T-morgás

 ( zslaszlo | 2015. május 8., péntek - 21:32 )

Ja. Emelik a telefonos díjakat. Meg duplájára lövik a kezelési költséget, ha boltban akarsz ügyet intézni. Igaz, hogy azért a sok pénzért még várakoztatnak is egy fél órát. Az internetes felületükön meg lassan egy éve (egész pontosan tavaly augusztus óta) ez jön velem szembe:
Az online ügyintézés egy, az önkiszolgáló felületeinket érintő elhúzódó fejlesztés miatt sajnos nem érhető el
Sajnos az online ügyintézéssel kapcsolatban továbbra is türelmét kell kérnünk. Vannak olyan ügyfeleink, köztük ön is, akik számára továbbra sem érhető el ez a funkció. Ez az időszak a tervezettnél hosszabbra nyúlt, dolgozunk a megoldáson, de addig további türelmét kell kérnünk. Nagyon hiszünk az online ügyintézésben, és sajnáljuk, hogy jelenleg pont ezen a területen nem tudjuk az ön számára a megszokott kényelmet biztosítani.
Ezen a felületen jelezni fogjuk, hogy az online funkciók várhatóan mikortól lesznek újra elérhetőek (amint ezt pontosabban látjuk).
Köszönjük megértését!

Nem. Ne köszönd, nem értelek meg!

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.

Meg duplájára lövik a kezelési költséget, ha boltban akarsz ügyet intézni.

Van ilyen? O.o A pofámról leégne a bőr. Még jó hogy nem 2 példányban kell benyújtani egy bocsánatkérő levelet az ügyfélnek, hogy létezik.

Amire van elektronikus/online csatorna, azt minden értelmes szolgáltató drágán méri személyes ügyintézés során. Nézz meg egy banki kondíciós listát: amire van webes felület, az telefonon többe kerül, bankfiókban meg még többe. És ez így van jól - aki igényli a személyes kapcsolatot, az szálljon bele annak a költségeibe.

Tudod mit, ettol fuggetlenul pofatlansag, ha nem mukodik az online felulet nem kerhet plusz penzt azert, mert ostoba fasz fejlesztot vettek fel. Ez olyan, mintha nem lenne telefonvonal a szolgaltato hibajabol, majd nekem kellene meg pluszban fizetni azert, hogy ok elharitsak sajat maguknal a hibat. A vezerigazgato fizeteset ne en utaljam at nekik?
--
Blog | @hron84
Üzemeltető macik

Nem mondod, hogy nekik dolgozol, mint fejlesztő? (Magas labda volt...)

Tulajdonos vagyok (labda lecsap).
--
Blog | @hron84
Üzemeltető macik

Én régen eladtam a Telekom részvényeimet :-P (Ellenben volt szerencsém az üzemeltetői csapatot erősíteni. Igaz, ahogy látom, nem én vagyok az egyetlen, aki már távozott...)

Ha meg online valtoztatsz csomagot/hosszabbitasz meg elofizetest, akkor a rendszeruk "elfelejti" ervenyesiteni a kedvezmenyek felet, es harom honap levelezesbe es ugyfelszolgalat hivogatasba telik, mire rajonnek, es elismerik. Addig meg fizethettem a majdnem 50%-kal magasabb elofizetesi dijat.. szoval csoda egy banda ez a T.

Szerk.: a mobil dijcsomagodat meg megszuntetik es atraknak egy masikra, ami olcsobb ugyan, de ha ugyanannyit akarsz kapni (pl adatforgalmat) mint addig, maris hirtelen tobbe kerul.. kar h kb nincs alternativa :(

Szolgáltatót kell váltani.

pch
--
http://www.buster.hu "A" számlázó
--

igy van. ket honapja menekultem el mashoz, immar nincs semmilyen t szolgaltatas a nevemen \o/

--
Vortex Rikers NC114-85EKLS

Két éve én is menekülni akartam, de nem volt alternatíva :) Mostanra talán lenne, de ugyanannyiba kerül, akkor meg minek. A piac sajna még nem nagyon ért ide, pedig annyira nem a világ végén lakunk.

elhiszem. én szerencsésnek mondom magam, hiszen felénk nem csak egy alternatíva létezett: választhattam/válogathattam. emiatt jelenleg a korábbi költségek durván 75%-a körül vagyunk. úgy tűnik, ez a másik véglet. egyébként a korábban leírtak szerint nekem nem a néhányezer Ft / hó differencia adta meg a kezdő lökést, az a kényelmem miatt nem érdekelt volna.

btw az természetesen nem járja, hogy van ahol a T monopol helyzetű. végeredményben ott talán a reklamáció is értelmetlen. ott minden azért történik, mert megtörténhet komolyabb következmények nélkül.

--
Vortex Rikers NC114-85EKLS

Akkor gyere ide, és szolgáltass.

Nem merek fogadni, de erős a gyanúm, hogy hamarosan a többi szolgáltató is emelni fog. Mert idehaza kartelleznek. Erősen. Több külhoni barátom megerősített, hogy ott épp ellenkező a trend. Csökkennek a díjak. Ja, hogy ott szabadpiaci verseny van? Én kérek elnézést!

Nemetorszagban tenyleg van honnan csokkenteni, mikor egy sima 16 Mbites, sok helyen meg luxusnak szamito ADSL elofizetesert, havi 30 eurot kell fizetni. Nincs itt sem kolbaszbol a kerites. A masik erdekes: kabeles net eseten kulon van a berlet es kulon a kabel hasznalati dij, amit nem tuntetnek fel, igy elso latasra olcsobbnak tunik.

--
FeZo

Szerintem itthon nagyon olcsón lehet kiváló internetelőfizetésekhez jutni, csak az a gond hogy nem érhető el minden mindenhol. Ahol pedig gyenge a verseny vagy nem is létezik, elképesztő árakat szab az 1 vagy 2 szolgáltató. És most nem kell az Alföld közepén levő tanyára gondolni, pl. a fejlett Dunántúlon is elég elmenni egy random párezres nagyközségbe vagy kisvárosba.

--
arch,debian,openelec,android

Szintén zenész. Lassan egy éve nem bírok bejelentkezni, hogy szakadnának meg. Tök kényelmes volt onnan befizetni a számlákat. Valamint nem tudom módosítani az előfizetéshez tartozó postafiókokat (igen, kövezést érne, de én a szolgáltatótól kapott e-mail címet használom). Tudom telefonáljak... De nem szeretek várni az ügyintézőre, na meg néha elég szóz érteni velük. Gndolkodom rajta, hogy hosszabítsam-e a szerződésemet.

Számlafizetéshez javaslom a távszámlát használni - az független a portáltól.

Még egy hely ahová regisztrálnom kellene... Tudom lehet átutalással is. De kényelmesebb volt online kártyával fizetni. Továbbá azon problémát, hogy nem tudom kezelni az előfizetésem, nem orvosolja az utalás.

Én ha évente egy-két alkalommal matatom a négy előfizetést a T-s portálon, akkor sokat mondok. A távszámlára meg egyéb szolgáltatások miatt is bejárok havonta, kényelmesen és gyorsan meg tudom nézni, le tudom tölteni a számlát pdf-ben, és utána mehet csoportos beszedéssel a kiegyenlítése.

Most komolyan ez az erv egy kenyelmes fizetesi megoldas ellen, hogy meg egy helyre regisztralni kell? Az ELMU-nel en is morcos voltam, amikor kivettek a dijnetbol, mivel azonban szamomra fontos, hogy online tudjak fizetni, leszartam, es regisztraltam, akkor is, ha folyamatos labrazasom van a felulettol.
--
Blog | @hron84
Üzemeltető macik

Elvből... mert a tököm tele van azzal, hogy nem lehet valami egységeset használni. Ehhez a szolgáltatóhoz ezt használjam, ahhoz azt, távszámla 3-4 szolgáltató, dijnet másik pár szolgáltató. Ezzel szemben ha kártyával fizetek, akkor mindenhol ugyanaz a felület fogad. Sokkal kényelmesebb.

Sajnos ez ellen nem sokat tudsz tenni. En viszont pl. nem akarok allandoan sorban allni, mert egyreszt utana ket napig nem nagyon birok menni sehova, emellett borzalmasan utalom a nagypostan a tomeget. Szoval az elv az olyan, mint az a bizonyos testresz ahova sose sut nap: senkit nem erdekel. Az, hogy nyitok a bongeszomben egy ujabb fulet, az nekem boven megeros kenyelmetlenseg azert cserebe, hogy nem kell se postara mennem, se az inkasszozast csoportos beszedest felugyelnem.
--
Blog | @hron84
Üzemeltető macik

Van egységes felület a T-nek, ez az ominózus portál, ami olyan, mint a svájci bicska: ezer dologra használható. nagyjából. De valójában egyikre sem igazán jó.
A távszámla egy dologra jó: elektronikus számlagyűjtő- és fizető felület, amit nagyon jól csinál. Szerintem.

Nekem sárga csekk jön postán, van rá templatem a netbankomban, két kattintás, egy számot átírok, és be van fizetve. 75 forintba kerül, nekem megéri hogy ne kelljen postán sorba állnom, meg őrizgetnem a papírt utána. Cserébe ahogy mondtad, nem kell regisztrálni sehova.

--
arch,debian,openelec,android

A szolgáltatódnak meg legalább kétszer ennyibe kerül... Papírt meg kell őrizgetned, ugyanis vita esetén neked kell bemutatnod a befizetésről a bizonylatot :-P Ja, hogy az nincs, csak bankszámlakivonat, mondjuk pdf-ben? Akkor azt kell prezentálnod vita esetén a szolgáltató felé. Amit egy ilyen esetben full lemásolnak, mindennel együtt, és csatolják a reklamációdhoz.

A szolgáltatónak miért lenne ez plusz költség?

A csoportos beszedési megbízás pénzbe kerül, egyrészt el kell készíttetni, másrészt a posta is elkéri a maga részét (csekkazonosítónként, illetve teljesült beszedésenként).

Ilyenkor vehetnének fel fejlesztésre csomó embert, hogy belátható időn belül működjön az online ügyintézés. Ez gondolom csak pár hónapos időszakos meló lenne, de akkor is enyhítene valamicskét a munkanélküliségen, meghát sokaknak jól jönne egy kis pluszjövedelem, gondolom lehetne részmunkaidőben is csinálni. Csakhát pont a munkaerőn spórolnak :((

:)
Azert ez nem ilyen egyszeru.

lehet, de engem (minket) pl. pont az ügyfélszolgálat és az ügyfélközpontúnak nehezen érezhető hozzáállás vezetett el tőlük. a közeli rokonságban most készülnek meglépni amit mi: meg fog történni. ez már három előfizető. a cégünknél most készülünk el tőlük. ez is meg fog történni. ez már négy, egyikük üzleti. az okok mindenütt hasonlóak, vagy legalábbis egy részük éppen ez. hogy tényszerű legyek, Debrecen egyik kiemelt ?T-Pont színvonaláért engem pl. bármikor elzavarnának a munkahelyemről. ha nem teszik, marad a nem létező online üf, vagy a horrorisztikus telefonos. egészen megdöbbentő. részemről a panaszkodás/reklamáció helyett a lécelés már előrébb volt, az első szívások utáni (és ebből a blogból érezhető) tettektől mentes sértődést már réges-régen letudtam.

szóval lehet, hogy nem olyan egyszerű. de egyszerűen olvasva mégiscsak Attila véleménye sejthető. tudom-tudom: "komoly" a mintavét, de azért mégiscsak 4/4 - illetve a téma folyamatosan visszatér akár erre a fórumra is. szerintem nem ok nélkül.

mondjuk nekem már nyolc. mint írtam fentebb, nem érint. károgásmentes segítő szándékom jeléül zárásként tippeket adnék a nagy Tnek: a marketing költségek töredékét átcsoportosítva és auditba fektetve megtapasztalhatják a másfél órás várakozást és impotens személyes ügyintézést. vagy marad a telefonos zenehallgatás, esetleg a 404-el egyenértékű segítség. drasztikus lépésekkel szerintem néhány munkanap alatt orvosolható sok minden.

--
Vortex Rikers NC114-85EKLS

Csak ne higgyétek, hogy a Telenor jobb :-). Ráadásul ők még SMS-ben rendszeresen spammelnek is.

Én pont fordított irányú menekülést hajtottam végre, és egyelőre nincs bajom a T-vel.

okés, de szó nincs arról, hogy a T-t csupasz mobilszolgáltatóként értelmezzem. vezetékes internet, mobil internet, vezetékes telefon, mobiltelefon, televízió.

szóval így majdnem az almát a körtével esete.

--
Vortex Rikers NC114-85EKLS

Jó, így oké.

Nekem mostanában nincs panaszom a telenorra. Van egy jó üzleti előfizetésem, fater fizeti a csekket és kész. :D

Ja, de. Van bajom.
Az, hogy még mindig fateromhoz megy a számla. Annak idején, amikor még nem voltam 18 kezdődött az előfizetésem és az ügyintéző rábeszélt bennünket, hogy legyen faterom a tulajdonosa a számlának. Mint kiderült én is lehettem volna már, csak akkor kellett volna 18 éves koromig egy kezes (faterom), de ez gondolom az ügyintézőnek több papírmunkával járt volna.
A napokban bekódorogtam egy telenor üzletbe, kérdezem - átíratni lehet számlát? - Át. - Kell mind a két fél? - Igen. - És kerül pénzbe? - Igen, 5000 Ft.
Sarkon fordultam és távoztam. A jóédesanyjukat....

-------------
No commit - no comment.
DevMeme, fejlesztői pillanatok...

Fél India itt van, BTW.
--
zsebHUP-ot használok!

:)

Azért az informatikusokat, fejlesztőket ne sajnáljuk, legalábbis Budapesten. Akinek egy kicsi köze is van a témához, kap állást 1-2 nap alatt.

--
arch,debian,openelec,android