Ügyfélszolgálati rendszer

 ( procika | 2016. február 21., vasárnap - 12:55 )

Sziasztok!

Lehet nem a legjobb cím és téma választás, ha valakinek jobb ötlete van javítom.

Ügyfélszolgálati rendszert keresek ami képes e-mail üzenetek feldolgozására. Alapvetően nem hibajegyek kezelése a cél, nem fejlesztőknek kell, pusztán a cég központi e-mail címét kellene kezelni, hogy ne vesszen el semmi. Pl. jön egy ajánlatkérés, történt valami egyeztetés és elsiklik felette a kolléga.

A lényeg:
-tudjon fogadni mailt, lehessen válaszolni, dolgozza fel a választ
-tudjon arra válaszolni automatikusan, hogy megkaptuk, hamarosan válaszolunk
-legyen a megnyitott folyamatnak gazdája ( kolléga )
-lehessen állapotokat beállítani ( nyitott, zárt stb. )

Valószínű később valamely CRM lesz a nyerő, de egyenlőre még a folyamatok sem alakultak ki, idő is kevés. Ettől függetlenül egy jól használható CRM is érdekelne. Nem zárkózunk el fizetős verziótól sem.

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.

érdekes. sub

jAzz

+1

OTRS lesz a barátod.

+1

https://www.bestpractical.com

Az RT is jó lehet neked. Nekünk bevált.

Kayako
--
"ssh in a for loop is not a solution" – Luke Kanies, Puppet developer

Az nagyon drága, ilyen kis feladatra nem ajánlanám.

Helló,

Mekkora cégről és levélmennyiségről beszélnük?

Esetleg a MiniCRM (vagy self-hosted cucc kell?)

Az egy kereskedelmi, de legalább/legfeljebb ügyfélkezelő rendszer, ahol a vevő annyit ér, amennyi pénzt otthagyott :)
Itt pedig egy fél bizonylat nem sok, annyi nem kerül kiállításra. Ticketing rendszert keres elsősorban.

Szia!
Minimális, lehet csak napi 5 lesz, de az is lehet egyszerre beesik 100. Inkább hosszadalmasak az egyeztetések és azt kellene elkerülni, hogy a levelezőben átsiklott levélen maradjon félbe valami.

Akkor erre valami ticketing rendszer bőven jó. A lentebb ajánlott Redmine nagyon jó, pluisz redminecrm-vel felturbóni.

SysAID :)

OTRS
Vagy Hesk: http://www.hesk.com/
Úgy láttam, hogy a Hesk nem tud magyarul, de le lehet fordítani.

Ez pedig felhő alapú: https://freshdesk.com/
3 ügyfélszolgálatos munkatársig ingyenes. Hogy tud-e magyarul, azt nem tudom.

Redmine + RedmineCRM.com -ról megfelelő pluginek