GTS-től van valaki közöttünk?

Sziasztok,

Sajnos ilyen igénytelen és nem segítőkész ügyfélszolgálattal még nem találkoztam.2x 30p után nem tudtak értelmes embert kapcsolni, illetve felvilágosítást adni.
Story:
Spamlistára került az egyik szerverünk. (Virus lopott smtp jelszó)
GTS-nél blackeztek is ahogy kell, teljesen jogosan. Na de a lekerülés…..
Írtam mailt nekik, melyben arogánsan közölték, hogy spammereket tiltják ami jogos is, de bővebb információt nem nyújtottak írták ha kérdésem van  Ügyfélszolgálat.
Ügyfélszolgálat nem tud segíteni csak mailben -> mailben meg azt írják hívjam őket.
(Slusz poén hogy mivel spam listán vagyunk nem is tudok nekik írni a hivatalos céges mailról)
Mire ezt elmondtam már egyből utána tudott nézni majd közölte h igen ismert spamer szerver vagyunk! WTF???!! :D napi 100e mail forgalom mellett szerintem máshonnan is jönne vissza.
Illetve nem legális úton beszerzett címlistákról stbről beszél. (Hogy jön ahhoz hogy ilyenekkel gyanúsítson egy szolgáltató)
De hogyan lehet lekerülni?

[UPDATE]

Sehol nem vagyunk spam listán már. Mint kiderült elég régóta voltunk 1 spam listán, 2006-os bejegyzés volt. De nem hinném, hogy most vette át a GTS! A GTS pedig kb 4-5 napja blockol.

Köszönöm a válaszaitokat.
Udv
Mezo

Hozzászólások

mxtoolbox.com itt rékeresel az IPcimedre, és nekiállsz levakarni magadat - by hand.
MIUTÁN letakarítottad a vírust. (ellenkező esetben drága lesz)

GTS-nél ma 3 órát állt a bérelt vonalunk valami hálózati eszköz hibája miatt. Ügyfélszolgálattal nem volt problémánk soha, az operátorok és az ügyfélmanagger is midnig segitőkész volt.

-------------------------
Dropbox refer - mert kell a hely: https://db.tt/V3RtXWLl
neut @ présház

Nem tudom hol van a szerver fizikailag, de ha tudsz, akkor menj oda és egyeztessetek a problémáról. Megmondják,hogy mi a probléma, utána kérsz rá konzolt, majd engedélyezik újra és ellenőrzik,hogy sikeres volt-e a procedúra. Ha nem akkor vissza az első lépéshez (konzol).

Ha minden okés, akkor a szolgáltató segít leszedni téged a listáról.

U.i.: az operátorok velünk is mindig korrektek és segítőkészek voltak.

ha en lennek a szolgaltato, akkor nem kerulnetek le a listarol, az hot ziher..

A múltkorában olvastam itt egy ilyen "spamhuszár" (aki mindenkit örökre tiltó listára tesz) nyafogását, hogy az Ő ügyfele otthoni/irodai számítógépe összevírusozódott és ellopták az ott tárolt összes hozzáférést. Amit aztán a támadó felhasználva az Ő szerveréről küldött ki millió spam levelet. :-D

Gondolom Te is szívesen végzel társadalmi munkában a felhasználóid/ügyfeleid otthoni/irodai gépén vírusirtást meg miegymás, nehogy Te is örökre tiltó listára kerülj... :-D

Azért mert te fasz vagy. Már elnézést a kifejezésért. Nincs törhetetlen rendszer (erről talán már hallottál a nagy egoizmus közben), igy ha a hibát tényleg befoltozták szerintem reális az elvárás, hogy lekerüljön a listáról.

A másik pedig az, hogy eléggé kevés lehet azoknak az IP cimeknek a száma, ahonnan még sose küldtek spamet. Igy a 4ever blacklisteknek nem sok értelme van...
-------------------------
Dropbox refer - mert kell a hely: https://db.tt/V3RtXWLl
neut @ présház

A mégnagyobb probléma, hogy én rendszeresen szembesülök azzal, hogy valahol valaki valamiért felvágott egy általam adminolt gép IP-jét egy listára, de azt hogy _konkrétan_ miért azt nem tudják vagy nem derül ki. A kedvencem az volt, amikor egy naaaagy nemzetközi szervezetnél a saját globál listájukon a "mert kérték" opcióval kerül fel a küldő domain. Egy olyan küldő domain, amivel több munkatársuk napi kapcsolatot tart...

Azért a google se jobb ezeknél. Dobnak egy általános hibaüzenetet meg egy wiki linket amiben le van irva hogy minek kellene beállitva lenni (dkim, rdns ...stb). Ha minden rendben, akkor megszoptad és próbálkozhatsz, hogy ugyan hogy tudod átverekedni magad rajtuk...
-------------------------
Dropbox refer - mert kell a hely: https://db.tt/V3RtXWLl
neut @ présház

A googlenél automatikusan lejár néhány óra vagy nap után a greylist. Nyilván egy 400-as temp rejectedbe nem fér bele a háború és béke, de legalább nem permanens ban. Itt főleg azokkal van a probléma, ahol kapsz egy "500 Banned" hibát és hello. Se a support nem válaszol, se semmi támpont nincs, hogy akkor ez most mi.

Nekünk is van hasonló sztorink. Hetznernél béreltünk szervereket. Logokból gyanús lett, hogy az állami informatikai "vállalat" tűzfalain tiltva vagyunk, így az ügyfelek nem tudnak az állami szférába levelet küldeni. Kiderült, hogy sok évvel ezelőtt a Hetznernél volt pár fertőzött gép és nemes egyszerűséggel a teljes Hetzner tartományt kitiltották. Belekerült vagy 6 hónapba és sok-sok levélbe, mire beengedték az IP-nket (a legvégén már tértivevényes levélben ajánlottam fel, hogy bemegyek, a szakembereik részére adok belépést az összes gépünkre és átnézhetik A-Z az egészet).

Engem azért az érdekelne a történetből, hogy
- 0. mennyi ideig küldött és kb mekkora mennyiségű (nagyságrend) spamet a gépetek
- 1. mennyi idő alatt raktátok rendbe kb
- 2. ehhez képest mennyi is az a 2x30p.

just askin'

---
Referrall https://goo.gl/7S2vlp (koding) | https://goo.gl/muWzKz (digitalocean)

Szimplán egyszerű a megoldás. Vegyetek egy új IP-t. 1000 Ft / hó az ára a plusz IP-nek általában.

Ezzel megoldódik a levelezési probléma (persze a DNS átállás idő).
-------------------------
Dropbox refer - mert kell a hely: https://db.tt/V3RtXWLl
neut @ présház

[off]
jelenleg nem érnek rá, mert az éjszakai hepeninget messziről elkerülve a hajnali 7kor való munkábaérkezés, majd egy fél órán át tartó dobozbabusgatás annyira kimerítette őket, hogy el kellett menniük csapatépítő tréningre.
[on]
ha justspam.org-ra kerültél, akkor konkrétan így jártál, minden másik rbl/dnsbl esetében a lekerülés általában néhány megerősítő kattintás, 1-3 nap.

--