Ügyfélszolgálati rendszer

Sziasztok!

Lehet nem a legjobb cím és téma választás, ha valakinek jobb ötlete van javítom.

Ügyfélszolgálati rendszert keresek ami képes e-mail üzenetek feldolgozására. Alapvetően nem hibajegyek kezelése a cél, nem fejlesztőknek kell, pusztán a cég központi e-mail címét kellene kezelni, hogy ne vesszen el semmi. Pl. jön egy ajánlatkérés, történt valami egyeztetés és elsiklik felette a kolléga.

A lényeg:
-tudjon fogadni mailt, lehessen válaszolni, dolgozza fel a választ
-tudjon arra válaszolni automatikusan, hogy megkaptuk, hamarosan válaszolunk
-legyen a megnyitott folyamatnak gazdája ( kolléga )
-lehessen állapotokat beállítani ( nyitott, zárt stb. )

Valószínű később valamely CRM lesz a nyerő, de egyenlőre még a folyamatok sem alakultak ki, idő is kevés. Ettől függetlenül egy jól használható CRM is érdekelne. Nem zárkózunk el fizetős verziótól sem.

Hozzászólások

Kayako
--
"ssh in a for loop is not a solution" – Luke Kanies, Puppet developer

Helló,

Mekkora cégről és levélmennyiségről beszélnük?

Esetleg a MiniCRM (vagy self-hosted cucc kell?)

Redmine + RedmineCRM.com -ról megfelelő pluginek