- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 4386 megtekintés
Hozzászólások
A regisztráció során megadom a nevemet, email címemet, telefonszámomat, szállítási címemet, néha a számlázási címemet is.
Elvégre meg akarom kapni az árut. Ha csak lehet PayPal-lal fizetek esetleg virtuális MasterCard kártyával.
Az utánvétet utálom, ha megbízható a cég, akkor előreutalás is lehetséges.
--
Tertilla; Tisztelem a botladozó embert és nem rokonszenvezem a tökéletessel! Hagyd már abba!; DropBox
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akár én írtam volna. ;) Teljesen így csinálom én is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha nem Magyarországon élnék, nem használnék utánvétet. Ha a posta szállít ki, szóba sem jöhet az előre fizetés.
--
"Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live." John F. Woods
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
webshopbol rendelesnel nem ezek az opciok amik erdekelnek mint vasarlo a shop kivalasztasaban.
ez maximum a ceget erdekelheti, hogy csak regisztracioval ill. milyen adatok megadasaval engedi a vasarlast..
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem az a bajom, hogy kell email, kelljen email. Anelkul egy dokumentumom sem lesz arrol, hogy megvettem amit megvettem (max par screenshot).
A bajom inkabb az, hogy az alabbi flow szokott lejatszodni:
1.-2. email: welcome/order confirmed (ez ok, ez kell is)
3. email napokkal kesobb: Tudta-e hogy cegunknel ilyen olyan ajanlat - unsubscribe-ra kattintok, esetek kb 20%-aban mukodik annak ellenere, hogy regisztraciokor se jarultam hozza ehhez
4. email a 3. utan napokkal: 30% off X termek -> move to spam
Meg ami nalam nagy turn off es magyarorszagi webshopoknal gyakori:
"Utald at/fizess atvetelkor" - Nem. Fizetek kartyaval, igenyelj online merchant accountot es implementald, vagy nem veszem meg.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1
Szörnyű a magyar webshopok ÁSZF-je (ha van egyáltalán). Ha lehet, akkor kerülöm a regisztrációt, mert az általában a fentit jelenti, vagyis jönnek a kéretlen ajánlatok. Extrém ritka, hogy egy webshopból kétszer is rendelek, szóval egyáltalán nincs szükségem se az ajánlataikra, sem arra, hogy legyen egy accountom náluk.
Ha meg csak átvételkor kell fizetni... akkor én is keresek egy másik webshopot. Futárok jó részénél tudtommal nem lehet kártyával fizetni és mivel nem használok KP-t, 90% eséllyel nem is lesz nálam megfelelő mennyiségű összeg mikor beállít. Persze küldenek róla SMS-t, meg minden franc értesítőt, hogy mikor jön, de van jobb dolgom is, mint ezt fejben tartsam.
Arról meg nem is beszélve, ha mondjuk csak 20.000-esem van és nem tud visszaadni a futár.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Futárok jó részénél tudtommal nem lehet kártyával fizetni"
Mikor próbáltad utoljára? :) Legutóbb pár hete DPD-nek fizettem kártyával, de ha jól emlékszem már GLS-nek is, sőt a helyi ételfutárnak is kártyával szoktam. De a "csak 50ezresem van, tudsz-e visszaadni" problémakört is meg szokták tudni oldani. (egyébként ha tehetem előre fizetek én is, nem a futárnak, de utóbbival sem volt még soha problémám)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1 - full igaz... az összes nyomorult webhopra mo-n. A reakcióm is pontosan ugyanez. Bár mindig adok egy esélyt a weboldalnak, de az esetek 100%-ban (!!!!) nem működik az unsubscribe. Már akkor tudom amikor megnyomom...
-------
It is our choices that define us.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1 mindkettőtőknek :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azokban a webshopokban ahol többször is vásárolok regisztrált vagyok mindenféle adattal, egyszeri vásárlásnál meg kapnak egy tel számot és email címet regisztráció nélkül.
--
A főnököm mindig megtartja amit ígér, ha pénzt ígér azt is!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"egyszeri vásárlásnál meg kapnak egy tel számot és email címet regisztráció nélkül."
És elmész az áruért személyesen, hogy ne kelljen megadnod a szállítási címet?
Vagy e-mailben esetleg SMS-ben küldik amit vásároltál? :)
--
Tertilla; Tisztelem a botladozó embert és nem rokonszenvezem a tökéletessel! Hagyd már abba!; DropBox
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Na jó azt is megadom, de csak a szomszéd utcába kérem, lefüggönyözött ablak alá :)
--
A főnököm mindig megtartja amit ígér, ha pénzt ígér azt is!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Látom valaki webshopot akar indítani. :)
Én személy szerint szeretek e-mail illetve SMS értesítést is kapni, de ha csak az egyiket választani kell, akkor inkább előbbi. Spammel természetesen kíméljenek mindkét esetben.
Ami nálam sokkal kritikusabb szokott lenni, az a fizetési lehetőség és a szállítási mód. Akár előre fizetek, akár utánvéttel boltban, csak kártya, utalgatást a bugyuta közlemény mező töltögetésével felejtsük már el 2017-ben, hasonlóan a készpénzzel bohóckodást. Ugyanígy utánvét csak személyes átvételnél, utálok a futárnak fizetni, ki tudja ténylegesen eljut-e a pénz az eredeti eladóhoz.
Szállítás terén pedig budapestiként jobban preferálom az ingyenes, személyes (bolti) átvételt, mint a (fizetős) házhozszállítást. Nem is csak a magyar csóróság okán, hanem egész egyszerűen a boltba akkor megyek el, amikor akarok, míg baromi ritka, hogy értelmes időpontot le lehet egyeztetni a futárral, mikor jöjjön.
Inkább az a tapasztalat, hogy kapok 1-2 napos időintervallumot és jön, amikor jön. Volt olyan is, hogy előre felhívtam a szállító céget, hogy oké, hogy nem tudnak előre időpontot adni, de legalább 1 órával előtte csörgessen már meg telón a futár és akkor hazaszaladok. Természetesen nem hívott, másnap újra hívtam az ügyfélszolgálatot, hogy miért nem jöttek, erre még én lettem "lecseszve", amiért nem vettem fel, mert nekik azt hazudta a futár, hogy hívott többször is. Persze mindezt úgy, hogy az eredetileg vállalt 2-3 napos házhozszállítási időn már vagy egy héttel túl voltunk...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
UPS-el szívatjuk egymást. Kénytelen vagyok időnként velük kiszállítani. Terméseztessen kerülgetjük egymást. Egyeztetni szinte reménytelen. Képesek 3x kiszállítani egy 1000 forintos akármit. Amennyit buknak ezeken, bőven megérne nekik néhány átvevő pontot üzemeltetniük szerintem. :S
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
UPS minusz egy (hasonlóan jártam), támogatnám az átvevő pontot.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
alapvetően én is inkább nézek ki olyan helyeket, ahol lehet személyesen is átvenni az árut. képes vagyok akár párszáz forinttal is többet fizetni érte. a legjobb kombó ilyenkor, hogy megrendelem online, és a boltban _én_ átveszem. lehet, hogy már nincs meg ez a szabály, de mintha régebbről olyanra emlékeznék, hogy online vásárlásnál hosszabb az elállási idő.
ha pedig ez nem lehetséges, összehaverkodtam a sarki boltossal (természetesen nem emiatt), oda rendelem. H-V 6-22-ben meg csak odatalál a futár.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"ki tudja ténylegesen eljut-e a pénz az eredeti eladóhoz."
Az nem a te problemad. :^)
----------------------
"ONE OF THESE DAYS I'M GOING TO CUT YOU INTO LITTLE PIECES!!!$E$%#$#%^*^"
--> YouTube csatornám
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sokkal inkább, az a helyzet, hogy herótom van mert egy temék megrendeléséhez két regisztráció és három megerősítő email útján jutok el. Arról nem beszélve, hogy faszbuk vagy gayplusz loginhez rendelt regisztrációnál automatikusan feliratkozik az ember a spamre.
Az átutalásos mókák, nem mindig nyerők az eladónak, mert a tranzakciós és egyéb költségek, sokszor közelítik a termékek árát. Pl. Nem egy olyan kicsi bolt van, akinek nem éri meg már a 15k HUF körüli havi díj kifizetése a kártyás vásárlás érdekében. Az meg már csak ha a tortán, hogy az-az üzlet akinek a számlája egyszer bekerült a NAV célkeresztjébe, nagyjából orosz rulettet játszik az átutalások fogadásával. Volt olyan céggel üzleti kapcsolatom, amelyik büntette az átutalásos vásárlásokat, mert pusztán a konkurencia jóindulata miatt, ha valaki utalt akkor azt a NAV zárolta és átlagosan fél évbe tellett nekik, mire sikerült tisztázni a dolgokat. Csakhogy ilyenkor a beszállítók nem kapták meg a pénzüket, és inkasszóztak. Innen kezdve már élt is a 22-es csapdája.
--
"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
1, Ne a Körbetartozunk Kft-től rendelj!
2, Ha ekkora fáradságot jelent a regisztráció, akkor pattanj be a kocsiba és autózz el a boltig. Ugye, hogy még mindig kényelmesebb a 3 megerősítő e-mail + spamszűrő beállítás?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha figyelmesen olvasod, a hozzászólásomat, láthatod, hogy nincs szó körbetartozásról, szimplán, a NAV idióta számlazárolási metódusának az áldozatáról van szó. Ebben az esetben sem keletkezett volna tartozás, ha a NAV a zárolt számláról teljesíti, a zárolás előtt keletkezett szerződések ellentételezését. A másik, hogy a szóban forgó cég, olyan területen van, ahol van kb. 6 Mo kereskedő, amiből 4 extraprofital ellátott árakkal kartellezeik, és a fenn említett cég amelyik "normális" (25% körüli) profittal mérgesíti a másik négyet.
Nem jelent ekkora fáradtságot, inkább rendelek más cégtől.
--
"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
>Pl. Nem egy olyan kicsi bolt van, akinek nem éri meg már a 15k HUF körüli havi díj kifizetése a kártyás vásárlás érdekében.
Nézd, az a "kis bolt", amelyik nem képes ezt a 15k-t röhögve kitermelni a bevételéből, az mégis mit keres a piacon? Ez az összeg összemérhető 1 db termék árával, apró töredéke egyetlen munkavállaló havi bérének. Durván sokszor nagyobb kockázatot vállal a tulaj a bolt üzemeltetésével. Ha ilyen kicsi a profitja, hogy ez problémát okoz, akkor hol éri meg neki az egész történet?
>Volt olyan céggel üzleti kapcsolatom, amelyik büntette az átutalásos vásárlásokat, mert pusztán a konkurencia jóindulata miatt, ha valaki utalt akkor azt a NAV zárolta és átlagosan fél évbe tellett nekik, mire sikerült tisztázni a dolgokat.
Jó, hát ez a magyar rögvalóság, ilyen a haveri kapitalizmus. Ez a fő oka annak, hogy ebben a kivételes történelmi helyzetben, ami az elmúlt 2-3 évtizedben a rendelkezésünkre állt sem sikerült felzárkózni a nyugathoz, mi inkább leszakadtunk még a régiótól is.
Ha a cég 10-20%-al olcsóbban tudja adni így az árut, mint a kartellező konkurencia, akkor hajlandó lennék én is inkább kp-vel hozzájuk menni, az az árkülönbség már bőven "kárpótol" a kényelmetlenségekért. Ha nincs ennyi, akkor viszont nem tudom, miért éri meg nekik bohóckodni, miért nem állnak be inkább a sorba.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Milyen 15k? Bőven nincsenek már havidíjas kártyaelfogadó szolgáltatások, jutalékra dolgoznak, bolt típustól függően 3-1% körüli jutalékért.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezért jó a csomagautomata. Lehet alapból drágább, mint a bolti átvétel, de közel van, a csomagod biztosított, nem kell futárhoz igazodnod vagy hadakoznod vele. Az "ingyenes, személyes (bolti) átvétel" több utazással esetleg parkolással, sorban állással, buta vagy bunkó eladóval, lassú ügyintézéssel, kényelmetlen termék ellenőrzéssel járhat.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Szállítás terén pedig budapestiként jobban preferálom az ingyenes, személyes (bolti) átvételt, mint a (fizetős) házhozszállítást. Nem is csak a magyar csóróság okán, hanem egész egyszerűen a boltba akkor megyek el, amikor akarok, míg baromi ritka, hogy értelmes időpontot le lehet egyeztetni a futárral, mikor jöjjön."
+1
En is utalom a melohelyrol hazacipelni a cuccot, akar pick-pack pont is szoba johet, de leginkabb webox (vagy mpl box).
oda aztan tenyleg akkor megyek, mikor akarok es egy vagy ket megallora vannak.
--
http://www.micros~1
Rekurzió: lásd rekurzió.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1 a webbox szerű csomagautomatákra.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem kb zéró problémám van a rendelésekkel, pedig elég sokat rendelek. Teljesen flottul működik az egész, legalábbis a nagyobb futár szolgálatokkal (kisebbekkel meg nincs tapasztalatom). Jobb boltokban max 1 nap átfutás van és megkapja a csomagot a futár (délelőtti rendelésnél akár már a rendelés napján). A futár cég küld emailt/sms-t, hogy náluk a csomag és megjelölik a szállítás napját (általában a következő munkanap) azon belül egy várható időintervallummal. A futár az esetek 99%-ában egy vagy fél órával az érkezése előtt felhív, hogy ott vagyok-e a megadott címen, jöhet-e. Általában a munkahelyre kérem, mert ott vagyok, de ha valami kavarás van, akkor megbeszélem hova hozza. A fizetéssel sem volt még soha gondom, ha lehet előre utalok, de ha a futárnak kell fizetni az sem baj (sem kártyával, sem nagy címlettel nem tudtam még kifogni rajtuk).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A regisztráció valójában adatgyüjtés. Persze regisztráció nélkül is lehet adatot gyüjteni, az még aggályosabb.
