Apple Customer Service kalandok

Hogy ne csak mindig a konkurencia szidása legyen a téma, ez ma jött az Apple-től:

Thank you for purchasing Workflow by DeskConnect, Inc. Workflow is now available for free in the App Store. Since you recently purchased this app, we have issued you a full refund in the amount of 2,99 €. These funds will be applied to your original payment method and may take up to five business days from the issue date to post to your account.

Szóval értem, hogy az Apple-t divat fikázni, de azért kevés helyen adják vissza a lóvét hetekkel a vásárlás után, csak mert véletlenül ingyenes lett a termék.

Credit where it's due, ez szép gesztus.

Hozzászólások

Március 22.-én vásárolta meg az Apple a Workflow-t fejlesztő céget, azóta ingyenes az alkalmazás. Meg azóta kiszedtek belőle néhány funkciót. Viszont tényleg előremutató gesztus a cég részéről.

Jogos, lehet akár az is. Azért én azt mondom, akkor sem rossz egy telefonra/tabletre 4-5 éves szoftveres support.
Főnökömnek volt kalandja 2 androidos telefonnal, valami csúcs HTC-vel (ültünk a konyhában, és közben a navigáció tanúsága szerint épp az M5 autópályán repesztettünk 170-nel) majd egy Galaxy S4 következett, amire alig egy év elteltével már nem volt semmilyen szoftveres frissítés, és használhatatlanul belassult. Azóta kerüli az androidos készülékeket, megmaradt az almás vonalnál minden szinten (MBPro,iPad Pro,Mac mini, Time capsule, iPhone, Apple Tv).
Neki tökéletes a munkájához, én meg nem vitatkozom vele, mert anno én fertőztem meg, mint ahogy sokakat a cégnél.