- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 6841 megtekintés
Hozzászólások
az en szohasznalatom a hivatalos es a lazabb kozott van (valahol): konkret, lenyegretoro, de adott esetben lazabb, am a fonokseg elott is vallalhato
--
"nem tárgyszerűen nézem a dolgot, hanem a vádló szerepéből. Sok bosszúságot okoztak, örülnék ha megbüntetnék őket - tudom gyarló dolog, de hát nem vagyok tökéletes." (BehringerZoltan)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A "szopóroller" már nem vállalható? :) Én simán leírom. :D
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nekem ez mar nem fer bele a profizmus( latszata)ba. Van az a datoka mondas, hogy nem eleg xxxxxnek (helyettesits be ide valamit) lenni, de annak is kell latszani...
--
"nem tárgyszerűen nézem a dolgot, hanem a vádló szerepéből. Sok bosszúságot okoztak, örülnék ha megbüntetnék őket - tudom gyarló dolog, de hát nem vagyok tökéletes." (BehringerZoltan)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szintén. Nem túl formális a nyelv, hanem laza, hétköznapi, de nincs fölösleges cifrázás, cicoma.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1 Törekszünk a hivatalosra, belefér a lazaság, de vállalhatatlan szöveg nincs. Lazaságból is csak annyi amennyi bármikor felvállalható.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1
Ez leginkabb abban nyilvanul meg hogy nem irunk mindent le reszletesen kifejtve ahogy ugyfelnek irnank.
-+-+-+
Dropbox tarhely
Cave Canem
+-+-+-
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nyilván, mivel a közeli munkatársadnak fogalmazol, érthetően, technikai fogalmakkal, és ebben benne van impliciten, hogy aki ezt olvassa, az érti azt, amit olvas.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ceges ticketing csak hivatalos (konkrét, lényegretörő, a vezetőség is olvassa! stb.) nyelvezetet (szoporollert ugyse ertenek :/)
Irodaban hasznalt belso hibajegyzek akár explicit, szókimondó (pl. káromkodás, hiba szidalmazás stb.) nyelvezetet is.
--
"You can hide a semi truck in 300 lines of code"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Értem én a viccet, csak nem szeretem."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akar vicceset is, de tobbnyire csak a nem ugyfel fele nezo reszben :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A belsőről van szó, amit ügyfél nem lát.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igaz.
Szoval az is kiderult, hogy ticketingbe csak irok, de erton nem olvasok :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De akár láthat is, ha olyan helyzetre kerül a sor. Épp ezért kell úgy kezelni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Dehogy kell neki. Amire rálát, a saját hibajegyei, azok olyanok, amilyeneknek kell lennie. A mi saját, belsős kommunikációnkat nem kell sosem látnia. Azt sem tudja, hogy van ilyen.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kivéve amikor a nagyon tehetséges (IT-n kívüli) kolléga nem képes az előzményeket törölni és a komplett hibajegy benne van az előzményekben, amit ügyfélnek is továbbít, mikor az ügy kapcsán ír neki. Van ilyen kolléga aki rendszeresen művel ilyet. Hiába szólsz neki, nem is érti miért szólsz.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Még jó, hogy nálunk az OTRS nem teszi bele ügyfélválasznál a belső kommunikációt előzményként.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez nem szólás kérdése, az első ilyennél kap egy írásbeli figyelmeztetést, a másodiknál fegyelmi megrovás, a harmadiknál repül... rendes cégnél ugyanis vannak szabályzatok, és a cég belső információinak a kiadása nyilván beleütközik ebbe.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
rendes cégnél valószínűleg a szopóroller szó kerülésére is vannak szabályok... :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nalunk a szoporoller pont belefer a belso kommunikacioba, de ettol meg vannak szabalyok. A "rendes ceg" kozel sem ennyire egzakt definicio.
--
Blog | @hron84
Üzemeltető macik
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem egzakt, nyilván. Csak arra reagáltam, hogy ahol "majd jól előveszik azt, aki kiadta a nem polkorrekt hibajegyet, mert nem lett volna szabad", az veszélyes, mert hozza magával, hogy "majd jól előveszik azt is, aki a nem polkorrekt dolgokat írt a hibajegybe, mert nem lett volna szabad"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Volt már rá precedens, h ki kellett neki nyomtatni. De azért írunk bele mókásakat, de csak ésszel, nyíltan nem f@szozzuk le az üffelet.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Semmilyen nyelvezetet nem használunk. Tekintve, hogy habár folyamatosan tépjük a szánkat, hogy kéne egy ticketing rendszer, eddig még nem jött össze. :/
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem szajat kell tepni, fel kell rakni, belsoleg el kell kezdeni hasznalni. Aztan a fonokseg vagy respektalja, vagy nem, de ti attol meg profitalhattok belole a workflow eszerinti alakitasaval.
--
Blog | @hron84
Üzemeltető macik
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen, ez egy szép elmélet. :) De itt ilyenre se idő, se erőforrás nincs. És gyanítom, hogy már nem is lesz.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Arra van ido, amire szakitasz. Nekem annyira hianyzott a ticketrendszer, hogy munkaidon kivul onszorgalombol megoldottam.
--
Blog | @hron84
Üzemeltető macik
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Meglep a 3. pont keves szavazata. Ilyen kevesen dolgozunk fiatalos cegnel? ;)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
fiatalos = szókimondó?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
raj, 1337, kewl
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
#like,lol
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem feltetlen, csak legtobbszor mindig van valami "manager" aki pattog, hogy o milyen fontos, meg minden legyen "professional".
Teljesen mindegy, hogy ugyfel latja-e vagy se ok ebben elik ki magukat.
--
"You can hide a semi truck in 300 lines of code"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egy belső tracking vagy ticketing rendszer lényege az hogy RENDSZER => visszakövethetővé, ellenőrizhetővé, elemezhetővé tesz olyan folyamatokat, amik (jó esetben) a cégnek pénzt hoznak.
Aki "fiatalos" "szókimondó" "hiperlaza" stílusban szereti tolni az egyéni kommunikációt és/vagy ismeretlen számára a munkafegyelem, az menjen inkább a csipogóba vagy az arckönyvbe zárt csoportokba - esetleg IRL a sarki pubban bebaszni a laza kollégákkal - munka után. Annak nem marad nyoma másnap (na jó, általában 8 napon belül gyógyul az ilyesmi) VISZONT amit leírsz, az elég sokáig megmarad.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Bizony, a ticketing rendszerben fontos a visszakövethetőség. Jó dolog, ha tudom, hogy egy 5 évvel ezelőtti hatalmas workaround miért került bele a kódba, ha most már a jelenléte problémát okoz. És olyankor inkább a tárgyilagos, technikai kommentfolyamot olvasom szívesebben, mint a wazzup i haaxxored dis, yo! stílust.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Meglep a 3. pont keves szavazata. Ilyen kevesen dolgozunk fiatalos cegnel? ;)"
Az ovi meg a munkahely közt van némi különbség. Munkahelyen azért szoktak fizetni, hogy problémákat oldj meg. A hipszkerkedős lazuló stílus elég kevés esetben támogatja a hatékony problémakezelést. Az egyik unakaöcsém nyomta ezt a stílust. Aztán egyszercsak meglátta magáról az érékelést és rájött, hogy miért marad le minden előléptetésről a cégénél már másfél éve. Idézem: "Nem rendelkezik kellő alázattal a munkafolyamatok iránt."
Én azon csodálkozom, hogy egyáltalán van olyan munkahely ahol ez felvállalható.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Érdekes. Azt hiszem rám is igaz, hogy nem tanusítok kellő alázatot. Azt hiszem soha, semmilyen irányba nem tanusítottam ilyet.
Mivel az egy maszk. Egy szerep. Az ilyenek pedig szerintem nem mozdítják előre a problémák megoldását. Az ember vegye komolyan a munkáját. Igen. De én a magam részéről az őszinteséget sokkal többre értékelem.
Az "alázat" még a leg pozitívabb értlemben is a "függőség elismerése" és ennek megfelelő viselkedés. A baj evvel az, hogy ha ennek napi szinten szerepe van, akkor sérül a tárgyilagosság és a pontosság.
Biztos vannak olyan munkakörök, ahol az alázat valóban hasznos. Sales pl. De amikor hiba van, akkor a cél a hiba mielőbbi elhárítása. Bocsánatot szoktam kérni, ha én barmolok el valamit. De ez a max. Ezen felül, csak tények. Akár nyersebben is, ha olyan a helyzet.
### ()__))____________)~~~ #################
# "Ha én veletek, ki ellenetek?" # E130/Arch
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az alázatot szerintem félreérted. Nem arrol van szo hogy terdencsuszva kell megalaznod magad a nep elott. Egyszeruen nem jon at egy ilyen lelazulos beszolassal a tiketben, hogy tenyleg odateszed magad es legjobb tudasod szerint rajta vagy az ugyon.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem akinek a főnöke nem tudja megítélni, hogy mit tud a beosztottja és azt ticketing rendszer kommentek, külsőségek alapján akarja megítélni, az nagyon rossz úton jár.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez a kozvetlen fonok feletti kerdes. Hiaba nagyon jo valaki, ha nem tudja magat eladni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez talán nagy cégeknél lehet probléma. Azt gondolom, hogy a közvetlen felettesnek a felelőssége, hogy felismerje, hogy a beosztottja jól vagy rosszul végzi a munkáját. Illetve ha jól, akkor a főnöke legyen az, aki "eladja" a beosztottat felfelé. Igenis járja ki, ha az embere megérdemel valamit.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Te is a Csernushoz jársz?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez netto hulyeseg. Attol meg vegezhetek felelossegteljes munkat, h a vegen azt irom a ticketbe, hogy "megszereltem az authentikaciot, total szet volt csuszva az LDAP kapcsolat mert rossz semat hasznalt". Minden info benne van, megsem a hivatalos "Az authentikacios folyamatok hibajavitasa megtortent, az LDAP sema hibas beallitasanak tenyallasa forgott fenn".
--
Blog | @hron84
Üzemeltető macik
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Te kevered a hivatalost a hivatali bikkfanyelvvel.
A peldadat kb. ugy szokas leirni: A hibas auth oka rossz LDAP kapcsolat es rossz hasznalt sema, javitva.
Rovid, minden infot tartalmaz, semmi sallang es erzelmi toltet.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Te kevered a hivatalost a hivatali bikkfanyelvvel.
+1
--
"nem tárgyszerűen nézem a dolgot, hanem a vádló szerepéből. Sok bosszúságot okoztak, örülnék ha megbüntetnék őket - tudom gyarló dolog, de hát nem vagyok tökéletes." (BehringerZoltan)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Es mi a baj azzal, ha van erzelmi toltete a dolgoknak? Nem robotok vagyunk.
--
Blog | @hron84
Üzemeltető macik
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
hadd segitsek, mert szemmel lathatoan fogalmad sincs arrol, amit osszehordasz: bikkfanyelv = "Feszélyezett, nehézkes, a hétköznapi beszélőnek idegennek ható fogalmazásmód" (http://magyarmagyar.hu/term/bikkfanyelv/)
--
"nem tárgyszerűen nézem a dolgot, hanem a vádló szerepéből. Sok bosszúságot okoztak, örülnék ha megbüntetnék őket - tudom gyarló dolog, de hát nem vagyok tökéletes." (BehringerZoltan)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
1) Pontosan tisztaban vagyok vele, mi a bikkfanyelv
2) nem is neked valaszoltam
3) es ez nem valasz a kerdesemre
--
Blog | @hron84
Üzemeltető macik
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"total szet volt csuszva"
De ez mit akar jelenteni?
Időben volt szétcsúszva? Vagy térben?
Ez az én elvárásaim szerint semmiképpen sem nevezhető megfelelően pontosnak.
Fuszenecker Róbert
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
1-est jelöltem, de attól, hogy a 2-es, esetleg 3-as jegyeit is magán viseli egy ticket, még megfelelhet az 1-es követelményeinek.
pl.:
1: "342-es sorban hiba van, javítsd."
2: "látom, sikerült összetákolni az kivétel kezelését, csak nem jól...(342. sor)"
3: "utolsó kommit szétkúrta a beléptetést, majd nézz rá (342. sor van elbaszva)"
Mindháromból kiderül hogy mi és hol történt. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem attól fiatalos valaki, hogy minden mondatába belefér egy bazmeg.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nem, bazmeg? :'(
:-D
--
blogom
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az már öreguras, jelenleg középpontozás helyett a "g*ci" használata van feltörekvőben.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Őszintén szólva bármilyen rendszerbe csak odavaló és normálisan megfogalmazott dolgokat illik írni, márcsak a magunkkal szembeni igényesség okán is. A másik ok, pedig hogy ami késik nem múlik alapon azért belső dolgok kikerülésére is láttunk már példát, de az sokkal hamarabb el fog jönni, amikor valamilyen vitás ügylet miatt valamilyen plénum elé kell tárni a belső dokumentációt a kérdésben.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Angolul van. Nem tudom, mi lenne a szopóroller fordítása, pedig néhányszór használnám külső, Indiai fejlesztőknek nyitott ticket-ben. Helyette inkább:
"English does not have enough swear words for this, so using Hungarian, it's *******"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Indiai "fejlesztokkel" dolgozni szerintem a pokol egyik bugyra.
"You can hide a semi truck in 300 lines of code"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én ismerek párat, és ők elég ügyesek.
Szívesen dolgozok velük.
Fuszenecker Róbert
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akkor te fejlesztokkel es nem "fejlesztokkel" dolgozol :D
--
"You can hide a semi truck in 300 lines of code"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha a hibajegy privat akkor is ugy szokas kezelni, hogy barmikor resze lehessen publikus komunkacionak,
vagy ugyfelel valo komunikacionak.
Viccelni lehet, de karamkodas ill. vulgaris szohasznalat kerulendo, szinten kerulondo olyasmit irni ami barki szamara serto lehet. Mivel igy nem sok ter marad lazaskodni, igy 1.-t jeloltem.
Amit nem lehet megirni assemblyben, azt nem lehet megirni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1
Nálunk is volt, hogy bizonyítani kellett, hogy mit tettünk meg a probléma megoldására és bekérték a hibajegyeket.
Nagy ügyfél volt, megtehette. Ha abban bármi nem profi dolog lett volna biztos nagy balhé kerekedik.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
es nyilvan utolag a nem odaillo kommenteket nem lehet kiszedni egy altalatok felugyelt rendszerbol :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem ritka az olyan hely, ahol a compliance miatt nem lehet visszamenőleg belenyúlni az ilyen rendszerekbe, szóval előfordulhat.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
jogos, bar a belso ticketing rendszernel ezt erosnek erzem. De nyilvan van olyan ceg, ahol a policy az policy.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ahol compliance van, ott policy is van. Kb. mindenre. Az a minimum, hogy változatlan formában semmilyen belsős adatbázisból nem lehet kiadni adatot ügyfélnek/partnernek, csak ellenőrzés és takarítás után (szinte biztosan lesz benne olyan rész, ami nem kiadható).
Másrészt meg már eleve a probléma sem létezhet, mivel a szóhasználatra is szokott lenni policy... :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Házi Gestapo is van?
BTW: van dolgom ilyen szanaszét szabályzott céggel. A legnagyobb vicc az, amikor a saját, túlszabályzott faszságaik áldozatául esnek és kiderül, hogy a "szabály van mindenre", "dokumentáljunk mindent" stb. ellenére pont ők szaladnak bele olyan pitiáner hibákba, amik a szabályzásuk miatt a saját működőképességüket veszélyezteti órákra, rossz esetben napokra.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Vagy auditot tart az egyik ugyfel. Mindenhez hozzafernek (NDA alap).
Nem csak a kodot, kulso/belso hibajegyeket nezik at, de az osszes R&D-hez kotheto munkafolyamatot (req managementtol a sourcing-ig mindent).
Belekotnek az elo faba is, es elvarjak, hogy az eszreveteleiket megfogadjuk. Visszajonnek ellenorizni, tehat nincs sumakolas...
Vagy sikerult leszallitani valamit az egyik ugyfelednek, amibol sokmillios (n*10**7 dollar) azonnali kara szarmazik. Gondolom ok is jot derulnek majd egy vicces hibajegyen.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én még ilyenről nem hallottam. De nem is akarok. Jó, hogy a vezérigazgató levelezésébe nem akarnak beleolvasni. A cégnek vannak üzleti titkai, amit jogában áll megtartani magának. Az ilyen ügyfél nem biztos, hogy hosszú távon megéri. Gondolok arra, amikor egyszer csak úgy dönt, hogy majd pert indít ellened valami csip-csup szarért.
Az OK, hogy eljön, körülnéz, elkéri a cég referenciáit, bankgaranciát, ISO és egyéb minősítéseket. Az is, hogy a _publikus_ hibakövető rendszer működését, ami rá is fog vonatkozni, meg akarja érteni, látni akarja. Akár tesztadatokkal kitöltve. De azt, hogy ő beleturkáljon az éles adatbázisba, más ügyfelekre vonatkozó megjegyzéseket akarjon látni, az biztos, hogy nem. Ugyanígy nem, a privát bugtracker-re. Egyébként sem értem, hogy egy cég saját folyamataira felállított, belső bugtracker, vagy ticketing rendszer milyen hasznos infót hordozna egy külső partner számára. Miért akarná látni?
Egyébként is, honnan lenne neki tudomása, hogy van ilyen?
"Vagy sikerult leszallitani valamit az egyik ugyfelednek, amibol sokmillios (n*10**7 dollar) azonnali kara szarmazik. Gondolom ok is jot derulnek majd egy vicces hibajegyen."
Te itt valamit félreértettél. A saját céged saját dolgaira vezetett bugtracker-ről van szó a szavazásban, nem az ügyfele(i)dre vezetettről.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szolgáltatunk több cégnek, több országba, mindegyik cégnek van saját auditja, mindegyik cég felügyeleti hatóságának szintén. Az audit során betekinthetnek bármibe. Belső hibajegyekbe is. Ilyen környezetben a belső hibajegyet is úgy kell kezelni, hogy azt bárki láthatja.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Részvétem.
Erről egy John Spartan idézet jut eszembe:
- Szarni lehet?
- "John Spartan egy egység pénzbüntetésre ítélem beszéderkölcsi szabálysértés miatt."
:D
BTW: káromkodni sem lehet munka közben, szóban?
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nálunk néhány éve megjelent a Versenyhivatal (vagy milyen néven futnak). Valami nevetséges indokkal. Hiába voltak a céges jogászok, végül vittek sokmindent "elemzésre". Többek közt a vezérigazgató levelezését is, de nem az volt a legérzékenyebb adat szerintem.
Aztán 2-3 hónap múlva küldtek egy levelet, hogy akkor bocsi, nem tűnik megalapozottnak, amit véltek, és lezárják a vizsgálatot...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egy ilyen vizsgálatnál valószínűleg nem az lesz a tárgy, hogy Szabó Jenő alkalmazott használt-e nyegle vagy netán vulgáris kifejezéseket, miközben dolgozott.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hiaba belso hasznalatu a rendszer, bizony az auditokat kulsosok vegzik es ok tobbnyire nem a humorerzekukrol hiresek.
--
L
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nincs kulon belso, ugyfelnek megy a szamla melle.
Igy aztan ha valamit nagyon bele akarok irni, de nem lenne jo, ha ugyfel latna, akkor "private notes" lesz, azt az adminisztracio nem latja, mikor kinyomtatja. Mondjuk, elofordult mar, hogy ugyfel tolem kert masolatot, aztan neztem, van-e benne "pn", ami nem mehet, de nem volt...Jobb, ha az ember ritkan ir ilyet....
--
http://www.micros~1
Rekurzió: lásd rekurzió.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nincs megkötés, bár emlékszem olyanra, akire rá kellett szólnia a főnökének, hogy a ticketing nem belsős viccelődős fórum. A hbone-ticketeket például jó sokan olvassák, még index cikk is lett az egyikből egyszer. (És szerintem nagyon jól sült el.)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
En tennek lazat de nem lehet pedig megerdemelnek jonehanyan hogy elkuldjem oket a fenebe. Van vagy 3 ticketing rendszerunk. Aki egyiket hasznalja nem olvassa a tobbit igy folyamatosan megy az anyazas. Belefaradtam igy csak a lenyeges minimumot irom le hogy mivel zartam le/oldottam meg. Eleve szoporoller hogy nem kell mindenkinek vezetnie es igy sokan megkerulik. A 3 rendszerbol egyiket sem a megoldasok dokumentaciojara hanem a felelosseg megellapitasara hasznaljak igy hasznalhato informacionak a letarolasara mar en sem hasznalom. Dokumentacio mas formaban sincs kb ki kell talalni hogy az adott porblema kihez tartozhat kinel lehet a kulcs info. Megfelelo rutinnal tudod es ez jo ez a ceges stilus. Ahogy ok mondjak ez az o ceguk vagy elfogadod vagy elmesz ;-) A hataridoket nem szeretik betartani azaz ha atadsz egy ticketet magasabb szintre es nem irsz neki levelet, hivod telefonon/im-en akkor azt jelenti nem fontos ergo hetekig/honapokig/evekig raer. Ha eszkalalod sem lesz jobb max kevesbe fognak kedvelni. Meg kellett tanulni hogy az adott nacio igy gondolkodik.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Explicit szövegek helyett lehet használni belsős rövidítéseket, akkor az sem gond, hogy később ki kell adni. ÖMAF.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én a saját munkámhoz üzemeltetek egy redmine-t és még magamnak is megteszem azt a szívességet, hogy normálisan fogalmazok.
-----------
"Pontban 0:00-kor nem nagyon szoktak véletlen dolgok történni"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Légyszi, aki tud, írjon már ki egy szavazást a munka közbeni káromkodások gyakoriságáról :) Esetleg kombinálva a billentyűzet/asztalveréssel...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Miért jó az asztalt vagy billentyűzetet verni?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
a tehetetlenseg / impotencia jele...
--
"nem tárgyszerűen nézem a dolgot, hanem a vádló szerepéből. Sok bosszúságot okoztak, örülnék ha megbüntetnék őket - tudom gyarló dolog, de hát nem vagyok tökéletes." (BehringerZoltan)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mert ha az ufel fejen vered szet a billzetet, az mindkettotoknek sokkal rosszabb. :-)
--
Blog | @hron84
Üzemeltető macik
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mi ezt csak BPM-nek hivjuk :) B+/minute, es nem csak forraskodra alkalmazzuk meroszamkent, de az otlet ebbol a kepkockabol jott anno.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nalunk fiatalos, de kulturalt a nyelvezet a belsos kommunikacioban (kulon belsos ticketrendszer nincs). Nincs formalis nyelvi kovetelmeny, de az ilyen jegyzet-fele kommunikacioban a "szoporoller"-szeru szavak nem fernek bele.
--
Blog | @hron84
Üzemeltető macik
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni