villamos sin

Engem is utolert ma a kerekparosok osi ellensege, a villamos sin.
Baleset helyszine: Feher koz
Ok: velhetoen a lassu sebesseg, kicsi szöggel valo athaladas, csuszos sin
Serulesek: arccsonton zuzodas, állcsonton 4cm seb, amit mar osszevartak, koponya rongen eredmenyre varok (4 darab szerintem felesleges rontgen a koponyamról). Tetanuszt kaptam (fenékbe)
Anyagi kár nincs.

Hozzászólások

"4 darab szerintem felesleges rontgen a koponyamról"

Ja, tetanusz is minek, valamint kár bekötözni is. :)

Egyébként jobbulást!

Jobbulást!

Engem az utat átlósan keresztező villamos sín térített ki egyszer (pontosabban csak a bringámat - én repültem tovább). Szerencsére kézzel-lábbal tudtam tompítani, így csak azok sérültek. A felniket centrírozni kellett.

Biztos nem volt elérhető CT, koponyával nem viccelnek. Spóroltál kb. 100 felvételt :)

Először mindig röntgeneznek, mert az esetleges vérömlenyt már az is kimutatja. Utána jön a CT, amivel a pontos helyét is meg tudják határozni. Ágyúval meg egyébként sem lövünk verébre, egy sima röntgen pár tízezer HUF, a CT-k alapvizsgálatait meg szazezrekben mérik. Az MR-ről már ne is beszéljünk. Szóval mindig az egyszerűbb képalkotásos vizsgálattól haladnak a bonyolultabb felé.
--------------------------

Csak a viták elkerülése végett. Ha nem használok ékezetet, mobiltelefonról írok.

Csak a pontosítás kedvéért: egy koponya rtg-ért az OEP néhány száz forintot (!) fizet a kórháznak. A kétirányú koponya rtg-ért már több, mint 1000 forint jár. A koponya CT-ért kontrasztanyag adás nélkül (koponya törés és koponyaűri vérzés gyanúja) kb. 5000-6000 forintot adnak. Szóval kb. sz*ér'-h*gyér' dolgoznak a röntgen osztályok, egy röntgen vizsgálat térítése a vicces kategóriába tartozik. A koponya MR-re kontrasztanyag adás nélkül kb. 15-16.000 forint a térítés, kontrasztanyag adással pedig 45-46.000. True story.

A poszt írójának jobbulást és gyors felépülést kívánok: Dw.

"Jegyezze fel a vádhoz - utasította Metcalf őrnagy a tizedest, aki tudott gyorsírni. - Tiszteletlenül beszélt a feljebbvalójával, amikor nem pofázott közbe."

" álcsonton 4cm seb"
Még jó, hogy az igazi csonton nincs.

Egy ismerősöm egy ilyenbe belehalt, jött szembe villamos. :(
Jobbulást!

Jobbulást!

Én ma úgy jártam, hogy felálltam a járdára (hogy ne az úttesten kelljen orrot fújni, védőszemüveget tisztítani), majd egy elborult papa nem nagyon érezte a dolgot, és egyívű megfordulás közben feljött a járdára. A kocsi jobb első kereke kb. 10 centire gurult el a bal lábamtól. Mondom magamban franya, álló helyzetben, a járdán fognak elbaszni? :D

----------------------------------------------------------
"One should strive to achieve; not sit in bitter regret."
www.xonotic.org

Nekem általában taknyom-nyálam összefolyik, szóval az "orosz" módszer nem megoldás. Egyébként általában úgy szoktam, hogy amikor pirosat kapok. Már jól ismerem az útvonalat amerre járok, és ha úgy jönne ki a lépés, inkább lassítok és megvárom, hogy átváltson pirosra, és akkor van időm.

----------------------------------------------------------
"One should strive to achieve; not sit in bitter regret."
www.xonotic.org

Én meg egyszer az Erzsébet híd Pest felé menő oldalán a dugóban álltam motorral, a belső sávban, igen közel a középsőhöz.
A középsőben a mellettem álló Mercedes kisbusz egyszer csak elindult, előre gurult kb. 2-3 métert. Közben a hátsó kereke, nagy meglepetésemre, átment a jobb lábamon.
Nem éreztem semmit belőle, az acélbetétes bakancs jól vizsgázott, de azért jól bexartam.
A csóka meg csak belenézett a visszapillantóba, hogy vajon min döccent ekkorát a busz. Ja, csak egy motoros. Akkor jó, mehetünk tovább.

Ugyan emberünket nem menti, egy álló kerékpárost a tükörben is látni, de azt olvastam - nem, nem tudom hol - hogy hasonló okokból lesz éveken belül kötelező tartozék új autókon a tolatókamera. (rontja a helyzetet, hogy nem Európában) Persze aki a tükörbe nem bír belenézni, az a monitorra se fog. :-(

Ave, Saabi.

Kétszer volt szerencsém, egyik esetben elvesztettem az egyensúlyomat is.
Azóta MTB-vel is csak min. 45 fokos szögben közelítem.

Ugyanezt adtam elő csak robogóval, azóta jobban figyelek. Észnél kell lenni nagyon, bár tény hogy elég szerencsétlen megoldás ez mikor egy helyen megy a kötöttpályás meg a normál forgalom.

Villamossín

Jobbulást! :)

tr '[:lower:]' '[:upper:]' <<<locsemege
LOCSEMEGE

Jobbulást.
- - - - - - - - - - - -
Magyar égre, magyar ufót.
300hsz feletti topicot nem olvasok.

Uhh, nagyot eshettél! De legalább rendesen ellátták a bajodat! Jobbulást!

A dolog közismert minden kétkerekűt meglovagoló közlekedő számára - elvileg. Gyakorlatilag meg van, aki tapasztalati úton óhajt meggyőződni arról, hogy tényleg :-P Én elhiszem másoknak :-P

Nem akarok senkit megijeszteni, de össze lehet hozni.
Amit írtam azért még bejátszott a jó nagy hátizsák a hátamon, a vékony slick gumi + az hogy emelkedőn kellett elindulni.
Bár lehet hogy, ez csak magyarázkodás, és tényleg meg lehet úszni. Eddig is cidriztem a sínektől de ezentúl mindenesre ki fogok állni a nyeregből hasonló esetekben.
Amúgy már kutya bajom, csak sajnos még sántítok.

(amúgy BaT "nem láttam még villamost" poénja tetszett, de azért ne licitáljatok rá, mert az már erőltetett lenne :) )

Ezt valamikor oktatáson úgy kihangsúlyozták, hogy azóta még autóval menve is bennem van, hogy minél nagyobb legyen a keresztezés szöge.