Hello!
Telefonos ügyfélszolgálatot kell üzemeltetnünk, amihez szükséges, hogy amikor egy ügyfél felhívja, egy gép bemondjon egy szöveget (A beszélgetés rögzítésre kerül stb.) és utána a hívása mondjuk az 1-es gomb megnyomására, vagy akár automatikusan kicsörögjön egy mobiltelefonszámon.
Közben a hívást rögzíteni kell olyan fájlnévvel, amiből kiderül a hívó fél telefonszáma és a hívás időpontja.
Opcionálisan az is jó lenne, hogy ha munkaidőn kívül a hívás nem a mobilon, hanem egy üzenetrögzítőn végződne és az üzenetet automatikusan megkapnánk e-mailben.
Tudtok erre szolgáltatót, ami ezt meg tudja oldani? ephone-al próbálkoztam, de Ők technikailag nem képesek erre. Külföldi voip szolgáltatónál be tudtam állítani ezt, de az meg rettentően instabil.
Ha nem muszály, ezért nem futtatnék saját VoIP szervert. Infrastruktóra lenne hozzá, de se időnk, se hozzáértésünk nincs meg.
Havi 1-2 hívásról van szó, túl sokat költeni sem szeretnénk rá, de a hatóság kötelez, így kénytelenek vagyunk megcsinálni. Gyakorlatilag a hatóság próbahívásán kívül szinte senki nem fogja hívni.
Előre is köszönöm a segítséget, tippeket!
- 1718 megtekintés
Hozzászólások
Lehet, hogy nem telefonos/VoiP "technikai" szolgáltatót keresnék, hanem azoknak a call-center cégeknek néznék utána, akik külsősként biztosítják a komplett ügyfélszolgálatot több nagy szolgáltatónak is. Hátha így is tudnak működni.
(konkrét cégnevet/kontaktot sajnos nem tudok, de google talán segít)
----------------------------------^v--------------------------------------
"Probléma esetén nyomják meg a piros gombot és nyugodjanak békében!"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
call-center megoldásra van ajánlatom. A hívások minimális száma miatt keresek olcsóbb megoldást. Havi 2-3 hívást egyszerűbb házon belül fogadni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem 100% de a bitrix24.com voip modulja asszem tud ilyet, bar nem olcsok a hivasok ... Anno hasonlot asteriskel dobtam ossze.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
IVR-nek hívják a fícsört, és bármelyik "normális" telekommunikációs szolgáltató megoldja.
(Nekem a magyar piacon az OpenNetworks-szel van (jó) tapasztalatom. Azért így írom, mert nem reklámnak szánom.)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szia,
én egy hostolt Asterisk-et javaslok (3CX-ben nem tudom, h be lehet-e mondatni a hívás azonosítót).
Nem tudom, hogy van-e valakinek direkt ilyen szolgáltatása - vagy egy VPS-t kell bérelned valahol és oda feltelepíteni.
Ha bővebben érdekel, dobj egy mailt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hostolni tudnánk egy Asterixet, beállítani nem tudjuk. Se tapasztalatunk, se időnk nincs ezzel bajlódni. Ha van aki vállalja a telepítést, konfigurálást, beszélhetünk róla.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha nem talalsz mast, irj. Nekem nem nagyon van idom mostanaban, de egyebkent siman ossze tudnam rakni, nem egy bonyolult igeny. Remelem lesz itt aki jobban raer es tud segiteni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kutasd fel Dobrasi Krisztiánt, ő pont ebben profi. Előző munkahelyemen hasonló célú megoldása működik.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Köszönöm a segítséget, privátban több jó megoldási javaslatot is kaptam! Végül egy havidíjas szolgáltatás mellett töntöttem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Helló,
Melyik szolgáltatót ha nem titok?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Megtisztelhetnéd annyival a segíteni szándékozókat, hogy a megoldást is beleírod a topicodba.
"Sharing is caring"
--
"After successfully ignoring Google, FAQ's, the board search and leaving a undecipherable post in the wrong sub-forum don't expect an intelligent reply."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sziasztok, én adtam megoldást az UHU Systems Kft. nevében. Akit érdekel hasonló, keressen meg magánban.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni