Sziasztok,
A segítségeteket szeretném kérni, mai nap vettük észre, hogyha gmailről küldenek egy emailt a szerverünkre, akkor az illető megkapja az emailt, de kb. 4-5 perc múlva eltűnik. Több domain van nálunk és csak egy domainnél van ez a hiba.
mail.log-ban semmi sincs
Postfixet pedig már újraindítottam.
Előre is köszönöm a segítséget!
- 1427 megtekintés
Hozzászólások
Dovecot vagy Cyrus logja sem mond semmit? Állítsd a logozást feljebb és figyeld a gmail-es címekkel kapcsolatos események (logcheck? :) )
Sztem. a user valamelyik kliensén van egy hibás szabály és kitörli a levelet (vagy áthelyezi másik mappába, archiválja esetleg). Ha a szerverrel lenne gond,akkor globálisan lenne gond vele.
Ha a user ragaszkodik hozzá,hogy szerver hiba, akkor csinálj egy másik fiókot (nevezzük backup fióknak), amit nem látnak és tedd bele az összes gmail-es levelet. Ha megint eltűnik náluk a levél, de az általad létrehozott fiókban benne van, akkor tuti user hiba és ezt meg is tudod mutatni a usernek.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Köszi, igazad van... közben létrehoztam egy felhasználót ugyanabban a domainben, küldtem egy emailt egy gmail-es címről és 80 perc után is ott van.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Itt arról lehet szó, hogy egy remek SIEVE szabály darálja az emailt, bár azt nem is látod, hogy megjön. Ami még lehet, hogy egy sima IMAP-os szabály.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akkor a user nézze meg a szabályait a gépeken , telefonon és ha Windows-os egy MalwareBytes sem árt. Androidos telefonon is kell egy ellenőrzés.
Te pedig a szerver oldalon tudod követni,hogy mikor törlődött a levél és melyik IP címről. Biztonság kedvéért cserélhetsz egy jelszót is, hátha kiszivárgott.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni