OTP Bank béta

Gondoltam, regisztrálok másodlagos számlaazonosítót... A hivatalos visszaigazoló e-mail az outlook.com-ról jön, ráadásul <noreply@nodomain.com> feladóval. Egyébként létezik nodomain.com domain, de az nem az OTP kezében van, és természetesen SPF fail, nincs DKIM és DMARC.

A Cc mezőben szereplő <test1@ext.otpbank.hu> cím már csak a bónusz.

Hozzászólások

A kitekintőpontkom-on nem kell csodálkozni, O365, teljesen jó döntés ezt a feladatot (levelezés) kiszervezni felhőbe. A nodomain pont com jópofa... Szintén nem saját sztori: egyik cégnél az ügyfélnek kötelező megadni egy e-mail címet, amin majd kommunikálnak az vele, mert elektronikus csatornák rulz. Igaz, az ügyfelek jelentős részének nincs e-mail címe, úgyhogy sorakoztak a db-ben a nincs kukac nincs pont hu vagy pont com címek - merthogy a cím megerősítését, mint funkciót mindenestől kihagyták a rendszerből...

teljesen jó döntés ezt a feladatot (levelezés) kiszervezni felhőbe

Aztán majd amikor a júzerek tömegesen beszopják a phising emailt, győzzék magyarázkodni, hogy miért nem mindig a hivatalos kommunikációs csatornákat használják.

Az, hogy kitekintőpontkom-os szerverről érkezett a levél, a feladó az illendően zótépés cím. Van az a méretű szervezet, ahol nagyon nem éri meg belső üzemeltetésben tartani a levelezést (spamszűréssel, címtárral, fittyfenékkel, amit az o365-be kirakott levelezés nyűjt).

A borítékban lévő sorokban van outlook pont com, az mennyivel rosszabb, mintha a fikuszkukisz.ceg.intra (10.20.30.40) és hasonlók lennének benne...? (Láttam hasonlót - 3-4 gépen ment át a küldő belső hálózatán, mire kiért a nagyvilágba a levél - és nem értette a helyi "erő", hogy ez miért problémás...)

Szerkesztve: 2020. 03. 02., h – 22:15

- nem ide -

Mauzi... én ezt bejelentettem az MNB-nek. Vissza küldtek egy lakossági tájékoztatót az adathalász email üzenetekről. :D

Az üzenet kézbesítése nem sikerült a következő címzettek vagy csoportok számára:

TEST1@EXT.OTPBANK.HU
A megadott e-mail cím nem található. Ellenőrizze a címzett e-mail címét, és próbálja meg újból elküldeni az üzenetet. Ha a probléma továbbra is fennáll, forduljon az ügyfélszolgálathoz.

Szerkesztve: 2020. 03. 03., k – 19:02

témához vág: 03/02 délelőtt második próbálkozásra megvolt a másodlagos azonosító, hasonló spamszerű emailcímről, amit viszont a levelező nem rakott spam mappába. Valamit csak jól csinálnak az OTP-nél :)

nem témába vág: bár nem a tárgyhoz tartozik, de minden fórumon kiírom magamból: tavaly vettem fel OTP személyi kölcsönt (cigánkőcsön) a megszokott 5-6 millió százezer százalékos rablókamatra :)

Az ügyintéző kétszeri, határozott kérdésemre is azt mondta, hogy ez bizony FIX törlesztőrészletű kölcsön, nem fog emelkedni. nem tud. kizárt. minden fix. Direkt ilyet kértem!

Mai nappal vont törlesztő 91 Ft-al több volt, mint az előző haviak. Természetesen a szerződésben látom, hogy a bank költségeket az infláció mértékével növelhetik, ezzel nincs bajom, így is aláírtam volna, csak erről kedvesen nem tájékoztatott az ügyintéző.

Igen, tudom, hogy én írtam alá a szerződést, így jártam. Egyébként is, 15 éve hangoztatom, hogy aki OTP ügyfél sikeres nem lehet, most be is bizonyosodott.

Nem kaptál papír alapú levelet?

Nekem tegnap jött meg és abban azt írják, hogy a levél kiküldésének díja 91 Ft és hogy a következő havi részlettel fogják levonni.

És hogy a díjváltozások április elsejétől élnek.

Érdekes hibaüzenet: "???hu.mw.PDFARHIVALASHIBA???"