--
robyboy
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem tudom miért félnek az emberek az internetes adatgyűjtéstől. Talán mert kézzelfoghatóbb?
Amikor végigmész az utcán, bemész egy üzletbe, veszel ki pénzt stb., akkor az arcodat is felveszik, látják, hogy pontosan mit csinálsz. Ott van minden személyes adatod a pénzintézeteknél, munkahelyednél, kormányszerveknél, egyéb adatkezelőknél stb. stb.
Most az, hogy egy webáruház elraktároz egy címet, hozzá egy nevet, telefonszámot és e-mail címet, már igazán semmit nem számít szerintem. A kártyaszámot nem kell engedni elraktározni, de kevés is az olyan hely, ahol ezt megteszik, általában egy pénzintézeten keresztül történik a fizetés.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
már igazán semmit nem számít
akarsz beszélni róla?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Látod, az ilyen hozzáállás miatt nem lesz egy idő után magánéleted, önálló gondolkodásod. Mert egy idő után személyreszabottan kapod a reklámokat, a híreket, az egész világot. Patikamérlegen kimérve fogod kapni a valóságot és láthatatlan, megismerhetetlen szabályok fogják meghatározni, hogyan is élheted az életed. Pl. igen komoly terület az egyedi, "világnézet" alapú árazás, mikor a politikai nézeteid alapján kapsz egy termék árat. És a legszebb, hogy ezt nem politikai pártok, vagy csoportok határozzák meg, hanem a cégek.
És ez nem a jövő:
https://hbr.org/2017/10/how-retailers-use-personalized-prices-to-test-w…
--
"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ja.
Vagy nem bejelentkezve böngészel, és VPN-en keresztül kapcsolódsz, plusz noscript, ublock :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem nagyon szeretek regisztrálni mert körülményes, de ha van 1klikkes single-sign-on (Facebook/Gmail-el) akkor azt választom inkább...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sokszor elég szarul van implementálva, rányomok arra, elvileg minden adathoz hozzáfér, erre még nekem kell kitöltenem minden adatot ugyanúgy mintha kézzel regisztrálnék.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hasznos azért a telefonszám. Volt már volt olyan, hogy a postás felhívott, mert a kínai fél ráírta a telefonszámot is. Így meg tudtam beszélni a postással, hogy hogyan tudom átvenni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1, ha lehet telefonszámot megadni, akkor mindig megadom. Ha nem lehet, akkor megjegyzésbe írom be, hátha veszik a lapot hogy azt is továbbítsák a futárszolgálat felé. Ha meg megjegyzés rovat sincs, akkor elszomorodom.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az ilyen facebook/gmail stb alapú regisztrációt meg kerülöm. Általában ezek több adatot akarnak kinyerni, mint amire valóban szükségük van. Nekem ne kérdezzék le, hogy kik az ismerőseim, milyen csoportokban vagyok benne, hogyan nézek ki stb.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kenyelmes, de ha van mas lehetoseg, inkabb azt hasznalom. Ne akarjon nekem mindenfele dolgokhoz hozzaferni, amihez semmi koze.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Te adod meg, hogy mihez férhessenek hozzá, de a google támogat több, egyszerre bejelentkezett accountot, szóval a legjobb, ha van egy erre fenntartott.
Igazából szerintem szégyen, hogy kinyírták az OpenID -t, ami erre a problémára adott volna egy sokkal jobb, szolgáltatófüggetlen, decentralizált megoldást.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez egyszzeruen megoldhato. Nekem se gmailben, se facebookban nem nagyon vannak ismeroseim.
Ugyhoyg en direkt szeretem ezt a fajta auth-ot.
--
http://www.micros~1
Rekurzió: lásd rekurzió.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mikor, hogy.
Ha nem kell regisztralni, az jo. Email cimet megadom, mert szeretnek visszaigazolast kapni.
De van, ahol kell regisztralni, az nem gond. Emailt megadom.
Telefont is megadom, ha van ertelme: SMS ertesites a kezbesitesrol, vagy hogy a futar fel tudjon hivni, ha nem talalja a cimet.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egyéb: Regisztrációhoz kötve, Facebook vagy Google bejelentkezéssel.
Utálok ezer helyre külön regisztrálni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csak e-mail, csomagautomatába küldve, regisztráció nem fontos, de nem is zavar.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1
--
kozapeti
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hűséges vagyok a "webáruházaimhoz", ezért is regisztrálok. Kényelmesebb, kapom a kedvezményeket, hátrányát még nem tapasztaltam.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Amazon számít?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha regisztrálni kell, akkor támogassanak egy Google/Facebook accountos regisztrációt, nyilván csak az email és esetleg név hozzáférésekkel (vagy legyen elég csak ezeket beírni). Egyébként ki kell találni / generálni és password managerben elmenteni egy új jelszót, ami macera és sokkal lassabb (nyilván password reuse random oldalnál kizárva).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egyéb: legjobban azt szeretem, ha nem kell regisztrálni, hanem PayPallal fizetek, és az ott megadott címre küldik a terméket, az ottani email-re és telefonszámra meg megjön a visszaigazolás. Ráadásul a PayPal nekem extra garancia, hogy ha gáz van (nem küldik a terméket/hibás terméket küldenek, stb) akkor visszakapom a pénzem. (Igen, volt már ilyen esetem.)
Van néhány webshop, ahol rendszeresen vásárolok, azokon természetesen regisztráltam.
--
Csaba
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Múltkor vásároltam valahol, és elég rugalmas volt, mert a kapcsolattartói számon érdeklődtem pár dologról, és mindjárt ezután vásárolni is tudtam regisztráció nélkül. Mostanában egyre gyakrabban találkozom ilyennel, hogy a vásárláshoz nincs szükség előzetes feliratkozásra. Szóval nem feltétlenül preferálom regisztrációhoz kötött vételt. Szintén nem bizalomkeltő számomra, ha egy adott cégnél csak e-mail van megadva kapcsolattartási lehetőségként.
--
https://www.digitalocean.com/?refcode=7504fb2af065
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nagyon fontos a double opt-in megvalósítása, vagyis regisztrációkor 1 db megerősítő email küldése, és ha nem kattint rá, akkor arra a címre _semmit_ nem küldünk. Heti rendszerességgel kapok mások vásárlásai után emaileket, rendelés visszaigazolás, utána reklám, stb, csak mert több balfasz névrokonom képtelen a saját email címét rendesen begépelni, és mindig az enyémet írja helyette.
Ezzel egyébként, jogilag tudok kezdeni valamit? Vagy boldog-boldogtalan megadhatja a sajátja helyett az én címemet, hogy aztán dőljön rá a spam?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ennek minden jel szerint lejart a divatja. Manapsag a legnagyobbak is egybol benyaljak a cimet es ontik a szemetet. Legszebb a facebook, van olyan mailcimem, amire napi szinten jon a "gyere vissza, xzy ezt-azt csinalta, regen lattunk" spam, pedig nyilvan nem regisztraltam. Erdekes, hogy legalabb 4 kulonbozo nyelven spammelnek, neha (brazil)portugal, neha torokul, de volt mar egyeb is, magyart beleertve.
A twitter mondjuk most visszanezve osszeszedte magat es 2016-ban tobbszor is kert cim megerositest egy olyan acctol, aminek mar 4 eve kuldozgette a spamet (oda sem reggeltem, nyilvan.) Azota csak a megerosito leveleket kuldozgeti kulonbozo uj regisztralok miatt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
>Egyéb, chat, BBS, Telegram, stb.-n keresztül, email és telefonszám megadása nélkül.
Na az szép lenne ha Telegram-on át tudnék webshopból vásárolni :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Volt itt pár panasz arra hogy email és telefon SPAM-el lesz elárasztva sok webshop által,
nos erre az én megoldásom az hogy van egy sokadlagos email cimem és egy publikus telefonszámom, mindkettőt azokon a helyeken használom ahol nem tervezek örökké marandi és a regisztrációm elvesztését sem fogom siratni, aztán ha valami gubanc, SPAM áradat stb. lenne akkor eldobom és csinálok/veszek újat.
Ennek oka pedig épp az hogy réges-rég még privát email cimmel regisztráltam mindenfelé és pár év után ki sem látszottam a SPAM-ből, egy életre megtanultam hogy csak tuti helyekre regisztráljak tartós cimmel. (pl. eBay)
A telefonszámot kb. évente cserélem az email cimet meg amikor szükségét érzem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni