- szz blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 1294 megtekintés
Hozzászólások
http://en.wikipedia.org/wiki/Gyrobus
Nem kapacitást, de ez is kondenzátort használ, elektromos is, megállónként tölt ez is és csak 60 éves.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A leírás alapján ez nem kondenzátort használ, hanem lendkereket.
Amúgy a kondenzátor az áramköri elem, a fizikai jellemző pedig a kapacitás, ugyanarról a dologról van szó.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nem csak kondenzatornak van kapacitasa...
--
"el nem birom kepzelni, hogy valakinek keves az 1.7 GB-os kvota" (hrgy84)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Amit töltéstárolásra használsz, az kondenzátor. Lehet ez saját magad is, csak nem eléggé hatékony.
A töltéstárolás képességének fizikai mennyisége a kapacitás. Gyakorlatilag mindennek van kapacitása, bármi lehet kondenzátor.
Attól kondenzátor valami egy áramkörben, ha töltéstárolásra használod, a megvalósításától függetlenül.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Energiatárolót akartam írni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az általad megadott oldalról találtam meg ez, ami talán még közelebb áll a hírben szereplő irányhoz: http://en.wikipedia.org/wiki/Capa_vehicle
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Hogyhogy másnak még nem jutott eszébe?"
Nagyon sok embernek eszebe jutott, en mar >10 eve is olvastam rola. A dolog nyilvan ott all vagy bukik, hogy leteznek-e megfelelo kapacitasu supercapek es hogy hajlando-e valaki kifizetni az infrastruktura kiepiteset.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez sima akkus, nem kondenzatoros, de indukcioval toltodik ujra 10 perc alatt es meg egyszer kb. 1 percrig toltodik az utvonal felenel.
A toltoallomassal ellatott megallokat tavaly tavasszal kb 2 het alatt epitettek at.
--
FeZo
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni