szólok hozzá egy témához, ha értelmét látom.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akkor majd azok mennek el futarnak, akik nem torik ossze a kocsit. :)
Nem pontosan ertem, hogy itt mi a gond. Amiota az eszemet tudom, az ilyen jellegu melokat vallalkozasban szokas csinalni (sok nyugati orszagban is, btw), ne lepodj meg ezen ennyire.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tulajdonkeppen mar most is az, szoval..:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csatlakozz hozzánk az Első Magyar Galaktikus Birodalom hadseregébe rohamosztagosnak:
https://hup.hu/comment/2466882#comment-2466882
Biztos, hogy nem én gonoszoltam le!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha választhatnék, akkor inkább TIE vadász pilóta lennék.
Csak akkor szólok hozzá egy témához, ha értelmét látom.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Erről ez ugrott be:
Mentősofőrnek állt a korábbi Ferrari-főnök a járvány idejére
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen. Valami ilyesmi indíttatás lenne nálam is. Amúgy annak idején mentősnek is kiképeztek, de régen lejártak már az ehhez szükséges papírjaim. Most milyen jól jönne.
Csak akkor szólok hozzá egy témához, ha értelmét látom.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni